quote:
En als ze nou eens wat rustiger aan deden met kindjes maken dan zou die bevolking vanzelf goed krimpen zonder dat je er weer allerlei Duitse methodes bij hoeft te halenquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja we zouden zelf als diersoort met 1 miljard zielen ook wel makkelijk toekunnen.
Ik ga nog lekker nazomeren in de woestijnquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De prachtige herfst komt er nu aan
Er zijn gewoon weinig koude dagen geweest. Daardoor was vorig jaar ook al zo warmquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond hem wel meevallen, 2x keer een hittegolfje en verder weinig 'echt' warme dagen. Heb volgens mij maar 1 keer de ventilator aangehad ofzo
Lekker zand happenquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga nog lekker nazomeren in de woestijn
Foqueville doet zijn uiterste best wat dat betreft.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als ze nou eens wat rustiger aan deden met kindjes maken dan zou die bevolking vanzelf goed krimpen zonder dat je er weer allerlei Duitse methodes bij hoeft te halen
Die kunnen nu eindelijk weer veilig naar buiten omdat ballie aan de andere kant van de wereld zitquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Griekse makrelen die over zijn verschuilen zich nu nog onder de rotsen.
Ze pacmant nu haar weg door het Thaise vissenbestand.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Griekse makrelen die over zijn verschuilen zich nu nog onder de rotsen.
2018 blijft gewoon de kutste zomer qua warmte, al zal dat ook deels door persoonlijke omstandigheden zijn geweestquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn gewoon weinig koude dagen geweest. Daardoor was vorig jaar ook al zo warm
Tot een keer een enorme hamerhaai genoeg van de visholocaust heeft.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze pacmant nu haar weg door het Thaise vissenbestand.
ow dit was nog niet de laatste?quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:34 schreef Nattekat het volgende:
Nog 357 dagen tot de laatste keer Zandvoort
Wij zijn de voorbeeldmaatschappij voor de hele wereld, een soort Olympusquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foqueville doet zijn uiterste best wat dat betreft.
En toch was het 2019 waar temperatuurrecords verbroken werden.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2018 blijft gewoon de kutste zomer qua warmte, al zal dat ook deels door persoonlijke omstandigheden zijn geweest
De "zo min mogelijk piel in preut" maatschappij.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij zijn de voorbeeldmaatschappij voor de hele wereld, een soort Olympus
Jup, ik woonde toen op een zolderkamer waar het 43 graden was.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch was het 2019 waar temperatuurrecords verbroken werden.
dan hebben ze ook sprintraces dus?quote:
Die vond ik dan weer wel fascinerendquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch was het 2019 waar temperatuurrecords verbroken werden.
*telt pandapuntenquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De "zo min mogelijk piel in preut" maatschappij.
Ben jij er daarom ook komen wonen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De "zo min mogelijk piel in preut" maatschappij.
Wel met een groot Fok-bord he.quote:
Stel dat je een geheel verzorgde VIP weekendpas zou krijgen, zou je dan de sprint ook overslaan?quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen op zondag
Wat denk jij dan
quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, ik woonde toen op een zolderkamer waar het 43 graden was.
Voor zoiets ben ik bereid om m'n principes opzij te zetten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stel dat je een geheel verzorgde VIP weekendpas zou krijgen, zou je dan de sprint ook overslaan?
Zelfs jij bent te koopquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor zoiets ben ik bereid om m'n principes opzij te zetten.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen op zondag
Wat denk jij dan
Je vergist je een jaar, Corona kwam in februari 2020 naar Nederland.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer wel fascinerendLiep ik met 40 graden hier door het dorp en was het volledig uitgestorven, met op de achtergrond over de krakende centrumspeakers Mambo No/ 5, alsof je in een Fallout wereld liep
Everyone has a pricequote:Op zondag 31 augustus 2025 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs jij bent te koop
Nou ja alles bij elkaar. Dag 1 is Deventer - IJmuiden en zo.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je 18 dagen naar Schotland? Rijke tata hoor
Ja, maar ¤¤¤¤. Ik betaal nu meer voor één dag dan de treinreis naar Oostenrijk, de kaartjes voor een heel weekend en het pendelvervoer van en naar het hotel bij elkaar opgeteld.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs jij bent te koop
Toen was het ook genieten, met de avondklok, maar toen was het koud buiten. Lekker om 22.00 uur op straat lopen en geen mens of zelfs maar auto tegenkomenquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je vergist je een jaar, Corona kwam in februari 2020 naar Nederland.
Oh heerlijk!quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja alles bij elkaar. Dag 1 is Deventer - IJmuiden en zo.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, maar ¤¤¤¤. Ik betaal nu meer voor één dag dan de treinreis naar Oostenrijk, de kaartjes voor een heel weekend en het pendelvervoer van en naar het hotel bij elkaar opgeteld.
quote:
ik claim geen supporter te zijnquote:
Tof hoorquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja alles bij elkaar. Dag 1 is Deventer - IJmuiden en zo.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik claim geen supporter te zijn
ik kom niet eens meer in het F1 forum
was het je nog niet opgevallen?quote:
Ik miste je al langer.quote:
Hoop alleen dat het weer een beetje mee wil zittenquote:
Denk dat ze jullie niet goed vindt moddenquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel, maar ik dacht dat je gewoon afwezig was oid
de echte Schotse experience is met regenquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoop alleen dat het weer een beetje mee wil zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |