Hij was al onze taxichauffeurquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden jullie hem niet eens meegenomen als pakezel, wat een gelukkige man
Wat genereus van jou zegquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij was al onze taxichauffeur
Hij mocht tussendoor weer naar huis om F1 te kijken
En van mijn moederquote:
Hihijihijoiohiquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
Toen we klaar waren appte ik ook daadwerkelijk dat we graag een taxi wilden bestellen
Heeft die nog wel voorrijkosten en km/s gerekend?quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
Toen we klaar waren appte ik ook daadwerkelijk dat we graag een taxi wilden bestellen
Blij dat jij het ook grappig vindquote:
Gezondheidquote:
Nee niet eensquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die nog wel voorrijkosten en km/s gerekend?
Jajaquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
jullie zijn hier alle 3, geen moment uit het oog
En was het plan nou dat je donderdagavond nog op je huidige plek slaapt? Of ga je dat niet doen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
1 koffer ingepakt. Scheelt wel dat ik niet heel veel spullen hier heb en eventueel donderdag op de fiets wat meeneem. Vrijdag gaan de grotere spullen van hier naar de nieuwe woning.
Ik neem donderdag sws wat LEGO en tekenspul mee, want ik moet ook even wachten. De GGz brengt eerst een bed en waterkoker. In de middag komt de verhuizer met alle spullen uit de opslag..
Beetje een dubieuze taxichauffeur danquote:
Ik ken xe chauffeur persoonlijkquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje een dubieuze taxichauffeur dan
Mooie oorbellenquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blij dat jij het ook grappig vind
Ja leuk hequote:
Ja, donderdag slaap ik nog hier en vrijdag ga ik hier echt weg..quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
En was het plan nou dat je donderdagavond nog op je huidige plek slaapt? Of ga je dat niet doen?
Jawel, maar niet met alleen maar regen bedoel ik.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
de echte Schotse experience is met regen
quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, maar niet met alleen maar regen bedoel ik.
Spannendquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, donderdag slaap ik nog hier en vrijdag ga ik hier echt weg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |