Misschien heb je honger?quote:Op maandag 1 september 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
Krijg ineens een banner voor vluchten van Zurich naar Ethiopië. Wat gaf google het idee dat ik daar naartoe wilde?
Morgen landen er dus duizenden Ethiopiërs in Zurich?quote:Op maandag 1 september 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
Krijg ineens een banner voor vluchten van Zurich naar Ethiopië. Wat gaf google het idee dat ik daar naartoe wilde?
Ja wie had dat gedacht toen ik begon.quote:Op maandag 1 september 2025 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]Wel leuk om te lezen dat je er nog steeds zoveel plezier in hebt
Ook hier zijn beelden van,quote:Op maandag 1 september 2025 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar zijn dan hele gevechten over met wie de kalender mee mag naar het slaapverblijf.
Dat zoveel mensen dat spelen, en dan ook nog op zo'n tijdstip ervoor in de duinen staanquote:Op maandag 1 september 2025 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wie had dat gedacht toen ik begon.Maar spel heeft gewoon zoveel facetten dat er altijd wel wat te doen is hier. Stond gisteravond nog om 11 uur in het pikkedonker in de duinen om te proberen te voorkomen dat de andere partij iets deed. Mislukt helaas maar nog wel tijd met die spelers (tegenstanders dus) staan te ouwehoeren.
Als dat het enige is dat hij bleektquote:Op maandag 1 september 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Die staat as we speak z'n witte puntmuts te bleken.
Hmm, ja, maar dan wel zo:quote:Op maandag 1 september 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook hier zijn beelden van,
Bekijk deze YouTube-video
vooral dat laatstequote:Op maandag 1 september 2025 22:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zoveel mensen dat spelen, en dan ook nog op zo'n tijdstip ervoor in de duinen staan![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Die staat as we speak z'n witte puntmuts te bleken.
Ja scheelt natuurlijk wel dat ik in de grote stad woon en is ook niet altijd zoals gister hoor.quote:Op maandag 1 september 2025 22:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zoveel mensen dat spelen, en dan ook nog op zo'n tijdstip ervoor in de duinen staan![]()
Bestaat er ook een wiskey lounge en smakelijke hapjes kalender?quote:Op maandag 1 september 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook hier zijn beelden van,
quote:Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef Recce het volgende:
YouTube is gek geworden. Dit lijkt wel een soort Jiskefet:
Lekker kraken en vervolgens een scheur in je artery.quote:Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef Recce het volgende:
Wtf am I watchingquote:Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef Recce het volgende:
Gekneed en ingewreven worden door een Indiër, krijg je er ook nog gratis e.coli bijquote:Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef Recce het volgende:
Oh ja, dat kan ook bij chiropractors gebeuren toch? "Krak, ahhh shit."quote:Op maandag 1 september 2025 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker kraken en vervolgens een scheur in je artery.
E.croky.quote:Op maandag 1 september 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gekneed en ingewreven worden door een Indiër, krijg je er ook nog gratis e.coli bij
Ahhhh jammer, dood.quote:Op maandag 1 september 2025 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook bij chiropractors gebeuren toch? "Krak, ahhh shit."
quote:Op maandag 1 september 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke dag bidden dat Buda binnenstapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |