ESFP, en de laatste vijf ook.quote:Op maandag 1 september 2025 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
In welk vlak zat jouw laatste ex?
[ afbeelding ]
Is het weer uit?quote:Op maandag 1 september 2025 21:25 schreef Recce het volgende:
Die van mij leek in de date zone te zitten, maar zat uiteindelijk toch echt in de crazy zone.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ESFP, en de laatste vijf ook.
Het is dan ook een wonder dat ik nog zo gewoon en normaal ben.quote:Op maandag 1 september 2025 21:28 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is niet goed voor je geestelijke gezondheid.
Nee, het is al een tijdje weer uit.quote:Op maandag 1 september 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het weer uit?Of heb je het nu over de ex daarvoor zeg maar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan, maar dat lijken ze nog wel eens te vergeten
Eerder dat je niet ritueel bent geslacht door een borderlinerquote:Op maandag 1 september 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is dan ook een wonder dat ik nog zo gewoon en normaal ben.
De meesten van mij zaten in de "I had another girlfriend next to you for years, surprise!!" zone.quote:Op maandag 1 september 2025 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ESFP, en de laatste vijf ook.
wat een lullo'squote:Op maandag 1 september 2025 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De meesten van mij zaten in de "I had another girlfriend next to you for years, surprise!!" zone.
Kan ook zijn dat ik de vorige brief gewoon niet heb opengemaakt, of wel heb opengemaakt maar weg heb gelegd met 'dat komt nog wel een keer' en het toen ben vergetenquote:
quote:Op maandag 1 september 2025 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik de vorige brief gewoon niet heb opengemaakt, of wel heb opengemaakt maar weg heb gelegd met 'dat komt nog wel een keer' en het toen ben vergeten
Ik denk dat ik maar een keer bedrogen ben maar dat weet ik niet eens zeker.quote:Op maandag 1 september 2025 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De meesten van mij zaten in de "I had another girlfriend next to you for years, surprise!!" zone.
Denk je elke keer dat je ze kunt temmen?quote:Op maandag 1 september 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is dan ook een wonder dat ik nog zo gewoon en normaal ben.
Die heb ik ook gehad!quote:Op maandag 1 september 2025 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2025 21:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het is al een tijdje weer uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het alweer bijna Sinterklaas?quote:Op maandag 1 september 2025 21:31 schreef mschol het volgende:
ohja, ik heb gevulde speculaas gehaald
quote:Op maandag 1 september 2025 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kruidnoten liggen al een paar weken in de winkelsquote:
Moet eens kijken of ze bij de Hema in Stuttgart ook pepernoten verkopen, dat is de dichtsbijzijndequote:
Ohh verse, dat zijn de bestequote:Op maandag 1 september 2025 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kruidnoten liggen al een paar weken in de winkelsZag gisteren ook al de eerste verse pepernoten liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |