SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat grand caféquote:Op maandag 1 september 2025 18:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Welke? Ik zit nu bij Fuego.
Nja, ik wilde eigenlijk gewoon het dorp in en daar een restaurant zoeken, maar omdat ik al wat laat was heb ik maar voor gemak gekozen
quote:Op maandag 1 september 2025 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vakantiekiekjes blijven staan.
Wilden de kaboutertjes het niet doen?quote:Op maandag 1 september 2025 18:35 schreef Ama het volgende:
Toch met lichte tegenzin de afwas even gedaan.
Ja, tot vrijdag.quote:Op maandag 1 september 2025 18:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat grand café
Niet rob geus niveau slecht hoor maar gewoon niet spannend
Park is wel leuk, zit je daar een midweek
*kijkt naar vaatwasser*quote:Op maandag 1 september 2025 18:35 schreef Ama het volgende:
Toch met lichte tegenzin de afwas even gedaan.
Neequote:Op maandag 1 september 2025 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wilden de kaboutertjes het niet doen?
lacht die terug?quote:Op maandag 1 september 2025 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*kijkt naar vaatwasser*
Geen KabouterSCquote:
Hij kleppert.quote:
hmm, mijne is gewoon lekker rustig.quote:
De mijne ook nog niet. Vanavond gaat ie aan.quote:Op maandag 1 september 2025 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, mijne is gewoon lekker rustig.
maar hij hoeft vandaag ook niet te werken, dat scheelt
Grotendeels lekker weer heb je er opquote:Op maandag 1 september 2025 18:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, tot vrijdag.
Nou ja. Het smaakt allemaal wel, maar je merkt wel dat het lopende band werk is
Bah die geurquote:Op maandag 1 september 2025 18:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Mijn vaatwasser gaat pas aan zodra hij begint te meuren
daar is mijne te klein voorquote:Op maandag 1 september 2025 18:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Mijn vaatwasser gaat pas aan zodra hij begint te meuren
Kan behoorlijk stinken ja, vooral als er borden in zitten waar bloemkool op gelegen heeftquote:
Probleem bij ons is dat ik niet alles in de vaatwasser zet, soms als er maar paar borden zijn dan was ik ze snel even met de hand af. Dingetje is echter dat het lang duurt voordat de vaatwasser helemaal vol zit en begint te stinken, vooral in de zomer duurt dat niet zo lang. Ik zet hem dan maar halfvol aan op een kort programma.quote:
Miniwasser.quote:
Zoiets ja.quote:Op maandag 1 september 2025 18:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kan behoorlijk stinken ja, vooral als er borden in zitten waar bloemkool op gelegen heeft
ja dat hoeft bij mij dus niet, deze mini gaat om de dag, soms een keer een dag extra of minder, aan.quote:Op maandag 1 september 2025 18:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Probleem bij ons is dat ik niet alles in de vaatwasser zet, soms als er maar paar borden zijn dan was ik ze snel even met de hand af. Dingetje is echter dat het lang duurt voordat de vaatwasser helemaal vol zit en begint te stinken, vooral in de zomer duurt dat niet zo lang. Ik zet hem dan maar halfvol aan op een kort programma.
Ja, en we hebben er twee... Hadden al een losse vaatwasser maar bij de nieuwe keuken kwam er ook één. En het gebeurd wel eens dat mijn partner de afwas in de ene doet en ik in de andere. Dan heb je twee vaatwassers die half gevuld zijn. Ik ga dan maar met afwas zeulen zodat ik tenminste één vol heb maar handig is het niet.quote:Op maandag 1 september 2025 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat hoeft bij mij dus niet, deze mini gaat om de dag, soms een keer een dag extra of minder, aan.
als je een grote hebt en dan even snel tussendoor wel een paar dingen doet dan snap ik dat je hem niet vol krijgt.
dat moet je dan afleren
Idem.quote:Op maandag 1 september 2025 19:06 schreef kwiwi het volgende:
Mijn vaatwasser staat gemiddeld 1x per dag aan. En als we bezoek hebben vaak 2x per dag.
Ik ga nog niet naar de hemel hoorquote:Op maandag 1 september 2025 19:20 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik moet meteen aan @:dr_flash denken.
Dit jaquote:
Gewoon je bord leegeten en daarna even afspoelenquote:Op maandag 1 september 2025 19:27 schreef UitStraling het volgende:
Hoezo smerig, je vaatwasser pas aanzetten als het aan het rotten en beschimmelen is
Mijn huis 2,5quote:Op maandag 1 september 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
Staat een huis in de straat te koop, inmiddels al bijna 3x zo duur als dat ik destijds voor de mijne heb betaald![]()
De prijs bij mijn huis begon met een 1, deze begint met een 3quote:
Dat ze dan spontaan in het Europees parlement gaan staan en applaudisseren.quote:Op maandag 1 september 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Jammer dat de Russen er niet in geslaagd zijn Ursula te laten crashen
Bij mij met 2quote:Op maandag 1 september 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De prijs bij mijn huis begon met een 1, deze begint met een 3
Nou nou.quote:Op maandag 1 september 2025 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Jammer dat de Russen er niet in geslaagd zijn Ursula te laten crashen
Ja ze adverteren wel met de 'kortingsprijs' door de maximale koopgarant (20%) er op te zettenquote:Op maandag 1 september 2025 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij met 2
Begon ook met 1
Je volgende huis begint met een 4quote:Op maandag 1 september 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De prijs bij mijn huis begon met een 1, deze begint met een 3
Alsof dat wat uitmaaktquote:Op maandag 1 september 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze adverteren wel met de 'kortingsprijs' door de maximale koopgarant (20%) er op te zetten
Ja gaat echt nergens meer over die prijzenquote:Op maandag 1 september 2025 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je volgende huis begint met een 4minimaal, enige die er beter van worden zijn banken.
Heb ik ook op die van mij, maar toen was dat net 15k 'korting' ofzoquote:Op maandag 1 september 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt
Ik heb bij haar 0.0 positief gevoel. Volgens mij staat een oorlog starten gewoon op d'r bucketlistquote:
Wij kochten ons huis voor 452k. Hypotheek van 265kquote:Op maandag 1 september 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gaat echt nergens meer over die prijzen
Dan had je een goede overwaarde of heel veel spaarcentjesquote:Op maandag 1 september 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij kochten ons huis voor 452k. Hypotheek van 265k
Dat eerste. Hield heel veel overquote:Op maandag 1 september 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je een goede overwaarde of heel veel spaarcentjes
Ja ik voel me soms haast schuldig over mijn hypotheeklasten als ik hoor wat sommigen al aan sociale huur kwijt zijnquote:Op maandag 1 september 2025 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat eerste. Hield heel veel over
De oude buren waren jaloers volgens mij, omdat ik koop had en hun huur. Tjaquote:Op maandag 1 september 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik voel me soms haast schuldig over mijn hypotheeklasten als ik hoor wat sommigen al aan sociale huur kwijt zijn
schuldig absoluut niet, wel denk ik elke keer ik heb maar wat geluk gehad met mn hypotheekquote:Op maandag 1 september 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik voel me soms haast schuldig over mijn hypotheeklasten als ik hoor wat sommigen al aan sociale huur kwijt zijn
Zo kun je het beter zien inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
schuldig absoluut niet, wel denk ik elke keer ik heb maar wat geluk gehad met mn hypotheek
Bij mij ook.quote:Op maandag 1 september 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De prijs bij mijn huis begon met een 1
Niet hierquote:
Ja weet ook niet of schuldig het juiste woord isquote:Op maandag 1 september 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
schuldig absoluut niet, wel denk ik elke keer ik heb maar wat geluk gehad met mn hypotheek
Denk dat er een nulletje extra achter stondquote:
Gouden huisquote:Op maandag 1 september 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ook niet of schuldig het juiste woord isMaar kocht dit destijds als eerste huisje om later naar iets anders te kijken, maar inmiddels woon ik hier al weer 12 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Denk dat dat een goede beslissing is geweest, om toen te kopenquote:Op maandag 1 september 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ook niet of schuldig het juiste woord isMaar kocht dit destijds als eerste huisje om later naar iets anders te kijken, maar inmiddels woon ik hier al weer 12 jaar
quote:Op maandag 1 september 2025 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bijna woensdagsleutels krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
huis van 255k, hypotheek van 135kquote:Op maandag 1 september 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij kochten ons huis voor 452k. Hypotheek van 265k
ik was er al snel achter dat ik hier waarschijnlijk alleen wegga tussen 6 planken, tenzij ik nog heel veel geluk heb met geldquote:Op maandag 1 september 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien wel, maar dat weet je op dat moment nietquote:Op maandag 1 september 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat dat een goede beslissing is geweest, om toen te kopen
Etto Cornettoquote:
Gegokt en gewonnenquote:Op maandag 1 september 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien wel, maar dat weet je op dat moment niet
quote:
Moeten we daar ook weer op gaan wachten?quote:
Kan ik weer jaren wachten zeker.quote:Op maandag 1 september 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we daar ook weer op gaan wachten?
quote:Op maandag 1 september 2025 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus nu heb je witte sokken.
Ook niet met een 10/10 stoot van een vrouw joehoe roepende in bed?quote:Op maandag 1 september 2025 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Geloof niet dat ik sinds 1989 op dit tijdstip ben gaan slapen.
Met een jetlag lukt me dat meestal wel aardigquote:Op maandag 1 september 2025 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Geloof niet dat ik sinds 1989 op dit tijdstip ben gaan slapen.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:02 schreef mschol het volgende:
ze hervatten glasvezel aanleg nu de balkons vrij toegankelijk zijn
ook gelijk een afspraak ding erbij voor installatie glasvezelkastje
#hadiknietverwacht
ik stel mn echte administratierondje uit al tijden.. dan zeg ik namelijk gelijk een hele rits abonnementen opquote:Op maandag 1 september 2025 21:03 schreef LTVDK het volgende:
Weer even een administratierondje gedaan, toch jammer dat er eigenlijk alleen maar geld weggaat
Waarom zou je dan gaan slapen?quote:Op maandag 1 september 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet met een 10/10 stoot van een vrouw joehoe roepende in bed?
Hier komt er maar 1x per maand wat geld bij; rest is het af af af af af af af afquote:Op maandag 1 september 2025 21:03 schreef LTVDK het volgende:
Weer even een administratierondje gedaan, toch jammer dat er eigenlijk alleen maar geld weggaat
US heeft geen idee wat hij anders moet doen met een 10/10quote:Op maandag 1 september 2025 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou je dan gaan slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |