Ga je jezelf nu deporteren?quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
M'n nieuwe verblijfsvergunning is kwijtgeraakt met de postHij zou bezorgd worden, maar ineens staat er in de app dat ik 'm moet ophalen bij een bepaald postkantoor, een andere dan normaal, en daar ligt ie niet. Lekker dan, heb er 1.5 maand op moeten wachten.
Of een lekker zalmpjequote:Op dinsdag 2 september 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Rare kat! Ik moet er niet aan denken.
Contact opnemen met de verzender is het enige wat je kan doen danquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
M'n nieuwe verblijfsvergunning is kwijtgeraakt met de postHij zou bezorgd worden, maar ineens staat er in de app dat ik 'm moet ophalen bij een bepaald postkantoor, een andere dan normaal, en daar ligt ie niet. Lekker dan, heb er 1.5 maand op moeten wachten.
En huilen + comfort foodquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Contact opnemen met de verzender is het enige wat je kan doen dan
quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of een lekker zalmpje![]()
Boterham met paturain.
Als ik echt veel geld zou hebben dan had ik wel een mooie schuilkelder gebouwd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ga onderduiken in m'n schuilkelder denk ik
Hmm, tja, Zwitsers hebben toch iets Duits. "AUFMACHEN"quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ga onderduiken in m'n schuilkelder denk ik
Ja maar daar krijg je je post niet meer.quote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]*slik* Ik hou het wel bij m'n havermout met blauwe bessen.
Klopt. Maar dat kan ze daarna wel doenquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar daar krijg je je post niet meer.
Wel rare dat zon belangrijk document gewoon per post gaat en niet eens aangetekend is
Eeuhm, oké. Duidelijk een raar geval, deze kat.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of een maisboterham met muisjes.
quote:Onstuimig weer op komst met veel regen, harde wind en zelfs onweer: ‘Ronduit herfstachtig’
Verzender blijft de verantwoordelijkequote:Op dinsdag 2 september 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat kan ze daarna wel doen![]()
Ja, heel merkwaardig!
Thaise mild.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
Die mi•tsu•ba Thai green curry mild, is niet zo mild.
Ja, same. En ik speel taxi vandaag, dus flink langer onderweg ook nog.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ook... Maar moet werken.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
Zelfs die niet meer?quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zonder nog een laatste stuiptrekking.
Beetje rijden zou ik wel fijn vindenquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, same. En ik speel taxi vandaag, dus flink langer onderweg ook nog.
Die komt alleen in het noorden nog evenquote:
quote:
Nou dan vereer ik het noorden nog even met een bezoekje later.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Die komt alleen in het noorden nog even
In je eentje? K of 6, minimaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |