Ja weet ook niet of schuldig het juiste woord isquote:Op maandag 1 september 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
schuldig absoluut niet, wel denk ik elke keer ik heb maar wat geluk gehad met mn hypotheek
Denk dat er een nulletje extra achter stondquote:
Gouden huisquote:Op maandag 1 september 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ook niet of schuldig het juiste woord isMaar kocht dit destijds als eerste huisje om later naar iets anders te kijken, maar inmiddels woon ik hier al weer 12 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Denk dat dat een goede beslissing is geweest, om toen te kopenquote:Op maandag 1 september 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ook niet of schuldig het juiste woord isMaar kocht dit destijds als eerste huisje om later naar iets anders te kijken, maar inmiddels woon ik hier al weer 12 jaar
quote:Op maandag 1 september 2025 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bijna woensdagsleutels krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
huis van 255k, hypotheek van 135kquote:Op maandag 1 september 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij kochten ons huis voor 452k. Hypotheek van 265k
ik was er al snel achter dat ik hier waarschijnlijk alleen wegga tussen 6 planken, tenzij ik nog heel veel geluk heb met geldquote:Op maandag 1 september 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien wel, maar dat weet je op dat moment nietquote:Op maandag 1 september 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat dat een goede beslissing is geweest, om toen te kopen
Etto Cornettoquote:
Gegokt en gewonnenquote:Op maandag 1 september 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien wel, maar dat weet je op dat moment niet
quote:
Moeten we daar ook weer op gaan wachten?quote:
Kan ik weer jaren wachten zeker.quote:Op maandag 1 september 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we daar ook weer op gaan wachten?
quote:Op maandag 1 september 2025 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus nu heb je witte sokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |