Ja! Je zult er maar gewoond hebbenquote:Op maandag 1 september 2025 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk, Speuld! Dan heb je nog eens een mooie plek te pakken
Ik vind Pluktuin Het Platteland ook wel inspirerend klinken. Dat je je toch afvraagt, van waar halen ze het vandaan, zo’n catchy naam. Niets ludieks als Pluktuin van de Petteflet of iets beschrijvends als Pluktuin Het Rozenveld, maar gewoon “Het Platteland”.quote:Op maandag 1 september 2025 21:19 schreef BillDauterive het volgende:
Bospad Putten is wel leuk hoor
En het strand van Nulde heeft ook wel wat bekendheid.
Toch altijd bijzonder hoe karig ze die hotels weten te maken.quote:Op maandag 1 september 2025 21:04 schreef Arizona het volgende:
Ik realiseer me dat ik vorig jaar een nacht in Putten ben geweest! ( Het was net erbuiten, maar het adres zei wel Putten, dus)
Om het extra deprimerend te maken, het was in een Fletcher hotel!
En dat zeg je dan niet eens! Ik had jullie best een rondleiding hier willen geven hoorquote:Op maandag 1 september 2025 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben het hotel als uitvalsbasis gebruikt voor de omgeving, die was prachtig. Gewandeld in het Speulderbos en naar Harderwijk geweest.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:17 schreef Fred_B het volgende:
Ik bedoel, het hoogtepunt van Putten is de dierenwinkel.
[ afbeelding ]
Ze wilden even romantisch samen zijn in het bos Billie. Dus vul dat zelf maar in.quote:Op maandag 1 september 2025 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En dat zeg je dan niet eens! Ik had jullie best een rondleiding hier willen geven hoor
Er is een flauw filmpje over Tijs van der Brink en de stand van zaken in Gaza/Israel wordt weer uitgelegd. Arjen is wel goed in het overbrengen maar hij zegt weinig nieuws.quote:
Altijd leuk. En waarschijnlijk is het vanaf 10:30 een stuk stiller, want bij verbouwen hoort blijkbaar ook om alle lawaaiklussen zo vroeg mogelijk te doenquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:40 schreef NailQueen het volgende:
De buren hadden gewaarschuwd dat hun keuken werd verbouwd en dat het wat lawaai kon geven. Ze hadden alleen niet gezegd dat ze om 08.00 uur gingen boren
Dat klopt ja. Het lawaai is gestopt maar nu ben ik klaarwakkerquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Altijd leuk. En waarschijnlijk is het vanaf 10:30 een stuk stiller, want bij verbouwen hoort blijkbaar ook om alle lawaaiklussen zo vroeg mogelijk te doen
Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:57 schreef H_T het volgende:
Zou er wat bijzonders gemeld worden in de persconferentie van het Witte Huis vanavond?
Ze gaan gewoon Weekend at Bernie's doen met Trump!quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:57 schreef H_T het volgende:
Zou er wat bijzonders gemeld worden in de persconferentie van het Witte Huis vanavond?
quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon Weekend at Bernie's doen met Trump!
Dat Trump een nieuw golfresort gaat openen in Rusland?quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:57 schreef H_T het volgende:
Ik denk dat ie gaat zeggen zich nog nooit zo goed en fit gevoeld te hebben, terwijl ie half slapend aan zn bureau zit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:57 schreef H_T het volgende:
Trump heeft eindelijk een accordion gekochtquote:Op dinsdag 2 september 2025 11:57 schreef H_T het volgende:
Valt mee, beetje bouwbedrijf begint om 7quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:40 schreef NailQueen het volgende:
De buren hadden gewaarschuwd dat hun keuken werd verbouwd en dat het wat lawaai kon geven. Ze hadden alleen niet gezegd dat ze om 08.00 uur gingen boren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |