Je hebt een keten, Tokyo Comfort geloof ik, waar je alleen een wc en wastafel op de kamers hebt. Om te douchen moet je naar de onsen. Denk dat ik die de volgende keer ga proberenquote:
ja das voor jou wel een goede iddquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een keten, Tokyo Comfort geloof ik, waar je alleen een wc en wastafel op de kamers hebt. Om te douchen moet je naar de onsen. Denk dat ik die de volgende keer ga proberen
Waarom was mijn reis dan zo duurquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hotels waren bij ons 70-90 euro per nacht. Ook wel te doen. En die kleine kamertjes vond ik echt supercomfy
Ja 🫠quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das voor jou wel een goede idd
Mja, de reisorganisatie wil ook verdienenquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom was mijn reis dan zo duurzag dat ie ondertussen al verdubbeld was zowat.
Kwekmooi spreekt me wel aan. De backpackers wat minderquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:16 schreef UitStraling het volgende:
Leukste sfeertje in China is toch wel in de omgeving van Guilin/Yangshuo, langs de rivier de Li Jiang, soort vrijstaat voor backpackers van over de hele wereld, en het is er simpelweg kwekmooi.
Je hebt daar wat minder last van de bureaucratie en de regelzucht van communistisch Beijing.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwekmooi spreekt me wel aan. De backpackers wat minder
Wat het een extravertenfeestje daar?quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt daar wat minder last van de bureaucratie en de regelzucht van communistisch Beijing.
Nee totaal niet, meer een beetje brabbelen en wiewelen over de zin van het leven volk is dat dan juist.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat het een extravertenfeestje daar?
Hmm, okeequote:Op zondag 31 augustus 2025 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niet, meer een beetje brabbelen en wiewelen over de zin van het leven volk is dat dan juist.
Als FOK!-filosoof zou jij dat vast leuk vindenquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niet, meer een beetje brabbelen en wiewelen over de zin van het leven volk is dat dan juist.
wie is op de foto de beveiliger?quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:07 schreef Ama het volgende:
Wie geeft Alexia even iets te eten.
[ link | afbeelding ]
Weet ik veelquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wie is op de foto de beveiliger?
Stel je eens aan zegquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:07 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Puntige knieënquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Stel je eens aan zeg
Prachtige benen
Dat pikt haar grote zus altijd in.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:07 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tegenwoordig ook niet meer hoorquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat pikt haar grote zus altijd in.
EN geld voor een leuke zonnebril.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:07 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bedankt gerritquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:33 schreef Ama het volgende:
Opnieuw zeer warme zomer, vooral door gebrek aan koele dagen - https://nos.nl/l/2580657
wat een kopquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:07 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Leugens! Fake news!quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:33 schreef Ama het volgende:
Opnieuw zeer warme zomer, vooral door gebrek aan koele dagen - https://nos.nl/l/2580657
Hmm makreel heb ik volgens mij al zeker 15 jaar niet meer gegeten. At het als student wel veel, uit blik.quote:
Lekker genieten van het uitzichtquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm makreel heb ik volgens mij al zeker 15 jaar niet meer gegeten. At het als student wel veel, uit blik.
Hier een borrelplank met versgebakken brood als avondeten. Lekker buiten, nog even genieten van de zon.
Heerlie de peerlie dagjequote:Op zondag 31 augustus 2025 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker genieten van het uitzicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |