SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan ga je toch niet slapen?quote:Op maandag 1 september 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet met een 10/10 stoot van een vrouw joehoe roepende in bed?
quote:Op maandag 1 september 2025 22:56 schreef Nattekat het volgende:
Altijd fijn om de hele dag koppijn te hebben en nu al te weten dat ik geen goede nacht hoef te verwachten
Heb je weer te hard gesport?quote:Op maandag 1 september 2025 22:56 schreef Nattekat het volgende:
Altijd fijn om de hele dag koppijn te hebben en nu al te weten dat ik geen goede nacht hoef te verwachten
quote:Voor de leiding van het ministerie van Onderwijs schuift de BBB een andere gedeputeerde naar voren, de 33-jarige Gouke Moes. Moes begon zijn loopbaan als smid en machinebankwerker, en werkte daarna een aantal jaar als docent techniek, natuur- en scheikunde aan een vmbo-school in Appingedam. Als gedeputeerde in Groningen is hij sinds 2023 verantwoordelijk voor de dossiers Energie, Digitalisering, Defensie en Sport.
Had je de airco aan vandaag?quote:Op maandag 1 september 2025 22:56 schreef Nattekat het volgende:
Eerste training waar de vierde hartslagzone aan bod kwam.quote:Op maandag 1 september 2025 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je weer te hard gesport?
Ff met een hamer op je klauwen slaan vergeet je je kopquote:Op maandag 1 september 2025 22:56 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
Die mi•tsu•ba Thai green curry mild, is niet zo mild.
Eeuhm, kom je daar nu achter?quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn excuses dat ik hier pas in 2025 achter kom.quote:
Ik heb gisteren ook nog de aflevering gekeken over deze route: https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Ghan zag er ook wel tof uit.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn excuses dat ik hier pas in 2025 achter kom.
Ja als je nogeens echt veel te veel geld aan een trein wilt uitgeven kun je dat doen jaquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook nog de aflevering gekeken over deze route: https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Ghan zag er ook wel tof uit.
Goede quote welquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook nog de aflevering gekeken over deze route: https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Ghan zag er ook wel tof uit.
Zag er niet cheap uit nee.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als je nogeens echt veel te veel geld aan een trein wilt uitgeven kun je dat doen ja
Heftigquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Te lui om de orginele quote weg te halen.
Het zakje stond nog op tafelquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]Dat soort voedsel vind ik heel ingewikkeld 's ochtends.
Oeh ja, dat zou er hier ook wel ingaan. Ochtend of niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:56 schreef Moeraskat het volgende:
Tijd heeft geen invloed op mijn eetlust overigens. Ik eet gerust een warme maaltijd nu. Lekker biefstukje.
Kom je bij dat bepaalde postkantoor binnen en dan wippen ze je ineens de grens over.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
M'n nieuwe verblijfsvergunning is kwijtgeraakt met de postHij zou bezorgd worden, maar ineens staat er in de app dat ik 'm moet ophalen bij een bepaald postkantoor, een andere dan normaal, en daar ligt ie niet. Lekker dan, heb er 1.5 maand op moeten wachten.
Rare kat! Ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:56 schreef Moeraskat het volgende:
Tijd heeft geen invloed op mijn eetlust overigens. Ik eet gerust een warme maaltijd nu. Lekker biefstukje.
Wat een gezeikquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
M'n nieuwe verblijfsvergunning is kwijtgeraakt met de postHij zou bezorgd worden, maar ineens staat er in de app dat ik 'm moet ophalen bij een bepaald postkantoor, een andere dan normaal, en daar ligt ie niet. Lekker dan, heb er 1.5 maand op moeten wachten.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je bij dat bepaalde postkantoor binnen en dan wippen ze je ineens de grens over.
Ga je jezelf nu deporteren?quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
Of een lekker zalmpjequote:Op dinsdag 2 september 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Rare kat! Ik moet er niet aan denken.
Contact opnemen met de verzender is het enige wat je kan doen danquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
En huilen + comfort foodquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Contact opnemen met de verzender is het enige wat je kan doen dan
quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of een lekker zalmpje![]()
Boterham met paturain.
Als ik echt veel geld zou hebben dan had ik wel een mooie schuilkelder gebouwd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ga onderduiken in m'n schuilkelder denk ik
Hmm, tja, Zwitsers hebben toch iets Duits. "AUFMACHEN"quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ga onderduiken in m'n schuilkelder denk ik
Ja maar daar krijg je je post niet meer.quote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]*slik* Ik hou het wel bij m'n havermout met blauwe bessen.
Klopt. Maar dat kan ze daarna wel doenquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar daar krijg je je post niet meer.
Wel rare dat zon belangrijk document gewoon per post gaat en niet eens aangetekend is
Eeuhm, oké. Duidelijk een raar geval, deze kat.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of een maisboterham met muisjes.
quote:Onstuimig weer op komst met veel regen, harde wind en zelfs onweer: ‘Ronduit herfstachtig’
Verzender blijft de verantwoordelijkequote:Op dinsdag 2 september 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat kan ze daarna wel doen![]()
Ja, heel merkwaardig!
Thaise mild.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, same. En ik speel taxi vandaag, dus flink langer onderweg ook nog.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ook... Maar moet werken.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
Zelfs die niet meer?quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zonder nog een laatste stuiptrekking.
Beetje rijden zou ik wel fijn vindenquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, same. En ik speel taxi vandaag, dus flink langer onderweg ook nog.
Die komt alleen in het noorden nog evenquote:
quote:
Nou dan vereer ik het noorden nog even met een bezoekje later.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Die komt alleen in het noorden nog even
In je eentje? K of 6, minimaal.quote:
O nee daar gaat onze rustquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
Nou dan vereer ik het Noorden nog even met een bezoekje later.
Ah, jammer, dat gaat 'm net niet meer worden.quote:
Oh jeetje.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In je eentje? K of 6, minimaal.
Punt is dat al die dingen op 2 persoonsbezetting zijn berekend dus in je eentje betaal je gewoon dubbel. Hebben we het natuurlijk nog niet over de vluchten heen en terug.
Als je me aan een generator had gehangen, had ik m'n hele wijk een week van stroom kunnen voorzien.quote:
Oef.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beetje rijden zou ik wel fijn vindenIk zit al vanaf vanmorgen 5:30 voor het scherm ivm een change en weinig kans eerder te kunnen stoppen vandaag. Wordt een lange dag
Zou nog steeds te laat zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
Het zou heel grappig zijn als Trump straks eerder de pijp uit gaat dan Biden.
Als die schutter niet zo scheel was geweest, was het nog wel op tijd geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |