Het zakje stond nog op tafelquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]Dat soort voedsel vind ik heel ingewikkeld 's ochtends.
Oeh ja, dat zou er hier ook wel ingaan. Ochtend of niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:56 schreef Moeraskat het volgende:
Tijd heeft geen invloed op mijn eetlust overigens. Ik eet gerust een warme maaltijd nu. Lekker biefstukje.
Kom je bij dat bepaalde postkantoor binnen en dan wippen ze je ineens de grens over.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
M'n nieuwe verblijfsvergunning is kwijtgeraakt met de postHij zou bezorgd worden, maar ineens staat er in de app dat ik 'm moet ophalen bij een bepaald postkantoor, een andere dan normaal, en daar ligt ie niet. Lekker dan, heb er 1.5 maand op moeten wachten.
Rare kat! Ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:56 schreef Moeraskat het volgende:
Tijd heeft geen invloed op mijn eetlust overigens. Ik eet gerust een warme maaltijd nu. Lekker biefstukje.
Wat een gezeikquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
M'n nieuwe verblijfsvergunning is kwijtgeraakt met de postHij zou bezorgd worden, maar ineens staat er in de app dat ik 'm moet ophalen bij een bepaald postkantoor, een andere dan normaal, en daar ligt ie niet. Lekker dan, heb er 1.5 maand op moeten wachten.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kom je bij dat bepaalde postkantoor binnen en dan wippen ze je ineens de grens over.
Ga je jezelf nu deporteren?quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
Of een lekker zalmpjequote:Op dinsdag 2 september 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Rare kat! Ik moet er niet aan denken.
Contact opnemen met de verzender is het enige wat je kan doen danquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
En huilen + comfort foodquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Contact opnemen met de verzender is het enige wat je kan doen dan
quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of een lekker zalmpje![]()
Boterham met paturain.
Als ik echt veel geld zou hebben dan had ik wel een mooie schuilkelder gebouwd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ga onderduiken in m'n schuilkelder denk ik
Hmm, tja, Zwitsers hebben toch iets Duits. "AUFMACHEN"quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ga onderduiken in m'n schuilkelder denk ik
Ja maar daar krijg je je post niet meer.quote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]*slik* Ik hou het wel bij m'n havermout met blauwe bessen.
Klopt. Maar dat kan ze daarna wel doenquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar daar krijg je je post niet meer.
Wel rare dat zon belangrijk document gewoon per post gaat en niet eens aangetekend is
Eeuhm, oké. Duidelijk een raar geval, deze kat.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of een maisboterham met muisjes.
quote:Onstuimig weer op komst met veel regen, harde wind en zelfs onweer: ‘Ronduit herfstachtig’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |