In Schotland regent het toch sowieso 12 maanden per jaar?quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoop alleen dat het weer een beetje mee wil zitten
Ik heb toch redelijk genote en geveegdquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze jullie niet goed vindt modden
Dan is ze zelf ook verantwoordelijkquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze jullie niet goed vindt modden
Ja ik ga er niks over zeggen, ik hoef geen notesquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb toch redelijk genote en geveegd
quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga er niks over zeggen, ik hoef geen notes
Kun je beter in je blote navel op Ibiza zitten dan in het land van beschimmelde balzakken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoop alleen dat het weer een beetje mee wil zitten
oeh that reminds me..quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga er niks over zeggen, ik hoef geen notes
Me 2quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb toch redelijk genote en geveegd
Ze vindt ons niet meer lief.quote:
Ohquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat sinds april 2025 op de lijst van de viswijzer om niet meer te kopen.
jullie zijn hier alle 3, geen moment uit het oogquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze vindt ons niet meer lief.
Uit het oog, uit het hart
Ik ga straks expeditie Robinson topic onveilig makenquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
jullie zijn hier alle 3, geen moment uit het oog
als je er dan ook meteen even de knoppen gebruikt indien nodig... hoef ik dat topic niet in myAT te zettenquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga straks expeditie Robinson topic onveilig maken
Ik twijfel. Wil stiekem wel kijken voor Tobias.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga straks expeditie Robinson topic onveilig maken
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handgemaakte oorbellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog 2 kaartjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
De appel valt niet ver van de boom zo te zien.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
Kan ik die hersensel die zij mist ook nog ergens claimen bij moeder natuur?![]()
Lolquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De appel valt niet ver van de boom zo te zien.Your beauty never ever scared me.![]()
Dat mijn vader ons weer kwam ophalen
"Oh ik zie geen grote tassen, dus de schade valt mee""Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Je mag de mijne hebben. Doe er toch niks zinnigs mee.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
Kan ik die hersencel die zij mist ook nog ergens claimen bij moeder natuur?Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Hadden jullie hem niet eens meegenomen als pakezel, wat een gelukkige manquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:10 schreef essnhills het volgende:
Dat mijn vader ons weer kwam ophalen
"Oh ik zie geen grote tassen, dus de schade valt mee"Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Forum Opties Forumhop: Hop naar: