Is ook logisch, ik heb dat ook nu ik me best wel brak voel. En koffie helpt niet, ook alweer genoeg van gehad.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oef.
Ik speel vandaag taxi voor manlief, da's op zich prima, maar ik merk wel dat ik alles gewoon wat minder goed trek op het moment.
Die schutter had beter wel scheel kunnen wezen, dan dat 'ie misschien per ongeluk raak geschoten. Hahaatjes.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als die schutter niet zo scheel was geweest, was het nog wel op tijd geweest.
Maar godzijdank is dat anders gelopen. Allemaal dankzij B100
Lolquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die schutter had beter wel scheel kunnen wezen, dan dat 'ie misschien per ongeluk raak geschoten. Hahaatjes.
De koffie is meer voor de smaak dan dat cafeīne echt wat doet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is ook logisch, ik heb dat ook nu ik me best wel brak voel. En koffie helpt niet, ook alweer genoeg van gehad.
We kunnen het
Om wakker te worden het ik het wel nodig, ik moet de dag ook echt beginnen met koffie want anders wordt het nietsquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De koffie is meer voor de smaak dan dat cafeīne echt wat doet.Ja, ik word misselijk als ik er teveel van drink, maar er wakker van worden is me nog nooit gelukt.
En die kwam er niet meer uit?quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik was even de screens uitdraaien en toen vloog er een hommel in een spinnenweb
Ben je nou nog steeds in de ban van deze fophef?quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
Het zou heel grappig zijn als Trump straks eerder de pijp uit gaat dan Biden.
Het zag er heel zielig uit, heb hem meteen losgemaaktquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En die kwam er niet meer uit?
Dierenvriend jij!quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zag er heel zielig uit, heb hem meteen losgemaakt
Beste president sinds Ronald Reagan en dan nog klagenquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds in de ban van deze fophef?
Spin verhongert, geen web meer, extra muggen in je huis.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las deze ochtend voor het eerst dat z'n gezondheid schijnbaar niet best is, welke fophef heb jij het nou weer overquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds in de ban van deze fophef?
quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hommel had met z'n gewicht al dat halve web gemold toen hij erin vloog als een soort sloopkogelquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Spin verhongert, geen web meer, extra muggen in je huis.
Offerde zich op voor het teamquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hommel had met z'n gewicht al dat halve web gemold toen hij erin vloog als een soort sloopkogel
Ik heb altijd het idee dat hommels ontzettend dom zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hommel had met z'n gewicht al dat halve web gemold toen hij erin vloog als een soort sloopkogel
Hommels zijn gewoon een grapje van de natuur. Ze zijn veel te log om te kunnen vliegen met de vleugels die ze hebben in combinatie met het lijf.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat hommels ontzettend dom zijn.
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Vooral onhandig vanwege het gewicht icm de vleugels die er eigenlijk niet voor gemaakt zijn.
Soort mopshond onder de insecten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hommels zijn gewoon een grapje van de natuur. Ze zijn veel te log om te kunnen vliegen met de vleugels die ze hebben in combinatie met het lijf.
De Sugar Lee Hoopers van de insectenwereld.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hommels zijn gewoon een grapje van de natuur. Ze zijn veel te log om te kunnen vliegen met de vleugels die ze hebben in combinatie met het lijf.
Nog netjes gezegd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort mopshond onder de insecten.
Topwijf was datquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Sugar Lee Hoopers van de insectenwereld.
Ik heb het gemerkt jaquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thaise mild.![]()
Dat is voor ons nog steeds heul erg pittig.
Hij heeft een seniorenkwaaltje. Maar ja, dat krijg je als je bejaarden op die stoel zetquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik las deze ochtend voor het eerst dat z'n gezondheid schijnbaar niet best is, welke fophef heb jij het nou weer over
Met een AI-plaatje erbij van een meisje dat geen vriendinnetjes heeft op haar verjaardag zeker?quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuw level van kut op FB:
Een eigenlijk verzonnen jankverhaal waarvan je wel wil weten hoe het afloopt "lees verder in de comments".
Weer drie minuten dichter bij de dood. Bedankt.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Wel dom want ik kan gewoon een echt plaatje leveren daarvan.
Nee dat is weer een ander model idd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een AI-plaatje erbij van een meisje dat geen vriendinnetjes heeft op haar verjaardag zeker?
Preventief ruimen eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuw level van kut op FB:
Een eigenlijk verzonnen jankverhaal waarvan je wel wil weten hoe het afloopt "lees verder in de comments".
Weer drie minuten dichter bij de dood. Bedankt.
Ik heb nu 76 "vrienden" op Facebook. 30 ervan spreek ik sowieso nooit. 45 anderen spreek ik wel op whatsapp als het nodig is. En die laatste is mijn zusje.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Preventief ruimen eigenlijk.
Ik zou ook eens moeten gaan vegen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nu 76 "vrienden" op Facebook. 30 ervan spreek ik sowieso nooit. 45 anderen spreek ik wel op whatsapp als het nodig is. En die laatste is mijn zusje.
Het is wel aangetekend, maar is gewoon kwijtquote:Op dinsdag 2 september 2025 09:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar daar krijg je je post niet meer.
Wel rare dat zon belangrijk document gewoon per post gaat en niet eens aangetekend is
Ik krijg updates wanneer er iemand jarig is. Dat is het enige waarom ik het nog heb.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nu 76 "vrienden" op Facebook. 30 ervan spreek ik sowieso nooit. 45 anderen spreek ik wel op whatsapp als het nodig is. En die laatste is mijn zusje.
Ik vergeet iedereen z'n verjaardag gewoon.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg updates wanneer er iemand jarig is. Dat is het enige waarom ik het nog heb.
Dat weet ik van belangrijke mensen wel uit mijn hoofd eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg updates wanneer er iemand jarig is. Dat is het enige waarom ik het nog heb.
Ja dat kan ook ja.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vergeet iedereen z'n verjaardag gewoon.
En daarom krijg je ook geen nieuwe verblijfsvergunningquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Checkquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maart is een gezellige maandquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet ik van belangrijke mensen wel uit mijn hoofd eigenlijk.
18 maart
20 maart
23 maart
25 maart
27 mei
23 juli
5 oktober
31 oktober
11 december
Daarom zit ik in februari.quote:
Forum Opties | |
---|---|