Airco-seizoen afgesloten en je zit al in je winterdip.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:19 schreef Nattekat het volgende:
Die veel te felle lamp staat nu gewoon al aan
Daar is het niet eens voor, maar ik vind het gewoon handigquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Airco-seizoen afgesloten en je zit al in je winterdip.
Omdat het smerig is?quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat sinds april 2025 op de lijst van de viswijzer om niet meer te kopen.
En wanneer vertrek je?quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Ben er voor nu wel weer even klaar mee. 14 van de 18 dagen zijn voorbereid nu. Rest doe ik morgenavond wel of zo.
Nog wat leuks gekocht?quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:15 schreef essnhills het volgende:
Markt vanmiddag was leuk
Leuke kraampjes
ik heb kerstmuziek aangezetquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2/3 van het jaar zit er ook al weer opquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sowieso goed om geen vis meer te eten. Bizar hoe snel de zeeën leeg raken.quote:
precies. morgen de pompoenen ophangen boven de voordeur... bijna tijd voor alle feestverlichtingquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2/3 van het jaar zit er ook al weer op
"record warme zomer!!"quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:19 schreef Nattekat het volgende:
Die veel te felle lamp staat nu gewoon al aan
nooit te vroeg voor kerstmuziekquote:
Ja we zouden zelf als diersoort met 1 miljard zielen ook wel makkelijk toekunnen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso goed om geen vis meer te eten. Bizar hoe snel de zeeën leeg raken.
Ga je 18 dagen naar Schotland? Rijke tata hoorquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Ben er voor nu wel weer even klaar mee. 14 van de 18 dagen zijn voorbereid nu. Rest doe ik morgenavond wel of zo.
Wel.quote:
Ik vond hem wel meevallen, 2x keer een hittegolfje en verder weinig 'echt' warme dagen. Heb volgens mij maar 1 keer de ventilator aangehad ofzoquote:
De prachtige herfst komt er nu aanquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2/3 van het jaar zit er ook al weer op
Wij een paar keer. Viel reuze mee.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond hem wel meevallen, 2x keer een hittegolfje en verder weinig 'echt' warme dagen. Heb volgens mij maar 1 keer de ventilator aangehad ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |