Het lijkt deze kant op te gaan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:34 schreef Strani het volgende:
En dan lees ik ook nog iets over een verandering in de organisatie van de Space Force.
Nee, en er viel ook weinig te lachenquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb trouwens Lubach teruggekeken. Niet bepaald slecht, maar een item met een verhaal over wat er in Israël al een jaar speelt, maakt het niet echt urgent of relevant ofzo.
Hm?quote:
Figúúrlijk natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Fijn dat je zo open bent Arizona maar dit wel een beetje TMI
Grootse beslissing toch? Wie zal zich later de dag niet heugen dat werd aangekondigd dat het hoofdkantoor van een organisatie die pas sinds een paar jaar weer bestaat niet in Colorado, maar in Alabama zal gaan zitten?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://www.cbsnews.com/l(...)adquarters-location/![]()
Pis ik weer naast de pot
Ik had het Space Command HQ willen hebbenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Grootse beslissing toch? Wie zal zich later de dag niet heugen dat werd aangekondigd dat het hoofdkantoor van een organisatie die pas sinds een paar jaar weer bestaat niet in Colorado, maar in Alabama zal gaan zitten?
Valt me wel op dat ze pas live gingen toen hij al op zijn lessenaartje stond te leunen, dus ik vraag me nu wel af hoeveel hulp hij nodig had om daar te komen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:50 schreef Arizona het volgende:
Trump ziet er behoorlijk levend uit. Ik denk dat hij heel lang in de makeup heeft gezeten.
Was jij überhaupt wel in de running dan?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had het Space Command HQ willen hebbenMaar nee, Alabama moest weer voordringen.
En we konden dus zijn dikke enkels en afstervende handen niet zien.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Valt me wel op dat ze pas live gingen toen hij al op zijn lessenaartje stond te leunen, dus ik vraag me nu wel af hoeveel hulp hij nodig had om daar te komen.
Nooit gehoord van achterkamertjespolitiek?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was jij überhaupt wel in de running dan?
Volgens Wikipedia deed jij helemaal niet mee.
Ik vond Lenin naast hem er wel erg bleek uitzien.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:50 schreef Arizona het volgende:
Trump ziet er behoorlijk levend uit. Ik denk dat hij heel lang in de makeup heeft gezeten.
Dubbel 12?quote:
Hij ging locatie van een Space Centrum verplaatsen van een gebied vol democraten naar een gebied vol republikeinen want mensen naaien enzo. En ze gaan bommen gooien op drugsschepen vanuit Venezuela.quote:Op woensdag 3 september 2025 06:58 schreef Troel het volgende:
Waar ging het Trimp eigenlijk om? Kan niet echt wat vinden
Alsof zo'n verhuizing binnen 3 jaar luktquote:Op woensdag 3 september 2025 08:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij ging locatie van een Space Centrum verplaatsen van een gebied vol democraten naar een gebied vol republikeinen want mensen naaien enzo. En ze gaan bommen gooien op drugsschepen vanuit Venezuela.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |