Vieze dingen achter gesloten deuren waarschijnlijk.quote:Op maandag 1 september 2025 22:08 schreef Ygritte het volgende:
Wat doen nonnen eigenlijk de hele dag behalve bidden in de bijbel lezen en ave maria zingen
Stiekem dromen van kerels waar ze nooit aan zullen zitten?quote:Op maandag 1 september 2025 22:08 schreef Ygritte het volgende:
Wat doen nonnen eigenlijk de hele dag behalve bidden in de bijbel lezen en ave maria zingen
Dat is toch gewoon hobbyquote:Op maandag 1 september 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze werken gewoon toch? Brood bakken, kaarsen maken, onderhouden van de tuinen en bibliotheken etc. In het klooster hier in de buurt runnen ze ook het complete hotel dat erin gevestigd is.
Hoi.quote:Op maandag 1 september 2025 07:52 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979 trouwens al een tijd niet meer gezienOf misschien heb ik haar gemist omdat ik er zelf ook niet veel was.
Even melden bij de sociale controle graag
Salma Hayek in Desperadoquote:Op maandag 1 september 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Barry Atsma zat er ook in, net als Salma Hayek
Elke dag bidden dat Buda binnenstaptquote:Op maandag 1 september 2025 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stiekem dromen van kerels waar ze nooit aan zullen zitten?
Beetje roddelen, slapen, paprikachips vreten en Netflix kijken.quote:Op maandag 1 september 2025 22:08 schreef Ygritte het volgende:
Nou ja als het is om in eigen onderhoud te voorzien vind ik het toch ook wel werk.quote:Op maandag 1 september 2025 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon hobbybehalve een compleet hotel runnen dan.
Zouden ze ook posters van Buda hebben?quote:Op maandag 1 september 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke dag bidden dat Buda binnenstapt
Ik vertrouw haar haargroei voor geen meter.quote:Op maandag 1 september 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Salma Hayek in Desperado
[ afbeelding ]
Bedankt, ik zet een vinkje achter je naamquote:
Volgens mij heb je er verschillende variaties van, je hebt de 'normale' die allemaal maatschappelijk dingen doen in de zorg (daar komt de term zuster vandaanquote:Op maandag 1 september 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze werken gewoon toch? Brood bakken, kaarsen maken, onderhouden van de tuinen en bibliotheken etc. In het klooster hier in de buurt runnen ze ook het complete hotel dat erin gevestigd is.
Zo'n Horses and Buda jaarkalender.quote:Op maandag 1 september 2025 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden ze ook posters van Buda hebben?
In Till Dusk to Dawn was ze ookquote:Op maandag 1 september 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Salma Hayek in Desperado
[ afbeelding ]
Overweegt non te worden.quote:Op maandag 1 september 2025 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja als het is om in eigen onderhoud te voorzien vind ik het toch ook wel werk.
Hmm, misschien moet ik ook non wordenquote:Op maandag 1 september 2025 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje roddelen, slapen, paprikachips vreten en Netflix kijken.
Zeker!quote:Op maandag 1 september 2025 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bedankt, ik zet een vinkje achter je naam![]()
Nog de halve wereld aan het rondreizen om te ingressen?
Waarschijnlijk stiekem foto's in de bijbel gevouwenquote:Op maandag 1 september 2025 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden ze ook posters van Buda hebben?
De rest is vast gewoon gelaserd dus merk je niks van johquote:Op maandag 1 september 2025 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar haargroei voor geen meter.
quote:Op maandag 1 september 2025 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker!Naja niet elke dag natuurlijk, meestal speel ik gewoon locaal. Vorige week was ik in Gothenburg en over 2 weken ga ik naar Cambridge.
Jaquote:Op maandag 1 september 2025 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In Till Dusk to Dawn was ze ook
@Gergi ?quote:Op maandag 1 september 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
Krijg ineens een banner voor vluchten van Zurich naar Ethiopië. Wat gaf google het idee dat ik daar naartoe wilde?
Daar zijn dan hele gevechten over met wie de kalender mee mag naar het slaapverblijf.quote:Op maandag 1 september 2025 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n Horses and Buda jaarkalender.
Misschien heb je honger?quote:Op maandag 1 september 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
Krijg ineens een banner voor vluchten van Zurich naar Ethiopië. Wat gaf google het idee dat ik daar naartoe wilde?
Morgen landen er dus duizenden Ethiopiërs in Zurich?quote:Op maandag 1 september 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
Ja wie had dat gedacht toen ik begon.quote:Op maandag 1 september 2025 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]Wel leuk om te lezen dat je er nog steeds zoveel plezier in hebt
Ook hier zijn beelden van,quote:Op maandag 1 september 2025 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zijn dan hele gevechten over met wie de kalender mee mag naar het slaapverblijf.
Dat zoveel mensen dat spelen, en dan ook nog op zo'n tijdstip ervoor in de duinen staanquote:Op maandag 1 september 2025 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wie had dat gedacht toen ik begon.Maar spel heeft gewoon zoveel facetten dat er altijd wel wat te doen is hier. Stond gisteravond nog om 11 uur in het pikkedonker in de duinen om te proberen te voorkomen dat de andere partij iets deed. Mislukt helaas maar nog wel tijd met die spelers (tegenstanders dus) staan te ouwehoeren.
Als dat het enige is dat hij bleektquote:Op maandag 1 september 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Die staat as we speak z'n witte puntmuts te bleken.
Hmm, ja, maar dan wel zo:quote:Op maandag 1 september 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook hier zijn beelden van,
Bekijk deze YouTube-video
vooral dat laatstequote:Op maandag 1 september 2025 22:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zoveel mensen dat spelen, en dan ook nog op zo'n tijdstip ervoor in de duinen staan![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Die staat as we speak z'n witte puntmuts te bleken.
Ja scheelt natuurlijk wel dat ik in de grote stad woon en is ook niet altijd zoals gister hoor.quote:Op maandag 1 september 2025 22:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zoveel mensen dat spelen, en dan ook nog op zo'n tijdstip ervoor in de duinen staan![]()
Bestaat er ook een wiskey lounge en smakelijke hapjes kalender?quote:Op maandag 1 september 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook hier zijn beelden van,
quote:Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef Recce het volgende:
YouTube is gek geworden. Dit lijkt wel een soort Jiskefet:
Lekker kraken en vervolgens een scheur in je artery.quote:Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef Recce het volgende:
Wtf am I watchingquote:Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef Recce het volgende:
Gekneed en ingewreven worden door een Indiër, krijg je er ook nog gratis e.coli bijquote:Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef Recce het volgende:
Oh ja, dat kan ook bij chiropractors gebeuren toch? "Krak, ahhh shit."quote:Op maandag 1 september 2025 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker kraken en vervolgens een scheur in je artery.
E.croky.quote:Op maandag 1 september 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gekneed en ingewreven worden door een Indiër, krijg je er ook nog gratis e.coli bij
Ahhhh jammer, dood.quote:Op maandag 1 september 2025 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook bij chiropractors gebeuren toch? "Krak, ahhh shit."
quote:Op maandag 1 september 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke dag bidden dat Buda binnenstapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |