SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan ga je toch niet slapen?quote:Op maandag 1 september 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet met een 10/10 stoot van een vrouw joehoe roepende in bed?
quote:Op maandag 1 september 2025 22:56 schreef Nattekat het volgende:
Altijd fijn om de hele dag koppijn te hebben en nu al te weten dat ik geen goede nacht hoef te verwachten
Heb je weer te hard gesport?quote:Op maandag 1 september 2025 22:56 schreef Nattekat het volgende:
Altijd fijn om de hele dag koppijn te hebben en nu al te weten dat ik geen goede nacht hoef te verwachten
quote:Voor de leiding van het ministerie van Onderwijs schuift de BBB een andere gedeputeerde naar voren, de 33-jarige Gouke Moes. Moes begon zijn loopbaan als smid en machinebankwerker, en werkte daarna een aantal jaar als docent techniek, natuur- en scheikunde aan een vmbo-school in Appingedam. Als gedeputeerde in Groningen is hij sinds 2023 verantwoordelijk voor de dossiers Energie, Digitalisering, Defensie en Sport.
Had je de airco aan vandaag?quote:Op maandag 1 september 2025 22:56 schreef Nattekat het volgende:
Eerste training waar de vierde hartslagzone aan bod kwam.quote:Op maandag 1 september 2025 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je weer te hard gesport?
Ff met een hamer op je klauwen slaan vergeet je je kopquote:Op maandag 1 september 2025 22:56 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |