SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij heeft een heel zwaar leven.. echt waarquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij was ook heel de tijd aan het miepen met 'ik kan niet verbinden, mijn leven is zo zwaar, hoe werkt dit'. En ik klik weer op dezelfde knop en dan geeft die opeens de melding' 'niks aan het afspelen' en is die plots verbonden
Enige waar ik dat ding voor gebruik is volgens mij de F1 kijkenquote:
Ik ook niet.quote:
Omgquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Skittles![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Kun je wel roepen en dan imgur de schuld geven omdat je plaatje niet werktquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Kut Imgur
Nou ja, buiten geweest
https://imgur.com/gallery/h4EFO8C#i7dGNvj
Kijk jij Formule 1 dan?quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Was even bang dat ik geen viaplayTV had
Ja okequote:Op zondag 31 augustus 2025 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het gratis is.
M'n zus en vader zitten in het publiek.
Kuchquote:Op zondag 31 augustus 2025 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb al een plekje voor de bospod gereserveerd hoor, naast de Grillplatz
Nee ga ik denk ook niet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt niet helemaal alsof je weer een keer terug zou gaan.
Gelukkig is China ook heel groot dus je hebt nog even.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:55 schreef bitterbal het volgende:
Maar wil wel veeeeeel meer van china zien dus dit was een beginnetje
Smek smek.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:55 schreef bitterbal het volgende:
Idemquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vond echt alles tof aan japan
quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en het eten.
die hida beef man man man
Je hebt zo'n prachtige regio vol begroeide bergen. En zo'n glazen loopbrugquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:55 schreef bitterbal het volgende:
Wanneer is jaar van de slang?quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:55 schreef bitterbal het volgende:
ja heb ik idd voorbij zien komen. Ja china heeft echt prachtige natuur ookquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt zo'n prachtige regio vol begroeide bergen. En zo'n glazen loopbrug
Maar wel prijzig. Betaalde je nou 8 euro voor thee?quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
moet wel zeggen dat hongkong echt uniek gelegen is. En heb nog nooit zoveel wolkenkrabbers gezien. Echt bizar
nu dit jaarquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer is jaar van de slang?
werkt primaquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Fietsers van de KSC, is dit een fatsoenlijk apparaatje om m'n fietsbanden mee op te pompen?
https://www.anwb.nl/webwinkel/p/149229/luchtcompressor-qlt
Yes was met peach en nog wat. Bijna 8 euroquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar wel prijzig. Betaalde je nou 8 euro voor thee?
Damnquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes was met peach en nog wat. Bijna 8 euro
Die kabelbaan was 40 euro , had ik daar een lunch deal gegeten. Stukje zalm met rijst en miso soep. Geserveerd op kartonnen bordjes , ruim 25 euro
Ging zo maar door
Een keer Hida eten en Wagyu is slechts voor 't plebs.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en het eten.
die hida beef man man man
De ideale bandenspanning voor gewone en elektrische fietsen ligt tussen de 3,5 en de 4,5 bar.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van druk enzo, niet dat ik die banden opblaas.
Mja, dan was Japan toch wat voordeligerquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die kabelbaan was 40 euro , had ik daar een lunch deal gegeten. Stukje zalm met rijst en miso soep. Geserveerd op kartonnen bordjes , ruim 25 euro
Ging zo maar door
US het was zo lekker. Als ik heel erg mijn best doe kan ik het denk ik weer proevenquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer Hida eten en Wagyu is slechts voor 't plebs.
Dan kan ik deze wel halen. Je hebt ze ook van tachtig euro maar zo vaak fiets ik niet en met de hand heb ik niet genoeg kracht.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
De ideale bandenspanning voor gewone en elektrische fietsen ligt tussen de 3,5 en de 4,5 bar.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
US het was zo lekker. Als ik heel erg mijn best doe kan ik het denk ik weer proeven
Jaquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dan was Japan toch wat voordeliger
De rest van China kost geen knokkel of een half ermke.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ging zo maar door
Is dat nog steeds zo? Stond ik toen ook al van te kijken. Goedkoper dan Amsterdam.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dan was Japan toch wat voordeliger
Vond japan echt reuze meevallen qua kostenquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat nog steeds zo? Stond ik toen ook al van te kijken. Goedkoper dan Amsterdam.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat nog steeds zo? Stond ik toen ook al van te kijken. Goedkoper dan Amsterdam.
Jammer dat je zoiets dan niet kunt ophoesten na een tijdje.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
US het was zo lekker. Als ik heel erg mijn best doe kan ik het denk ik weer proeven
"Nagano Hida Beef" is a misnomer, as Hida Beef is a brand of Wagyu from Gifu Prefecture, not Nagano. While you may find Hida Beef in Nagano, it is sourced from the Hida region of Gifu Prefecture and is known for its extreme marbling and melt-in-your-mouth tendernessquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil naar Nagano. Eens kijken of ze daar ook hida beef hebben
quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer dat je zoiets dan niet kunt ophoesten na een tijdje.
Stukken goedkoper.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja serieus. Lunch en avondeten waren goedkoper dan hier. Beetje Duitse prijzen.
Oh hier sta ik wel echt van te kijken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stukken goedkoper.Avondeten was doorgaans zo’n 15 euro.
Hmm.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
"Nagano Hida Beef" is a misnomer, as Hida Beef is a brand of Wagyu from Gifu Prefecture, not Nagano. While you may find Hida Beef in Nagano, it is sourced from the Hida region of Gifu Prefecture and is known for its extreme marbling and melt-in-your-mouth tenderness
Shanghai was wel goedkoper dan Hongkong als ik het zo lees, maar iets duurder dan Japanquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:05 schreef Ama het volgende:
Is Hong Kong een uitzondering of is China sowieso niet heel goedkoop als toerist?
A typical tourist can expect to spend between HK$800-2,500 (US$100-320) per day depending on travel style, with budget travelers managing on HK$800 (US$100), mid-range travelers spending around HK$1,500-2,000 (US$190-260), and luxury travelers spending upwards of HK$3,000 (US$385) daily.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:05 schreef Ama het volgende:
Is Hong Kong een uitzondering of is China sowieso niet heel goedkoop als toerist?
HOtel betaalde ik dacht ik 80 euro per nacht en vlucht was 450 , hoe fantantischquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen jammer van de vlucht en hotels
Achterland China kost echt nietsquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Shanghai was wel goedkoper dan Hongkong als ik het zo lees, maar iets duurder dan Japan
Oh ja ik bedoelde gewoon op dit moment dat ik het gewoon überhaupt interessant vind.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk maar één keer niet echt lekker gegeten. In Osaka. Tonijn die heel licht was gegrild, maar eigenlijk nog rauw. Dat vind ik op zich wel lekker, maar dit waren vrij forse stukken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan die teriyaki toen bij Himeji ook nog helemaal voor de geest halen. Wat was dat lekker zeg.
alsnog is 99% erg slankquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:09 schreef UitStraling het volgende:
Hong Kong is ook een van de weinige plekken ter wereld waar je dikke Chinezen kunt zien.
Hotels waren bij ons 70-90 euro per nacht. Ook wel te doen. En die kleine kamertjes vond ik echt supercomfyquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja knappe vrouwen zie je dan weer amper in het achterland van China, daar zijn het meer hazenwindhonden die ze vergeten zijn te voeren.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsnog is 99% erg slank
en zag erg veel knappe vrouwen
ja erg goed ingericht. Maar niet te doen denk ik als je met 2 op 1 kamer zitquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hotels waren bij ons 70-90 euro per nacht. Ook wel te doen. En die kleine kamertjes vond ik echt supercomfy
quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja knappe vrouwen zie je dan weer amper in het achterland van China, daar zijn het meer hazenwindhonden die ze vergeten zijn te voeren.
Nee, dan heb je ook erg weinig privacyquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja erg goed ingericht. Maar niet te doen denk ik als je met 2 op 1 kamer zit
En je koffer kan je niet kwijtquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dan heb je ook erg weinig privacy
Je hebt een keten, Tokyo Comfort geloof ik, waar je alleen een wc en wastafel op de kamers hebt. Om te douchen moet je naar de onsen. Denk dat ik die de volgende keer ga proberenquote:
ja das voor jou wel een goede iddquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een keten, Tokyo Comfort geloof ik, waar je alleen een wc en wastafel op de kamers hebt. Om te douchen moet je naar de onsen. Denk dat ik die de volgende keer ga proberen
Waarom was mijn reis dan zo duurquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hotels waren bij ons 70-90 euro per nacht. Ook wel te doen. En die kleine kamertjes vond ik echt supercomfy
Ja 🫠quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das voor jou wel een goede idd
Mja, de reisorganisatie wil ook verdienenquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom was mijn reis dan zo duurzag dat ie ondertussen al verdubbeld was zowat.
Kwekmooi spreekt me wel aan. De backpackers wat minderquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:16 schreef UitStraling het volgende:
Leukste sfeertje in China is toch wel in de omgeving van Guilin/Yangshuo, langs de rivier de Li Jiang, soort vrijstaat voor backpackers van over de hele wereld, en het is er simpelweg kwekmooi.
Je hebt daar wat minder last van de bureaucratie en de regelzucht van communistisch Beijing.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwekmooi spreekt me wel aan. De backpackers wat minder
Wat het een extravertenfeestje daar?quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt daar wat minder last van de bureaucratie en de regelzucht van communistisch Beijing.
Nee totaal niet, meer een beetje brabbelen en wiewelen over de zin van het leven volk is dat dan juist.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat het een extravertenfeestje daar?
Hmm, okeequote:Op zondag 31 augustus 2025 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niet, meer een beetje brabbelen en wiewelen over de zin van het leven volk is dat dan juist.
Als FOK!-filosoof zou jij dat vast leuk vindenquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niet, meer een beetje brabbelen en wiewelen over de zin van het leven volk is dat dan juist.
wie is op de foto de beveiliger?quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:07 schreef Ama het volgende:
Wie geeft Alexia even iets te eten.
[ link | afbeelding ]
Weet ik veelquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wie is op de foto de beveiliger?
Stel je eens aan zegquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:07 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Puntige knieënquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Stel je eens aan zeg
Prachtige benen
Dat pikt haar grote zus altijd in.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:07 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tegenwoordig ook niet meer hoorquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat pikt haar grote zus altijd in.
EN geld voor een leuke zonnebril.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:07 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bedankt gerritquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:33 schreef Ama het volgende:
Opnieuw zeer warme zomer, vooral door gebrek aan koele dagen - https://nos.nl/l/2580657
wat een kopquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:07 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leugens! Fake news!quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:33 schreef Ama het volgende:
Opnieuw zeer warme zomer, vooral door gebrek aan koele dagen - https://nos.nl/l/2580657
Hmm makreel heb ik volgens mij al zeker 15 jaar niet meer gegeten. At het als student wel veel, uit blik.quote:
Lekker genieten van het uitzichtquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm makreel heb ik volgens mij al zeker 15 jaar niet meer gegeten. At het als student wel veel, uit blik.
Hier een borrelplank met versgebakken brood als avondeten. Lekker buiten, nog even genieten van de zon.
Heerlie de peerlie dagjequote:Op zondag 31 augustus 2025 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker genieten van het uitzicht
Leukquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlie de peerlie dagjeHoe was hondje knuffelen?
Airco-seizoen afgesloten en je zit al in je winterdip.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:19 schreef Nattekat het volgende:
Die veel te felle lamp staat nu gewoon al aan
Daar is het niet eens voor, maar ik vind het gewoon handigquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Airco-seizoen afgesloten en je zit al in je winterdip.
Omdat het smerig is?quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat sinds april 2025 op de lijst van de viswijzer om niet meer te kopen.
En wanneer vertrek je?quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Ben er voor nu wel weer even klaar mee. 14 van de 18 dagen zijn voorbereid nu. Rest doe ik morgenavond wel of zo.
Nog wat leuks gekocht?quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:15 schreef essnhills het volgende:
Markt vanmiddag was leuk
Leuke kraampjes
ik heb kerstmuziek aangezetquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2/3 van het jaar zit er ook al weer opquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sowieso goed om geen vis meer te eten. Bizar hoe snel de zeeën leeg raken.quote:
precies. morgen de pompoenen ophangen boven de voordeur... bijna tijd voor alle feestverlichtingquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2/3 van het jaar zit er ook al weer op
"record warme zomer!!"quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:19 schreef Nattekat het volgende:
Die veel te felle lamp staat nu gewoon al aan
nooit te vroeg voor kerstmuziekquote:
Ja we zouden zelf als diersoort met 1 miljard zielen ook wel makkelijk toekunnen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso goed om geen vis meer te eten. Bizar hoe snel de zeeën leeg raken.
Ga je 18 dagen naar Schotland? Rijke tata hoorquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Ben er voor nu wel weer even klaar mee. 14 van de 18 dagen zijn voorbereid nu. Rest doe ik morgenavond wel of zo.
Wel.quote:
Ik vond hem wel meevallen, 2x keer een hittegolfje en verder weinig 'echt' warme dagen. Heb volgens mij maar 1 keer de ventilator aangehad ofzoquote:
De prachtige herfst komt er nu aanquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2/3 van het jaar zit er ook al weer op
Wij een paar keer. Viel reuze mee.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond hem wel meevallen, 2x keer een hittegolfje en verder weinig 'echt' warme dagen. Heb volgens mij maar 1 keer de ventilator aangehad ofzo
quote:
En als ze nou eens wat rustiger aan deden met kindjes maken dan zou die bevolking vanzelf goed krimpen zonder dat je er weer allerlei Duitse methodes bij hoeft te halenquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja we zouden zelf als diersoort met 1 miljard zielen ook wel makkelijk toekunnen.
Ik ga nog lekker nazomeren in de woestijnquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De prachtige herfst komt er nu aan
Er zijn gewoon weinig koude dagen geweest. Daardoor was vorig jaar ook al zo warmquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond hem wel meevallen, 2x keer een hittegolfje en verder weinig 'echt' warme dagen. Heb volgens mij maar 1 keer de ventilator aangehad ofzo
Lekker zand happenquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga nog lekker nazomeren in de woestijn
Foqueville doet zijn uiterste best wat dat betreft.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als ze nou eens wat rustiger aan deden met kindjes maken dan zou die bevolking vanzelf goed krimpen zonder dat je er weer allerlei Duitse methodes bij hoeft te halen
Die kunnen nu eindelijk weer veilig naar buiten omdat ballie aan de andere kant van de wereld zitquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Griekse makrelen die over zijn verschuilen zich nu nog onder de rotsen.
Ze pacmant nu haar weg door het Thaise vissenbestand.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Griekse makrelen die over zijn verschuilen zich nu nog onder de rotsen.
2018 blijft gewoon de kutste zomer qua warmte, al zal dat ook deels door persoonlijke omstandigheden zijn geweestquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn gewoon weinig koude dagen geweest. Daardoor was vorig jaar ook al zo warm
Tot een keer een enorme hamerhaai genoeg van de visholocaust heeft.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze pacmant nu haar weg door het Thaise vissenbestand.
ow dit was nog niet de laatste?quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:34 schreef Nattekat het volgende:
Nog 357 dagen tot de laatste keer Zandvoort
Wij zijn de voorbeeldmaatschappij voor de hele wereld, een soort Olympusquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foqueville doet zijn uiterste best wat dat betreft.
En toch was het 2019 waar temperatuurrecords verbroken werden.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2018 blijft gewoon de kutste zomer qua warmte, al zal dat ook deels door persoonlijke omstandigheden zijn geweest
De "zo min mogelijk piel in preut" maatschappij.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij zijn de voorbeeldmaatschappij voor de hele wereld, een soort Olympus
Jup, ik woonde toen op een zolderkamer waar het 43 graden was.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch was het 2019 waar temperatuurrecords verbroken werden.
dan hebben ze ook sprintraces dus?quote:
Die vond ik dan weer wel fascinerendquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch was het 2019 waar temperatuurrecords verbroken werden.
*telt pandapuntenquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De "zo min mogelijk piel in preut" maatschappij.
Ben jij er daarom ook komen wonen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De "zo min mogelijk piel in preut" maatschappij.
Wel met een groot Fok-bord he.quote:
Stel dat je een geheel verzorgde VIP weekendpas zou krijgen, zou je dan de sprint ook overslaan?quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen op zondag
Wat denk jij dan
quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, ik woonde toen op een zolderkamer waar het 43 graden was.
Voor zoiets ben ik bereid om m'n principes opzij te zetten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stel dat je een geheel verzorgde VIP weekendpas zou krijgen, zou je dan de sprint ook overslaan?
Zelfs jij bent te koopquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor zoiets ben ik bereid om m'n principes opzij te zetten.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen op zondag
Wat denk jij dan
Je vergist je een jaar, Corona kwam in februari 2020 naar Nederland.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer wel fascinerendLiep ik met 40 graden hier door het dorp en was het volledig uitgestorven, met op de achtergrond over de krakende centrumspeakers Mambo No/ 5, alsof je in een Fallout wereld liep
Everyone has a pricequote:Op zondag 31 augustus 2025 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs jij bent te koop
Nou ja alles bij elkaar. Dag 1 is Deventer - IJmuiden en zo.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je 18 dagen naar Schotland? Rijke tata hoor
Ja, maar ¤¤¤¤. Ik betaal nu meer voor één dag dan de treinreis naar Oostenrijk, de kaartjes voor een heel weekend en het pendelvervoer van en naar het hotel bij elkaar opgeteld.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs jij bent te koop
Toen was het ook genieten, met de avondklok, maar toen was het koud buiten. Lekker om 22.00 uur op straat lopen en geen mens of zelfs maar auto tegenkomenquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je vergist je een jaar, Corona kwam in februari 2020 naar Nederland.
Oh heerlijk!quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja alles bij elkaar. Dag 1 is Deventer - IJmuiden en zo.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, maar ¤¤¤¤. Ik betaal nu meer voor één dag dan de treinreis naar Oostenrijk, de kaartjes voor een heel weekend en het pendelvervoer van en naar het hotel bij elkaar opgeteld.
quote:
ik claim geen supporter te zijnquote:
Tof hoorquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja alles bij elkaar. Dag 1 is Deventer - IJmuiden en zo.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik claim geen supporter te zijn
ik kom niet eens meer in het F1 forum
was het je nog niet opgevallen?quote:
Ik miste je al langer.quote:
Hoop alleen dat het weer een beetje mee wil zittenquote:
Denk dat ze jullie niet goed vindt moddenquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel, maar ik dacht dat je gewoon afwezig was oid
de echte Schotse experience is met regenquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoop alleen dat het weer een beetje mee wil zitten
In Schotland regent het toch sowieso 12 maanden per jaar?quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb toch redelijk genote en geveegdquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze jullie niet goed vindt modden
Dan is ze zelf ook verantwoordelijkquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze jullie niet goed vindt modden
Ja ik ga er niks over zeggen, ik hoef geen notesquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb toch redelijk genote en geveegd
quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga er niks over zeggen, ik hoef geen notes
Kun je beter in je blote navel op Ibiza zitten dan in het land van beschimmelde balzakken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oeh that reminds me..quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga er niks over zeggen, ik hoef geen notes
Me 2quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb toch redelijk genote en geveegd
Ze vindt ons niet meer lief.quote:
Ohquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat sinds april 2025 op de lijst van de viswijzer om niet meer te kopen.
jullie zijn hier alle 3, geen moment uit het oogquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze vindt ons niet meer lief.
Uit het oog, uit het hart
Ik ga straks expeditie Robinson topic onveilig makenquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
jullie zijn hier alle 3, geen moment uit het oog
als je er dan ook meteen even de knoppen gebruikt indien nodig... hoef ik dat topic niet in myAT te zettenquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga straks expeditie Robinson topic onveilig maken
Ik twijfel. Wil stiekem wel kijken voor Tobias.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga straks expeditie Robinson topic onveilig maken
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handgemaakte oorbellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog 2 kaartjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
De appel valt niet ver van de boom zo te zien.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
Kan ik die hersensel die zij mist ook nog ergens claimen bij moeder natuur?![]()
Lolquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De appel valt niet ver van de boom zo te zien.Your beauty never ever scared me.![]()
Dat mijn vader ons weer kwam ophalen
"Oh ik zie geen grote tassen, dus de schade valt mee""Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Je mag de mijne hebben. Doe er toch niks zinnigs mee.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
Kan ik die hersencel die zij mist ook nog ergens claimen bij moeder natuur?Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Hadden jullie hem niet eens meegenomen als pakezel, wat een gelukkige manquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:10 schreef essnhills het volgende:
Dat mijn vader ons weer kwam ophalen
"Oh ik zie geen grote tassen, dus de schade valt mee"Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Hij was al onze taxichauffeurquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden jullie hem niet eens meegenomen als pakezel, wat een gelukkige man
Hij mocht tussendoor weer naar huis om F1 te kijken"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Wat genereus van jou zegquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij was al onze taxichauffeur
Hij mocht tussendoor weer naar huis om F1 te kijkenOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Toen we klaar waren appte ik ook daadwerkelijk dat we graag een taxi wilden bestellen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
En van mijn moederquote:
Zo zijn wij
Hihijihijoiohiquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
Toen we klaar waren appte ik ook daadwerkelijk dat we graag een taxi wilden bestellen![]()
Heeft die nog wel voorrijkosten en km/s gerekend?quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
Toen we klaar waren appte ik ook daadwerkelijk dat we graag een taxi wilden bestellenOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Blij dat jij het ook grappig vindquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Gezondheidquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Nee niet eensquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die nog wel voorrijkosten en km/s gerekend?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
1 koffer ingepakt. Scheelt wel dat ik niet heel veel spullen hier heb en eventueel donderdag op de fiets wat meeneem. Vrijdag gaan de grotere spullen van hier naar de nieuwe woning.
Ik neem donderdag sws wat LEGO en tekenspul mee, want ik moet ook even wachten. De GGz brengt eerst een bed en waterkoker. In de middag komt de verhuizer met alle spullen uit de opslag.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Jajaquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
jullie zijn hier alle 3, geen moment uit het oog100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En was het plan nou dat je donderdagavond nog op je huidige plek slaapt? Of ga je dat niet doen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
1 koffer ingepakt. Scheelt wel dat ik niet heel veel spullen hier heb en eventueel donderdag op de fiets wat meeneem. Vrijdag gaan de grotere spullen van hier naar de nieuwe woning.
Ik neem donderdag sws wat LEGO en tekenspul mee, want ik moet ook even wachten. De GGz brengt eerst een bed en waterkoker. In de middag komt de verhuizer met alle spullen uit de opslag.."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Beetje een dubieuze taxichauffeur danquote:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik ken xe chauffeur persoonlijkquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje een dubieuze taxichauffeur dan"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Mooie oorbellenquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blij dat jij het ook grappig vind![]()
Ja leuk hequote:
Ja, donderdag slaap ik nog hier en vrijdag ga ik hier echt weg..quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
En was het plan nou dat je donderdagavond nog op je huidige plek slaapt? Of ga je dat niet doen?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Jawel, maar niet met alleen maar regen bedoel ik.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
de echte Schotse experience is met regenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, maar niet met alleen maar regen bedoel ik.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Spannendquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, donderdag slaap ik nog hier en vrijdag ga ik hier echt weg..
Een ochtendshow op de radio met Gordon maar hoeveel mensen hebben nou zin om wakker te worden met zijn stem.Your beauty never ever scared me.![]()
Hijzelf denk ikquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
Een ochtendshow op de radio met Gordon maar hoeveel mensen hebben nou zin om wakker te worden met zijn stem."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Welke zender??quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
Een ochtendshow op de radio met Gordon maar hoeveel mensen hebben nou zin om wakker te worden met zijn stem.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Radio 10 dacht ik.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Ik lees het nu ja.quote:
Staat op het werk op
Gerard er mee gestopt?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oh was even bang dat je het uit enthousiasme vroeg.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik lees het nu ja.
Staat op het werk opYour beauty never ever scared me.![]()
ow...quote:
scheelt dat ik mod van TV ben en niet van MUZ waar radio tegenwoordig onder valt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee, ik geef zoals veel mensen zo weinig mogelijk aandacht aan Gordonquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh was even bang dat je het uit enthousiasme vroeg."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Even wat later beginnen dus.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik lees het nu ja.
Staat op het werk opUitgehold.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Zeer verstandigquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik geef zoals veel mensen zo weinig mogelijk aandacht aan Gordon"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Of gewoon oortjes in luisteren naar een streamingsdienst op mijn telefoon...quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even wat later beginnen dus.
[..]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
schemerlampje aan gedaan
zin in dat strakkies de kerstlampjes weer aan kunnen![]()
![]()
heb ook heel veel paaseitjes... die kunnen met lampjes aan de paastakken hangenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)sattractie~a07a1ad4/
Waarom neem je dan ook tatoeages die je eruit laten zien als een panda?
Vakman pur sang![]()
Wat een fijne dag aan de kust vandaag.
Nog best lekker weer de hele dag.
En even een casino ingelopen en een kwartier later met ¤200 extra weer naar buiten dus gratis dagje zo.Vakman pur sang![]()
Unbelievable. 10.097 stapjes inmiddels. En veel echt VEEL gedaan aan het roadbook. Ik heb gewoon een dijk van een weekend achter de rug eigenlijk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Roadbook voor de grote treinrondreis?quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Unbelievable. 10.097 stapjes inmiddels. En veel echt VEEL gedaan aan het roadbook. Ik heb gewoon een dijk van een weekend achter de rug eigenlijk100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zou het dan geen Railbook moeten heten?quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Roadbook voor de grote treinrondreis?
Zou ik wel een roadbook moeten maken voor de vakantie?quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Roadbook voor de grote treinrondreis?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ja iedereen vroeg naar bedquote:
_____
Ja ik duik er ook maar eens inquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen weer keihard aan het werk allemaal
_____
De verzorgingsstaat heeft grote honger.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen weer keihard aan het werk allemaal![]()
weer thuisja, joepie..quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen weer keihard aan het werk allemaal![]()
![]()
Die uitkeringen betalen zichzelf niet hč!quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De verzorgingsstaat heeft grote honger.
Tjoptjop ah werk!Vakman pur sang![]()
Ik ben nog even bezig met Surviving Mars.quote:
Ik heb nog geen raket terug naar aarde.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
ik ben nooit echt goed geweest in die game...quote:Op zondag 31 augustus 2025 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nog even bezig met Surviving Mars.
Ik heb nog geen raket terug naar aarde.![]()
Nee, ik nietquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen weer keihard aan het werk allemaal"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Grapjas. Ik arriveeer. Ik log in. En dat was het. Don't work hard. Work smart.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen weer keihard aan het werk allemaalAut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
ik doe alleen punt 4quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ah ik begin @:bitterbal te begrijpen.
https://www.instagram.com/reel/DIGGojZtLqw/![]()
![]()
Morguh:WWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
zitten ook wat stukjes trein in jaquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Roadbook voor de grote treinrondreis?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: