quote:Op maandag 1 september 2025 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:34 schreef Recce het volgende:
[..]Heb ook een vriend die een dubbelleven had. Dat was ook niet houdbaar uiteindelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb je zin in zegquote:Op maandag 1 september 2025 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook een vriend die een dubbelleven had. Dat was ook niet houdbaar uiteindelijk.
Oh wacht, ik ga dit bestuderenquote:Op maandag 1 september 2025 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
In welk vlak zat jouw laatste ex?
[ afbeelding ]
Een oude fiets moet je afdanken, niet proberen er nog op te rijden.quote:Op maandag 1 september 2025 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was ook nog eens met iemand die vroeger op mijn gepast heeft toen ik nog een kleine C.E. was
quote:Op maandag 1 september 2025 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook een vriend die een dubbelleven had. Dat was ook niet houdbaar uiteindelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:40 schreef Recce het volgende:
Blijkbaar. Die had een heel nieuw leven uitgedacht.quote:Op maandag 1 september 2025 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een oude fiets moet je afdanken, niet proberen er nog op te rijden.
Maakt je dat dan niet juist de abnormale?quote:Op maandag 1 september 2025 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben de enige normale hier.
Hahahahahaaaaa goeie!quote:Op maandag 1 september 2025 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieeeuw, een normiequote:Op maandag 1 september 2025 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2025 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt je dat dan niet juist de abnormale?
quote:Op maandag 1 september 2025 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]Die verdienen niet beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op maandag 1 september 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |