8 euro 75 in muntjes uittellen bij de buurtsuperquote:Op maandag 1 september 2025 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Héérlijk! Nou ja die zijn wel traag en lopen in de weg, maar ze zijn tenminste een stuk rustiger dan al die families met kinderen in de zomer.
Zoals jullie blijkbaar vanaf volgend jaar
In Almelo kan ook (@Hamlapjes ) of anders Deventer. Of Doetinchem. Eigenlijk de hele regio behalve Arnhemquote:Op maandag 1 september 2025 14:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ook wel dichterbij huis, in Enschede bijvoorbeeld
Ik weet niet of mijn oma van bijna 89 nou zoveel rustiger is dan ik hoorquote:Op maandag 1 september 2025 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Héérlijk! Nou ja die zijn wel traag en lopen in de weg, maar ze zijn tenminste een stuk rustiger dan al die families met kinderen in de zomer.
Zoals jullie blijkbaar vanaf volgend jaar
Zou ik meteen voor tekenen! Meer vertrouwen in het kale haar van Erik dan in bald fraud Bas Sibumquote:Op maandag 1 september 2025 14:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Almelo kan ook (@:hamlapjes ) of anders Deventer. Of Doetinchem. Eigenlijk de hele regio behalve Arnhem
Wij zouden allen helemaal niet gelijktijdig gaanquote:Op maandag 1 september 2025 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee helaas!
@:arizona ik denk dat ik een oplossing heb gevonden voor het feit dat Redefine zichzelf heeft uitgenodigd voor jullie trip
Ja, is ook lastig natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2025 18:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zocht een leuke foto van Putten om hier te posten, maar ik kon er zo snel geen vinden.
Ja, moeder!quote:Op maandag 1 september 2025 19:31 schreef Fred_B het volgende:
Hier, Carla en Frank van Putten:
[ afbeelding ]
En kijk ze eens gelukkig zijn!quote:Op maandag 1 september 2025 19:31 schreef Fred_B het volgende:
Hier, Carla en Frank van Putten:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff wat schrijnend hèquote:Op maandag 1 september 2025 20:51 schreef Fred_B het volgende:
Dit is Putten tijdens de grote overstromingen in 2021.
[ afbeelding ]
Putten werd daarbij overigens niet getroffen.
Je kan veel zeggen, maar de hele stad fleurt op van die vlaggetjes.quote:
Jeetje...En ook geen stromend water en riolering dan natuurlijkquote:Op maandag 1 september 2025 21:04 schreef Arizona het volgende:
Ik realiseer me dat ik vorig jaar een nacht in Putten ben geweest! ( Het was net erbuiten, maar het adres zei wel Putten, dus)
Om het extra deprimerend te maken, het was in een Fletcher hotel!
quote:Op maandag 1 september 2025 21:04 schreef Arizona het volgende:
Ik realiseer me dat ik vorig jaar een nacht in Putten ben geweest! ( Het was net erbuiten, maar het adres zei wel Putten, dus)
Ik zou een naamsverandering overwegen.quote:Op maandag 1 september 2025 21:04 schreef Arizona het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2025 21:17 schreef Fred_B het volgende:
Ik bedoel, het hoogtepunt van Putten is de dierenwinkel.
[ afbeelding ]
Wij hebben het hotel als uitvalsbasis gebruikt voor de omgeving, die was prachtig. Gewandeld in het Speulderbos en naar Harderwijk geweest.quote:Op maandag 1 september 2025 21:19 schreef BillDauterive het volgende:
Bospad Putten is wel leuk hoor
En het strand van Nulde heeft ook wel wat bekendheid.
Ik wou net zeggen, in het bosbad heb ik ook veel gezwommen vroegah. En de kanovijver eromheen is ook leuk, als die er nog is. En het mooiste is ook dat het technisch buiten Putten ligt.quote:Op maandag 1 september 2025 21:19 schreef BillDauterive het volgende:
Bospad Putten is wel leuk hoor
En het strand van Nulde heeft ook wel wat bekendheid.
Kijk, Speuld! Dan heb je nog eens een mooie plek te pakkenquote:Op maandag 1 september 2025 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben het hotel als uitvalsbasis gebruikt voor de omgeving, die was prachtig. Gewandeld in het Speulderbos en naar Harderwijk geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |