HOtel betaalde ik dacht ik 80 euro per nacht en vlucht was 450 , hoe fantantischquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen jammer van de vlucht en hotels
Achterland China kost echt nietsquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Shanghai was wel goedkoper dan Hongkong als ik het zo lees, maar iets duurder dan Japan
Oh ja ik bedoelde gewoon op dit moment dat ik het gewoon überhaupt interessant vind.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk maar één keer niet echt lekker gegeten. In Osaka. Tonijn die heel licht was gegrild, maar eigenlijk nog rauw. Dat vind ik op zich wel lekker, maar dit waren vrij forse stukken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan die teriyaki toen bij Himeji ook nog helemaal voor de geest halen. Wat was dat lekker zeg.
alsnog is 99% erg slankquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:09 schreef UitStraling het volgende:
Hong Kong is ook een van de weinige plekken ter wereld waar je dikke Chinezen kunt zien.
Hotels waren bij ons 70-90 euro per nacht. Ook wel te doen. En die kleine kamertjes vond ik echt supercomfyquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja knappe vrouwen zie je dan weer amper in het achterland van China, daar zijn het meer hazenwindhonden die ze vergeten zijn te voeren.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsnog is 99% erg slank
en zag erg veel knappe vrouwen
ja erg goed ingericht. Maar niet te doen denk ik als je met 2 op 1 kamer zitquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hotels waren bij ons 70-90 euro per nacht. Ook wel te doen. En die kleine kamertjes vond ik echt supercomfy
quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja knappe vrouwen zie je dan weer amper in het achterland van China, daar zijn het meer hazenwindhonden die ze vergeten zijn te voeren.
Nee, dan heb je ook erg weinig privacyquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja erg goed ingericht. Maar niet te doen denk ik als je met 2 op 1 kamer zit
En je koffer kan je niet kwijtquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dan heb je ook erg weinig privacy
Je hebt een keten, Tokyo Comfort geloof ik, waar je alleen een wc en wastafel op de kamers hebt. Om te douchen moet je naar de onsen. Denk dat ik die de volgende keer ga proberenquote:
ja das voor jou wel een goede iddquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een keten, Tokyo Comfort geloof ik, waar je alleen een wc en wastafel op de kamers hebt. Om te douchen moet je naar de onsen. Denk dat ik die de volgende keer ga proberen
Waarom was mijn reis dan zo duurquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hotels waren bij ons 70-90 euro per nacht. Ook wel te doen. En die kleine kamertjes vond ik echt supercomfy
Ja 🫠quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das voor jou wel een goede idd
Mja, de reisorganisatie wil ook verdienenquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom was mijn reis dan zo duurzag dat ie ondertussen al verdubbeld was zowat.
Kwekmooi spreekt me wel aan. De backpackers wat minderquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:16 schreef UitStraling het volgende:
Leukste sfeertje in China is toch wel in de omgeving van Guilin/Yangshuo, langs de rivier de Li Jiang, soort vrijstaat voor backpackers van over de hele wereld, en het is er simpelweg kwekmooi.
Je hebt daar wat minder last van de bureaucratie en de regelzucht van communistisch Beijing.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwekmooi spreekt me wel aan. De backpackers wat minder
Wat het een extravertenfeestje daar?quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt daar wat minder last van de bureaucratie en de regelzucht van communistisch Beijing.
Nee totaal niet, meer een beetje brabbelen en wiewelen over de zin van het leven volk is dat dan juist.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat het een extravertenfeestje daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |