quote:Op maandag 1 september 2025 21:17 schreef Fred_B het volgende:
Ik bedoel, het hoogtepunt van Putten is de dierenwinkel.
[ afbeelding ]
Ze wilden even romantisch samen zijn in het bos Billie. Dus vul dat zelf maar in.quote:Op maandag 1 september 2025 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En dat zeg je dan niet eens! Ik had jullie best een rondleiding hier willen geven hoor
Er is een flauw filmpje over Tijs van der Brink en de stand van zaken in Gaza/Israel wordt weer uitgelegd. Arjen is wel goed in het overbrengen maar hij zegt weinig nieuws.quote:
Altijd leuk. En waarschijnlijk is het vanaf 10:30 een stuk stiller, want bij verbouwen hoort blijkbaar ook om alle lawaaiklussen zo vroeg mogelijk te doenquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:40 schreef NailQueen het volgende:
De buren hadden gewaarschuwd dat hun keuken werd verbouwd en dat het wat lawaai kon geven. Ze hadden alleen niet gezegd dat ze om 08.00 uur gingen boren
Dat klopt ja. Het lawaai is gestopt maar nu ben ik klaarwakkerquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Altijd leuk. En waarschijnlijk is het vanaf 10:30 een stuk stiller, want bij verbouwen hoort blijkbaar ook om alle lawaaiklussen zo vroeg mogelijk te doen
Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:57 schreef H_T het volgende:
Zou er wat bijzonders gemeld worden in de persconferentie van het Witte Huis vanavond?
Ze gaan gewoon Weekend at Bernie's doen met Trump!quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:57 schreef H_T het volgende:
Zou er wat bijzonders gemeld worden in de persconferentie van het Witte Huis vanavond?
quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon Weekend at Bernie's doen met Trump!
Dat Trump een nieuw golfresort gaat openen in Rusland?quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:57 schreef H_T het volgende:
Ik denk dat ie gaat zeggen zich nog nooit zo goed en fit gevoeld te hebben, terwijl ie half slapend aan zn bureau zit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:57 schreef H_T het volgende:
Trump heeft eindelijk een accordion gekochtquote:Op dinsdag 2 september 2025 11:57 schreef H_T het volgende:
Valt mee, beetje bouwbedrijf begint om 7quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:40 schreef NailQueen het volgende:
De buren hadden gewaarschuwd dat hun keuken werd verbouwd en dat het wat lawaai kon geven. Ze hadden alleen niet gezegd dat ze om 08.00 uur gingen boren
quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:14 schreef H_T het volgende:
Vanavond geen soep voor mij, maar broccoli
Hier ook. Zelfs nootmuskaat op de boontjesquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb gewoon heel braaf een AVG'tje
Welke camping in het prachtige Ermelo?quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:33 schreef Troel het volgende:
Ik was dus pas een nachtje uit in Putten. En ik heb er van genoten, want ik was echt even thuis weg. Geen Fletcher, het was het hof.
En vroeger kwam ik vaak in Putten, want voorseizoensplek op de camping in Ermelo en vrienden die in Putten woonden
Haegehorstquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Welke camping in het prachtige Ermelo?
Ben’s Dream?quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Haegehorst
Onlangs was ik nog in de Rimboe
Oh ja, In de Rimboe is al wat meer 'mijn' kant opquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Haegehorst
Onlangs was ik nog in de Rimboe
Doe maar luxe hoor. Ik heb gewoon rozemarijn en paprikapoeder op de aardappeltjesquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier ook. Zelfs nootmuskaat op de boontjes
Ik lees verschillende dingen... Het zou kunnen gaan over het sturen van de National Guard naar Chicago (hoewel een rechter toevallig ook vandaag heeft geoordeeld dat dat niet legaal is), maar ook over het hernoemen van het Department of Defense naar het Department of War. En dan lees ik ook nog iets over een verandering in de organisatie van de Space Force.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:57 schreef H_T het volgende:
Allebei? Wat een wéélde!quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Doe maar luxe hoor. Ik heb gewoon rozemarijn en paprikapoeder op de aardappeltjes
Ah die VOC-mentaliteitquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier ook. Zelfs nootmuskaat op de boontjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |