Een goed boek lezen?quote:Op maandag 1 september 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
US heeft geen idee wat hij anders moet doen met een 10/10
Ik ben echt superblij dat je dit even met mij deelt.quote:Op maandag 1 september 2025 21:07 schreef Recce het volgende:
@:ama, het hele fietspad lag vol naaktslakken. Was echt slalommen.
Ik wist dat je dit wel even wilde weten.quote:Op maandag 1 september 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben echt superblij dat je dit even met mij deelt.
Nou dat klinkt wel lekker.quote:Op maandag 1 september 2025 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de ama's volproppen met garnalensalade
Ja nu heb je mijn week al helemaal gemaakt.quote:Op maandag 1 september 2025 21:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit wel even wilde weten.
Geen dank! Nou moet je nog even buiten worden gezet.quote:Op maandag 1 september 2025 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nu heb je mijn week al helemaal gemaakt.
kleine slakjes zijn het, eigenlijk, die garnalen, vind je nietquote:
dan heb je de verkeerde garnalenquote:Op maandag 1 september 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kleine slakjes zijn het, eigenlijk, die garnalen, vind je niet
Ja het meeste gaat gelukkig automatisch, maar had onder andere ook nog een factuurtje van de Belastingdienst of ik nog even een kleine 450 euro aan teveel ontvangen zorgtoeslag wilde terugbetalenquote:Op maandag 1 september 2025 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik stel mn echte administratierondje uit al tijden.. dan zeg ik namelijk gelijk een hele rits abonnementen op
Verkeerde account Etto.quote:Op maandag 1 september 2025 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen dank! Nou moet je nog even buiten worden gezet.
Nee eigenlijk niet.quote:Op maandag 1 september 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kleine slakjes zijn het, eigenlijk, die garnalen, vind je niet
Je kunt beter imker worden, dan is het constant bij bij bij bij bij bij bij bij bijquote:Op maandag 1 september 2025 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier komt er maar 1x per maand wat geld bij; rest is het af af af af af af af af
oei.. die pak ik altijd direct op eigenlijkquote:Op maandag 1 september 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het meeste gaat gelukkig automatisch, maar had onder andere ook nog een factuurtje van de Belastingdienst of ik nog even een kleine 450 euro aan teveel ontvangen zorgtoeslag wilde terugbetalen
Is goed Haags.quote:Op maandag 1 september 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt beter imker worden, dan is het constant bij bij bij bij bij bij bij bij bij
Ik kreeg van de week een brief op de mat dat het misschien toch eens tijd werd om te betalen omdat ze het eerst via die digitale berichtenbox doen die de helft van de tijd in storing isquote:Op maandag 1 september 2025 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
oei.. die pak ik altijd direct op eigenlijk
gemeente probeer ik dat ook mee, waterschap doe ik meestal betalen in 2x optie
en zorgtoeslag betaal ik zodra mn loon binnenkomt
verder alles automagisch inderdaad
oh, ik heb aangegeven dat ik altijd post van ze wil hebben.. die digitale box kijk ik eigenlijk nooit inquote:Op maandag 1 september 2025 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week een brief op de mat dat het misschien toch eens tijd werd om te betalen omdat ze het eerst via die digitale berichtenbox doen die de helft van de tijd in storing is
Ja heb ik ook gedaan, maar dat lijken ze nog wel eens te vergetenquote:Op maandag 1 september 2025 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, ik heb aangegeven dat ik altijd post van ze wil hebben.. die digitale box kijk ik eigenlijk nooit in
ESFP, en de laatste vijf ook.quote:Op maandag 1 september 2025 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
In welk vlak zat jouw laatste ex?
[ afbeelding ]
Is het weer uit?quote:Op maandag 1 september 2025 21:25 schreef Recce het volgende:
Die van mij leek in de date zone te zitten, maar zat uiteindelijk toch echt in de crazy zone.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ESFP, en de laatste vijf ook.
Het is dan ook een wonder dat ik nog zo gewoon en normaal ben.quote:Op maandag 1 september 2025 21:28 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is niet goed voor je geestelijke gezondheid.
Nee, het is al een tijdje weer uit.quote:Op maandag 1 september 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het weer uit?Of heb je het nu over de ex daarvoor zeg maar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan, maar dat lijken ze nog wel eens te vergeten
Eerder dat je niet ritueel bent geslacht door een borderlinerquote:Op maandag 1 september 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is dan ook een wonder dat ik nog zo gewoon en normaal ben.
De meesten van mij zaten in de "I had another girlfriend next to you for years, surprise!!" zone.quote:Op maandag 1 september 2025 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ESFP, en de laatste vijf ook.
wat een lullo'squote:Op maandag 1 september 2025 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De meesten van mij zaten in de "I had another girlfriend next to you for years, surprise!!" zone.
Kan ook zijn dat ik de vorige brief gewoon niet heb opengemaakt, of wel heb opengemaakt maar weg heb gelegd met 'dat komt nog wel een keer' en het toen ben vergetenquote:
quote:Op maandag 1 september 2025 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik de vorige brief gewoon niet heb opengemaakt, of wel heb opengemaakt maar weg heb gelegd met 'dat komt nog wel een keer' en het toen ben vergeten
Ik denk dat ik maar een keer bedrogen ben maar dat weet ik niet eens zeker.quote:Op maandag 1 september 2025 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De meesten van mij zaten in de "I had another girlfriend next to you for years, surprise!!" zone.
Denk je elke keer dat je ze kunt temmen?quote:Op maandag 1 september 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is dan ook een wonder dat ik nog zo gewoon en normaal ben.
Die heb ik ook gehad!quote:Op maandag 1 september 2025 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2025 21:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het is al een tijdje weer uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het alweer bijna Sinterklaas?quote:Op maandag 1 september 2025 21:31 schreef mschol het volgende:
ohja, ik heb gevulde speculaas gehaald
quote:Op maandag 1 september 2025 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kruidnoten liggen al een paar weken in de winkelsquote:
Moet eens kijken of ze bij de Hema in Stuttgart ook pepernoten verkopen, dat is de dichtsbijzijndequote:
Ohh verse, dat zijn de bestequote:Op maandag 1 september 2025 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kruidnoten liggen al een paar weken in de winkelsZag gisteren ook al de eerste verse pepernoten liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |