Ja die boodschap hadden ze wel begrepenquote:Op maandag 1 september 2025 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet dan ook voor de regen mesten
Dan krijg ik andere problemen denk ikquote:Op maandag 1 september 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon het gazon van de buren overgieten met Roundup
Heb ik ook wel eens gehad, dat ik 100 dingen te weten kwam door lekker te keuvelen die ik met hetzelfde gemak en levensgeluk nooit had hoeven weten, hoort erbij als je geen non in je bed wenst zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 1 september 2025 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou die weet dingen die die liever ook niet had willen weten
Voorjaar en najaar mag je. Als je in het voorjaar meer doet, kan je in het najaar minder.quote:
83. Dementerend.quote:
Schouderklachten krijg je ook vaak door stress/spanningquote:Op maandag 1 september 2025 21:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat was een half jaar geleden. Geen flauw idee hoe YouTube hier bij komt. Misschien krijgen mensen met een relatiebreuk schouderklachten?
Mja, /insert schunnig grapjequote:Op maandag 1 september 2025 21:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat was een half jaar geleden. Geen flauw idee hoe YouTube hier bij komt. Misschien krijgen mensen met een relatiebreuk schouderklachten?
Die problemen ook overgieten met Roundupquote:Op maandag 1 september 2025 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan krijg ik andere problemen denk ik
Misschien ben je binnenkort in de overgang? Kun je ook schouderklachten krijgenquote:Op maandag 1 september 2025 21:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Verticuteren doen we inderdaad 2x per jaar. Kalk en mest nog niet, ook maar eens doen dan.quote:Op maandag 1 september 2025 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voorjaar en najaar mag je. Als je in het voorjaar meer doet, kan je in het najaar minder.
En kalk strooien, en verticuleren
@Budapestenaar vindt dit een rare zinquote:
Het is net een vlammenwerper, ook een oplossing voor alles.quote:Op maandag 1 september 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die problemen ook overgieten met Roundup
quote:Op maandag 1 september 2025 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schouderklachten krijg je ook vaak door stress/spanning
quote:
Wij hebben er zelfs een karretje voor.quote:Op maandag 1 september 2025 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verticuteren doen we inderdaad 2x per jaar. Kalk en mest nog niet, ook maar eens doen dan.
Misschien kun je ze wel combinerenquote:Op maandag 1 september 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is net een vlammenwerper, ook een oplossing voor alles.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien ben je binnenkort in de overgang? Kun je ook schouderklachten krijgen
nicequote:Op maandag 1 september 2025 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bijna weer een balkon(2 zelfs
)
Hoewel ik niet heel vaak op mijn vorige balkon zat..
Kill it with firequote:Op maandag 1 september 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is net een vlammenwerper, ook een oplossing voor alles.
ik ben al niet gezond dus dat lukt niet meer, gezond ouder worden..quote:Op maandag 1 september 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel aub gezond ouder worden allemaal
Gisteren was mijn moeder jarig....
Oh zo'n strooikarretje?quote:Op maandag 1 september 2025 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben er zelfs een karretje voor.
Die krijgt zelfs de meest devote nonnetjes aan het joelen en gillen met zijn diepe warme stem.quote:Op maandag 1 september 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:Budapestenaar vindt dit een rare zin
Dat haalt de druk er wel een beetje af, lijkt me.quote:Op maandag 1 september 2025 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben al niet gezond dus dat lukt niet meer, gezond ouder worden..
Ik had daar heel veel last van tijdens mijn revalidatie en veel onzekerheden over herstel en dergelijke. Werden ze 3x per week door de fysio aangepakt maar werkte nauwelijks. Sinds een hoop van die spanning weg is zijn mijn schouders ook een stuk rustiger, de uitspraak 'last die van de schouders valt' is niet zomaar verzonnenquote:
Ik las dat ze in Zundert wel gaan sluiten. Gemiste kans voor Buda om daar niet naar te verhuizen.quote:Op maandag 1 september 2025 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die krijgt zelfs de meest devote nonnetjes aan het joelen en gillen met zijn diepe warme stem.
Heb jij een heus landgoed of zo?quote:Op maandag 1 september 2025 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ga geen 100 kilo met de hand strooien
Bij mij gaat spanning vaak in de aanhechting in m'n achterhoofd zitten. Dat is ook redelijk nasty.quote:Op maandag 1 september 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had daar heel veel last van tijdens mijn revalidatie en veel onzekerheden over herstel en dergelijke. Werden ze 3x per week door de fysio aangepakt maar werkte nauwelijks. Sinds een hoop van die spanning weg is zijn mijn schouders ook een stuk rustiger, de uitspraak 'last die van de schouders valt' is niet zomaar verzonnen
Als die een nonnenklooster binnenstapt kan de vloer worden gedweildquote:Op maandag 1 september 2025 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die krijgt zelfs de meest devote nonnetjes aan het joelen en gillen met zijn diepe warme stem.
achja.. ik heb zoiets van als ik omval morgen, heb ik echt niet iets gemist ofzoquote:Op maandag 1 september 2025 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat haalt de druk er wel een beetje af, lijkt me.
Gedeeltelijk in laten knippen.quote:Op maandag 1 september 2025 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij gaat spanning vaak in de aanhechting in m'n achterhoofd zitten. Dat is ook redelijk nasty.
Verkapte 'kijk mij eens een landgoed hebben' postquote:Op maandag 1 september 2025 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ga geen 100 kilo met de hand strooien
Als je te ontspannen bent valt je hoofd er dan af?quote:Op maandag 1 september 2025 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij gaat spanning vaak in de aanhechting in m'n achterhoofd zitten. Dat is ook redelijk nasty.
Definieer ‘landgoed’quote:Op maandag 1 september 2025 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij een heus landgoed of zo?
Bij 1 balkon hangt wel een net, vermoedelijk tegen vogels..quote:Op maandag 1 september 2025 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
nice
ik zit ook niet zo vaak op mn balkon, misschien meer als ik een goeie parasol ofzo heb
Ahhhh ja.. en dan lekker hoofdpijn krijgen die ook zo lekker achter je oog trekt.quote:Op maandag 1 september 2025 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Of om een kat op het balkon te kunnen laten. Hier zijn de netten daar meestal voor.quote:Op maandag 1 september 2025 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij 1 balkon hangt wel een net, vermoedelijk tegen vogels..
Hier zijn beelden van,quote:Op maandag 1 september 2025 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die een nonnenklooster binnenstapt kan de vloer worden gedweild
Dat klinkt ook niet prettigquote:Op maandag 1 september 2025 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Ik ga ook "slechts" op 1 hoog wonen.quote:Op maandag 1 september 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of om een kat op het balkon te kunnen laten. Hier zijn de netten daar meestal voor.
Dan kun je beter even op bed gaan liggen in het donker.quote:Op maandag 1 september 2025 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhhh ja.. en dan lekker hoofdpijn krijgen die ook zo lekker achter je oog trekt.
‘Geen tijd voor’quote:Op maandag 1 september 2025 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kun je beter even op bed gaan liggen in het donker.
Leuke film vond ik datquote:Op maandag 1 september 2025 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zijn beelden van,
Bekijk deze YouTube-video
Waarschijnlijk, maar daar maak ik me geen zorgen over.quote:Op maandag 1 september 2025 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je te ontspannen bent valt je hoofd er dan af?
Heerlijk. Daar helpt ook echt weinig tegen.quote:Op maandag 1 september 2025 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhhh ja.. en dan lekker hoofdpijn krijgen die ook zo lekker achter je oog trekt.
Barry Atsma zat er ook in, net als Salma Hayekquote:Op maandag 1 september 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuke film vond ik datEn Ryan Reynolds
Nekspier oprekken werkt vaak nog enigszins in het begin.quote:Op maandag 1 september 2025 22:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Heerlijk. Daar helpt ook echt weinig tegen.
Ik had laatst geprobeerd er een cold pack op te doen. Dat was geen succes.quote:Op maandag 1 september 2025 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nekspier oprekken werkt vaak nog enigszins in het begin.
Ze werken gewoon toch? Brood bakken, kaarsen maken, onderhouden van de tuinen en bibliotheken etc. In het klooster hier in de buurt runnen ze ook het complete hotel dat erin gevestigd is.quote:Op maandag 1 september 2025 22:08 schreef Ygritte het volgende:
Wat doen nonnen eigenlijk de hele dag behalve bidden in de bijbel lezen en ave maria zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |