Hijzelf denk ikquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
Een ochtendshow op de radio met Gordon maar hoeveel mensen hebben nou zin om wakker te worden met zijn stem.
Welke zender??quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
Een ochtendshow op de radio met Gordon maar hoeveel mensen hebben nou zin om wakker te worden met zijn stem.
Radio 10 dacht ik.quote:
Ik lees het nu ja.quote:
Gerard er mee gestopt?quote:
Oh was even bang dat je het uit enthousiasme vroeg.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik lees het nu ja.
Staat op het werk op
ow...quote:
Nee, ik geef zoals veel mensen zo weinig mogelijk aandacht aan Gordonquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh was even bang dat je het uit enthousiasme vroeg.
Even wat later beginnen dus.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik lees het nu ja.
Staat op het werk op
Uitgehold.quote:
Zeer verstandigquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik geef zoals veel mensen zo weinig mogelijk aandacht aan Gordon
Of gewoon oortjes in luisteren naar een streamingsdienst op mijn telefoon...quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even wat later beginnen dus.
[..]
heb ook heel veel paaseitjes... die kunnen met lampjes aan de paastakken hangenquote:
Roadbook voor de grote treinrondreis?quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Unbelievable. 10.097 stapjes inmiddels. En veel echt VEEL gedaan aan het roadbook. Ik heb gewoon een dijk van een weekend achter de rug eigenlijk
Zou het dan geen Railbook moeten heten?quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Roadbook voor de grote treinrondreis?
Zou ik wel een roadbook moeten maken voor de vakantie?quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja iedereen vroeg naar bedquote:
Ja ik duik er ook maar eens inquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen weer keihard aan het werk allemaal
De verzorgingsstaat heeft grote honger.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja, joepie..quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die uitkeringen betalen zichzelf niet hè!quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De verzorgingsstaat heeft grote honger.
Ik ben nog even bezig met Surviving Mars.quote:
ik ben nooit echt goed geweest in die game...quote:Op zondag 31 augustus 2025 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nog even bezig met Surviving Mars.
Ik heb nog geen raket terug naar aarde.
Nee, ik nietquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grapjas. Ik arriveeer. Ik log in. En dat was het. Don't work hard. Work smart.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ik doe alleen punt 4quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ah ik begin @:bitterbal te begrijpen.
https://www.instagram.com/reel/DIGGojZtLqw/
zitten ook wat stukjes trein in jaquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |