SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat grand caféquote:Op maandag 1 september 2025 18:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Welke? Ik zit nu bij Fuego.
Nja, ik wilde eigenlijk gewoon het dorp in en daar een restaurant zoeken, maar omdat ik al wat laat was heb ik maar voor gemak gekozen
quote:Op maandag 1 september 2025 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vakantiekiekjes blijven staan.
Wilden de kaboutertjes het niet doen?quote:Op maandag 1 september 2025 18:35 schreef Ama het volgende:
Toch met lichte tegenzin de afwas even gedaan.
Ja, tot vrijdag.quote:Op maandag 1 september 2025 18:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat grand café
Niet rob geus niveau slecht hoor maar gewoon niet spannend
Park is wel leuk, zit je daar een midweek
*kijkt naar vaatwasser*quote:Op maandag 1 september 2025 18:35 schreef Ama het volgende:
Toch met lichte tegenzin de afwas even gedaan.
Neequote:Op maandag 1 september 2025 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wilden de kaboutertjes het niet doen?
lacht die terug?quote:Op maandag 1 september 2025 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*kijkt naar vaatwasser*
Geen KabouterSCquote:
Hij kleppert.quote:
hmm, mijne is gewoon lekker rustig.quote:
De mijne ook nog niet. Vanavond gaat ie aan.quote:Op maandag 1 september 2025 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, mijne is gewoon lekker rustig.
maar hij hoeft vandaag ook niet te werken, dat scheelt
Grotendeels lekker weer heb je er opquote:Op maandag 1 september 2025 18:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, tot vrijdag.
Nou ja. Het smaakt allemaal wel, maar je merkt wel dat het lopende band werk is
Bah die geurquote:Op maandag 1 september 2025 18:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Mijn vaatwasser gaat pas aan zodra hij begint te meuren
daar is mijne te klein voorquote:Op maandag 1 september 2025 18:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Mijn vaatwasser gaat pas aan zodra hij begint te meuren
Kan behoorlijk stinken ja, vooral als er borden in zitten waar bloemkool op gelegen heeftquote:
Probleem bij ons is dat ik niet alles in de vaatwasser zet, soms als er maar paar borden zijn dan was ik ze snel even met de hand af. Dingetje is echter dat het lang duurt voordat de vaatwasser helemaal vol zit en begint te stinken, vooral in de zomer duurt dat niet zo lang. Ik zet hem dan maar halfvol aan op een kort programma.quote:
Miniwasser.quote:
Zoiets ja.quote:Op maandag 1 september 2025 18:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kan behoorlijk stinken ja, vooral als er borden in zitten waar bloemkool op gelegen heeft
ja dat hoeft bij mij dus niet, deze mini gaat om de dag, soms een keer een dag extra of minder, aan.quote:Op maandag 1 september 2025 18:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Probleem bij ons is dat ik niet alles in de vaatwasser zet, soms als er maar paar borden zijn dan was ik ze snel even met de hand af. Dingetje is echter dat het lang duurt voordat de vaatwasser helemaal vol zit en begint te stinken, vooral in de zomer duurt dat niet zo lang. Ik zet hem dan maar halfvol aan op een kort programma.
Ja, en we hebben er twee... Hadden al een losse vaatwasser maar bij de nieuwe keuken kwam er ook één. En het gebeurd wel eens dat mijn partner de afwas in de ene doet en ik in de andere. Dan heb je twee vaatwassers die half gevuld zijn. Ik ga dan maar met afwas zeulen zodat ik tenminste één vol heb maar handig is het niet.quote:Op maandag 1 september 2025 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat hoeft bij mij dus niet, deze mini gaat om de dag, soms een keer een dag extra of minder, aan.
als je een grote hebt en dan even snel tussendoor wel een paar dingen doet dan snap ik dat je hem niet vol krijgt.
dat moet je dan afleren
Idem.quote:Op maandag 1 september 2025 19:06 schreef kwiwi het volgende:
Mijn vaatwasser staat gemiddeld 1x per dag aan. En als we bezoek hebben vaak 2x per dag.
Ik ga nog niet naar de hemel hoorquote:Op maandag 1 september 2025 19:20 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik moet meteen aan @:dr_flash denken.
Dit jaquote:
Gewoon je bord leegeten en daarna even afspoelenquote:Op maandag 1 september 2025 19:27 schreef UitStraling het volgende:
Hoezo smerig, je vaatwasser pas aanzetten als het aan het rotten en beschimmelen is
Mijn huis 2,5quote:Op maandag 1 september 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Staat een huis in de straat te koop, inmiddels al bijna 3x zo duur als dat ik destijds voor de mijne heb betaald![]()
De prijs bij mijn huis begon met een 1, deze begint met een 3quote:
Dat ze dan spontaan in het Europees parlement gaan staan en applaudisseren.quote:Op maandag 1 september 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Jammer dat de Russen er niet in geslaagd zijn Ursula te laten crashen
Bij mij met 2quote:Op maandag 1 september 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De prijs bij mijn huis begon met een 1, deze begint met een 3
Nou nou.quote:Op maandag 1 september 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Jammer dat de Russen er niet in geslaagd zijn Ursula te laten crashen
Ja ze adverteren wel met de 'kortingsprijs' door de maximale koopgarant (20%) er op te zettenquote:Op maandag 1 september 2025 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij met 2
Begon ook met 1
Je volgende huis begint met een 4quote:Op maandag 1 september 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De prijs bij mijn huis begon met een 1, deze begint met een 3
Alsof dat wat uitmaaktquote:Op maandag 1 september 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze adverteren wel met de 'kortingsprijs' door de maximale koopgarant (20%) er op te zetten
Ja gaat echt nergens meer over die prijzenquote:Op maandag 1 september 2025 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je volgende huis begint met een 4minimaal, enige die er beter van worden zijn banken.
Heb ik ook op die van mij, maar toen was dat net 15k 'korting' ofzoquote:Op maandag 1 september 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt
Ik heb bij haar 0.0 positief gevoel. Volgens mij staat een oorlog starten gewoon op d'r bucketlistquote:
Wij kochten ons huis voor 452k. Hypotheek van 265kquote:Op maandag 1 september 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gaat echt nergens meer over die prijzen
Dan had je een goede overwaarde of heel veel spaarcentjesquote:Op maandag 1 september 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij kochten ons huis voor 452k. Hypotheek van 265k
Dat eerste. Hield heel veel overquote:Op maandag 1 september 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je een goede overwaarde of heel veel spaarcentjes
Ja ik voel me soms haast schuldig over mijn hypotheeklasten als ik hoor wat sommigen al aan sociale huur kwijt zijnquote:Op maandag 1 september 2025 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat eerste. Hield heel veel over
De oude buren waren jaloers volgens mij, omdat ik koop had en hun huur. Tjaquote:Op maandag 1 september 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik voel me soms haast schuldig over mijn hypotheeklasten als ik hoor wat sommigen al aan sociale huur kwijt zijn
schuldig absoluut niet, wel denk ik elke keer ik heb maar wat geluk gehad met mn hypotheekquote:Op maandag 1 september 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik voel me soms haast schuldig over mijn hypotheeklasten als ik hoor wat sommigen al aan sociale huur kwijt zijn
Zo kun je het beter zien inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
schuldig absoluut niet, wel denk ik elke keer ik heb maar wat geluk gehad met mn hypotheek
Bij mij ook.quote:Op maandag 1 september 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De prijs bij mijn huis begon met een 1
Niet hierquote:
Ja weet ook niet of schuldig het juiste woord isquote:Op maandag 1 september 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
schuldig absoluut niet, wel denk ik elke keer ik heb maar wat geluk gehad met mn hypotheek
Denk dat er een nulletje extra achter stondquote:
Gouden huisquote:Op maandag 1 september 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ook niet of schuldig het juiste woord isMaar kocht dit destijds als eerste huisje om later naar iets anders te kijken, maar inmiddels woon ik hier al weer 12 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Denk dat dat een goede beslissing is geweest, om toen te kopenquote:Op maandag 1 september 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ook niet of schuldig het juiste woord isMaar kocht dit destijds als eerste huisje om later naar iets anders te kijken, maar inmiddels woon ik hier al weer 12 jaar
quote:Op maandag 1 september 2025 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bijna woensdagsleutels krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
huis van 255k, hypotheek van 135kquote:Op maandag 1 september 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij kochten ons huis voor 452k. Hypotheek van 265k
ik was er al snel achter dat ik hier waarschijnlijk alleen wegga tussen 6 planken, tenzij ik nog heel veel geluk heb met geldquote:Op maandag 1 september 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien wel, maar dat weet je op dat moment nietquote:Op maandag 1 september 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat dat een goede beslissing is geweest, om toen te kopen
Etto Cornettoquote:
Gegokt en gewonnenquote:Op maandag 1 september 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien wel, maar dat weet je op dat moment niet
quote:
Moeten we daar ook weer op gaan wachten?quote:
Kan ik weer jaren wachten zeker.quote:Op maandag 1 september 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we daar ook weer op gaan wachten?
quote:Op maandag 1 september 2025 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus nu heb je witte sokken.
Ook niet met een 10/10 stoot van een vrouw joehoe roepende in bed?quote:Op maandag 1 september 2025 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Geloof niet dat ik sinds 1989 op dit tijdstip ben gaan slapen.
Met een jetlag lukt me dat meestal wel aardigquote:Op maandag 1 september 2025 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Geloof niet dat ik sinds 1989 op dit tijdstip ben gaan slapen.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:02 schreef mschol het volgende:
ze hervatten glasvezel aanleg nu de balkons vrij toegankelijk zijn
ook gelijk een afspraak ding erbij voor installatie glasvezelkastje
#hadiknietverwacht
ik stel mn echte administratierondje uit al tijden.. dan zeg ik namelijk gelijk een hele rits abonnementen opquote:Op maandag 1 september 2025 21:03 schreef LTVDK het volgende:
Weer even een administratierondje gedaan, toch jammer dat er eigenlijk alleen maar geld weggaat
Waarom zou je dan gaan slapen?quote:Op maandag 1 september 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet met een 10/10 stoot van een vrouw joehoe roepende in bed?
Hier komt er maar 1x per maand wat geld bij; rest is het af af af af af af af afquote:Op maandag 1 september 2025 21:03 schreef LTVDK het volgende:
Weer even een administratierondje gedaan, toch jammer dat er eigenlijk alleen maar geld weggaat
US heeft geen idee wat hij anders moet doen met een 10/10quote:Op maandag 1 september 2025 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou je dan gaan slapen?
Een goed boek lezen?quote:Op maandag 1 september 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
US heeft geen idee wat hij anders moet doen met een 10/10
Ik ben echt superblij dat je dit even met mij deelt.quote:Op maandag 1 september 2025 21:07 schreef Recce het volgende:
@:ama, het hele fietspad lag vol naaktslakken. Was echt slalommen.
Ik wist dat je dit wel even wilde weten.quote:Op maandag 1 september 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben echt superblij dat je dit even met mij deelt.
Nou dat klinkt wel lekker.quote:Op maandag 1 september 2025 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de ama's volproppen met garnalensalade
Ja nu heb je mijn week al helemaal gemaakt.quote:Op maandag 1 september 2025 21:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit wel even wilde weten.
Geen dank! Nou moet je nog even buiten worden gezet.quote:Op maandag 1 september 2025 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nu heb je mijn week al helemaal gemaakt.
kleine slakjes zijn het, eigenlijk, die garnalen, vind je nietquote:
dan heb je de verkeerde garnalenquote:Op maandag 1 september 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kleine slakjes zijn het, eigenlijk, die garnalen, vind je niet
Ja het meeste gaat gelukkig automatisch, maar had onder andere ook nog een factuurtje van de Belastingdienst of ik nog even een kleine 450 euro aan teveel ontvangen zorgtoeslag wilde terugbetalenquote:Op maandag 1 september 2025 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik stel mn echte administratierondje uit al tijden.. dan zeg ik namelijk gelijk een hele rits abonnementen op
Verkeerde account Etto.quote:Op maandag 1 september 2025 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen dank! Nou moet je nog even buiten worden gezet.
Nee eigenlijk niet.quote:Op maandag 1 september 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kleine slakjes zijn het, eigenlijk, die garnalen, vind je niet
Je kunt beter imker worden, dan is het constant bij bij bij bij bij bij bij bij bijquote:Op maandag 1 september 2025 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier komt er maar 1x per maand wat geld bij; rest is het af af af af af af af af
oei.. die pak ik altijd direct op eigenlijkquote:Op maandag 1 september 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het meeste gaat gelukkig automatisch, maar had onder andere ook nog een factuurtje van de Belastingdienst of ik nog even een kleine 450 euro aan teveel ontvangen zorgtoeslag wilde terugbetalen
Is goed Haags.quote:Op maandag 1 september 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt beter imker worden, dan is het constant bij bij bij bij bij bij bij bij bij
Ik kreeg van de week een brief op de mat dat het misschien toch eens tijd werd om te betalen omdat ze het eerst via die digitale berichtenbox doen die de helft van de tijd in storing isquote:Op maandag 1 september 2025 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
oei.. die pak ik altijd direct op eigenlijk
gemeente probeer ik dat ook mee, waterschap doe ik meestal betalen in 2x optie
en zorgtoeslag betaal ik zodra mn loon binnenkomt
verder alles automagisch inderdaad
oh, ik heb aangegeven dat ik altijd post van ze wil hebben.. die digitale box kijk ik eigenlijk nooit inquote:Op maandag 1 september 2025 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week een brief op de mat dat het misschien toch eens tijd werd om te betalen omdat ze het eerst via die digitale berichtenbox doen die de helft van de tijd in storing is
Ja heb ik ook gedaan, maar dat lijken ze nog wel eens te vergetenquote:Op maandag 1 september 2025 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, ik heb aangegeven dat ik altijd post van ze wil hebben.. die digitale box kijk ik eigenlijk nooit in
ESFP, en de laatste vijf ook.quote:Op maandag 1 september 2025 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
In welk vlak zat jouw laatste ex?
[ afbeelding ]
Is het weer uit?quote:Op maandag 1 september 2025 21:25 schreef Recce het volgende:
Die van mij leek in de date zone te zitten, maar zat uiteindelijk toch echt in de crazy zone.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ESFP, en de laatste vijf ook.
Het is dan ook een wonder dat ik nog zo gewoon en normaal ben.quote:Op maandag 1 september 2025 21:28 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is niet goed voor je geestelijke gezondheid.
Nee, het is al een tijdje weer uit.quote:Op maandag 1 september 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het weer uit?Of heb je het nu over de ex daarvoor zeg maar?
quote:Op maandag 1 september 2025 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan, maar dat lijken ze nog wel eens te vergeten
Eerder dat je niet ritueel bent geslacht door een borderlinerquote:Op maandag 1 september 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is dan ook een wonder dat ik nog zo gewoon en normaal ben.
De meesten van mij zaten in de "I had another girlfriend next to you for years, surprise!!" zone.quote:Op maandag 1 september 2025 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ESFP, en de laatste vijf ook.
wat een lullo'squote:Op maandag 1 september 2025 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De meesten van mij zaten in de "I had another girlfriend next to you for years, surprise!!" zone.
Kan ook zijn dat ik de vorige brief gewoon niet heb opengemaakt, of wel heb opengemaakt maar weg heb gelegd met 'dat komt nog wel een keer' en het toen ben vergetenquote:
quote:Op maandag 1 september 2025 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik de vorige brief gewoon niet heb opengemaakt, of wel heb opengemaakt maar weg heb gelegd met 'dat komt nog wel een keer' en het toen ben vergeten
Ik denk dat ik maar een keer bedrogen ben maar dat weet ik niet eens zeker.quote:Op maandag 1 september 2025 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De meesten van mij zaten in de "I had another girlfriend next to you for years, surprise!!" zone.
Denk je elke keer dat je ze kunt temmen?quote:Op maandag 1 september 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is dan ook een wonder dat ik nog zo gewoon en normaal ben.
Die heb ik ook gehad!quote:Op maandag 1 september 2025 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2025 21:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het is al een tijdje weer uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het alweer bijna Sinterklaas?quote:Op maandag 1 september 2025 21:31 schreef mschol het volgende:
ohja, ik heb gevulde speculaas gehaald
quote:Op maandag 1 september 2025 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kruidnoten liggen al een paar weken in de winkelsquote:
Moet eens kijken of ze bij de Hema in Stuttgart ook pepernoten verkopen, dat is de dichtsbijzijndequote:
Ohh verse, dat zijn de bestequote:Op maandag 1 september 2025 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kruidnoten liggen al een paar weken in de winkelsZag gisteren ook al de eerste verse pepernoten liggen
quote:Op maandag 1 september 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:34 schreef Recce het volgende:
[..]Heb ook een vriend die een dubbelleven had. Dat was ook niet houdbaar uiteindelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb je zin in zegquote:Op maandag 1 september 2025 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook een vriend die een dubbelleven had. Dat was ook niet houdbaar uiteindelijk.
Oh wacht, ik ga dit bestuderenquote:Op maandag 1 september 2025 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
In welk vlak zat jouw laatste ex?
[ afbeelding ]
Een oude fiets moet je afdanken, niet proberen er nog op te rijden.quote:Op maandag 1 september 2025 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was ook nog eens met iemand die vroeger op mijn gepast heeft toen ik nog een kleine C.E. was
quote:Op maandag 1 september 2025 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook een vriend die een dubbelleven had. Dat was ook niet houdbaar uiteindelijk.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:40 schreef Recce het volgende:
Blijkbaar. Die had een heel nieuw leven uitgedacht.quote:Op maandag 1 september 2025 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een oude fiets moet je afdanken, niet proberen er nog op te rijden.
Maakt je dat dan niet juist de abnormale?quote:Op maandag 1 september 2025 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben de enige normale hier.
Hahahahahaaaaa goeie!quote:Op maandag 1 september 2025 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieeeuw, een normiequote:Op maandag 1 september 2025 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2025 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt je dat dan niet juist de abnormale?
quote:Op maandag 1 september 2025 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]Die verdienen niet beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op maandag 1 september 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
Sommigen wanen zich top acteursquote:Op maandag 1 september 2025 21:46 schreef Ygritte het volgende:
Waarom doen mensen toch van die rare dingen. Niet of zulk soort dingen niet uitkomen of zo
omdat crazyquote:Op maandag 1 september 2025 21:46 schreef Ygritte het volgende:
Waarom doen mensen toch van die rare dingen. Niet of zulk soort dingen niet uitkomen of zo
Op het gras? Helpt dat echt?quote:Op maandag 1 september 2025 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh mooi, stuur het mijn kant op, ik heb mest gestrooid
Hoogmoed komt voor de val.quote:Op maandag 1 september 2025 21:46 schreef Ygritte het volgende:
Koe neergezet?quote:Op maandag 1 september 2025 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik was gelukkig net optijd binnenquote:
Met je levensmaatje praten over dit soort dingen is blijkbaar heeeel erg eng en moeilijk.quote:Op maandag 1 september 2025 21:46 schreef Ygritte het volgende:
Morgenvroeg zul je het weten.quote:Op maandag 1 september 2025 21:48 schreef Recce het volgende:
Ik krijg ineens allemaal filmpjes op YouTube over schouderpijn terwijl ik daar geen last van heb. Hopelijk is dit niet het algoritme dat al iets weet wat ik nog niet weet.
Ben je binnenkort jarig? Misschien is het voorbereiding op ouder wordenquote:Op maandag 1 september 2025 21:48 schreef Recce het volgende:
Ik krijg ineens allemaal filmpjes op YouTube over schouderpijn terwijl ik daar geen last van heb. Hopelijk is dit niet het algoritme dat al iets weet wat ik nog niet weet.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgenvroeg zul je het weten.
Pro-actief alvast ziekmelden.quote:Op maandag 1 september 2025 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]Ik neem straks alvast een paracetamol dan.
Ja dat probleem heb ik ookquote:Op maandag 1 september 2025 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jazeker, jet gras van mijn buurman is groener en dat kunnen we niet hebben natuurlijk!
Hebben de boeren ook gedaan, die zure lucht op sommige plekken vandaag omdat het gisteren heeft geregendquote:Op maandag 1 september 2025 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel aub gezond ouder worden allemaalquote:Op maandag 1 september 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je binnenkort jarig? Misschien is het voorbereiding op ouder worden
Nou die weet dingen die die liever ook niet had willen wetenquote:Op maandag 1 september 2025 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je levensmaatje praten over dit soort dingen is blijkbaar heeeel erg eng en moeilijk.
Bijna weer een balkonquote:Op maandag 1 september 2025 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was gelukkig net optijd binnen
balkon heeft een nat randje verder was het een goeie stort bui
Gewoon het gazon van de buren overgieten met Roundupquote:
Je moet dan ook voor de regen mestenquote:Op maandag 1 september 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben de boeren ook gedaan, die zure lucht op sommige plekken vandaag omdat het gisteren heeft geregend
Hoe oud is ze geworden?quote:Op maandag 1 september 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel aub gezond ouder worden allemaal
Gisteren was mijn moeder jarig....
Je hebt wel eens van die mensen die vooraf weten dat ze ziek worden en ook al wanneer ze weer beter zijnquote:Op maandag 1 september 2025 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pro-actief alvast ziekmelden.
Nee, dat was een half jaar geleden. Geen flauw idee hoe YouTube hier bij komt. Misschien krijgen mensen met een relatiebreuk schouderklachten?quote:Op maandag 1 september 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je binnenkort jarig? Misschien is het voorbereiding op ouder worden
Ja die boodschap hadden ze wel begrepenquote:Op maandag 1 september 2025 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet dan ook voor de regen mesten
Dan krijg ik andere problemen denk ikquote:Op maandag 1 september 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon het gazon van de buren overgieten met Roundup
Heb ik ook wel eens gehad, dat ik 100 dingen te weten kwam door lekker te keuvelen die ik met hetzelfde gemak en levensgeluk nooit had hoeven weten, hoort erbij als je geen non in je bed wenst zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 1 september 2025 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou die weet dingen die die liever ook niet had willen weten
Voorjaar en najaar mag je. Als je in het voorjaar meer doet, kan je in het najaar minder.quote:
83. Dementerend.quote:
Schouderklachten krijg je ook vaak door stress/spanningquote:Op maandag 1 september 2025 21:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat was een half jaar geleden. Geen flauw idee hoe YouTube hier bij komt. Misschien krijgen mensen met een relatiebreuk schouderklachten?
Mja, /insert schunnig grapjequote:Op maandag 1 september 2025 21:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat was een half jaar geleden. Geen flauw idee hoe YouTube hier bij komt. Misschien krijgen mensen met een relatiebreuk schouderklachten?
Die problemen ook overgieten met Roundupquote:Op maandag 1 september 2025 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan krijg ik andere problemen denk ik
Misschien ben je binnenkort in de overgang? Kun je ook schouderklachten krijgenquote:Op maandag 1 september 2025 21:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Verticuteren doen we inderdaad 2x per jaar. Kalk en mest nog niet, ook maar eens doen dan.quote:Op maandag 1 september 2025 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voorjaar en najaar mag je. Als je in het voorjaar meer doet, kan je in het najaar minder.
En kalk strooien, en verticuleren
@Budapestenaar vindt dit een rare zinquote:
Het is net een vlammenwerper, ook een oplossing voor alles.quote:Op maandag 1 september 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die problemen ook overgieten met Roundup
quote:Op maandag 1 september 2025 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schouderklachten krijg je ook vaak door stress/spanning
quote:
Wij hebben er zelfs een karretje voor.quote:Op maandag 1 september 2025 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verticuteren doen we inderdaad 2x per jaar. Kalk en mest nog niet, ook maar eens doen dan.
Misschien kun je ze wel combinerenquote:Op maandag 1 september 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is net een vlammenwerper, ook een oplossing voor alles.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien ben je binnenkort in de overgang? Kun je ook schouderklachten krijgen
nicequote:Op maandag 1 september 2025 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bijna weer een balkon(2 zelfs
)
Hoewel ik niet heel vaak op mijn vorige balkon zat..
Kill it with firequote:Op maandag 1 september 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is net een vlammenwerper, ook een oplossing voor alles.
ik ben al niet gezond dus dat lukt niet meer, gezond ouder worden..quote:Op maandag 1 september 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel aub gezond ouder worden allemaal
Gisteren was mijn moeder jarig....
Oh zo'n strooikarretje?quote:Op maandag 1 september 2025 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben er zelfs een karretje voor.
Die krijgt zelfs de meest devote nonnetjes aan het joelen en gillen met zijn diepe warme stem.quote:Op maandag 1 september 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:Budapestenaar vindt dit een rare zin
Dat haalt de druk er wel een beetje af, lijkt me.quote:Op maandag 1 september 2025 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben al niet gezond dus dat lukt niet meer, gezond ouder worden..
Ik had daar heel veel last van tijdens mijn revalidatie en veel onzekerheden over herstel en dergelijke. Werden ze 3x per week door de fysio aangepakt maar werkte nauwelijks. Sinds een hoop van die spanning weg is zijn mijn schouders ook een stuk rustiger, de uitspraak 'last die van de schouders valt' is niet zomaar verzonnenquote:
Ik las dat ze in Zundert wel gaan sluiten. Gemiste kans voor Buda om daar niet naar te verhuizen.quote:Op maandag 1 september 2025 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die krijgt zelfs de meest devote nonnetjes aan het joelen en gillen met zijn diepe warme stem.
Heb jij een heus landgoed of zo?quote:Op maandag 1 september 2025 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ga geen 100 kilo met de hand strooien
Bij mij gaat spanning vaak in de aanhechting in m'n achterhoofd zitten. Dat is ook redelijk nasty.quote:Op maandag 1 september 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had daar heel veel last van tijdens mijn revalidatie en veel onzekerheden over herstel en dergelijke. Werden ze 3x per week door de fysio aangepakt maar werkte nauwelijks. Sinds een hoop van die spanning weg is zijn mijn schouders ook een stuk rustiger, de uitspraak 'last die van de schouders valt' is niet zomaar verzonnen
Als die een nonnenklooster binnenstapt kan de vloer worden gedweildquote:Op maandag 1 september 2025 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die krijgt zelfs de meest devote nonnetjes aan het joelen en gillen met zijn diepe warme stem.
achja.. ik heb zoiets van als ik omval morgen, heb ik echt niet iets gemist ofzoquote:Op maandag 1 september 2025 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat haalt de druk er wel een beetje af, lijkt me.
Gedeeltelijk in laten knippen.quote:Op maandag 1 september 2025 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij gaat spanning vaak in de aanhechting in m'n achterhoofd zitten. Dat is ook redelijk nasty.
Verkapte 'kijk mij eens een landgoed hebben' postquote:Op maandag 1 september 2025 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ga geen 100 kilo met de hand strooien
Als je te ontspannen bent valt je hoofd er dan af?quote:Op maandag 1 september 2025 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij gaat spanning vaak in de aanhechting in m'n achterhoofd zitten. Dat is ook redelijk nasty.
Definieer ‘landgoed’quote:Op maandag 1 september 2025 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij een heus landgoed of zo?
Bij 1 balkon hangt wel een net, vermoedelijk tegen vogels..quote:Op maandag 1 september 2025 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
nice
ik zit ook niet zo vaak op mn balkon, misschien meer als ik een goeie parasol ofzo heb
Ahhhh ja.. en dan lekker hoofdpijn krijgen die ook zo lekker achter je oog trekt.quote:Op maandag 1 september 2025 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Of om een kat op het balkon te kunnen laten. Hier zijn de netten daar meestal voor.quote:Op maandag 1 september 2025 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij 1 balkon hangt wel een net, vermoedelijk tegen vogels..
Hier zijn beelden van,quote:Op maandag 1 september 2025 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die een nonnenklooster binnenstapt kan de vloer worden gedweild
Dat klinkt ook niet prettigquote:Op maandag 1 september 2025 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Ik ga ook "slechts" op 1 hoog wonen.quote:Op maandag 1 september 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of om een kat op het balkon te kunnen laten. Hier zijn de netten daar meestal voor.
Dan kun je beter even op bed gaan liggen in het donker.quote:Op maandag 1 september 2025 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhhh ja.. en dan lekker hoofdpijn krijgen die ook zo lekker achter je oog trekt.
‘Geen tijd voor’quote:Op maandag 1 september 2025 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kun je beter even op bed gaan liggen in het donker.
Leuke film vond ik datquote:Op maandag 1 september 2025 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zijn beelden van,
Bekijk deze YouTube-video
Waarschijnlijk, maar daar maak ik me geen zorgen over.quote:Op maandag 1 september 2025 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je te ontspannen bent valt je hoofd er dan af?
Heerlijk. Daar helpt ook echt weinig tegen.quote:Op maandag 1 september 2025 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhhh ja.. en dan lekker hoofdpijn krijgen die ook zo lekker achter je oog trekt.
Barry Atsma zat er ook in, net als Salma Hayekquote:Op maandag 1 september 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuke film vond ik datEn Ryan Reynolds
Nekspier oprekken werkt vaak nog enigszins in het begin.quote:Op maandag 1 september 2025 22:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Heerlijk. Daar helpt ook echt weinig tegen.
Ik had laatst geprobeerd er een cold pack op te doen. Dat was geen succes.quote:Op maandag 1 september 2025 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nekspier oprekken werkt vaak nog enigszins in het begin.
Ze werken gewoon toch? Brood bakken, kaarsen maken, onderhouden van de tuinen en bibliotheken etc. In het klooster hier in de buurt runnen ze ook het complete hotel dat erin gevestigd is.quote:Op maandag 1 september 2025 22:08 schreef Ygritte het volgende:
Wat doen nonnen eigenlijk de hele dag behalve bidden in de bijbel lezen en ave maria zingen
Vieze dingen achter gesloten deuren waarschijnlijk.quote:Op maandag 1 september 2025 22:08 schreef Ygritte het volgende:
Wat doen nonnen eigenlijk de hele dag behalve bidden in de bijbel lezen en ave maria zingen
Stiekem dromen van kerels waar ze nooit aan zullen zitten?quote:Op maandag 1 september 2025 22:08 schreef Ygritte het volgende:
Dat is toch gewoon hobbyquote:Op maandag 1 september 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze werken gewoon toch? Brood bakken, kaarsen maken, onderhouden van de tuinen en bibliotheken etc. In het klooster hier in de buurt runnen ze ook het complete hotel dat erin gevestigd is.
Hoi.quote:Op maandag 1 september 2025 07:52 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979 trouwens al een tijd niet meer gezienOf misschien heb ik haar gemist omdat ik er zelf ook niet veel was.
Even melden bij de sociale controle graag
Salma Hayek in Desperadoquote:Op maandag 1 september 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Barry Atsma zat er ook in, net als Salma Hayek
Elke dag bidden dat Buda binnenstaptquote:Op maandag 1 september 2025 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stiekem dromen van kerels waar ze nooit aan zullen zitten?
Beetje roddelen, slapen, paprikachips vreten en Netflix kijken.quote:Op maandag 1 september 2025 22:08 schreef Ygritte het volgende:
Nou ja als het is om in eigen onderhoud te voorzien vind ik het toch ook wel werk.quote:Op maandag 1 september 2025 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon hobbybehalve een compleet hotel runnen dan.
Zouden ze ook posters van Buda hebben?quote:Op maandag 1 september 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke dag bidden dat Buda binnenstapt
Ik vertrouw haar haargroei voor geen meter.quote:Op maandag 1 september 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Salma Hayek in Desperado
[ afbeelding ]
Bedankt, ik zet een vinkje achter je naamquote:
Volgens mij heb je er verschillende variaties van, je hebt de 'normale' die allemaal maatschappelijk dingen doen in de zorg (daar komt de term zuster vandaanquote:Op maandag 1 september 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze werken gewoon toch? Brood bakken, kaarsen maken, onderhouden van de tuinen en bibliotheken etc. In het klooster hier in de buurt runnen ze ook het complete hotel dat erin gevestigd is.
Zo'n Horses and Buda jaarkalender.quote:Op maandag 1 september 2025 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden ze ook posters van Buda hebben?
In Till Dusk to Dawn was ze ookquote:Op maandag 1 september 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Salma Hayek in Desperado
[ afbeelding ]
Overweegt non te worden.quote:Op maandag 1 september 2025 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja als het is om in eigen onderhoud te voorzien vind ik het toch ook wel werk.
Hmm, misschien moet ik ook non wordenquote:Op maandag 1 september 2025 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje roddelen, slapen, paprikachips vreten en Netflix kijken.
Zeker!quote:Op maandag 1 september 2025 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bedankt, ik zet een vinkje achter je naam![]()
Nog de halve wereld aan het rondreizen om te ingressen?
Waarschijnlijk stiekem foto's in de bijbel gevouwenquote:Op maandag 1 september 2025 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden ze ook posters van Buda hebben?
De rest is vast gewoon gelaserd dus merk je niks van johquote:Op maandag 1 september 2025 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar haargroei voor geen meter.
quote:Op maandag 1 september 2025 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker!Naja niet elke dag natuurlijk, meestal speel ik gewoon locaal. Vorige week was ik in Gothenburg en over 2 weken ga ik naar Cambridge.
Jaquote:Op maandag 1 september 2025 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In Till Dusk to Dawn was ze ook
@Gergi ?quote:Op maandag 1 september 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
Krijg ineens een banner voor vluchten van Zurich naar Ethiopië. Wat gaf google het idee dat ik daar naartoe wilde?
Daar zijn dan hele gevechten over met wie de kalender mee mag naar het slaapverblijf.quote:Op maandag 1 september 2025 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n Horses and Buda jaarkalender.
Misschien heb je honger?quote:Op maandag 1 september 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
Krijg ineens een banner voor vluchten van Zurich naar Ethiopië. Wat gaf google het idee dat ik daar naartoe wilde?
Morgen landen er dus duizenden Ethiopiërs in Zurich?quote:Op maandag 1 september 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
Ja wie had dat gedacht toen ik begon.quote:Op maandag 1 september 2025 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]Wel leuk om te lezen dat je er nog steeds zoveel plezier in hebt
Ook hier zijn beelden van,quote:Op maandag 1 september 2025 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zijn dan hele gevechten over met wie de kalender mee mag naar het slaapverblijf.
Dat zoveel mensen dat spelen, en dan ook nog op zo'n tijdstip ervoor in de duinen staanquote:Op maandag 1 september 2025 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wie had dat gedacht toen ik begon.Maar spel heeft gewoon zoveel facetten dat er altijd wel wat te doen is hier. Stond gisteravond nog om 11 uur in het pikkedonker in de duinen om te proberen te voorkomen dat de andere partij iets deed. Mislukt helaas maar nog wel tijd met die spelers (tegenstanders dus) staan te ouwehoeren.
Als dat het enige is dat hij bleektquote:Op maandag 1 september 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Die staat as we speak z'n witte puntmuts te bleken.
Hmm, ja, maar dan wel zo:quote:Op maandag 1 september 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook hier zijn beelden van,
vooral dat laatstequote:Op maandag 1 september 2025 22:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zoveel mensen dat spelen, en dan ook nog op zo'n tijdstip ervoor in de duinen staan![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Die staat as we speak z'n witte puntmuts te bleken.
Ja scheelt natuurlijk wel dat ik in de grote stad woon en is ook niet altijd zoals gister hoor.quote:Op maandag 1 september 2025 22:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zoveel mensen dat spelen, en dan ook nog op zo'n tijdstip ervoor in de duinen staan![]()
Bestaat er ook een wiskey lounge en smakelijke hapjes kalender?quote:Op maandag 1 september 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook hier zijn beelden van,
quote:Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef Recce het volgende:
YouTube is gek geworden. Dit lijkt wel een soort Jiskefet:
Lekker kraken en vervolgens een scheur in je artery.quote:Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef Recce het volgende:
Wtf am I watchingquote:Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef Recce het volgende:
Gekneed en ingewreven worden door een Indiër, krijg je er ook nog gratis e.coli bijquote:Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef Recce het volgende:
Oh ja, dat kan ook bij chiropractors gebeuren toch? "Krak, ahhh shit."quote:Op maandag 1 september 2025 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker kraken en vervolgens een scheur in je artery.
E.croky.quote:Op maandag 1 september 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gekneed en ingewreven worden door een Indiër, krijg je er ook nog gratis e.coli bij
Ahhhh jammer, dood.quote:Op maandag 1 september 2025 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook bij chiropractors gebeuren toch? "Krak, ahhh shit."
quote:Op maandag 1 september 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke dag bidden dat Buda binnenstapt
Het is ook niet echt een wetenschappelijk onderbouwde behandelingswijze.quote:Op maandag 1 september 2025 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhhh jammer, dood.![]()
Sinds ik dat weet ben ik er niet meer zo happig op eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |