Idem.quote:Op maandag 1 september 2025 19:06 schreef kwiwi het volgende:
Mijn vaatwasser staat gemiddeld 1x per dag aan. En als we bezoek hebben vaak 2x per dag.
Ik ga nog niet naar de hemel hoorquote:Op maandag 1 september 2025 19:20 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik moet meteen aan @:dr_flash denken.
Dit jaquote:
Gewoon je bord leegeten en daarna even afspoelenquote:Op maandag 1 september 2025 19:27 schreef UitStraling het volgende:
Hoezo smerig, je vaatwasser pas aanzetten als het aan het rotten en beschimmelen is
Mijn huis 2,5quote:Op maandag 1 september 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Staat een huis in de straat te koop, inmiddels al bijna 3x zo duur als dat ik destijds voor de mijne heb betaald![]()
De prijs bij mijn huis begon met een 1, deze begint met een 3quote:
Dat ze dan spontaan in het Europees parlement gaan staan en applaudisseren.quote:Op maandag 1 september 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Jammer dat de Russen er niet in geslaagd zijn Ursula te laten crashen
Bij mij met 2quote:Op maandag 1 september 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De prijs bij mijn huis begon met een 1, deze begint met een 3
Nou nou.quote:Op maandag 1 september 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Jammer dat de Russen er niet in geslaagd zijn Ursula te laten crashen
Ja ze adverteren wel met de 'kortingsprijs' door de maximale koopgarant (20%) er op te zettenquote:Op maandag 1 september 2025 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij met 2
Begon ook met 1
Je volgende huis begint met een 4quote:Op maandag 1 september 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De prijs bij mijn huis begon met een 1, deze begint met een 3
Alsof dat wat uitmaaktquote:Op maandag 1 september 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze adverteren wel met de 'kortingsprijs' door de maximale koopgarant (20%) er op te zetten
Ja gaat echt nergens meer over die prijzenquote:Op maandag 1 september 2025 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je volgende huis begint met een 4minimaal, enige die er beter van worden zijn banken.
Heb ik ook op die van mij, maar toen was dat net 15k 'korting' ofzoquote:Op maandag 1 september 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt
Ik heb bij haar 0.0 positief gevoel. Volgens mij staat een oorlog starten gewoon op d'r bucketlistquote:
Wij kochten ons huis voor 452k. Hypotheek van 265kquote:Op maandag 1 september 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gaat echt nergens meer over die prijzen
Dan had je een goede overwaarde of heel veel spaarcentjesquote:Op maandag 1 september 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij kochten ons huis voor 452k. Hypotheek van 265k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |