Ja! Je zult er maar gewoond hebbenquote:Op maandag 1 september 2025 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk, Speuld! Dan heb je nog eens een mooie plek te pakken
Ik vind Pluktuin Het Platteland ook wel inspirerend klinken. Dat je je toch afvraagt, van waar halen ze het vandaan, zo’n catchy naam. Niets ludieks als Pluktuin van de Petteflet of iets beschrijvends als Pluktuin Het Rozenveld, maar gewoon “Het Platteland”.quote:Op maandag 1 september 2025 21:19 schreef BillDauterive het volgende:
Bospad Putten is wel leuk hoor
En het strand van Nulde heeft ook wel wat bekendheid.
Toch altijd bijzonder hoe karig ze die hotels weten te maken.quote:Op maandag 1 september 2025 21:04 schreef Arizona het volgende:
Ik realiseer me dat ik vorig jaar een nacht in Putten ben geweest! ( Het was net erbuiten, maar het adres zei wel Putten, dus)
Om het extra deprimerend te maken, het was in een Fletcher hotel!
En dat zeg je dan niet eens! Ik had jullie best een rondleiding hier willen geven hoorquote:Op maandag 1 september 2025 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben het hotel als uitvalsbasis gebruikt voor de omgeving, die was prachtig. Gewandeld in het Speulderbos en naar Harderwijk geweest.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:17 schreef Fred_B het volgende:
Ik bedoel, het hoogtepunt van Putten is de dierenwinkel.
[ afbeelding ]
Ze wilden even romantisch samen zijn in het bos Billie. Dus vul dat zelf maar in.quote:Op maandag 1 september 2025 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En dat zeg je dan niet eens! Ik had jullie best een rondleiding hier willen geven hoor
Er is een flauw filmpje over Tijs van der Brink en de stand van zaken in Gaza/Israel wordt weer uitgelegd. Arjen is wel goed in het overbrengen maar hij zegt weinig nieuws.quote:
Altijd leuk. En waarschijnlijk is het vanaf 10:30 een stuk stiller, want bij verbouwen hoort blijkbaar ook om alle lawaaiklussen zo vroeg mogelijk te doenquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:40 schreef NailQueen het volgende:
De buren hadden gewaarschuwd dat hun keuken werd verbouwd en dat het wat lawaai kon geven. Ze hadden alleen niet gezegd dat ze om 08.00 uur gingen boren
Dat klopt ja. Het lawaai is gestopt maar nu ben ik klaarwakkerquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Altijd leuk. En waarschijnlijk is het vanaf 10:30 een stuk stiller, want bij verbouwen hoort blijkbaar ook om alle lawaaiklussen zo vroeg mogelijk te doen
Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:57 schreef H_T het volgende:
Zou er wat bijzonders gemeld worden in de persconferentie van het Witte Huis vanavond?
Ze gaan gewoon Weekend at Bernie's doen met Trump!quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:57 schreef H_T het volgende:
Zou er wat bijzonders gemeld worden in de persconferentie van het Witte Huis vanavond?
quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon Weekend at Bernie's doen met Trump!
Dat Trump een nieuw golfresort gaat openen in Rusland?quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:57 schreef H_T het volgende:
Ik denk dat ie gaat zeggen zich nog nooit zo goed en fit gevoeld te hebben, terwijl ie half slapend aan zn bureau zit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:57 schreef H_T het volgende:
Trump heeft eindelijk een accordion gekochtquote:Op dinsdag 2 september 2025 11:57 schreef H_T het volgende:
Valt mee, beetje bouwbedrijf begint om 7quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:40 schreef NailQueen het volgende:
De buren hadden gewaarschuwd dat hun keuken werd verbouwd en dat het wat lawaai kon geven. Ze hadden alleen niet gezegd dat ze om 08.00 uur gingen boren
quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:14 schreef H_T het volgende:
Vanavond geen soep voor mij, maar broccoli
Hier ook. Zelfs nootmuskaat op de boontjesquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb gewoon heel braaf een AVG'tje
Welke camping in het prachtige Ermelo?quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:33 schreef Troel het volgende:
Ik was dus pas een nachtje uit in Putten. En ik heb er van genoten, want ik was echt even thuis weg. Geen Fletcher, het was het hof.
En vroeger kwam ik vaak in Putten, want voorseizoensplek op de camping in Ermelo en vrienden die in Putten woonden
Haegehorstquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Welke camping in het prachtige Ermelo?
Ben’s Dream?quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Haegehorst
Onlangs was ik nog in de Rimboe
Oh ja, In de Rimboe is al wat meer 'mijn' kant opquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Haegehorst
Onlangs was ik nog in de Rimboe
Doe maar luxe hoor. Ik heb gewoon rozemarijn en paprikapoeder op de aardappeltjesquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier ook. Zelfs nootmuskaat op de boontjes
Ik lees verschillende dingen... Het zou kunnen gaan over het sturen van de National Guard naar Chicago (hoewel een rechter toevallig ook vandaag heeft geoordeeld dat dat niet legaal is), maar ook over het hernoemen van het Department of Defense naar het Department of War. En dan lees ik ook nog iets over een verandering in de organisatie van de Space Force.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:57 schreef H_T het volgende:
Allebei? Wat een wéélde!quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Doe maar luxe hoor. Ik heb gewoon rozemarijn en paprikapoeder op de aardappeltjes
Ah die VOC-mentaliteitquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier ook. Zelfs nootmuskaat op de boontjes
Ik denk dat er vanavond letterlijk met ern vergrootglas naar hem gekeken wordt. Zijn uiterlijk zegt misschien wel meer dan zijn woorden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik lees verschillende dingen... Het zou kunnen gaan over het sturen van de National Guard naar Chicago (hoewel een rechter toevallig ook vandaag heeft geoordeeld dat dat niet legaal is), maar ook over het hernoemen van het Department of Defense naar het Department of War. En dan lees ik ook nog iets over een verandering in de organisatie van de Space Force.
En het is natuurlijk eerst en vooral om de wereld te laten zien hoe fit en gezond hij is, ondanks alle geruchten.
Ik denk bij tropisch toch maar aan mango of papaya of zo, niet aan appel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:27 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een tropisch appeltaartje van de Appie. En de vulling smaakt een beetje naar baby-fruithapje maar ik vind het echt zalig
Gezien het tijdstip (Amerikaanse beurzen zijn nog open en nog drie dagen te gaan tot het weekend) lijkt het niet heel waarschijnlijk dat het nieuws is waar de beurzen heel veel last van gaan hebben maar bij hem weet je het nooit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat er vanavond letterlijk met ern vergrootglas naar hem gekeken wordt. Zijn uiterlijk zegt misschien wel meer dan zijn woorden.
Weinig verbeeldingskracht heb jijquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk bij tropisch toch maar aan mango of papaya of zo, niet aan appel.
Nou ja, er zit wel 3.2% ananas in de fruitmix dus dat maakt het natuurlijk ook wel heel tropisch.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weinig verbeeldingskracht heb jij
En vergeet de 0,2% passievruchtsap (uit concentraat) nietquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, er zit wel 3.2% ananas in de fruitmix dus dat maakt het natuurlijk ook wel heel tropisch.
Oók nog eens inderdaad!! Ik hoor de tropische vogelgeluiden al in m'n gedachten!quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
En vergeet de 0,2% passievruchtsap (uit concentraat) niet
Ik waan me inmiddels op Hawaiiquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oók nog eens inderdaad!! Ik hoor de tropische vogelgeluiden al in m'n gedachten!
Het lijkt deze kant op te gaan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:34 schreef Strani het volgende:
En dan lees ik ook nog iets over een verandering in de organisatie van de Space Force.
Nee, en er viel ook weinig te lachenquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb trouwens Lubach teruggekeken. Niet bepaald slecht, maar een item met een verhaal over wat er in Israël al een jaar speelt, maakt het niet echt urgent of relevant ofzo.
Hm?quote:
Figúúrlijk natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Fijn dat je zo open bent Arizona maar dit wel een beetje TMI
Grootse beslissing toch? Wie zal zich later de dag niet heugen dat werd aangekondigd dat het hoofdkantoor van een organisatie die pas sinds een paar jaar weer bestaat niet in Colorado, maar in Alabama zal gaan zitten?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://www.cbsnews.com/l(...)adquarters-location/![]()
Pis ik weer naast de pot
Ik had het Space Command HQ willen hebbenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Grootse beslissing toch? Wie zal zich later de dag niet heugen dat werd aangekondigd dat het hoofdkantoor van een organisatie die pas sinds een paar jaar weer bestaat niet in Colorado, maar in Alabama zal gaan zitten?
Valt me wel op dat ze pas live gingen toen hij al op zijn lessenaartje stond te leunen, dus ik vraag me nu wel af hoeveel hulp hij nodig had om daar te komen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:50 schreef Arizona het volgende:
Trump ziet er behoorlijk levend uit. Ik denk dat hij heel lang in de makeup heeft gezeten.
Was jij überhaupt wel in de running dan?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had het Space Command HQ willen hebbenMaar nee, Alabama moest weer voordringen.
En we konden dus zijn dikke enkels en afstervende handen niet zien.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Valt me wel op dat ze pas live gingen toen hij al op zijn lessenaartje stond te leunen, dus ik vraag me nu wel af hoeveel hulp hij nodig had om daar te komen.
Nooit gehoord van achterkamertjespolitiek?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was jij überhaupt wel in de running dan?
Volgens Wikipedia deed jij helemaal niet mee.
Ik vond Lenin naast hem er wel erg bleek uitzien.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:50 schreef Arizona het volgende:
Trump ziet er behoorlijk levend uit. Ik denk dat hij heel lang in de makeup heeft gezeten.
Dubbel 12?quote:
Hij ging locatie van een Space Centrum verplaatsen van een gebied vol democraten naar een gebied vol republikeinen want mensen naaien enzo. En ze gaan bommen gooien op drugsschepen vanuit Venezuela.quote:Op woensdag 3 september 2025 06:58 schreef Troel het volgende:
Waar ging het Trimp eigenlijk om? Kan niet echt wat vinden
Alsof zo'n verhuizing binnen 3 jaar luktquote:Op woensdag 3 september 2025 08:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij ging locatie van een Space Centrum verplaatsen van een gebied vol democraten naar een gebied vol republikeinen want mensen naaien enzo. En ze gaan bommen gooien op drugsschepen vanuit Venezuela.
Beetje vertrouwen in Trump , he.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Alsof zo'n verhuizing binnen 3 jaar lukt
Nou, daar vraag je wel wat zeg.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen in Trump , he.
Gelachen.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen in Trump , he.
Kan de knvb nu nog beslissen dat ze niet in de kkd kunnen starten, omdat die reeds bezig is?quote:
Opmerkelijke ontwikkelingen weerquote:
Dat is zo'n park wat mij nou totaal niet trekt zo op het eerste gezicht, ik ben heel benieuwd hoe je het vindt!quote:
Misschien reglementair verliezen van de eerste wedstrijden? Ze schijnen ook nog maar 10 spelers te hebben, misschien moeten ze de locale amateurclub ff bellen.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan de knvb nu nog beslissen dat ze niet in de kid kunnen starten, omdat die reeds bezig is?
Ik dacht dat veel spelers inmiddels ook al weg warenquote:Op woensdag 3 september 2025 12:38 schreef Arizona het volgende:
Als het kalf verdronken is, dempt men de put?
[..]
https://www.transfermarkt(...)n/499/saison_id/2025quote:Op woensdag 3 september 2025 12:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht dat veel spelers inmiddels ook al weg waren
Je kan veel zeggen, maar Moustafa Moustafa is een uitstekende artiestennaam voor een voetballer.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)n/499/saison_id/2025
Net niet genoeg voor een team.
Nou, iedereen uit omgeving Arnhem die wel eens een balletje heeft getrapt kan solliciteren.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)n/499/saison_id/2025
Net niet genoeg voor een team.
Ja dat is prachtig.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar Moustafa Moustafa is een uitstekende artiestennaam voor een voetballer.
Ja geen minpunten meer lijkt me.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:46 schreef Fred_B het volgende:
Overigens zullen ze nog wel jeugdspelers hebben om een team te maken. Dan moet meer punten dan vorig seizoen haalbaar zijn.
Ik ben er eerder geweest als eerste indicatiequote:Op woensdag 3 september 2025 12:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is zo'n park wat mij nou totaal niet trekt zo op het eerste gezicht, ik ben heel benieuwd hoe je het vindt!
Volgens AD opgelost via een turbo-spoedappelquote:
Ik wist niet dat dat überhaupt een ding was.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens AD opgelost via een turbo-spoedappel
TURBO TURBOquote:Op woensdag 3 september 2025 12:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens AD opgelost via een turbo-spoedappel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |