abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218623356
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218623362
Eerste keer dat ik een nieuwe open dus alvast sorry als dit fout is gegaan en ik wist ook geen betere titel.
pi_218623370
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 17:21 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
Die ja! Maar ik kan die niet meer vinden op insta. Zou ik geblokkeerd zijn?
Ik kan hem ook niet meer vinden, dus zal wel opgeheven zijn.

Edit: het is @mommyfluencerchannel maar er zijn al maanden geen berichten meer.
pi_218623404
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 17:33 schreef Brioche2 het volgende:
Eerste keer dat ik een nieuwe open dus alvast sorry als dit fout is gegaan en ik wist ook geen betere titel.
Prima titel hoor
En dat account zal behoorlijk wat tegenwerking ondervonden hebben
pi_218623408
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 17:34 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik kan hem ook niet meer vinden, dus zal wel opgeheven zijn.

Edit: het is @:mommyfluencerchannel maar er zijn al maanden geen berichten meer.
Had m ook net weer gevonden indd. Toch wel echt nieuwsgierig. Het begon veelbelovend
  Moderator vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:47:26 #6
382129 crew  Donna
pi_218623458
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 17:33 schreef Brioche2 het volgende:
Ging goed hoor :7
pi_218623573
Schandalig dat DBM op Threads zeer uitgebreid het verhaal doet dat haar dochter in haar broek heeft gepoept, ze moet zelfs even melden dat het een grote hoop was en dat de spetters overal zaten...Arm kind, 0 privacy...
pi_218623588
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Schandalig dat DBM op Threads zeer uitgebreid het verhaal doet dat haar dochter in haar broek heeft gepoept, ze moet zelfs even melden dat het een grote hoop was en dat de spetters overal zaten...Arm kind, 0 privacy...
Echt hoot, dit deel je toch niet?!
pi_218623655
quote:
Dat is voor de veiligheid van haar kind ofzo 🤔 threads heeft voor haar helaas geen foto's... misschien plaatst ze die elders met naam enzo erbij
pi_218623659
quote:
Echt belachelijk. En straks huilie doen als haar kind wordt gepest. Wat is zij toch een dom schepsel 🫣
pi_218623698
quote:
Maar gelukkig gaat het er een bloemetje over het gezicht! 🤦‍♀️
pi_218623727
De robotstofzuiger van Debbie is binnen en de steelstofzuiger komt vanavond.
Ze had denk ik de laatste tijd ook nog niet genoeg geld uitgegeven. Samen 541 euro! Poeh.
pi_218623735
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 16:27 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik benoem het niet toch? Ben gelukkig niet de enige hier die dit beeld niet echt prachtig vind
Je benoemt het misschien niet letterlijk zo maar uit je reactie kan ik opmaken dat je wel met die insteek hebt gereageerd. En dat je niet de enige bent die 'het beeld niet echt prachtig vindt' is geen excuus.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218623761
Maar even.... ze schrijft niet zo lekker of mijn lees techniek staat uit... er zit al maanden kalk op haar ramen? Waarom? En dat moest er NU af?? Waarom? Zit er blijkbaar maanden dus over een uur dit het er net zo lang al op toch? En dan staat een kind naast haar dat gepoept heeft.. 🤔🤷 kan gebeuren.. zou ze blij mee moeten zijn hurray geen verstopping 🥳
Dan laat ze de 4 jarige hetzelf uitzoeken en geeft een rits opdrachten .. die gaan mis (zullen we met zijn alle een duh doen?)
Ze gaat stug door met de kalk... en droogt zich daarna af 🤔 huh 🤔🤷🤷 blijkt alles onder de poep... gaat van alles doen om het schoon te krijgen boven beneden enzovoort en besluit dan zich aan te gaan kleden... huh??? Liep ze de gehele tijd naakt? Een raam te poetsen... is ben nu zover dat ik snap dat het de douchedeur zal zijn... maar... ik ben gewoon aangekleed als ik de badkamer poets 🤔🤷 ben ik nu raar??
pi_218623765
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:17 schreef Cyan het volgende:

[..]
Je benoemt het misschien niet letterlijk zo maar uit je reactie kan ik opmaken dat je wel met die insteek hebt gereageerd.
Blijf jij hier nou over doorgaan?
Het was ook geen snuit.
En door
pi_218623775
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:17 schreef Noor_ het volgende:
De robotstofzuiger van Debbie is binnen en de steelstofzuiger komt vanavond.
Ze had denk ik de laatste tijd ook nog niet genoeg geld uitgegeven. Samen 541 euro! Poeh.
De vorige robot was 300.. 🤣
Ik druk niet op linkjes bij haar (zelden ergens trouwens) maar even gekeken bij bol en ze heeft dus voor rond dezelfde prijs een nieuwe gekocht als die ze al had 🤔 ik vraag me echt af hoe die gesprekken daar thuis gaan...
En hoe lang deze er werkelijk actief zal staan

[ Bericht 18% gewijzigd door DeEnigeEchteLouca op 29-08-2025 18:36:13 ]
pi_218623778
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef Earring het volgende:

[..]
Het was ook geen snuit.
En door
Excuse me? Ik reageer op een reactie die Henrike op mijn bericht gaf. Zo werkt een forum. Iemand post iets en daar wordt op gereageerd.
pi_218623783
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar even.... ze schrijft niet zo lekker of mijn lees techniek staat uit... er zit al maanden kalk op haar ramen? Waarom? En dat moest er NU af?? Waarom? Zit er blijkbaar maanden dus over een uur dit het er net zo lang al op toch? En dan staat een kind naast haar dat gepoept heeft.. 🤔🤷 kan gebeuren.. zou ze blij mee moeten zijn hurray geen verstopping 🥳
Dan laat ze de 4 jarige hetzelf uitzoeken en geeft een rits opdrachten .. die gaan mis (zullen we met zijn alle een duh doen?)
Ze gaat stug door met de kalk... en droogt zich daarna af 🤔 huh 🤔🤷🤷 blijkt alles onder de poep... gaat van alles doen om het schoon te krijgen boven beneden enzovoort en besluit dan zich aan te gaan kleden... huh??? Liep ze de gehele tijd naakt? Een raam te poetsen... is ben nu zover dat ik snap dat het de douchedeur zal zijn... maar... ik ben gewoon aangekleed als ik de badkamer poets 🤔🤷 ben ik nu raar??
Het was een heel onsamenhangend verhaal. En alsof ze het zo druk had! Jeetje wat een zeur is zij toch ook
pi_218623799
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:22 schreef Cyan het volgende:

[..]
Excuse me? Ik reageer op een reactie die Henrike op mijn bericht gaf. Zo werkt een forum. Iemand post iets en daar wordt op gereageerd.
Ja dat weet ik
Gelukkig lees ik altijd alle reacties
Maar in het vorige topic begon ik erover dus vandaar dat ik Henrike bijval
pi_218623835
quote:
En dan anderen aanspreken op hun gedrag, dit vind ik dus ook pestgedrag en dan nog naar je eigen kind
pi_218623866
quote:

[..]
Je benoemt het misschien niet letterlijk zo maar uit je reactie kan ik opmaken dat je wel met die insteek hebt gereageerd. En dat je niet de enige bent die 'het beeld niet echt prachtig vindt' is geen excuus.
Prima Cyan...

[ Bericht 1% gewijzigd door Henrike op 29-08-2025 18:39:59 ]
pi_218623893
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik denk dat ik dat laatste niet wil weten , ben een beelddenker
pi_218623956
Maar ze beschermt haar kinderen zelf wel hoor, DBM. Dat hoeft de moedermaffia niet te doen!
pi_218623981
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:45 schreef Danielle_ het volgende:
Maar ze beschermt haar kinderen zelf wel hoor, DBM. Dat hoeft de moedermaffia niet te doen!
Die vrouw is toch gewoon niet te redden joh? Zij heeft echt zo'n vreemde kijk op de wereld, wat normaal is en niet. En vind ik haar net een kleuter.
pi_218624016
Woohoo bob tennist volgens zichzelf al heel goed beter dan opa (ok ok ergens ok om zelfverzekerd te zijn... maar uitsloven dat je beter bent is nooit een goede text... "net zo goed" ofzo klinkt echt stuk netter...)
Maar niet echt verwonderlijk natuurlijk dat hij natuurtalent tennis is als hij met 10 maanden een perfecte hand bal coördinatie had 👌
Word een grote dit hoor mensen!! Wimbledon here bob komt!!
pi_218624329
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef Earring het volgende:

[..]
Het was ook geen snuit.
En door
Whohoow. Calm your tits. Het idee van een forum is dat je op elkaar reageert. Anders moet je net zoals de fluflus monologen op insta gaan houden en zeggen dat tips niet nodig zijn.

En dan nu door :-)
pi_218624348
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Woohoo bob tennist volgens zichzelf al heel goed beter dan opa (ok ok ergens ok om zelfverzekerd te zijn... maar uitsloven dat je beter bent is nooit een goede text... "net zo goed" ofzo klinkt echt stuk netter...)
Maar niet echt verwonderlijk natuurlijk dat hij natuurtalent tennis is als hij met 10 maanden een perfecte hand bal coördinatie had 👌
Word een grote dit hoor mensen!! Wimbledon here bob komt!!
Ik wachtte eigenlijk nog op een opmerking omdat de bal waarmee ze rollen een wereldbol is. Maar die kwam niet.
Het is zo'n multitalent he.

Sidenote; onze oudste zegt ook altijd dat ie sterker en beter is dan opa, dus misschien ook eenleeftijd ding
pi_218624431
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 19:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik wachtte eigenlijk nog op een opmerking omdat de bal waarmee ze rollen een wereldbol is. Maar die kwam niet.

Sidenote; onze oudste zegt ook altijd dat ie sterker en beter is dan opa, dus misschien ook eenleeftijd ding
Mijn 3-jarige zei vandaag een paar keer ‘ik ben sneller dan jij!’ Klopte als een bus, deze moeder trekt geen sprintjes. Maar nu maak ik me toch zorgen dat mijn peuter me al wil verslaan🤣 Is dit nu ook een multi talent? Moet ik op zoek naar peuter hardlopen? 😂
pi_218624445
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:45 schreef Danielle_ het volgende:
En nu is flipflapvriendinnetje verkouden!
pi_218624455
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 19:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

O nee dat hij het zegt snap ik wel hoor... maar Judith brengt het bijna als feit
Nu ken ik opa's tennisskills natuurlijk ook niet...
Maar Judith is er natuurlijk wel erg van om vaak te moeten melden dat bob beter is dan grotere of meer ervaren mensen in alles
pi_218624526
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 19:34 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Mijn 3-jarige zei vandaag een paar keer ‘ik ben sneller dan jij!’ Klopte als een bus, deze moeder trekt geen sprintjes. Maar nu maak ik me toch zorgen dat mijn peuter me al wil verslaan🤣 Is dit nu ook een multi talent? Moet ik op zoek naar peuter hardlopen? 😂
Op zijn minst de nieuwe Usain Bolt (of de vrouwelijke versie daarvan natuurlijk). Als aangemeld bij de lokale atletiek vereniging? Vast hippe spikes gekocht voor extra snelheid?
En natuurlijk dagelijks gaan trainen, je kan niet vroeg genoeg beginnen.
pi_218624619
quote:
Ik denk oprecht dat zij een laag IQ heeft en dat er ook niet meer in zit dan dit.
pi_218624681
quote:
Terwijl ze aan het douchen is gaat ze het raam poetsen. Vandaar dat ze nat is en zich moet aankleden.
pi_218624748
Ik begreep helemaal niks van die DBM verhalen hier, dus maar even op threads gespiekt.
Dat ze de douchewand inspuit met antikalk voordat ze ging douchen begrijp ik ergens nog wel, doe ik ook wel eens kan t ff erop en dan voor ik mezelf douche spoel ik t af.
Maar wat ik niet snap;
1) dat ze ervoor kiest te gaan douchen terwijl beide kinderen thuis zijn, terwijl die vrouw zeeën van tijd heeft in de ochtend;
2) ze zich niet ff afdroogt en een badjas o.i.d. aandoet als dochterlief aangeeft dat ze een ongelukje heeft gehad, zodat ze kan helpen;
3) dat ze het op threads zet.
pi_218624875
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 20:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik begreep helemaal niks van die DBM verhalen hier, dus maar even op threads gespiekt.
Dat ze de douchewand inspuit met antikalk voordat ze ging douchen begrijp ik ergens nog wel, doe ik ook wel eens kan t ff erop en dan voor ik mezelf douche spoel ik t af.
Maar wat ik niet snap;
1) dat ze ervoor kiest te gaan douchen terwijl beide kinderen thuis zijn, terwijl die vrouw zeeën van tijd heeft in de ochtend;
2) ze zich niet ff afdroogt en een badjas o.i.d. aandoet als dochterlief aangeeft dat ze een ongelukje heeft gehad, zodat ze kan helpen;
4 dat ze verwacht dat andere mensen goed gaan op haar poepverhaal.
5 dat ze dan nog een extra threads plaatst om reacties uit te lokken
pi_218625164
quote:
Ik werd ook van links naar rechts gestuurd met dat verhaal.
En dan lekker een mega kwetsbare situatie van je dochter met de hele wereld delen 8)7
Er zijn dingen die ik écht niet snap :N
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218625187
En the drama continuous bij DBM, dochter is verkouden...misschien vnv nog even naar de HAP dan is het pas écht een drukke dag voor dr!
pi_218625198
quote:

En ook gewoon 6!!! berichtjes hierover 😭😭😭😭
pi_218625221
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 20:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar wat ik niet snap;
Bij puntje 1 gaat het mis hè. Ze had dus een hele drukke ochtend. Boodschappen én sporten!!!! Ze had nog niet 1 keer gezeten, gewoon helemaal niet. Ze was gewoon OP.

En het ergste van alles, nu wordt vriendin ook nog verkouden, dus tijd om bij te komen is er natuurlijk ook niet.

En punt 3 vind ik dan eigenlijk wel sneu. Zij heeft dus niemand om dit verhaal mee te delen denk ik.
Ik zou zo’n moment bespreken met mijn vriend, ouders, zussen of vriendinnen. Dan heb je de behoefte ook echt niet meer om het op Threads te gooien.
pi_218625256
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 20:44 schreef opwegnaar het volgende:
En the drama continuous bij DBM, dochter is verkouden...misschien vnv nog even naar de HAP dan is het pas écht een drukke dag voor dr!
Die kans is zeker aanwezig, vast ergens dit weekend nog. En ze weet nu al dat het tot mei drama gaat worden en nu is er mega paniek 😭 Dit is toch triest….
pi_218625312
Dochter van DBM is verkouden. DBM noemt het ziek en heeft megapaniek.
Die vrouw is rijp voor een dwangbuis.
pi_218625456
MB geeft weer een voorzetje. Ze zat met een man aan tafel. In de rest van de stories was ze overigens alleen met vrouwen. En ze krijgt haar sparkle back als ze niet thuis is.. blijkbaar.
pi_218625544
quote:

[..]
Jeetje en hoe erg is het als je vindt dat het er niet goed uitziet?
pi_218625584
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:35 schreef Snaky het volgende:

[..]
Jeetje en hoe erg is het als je vindt dat het er niet goed uitziet?
Dat was niet mijn punt :)
pi_218625591
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:22 schreef Earring het volgende:

[..]
Het was een heel onsamenhangend verhaal. En alsof ze het zo druk had! Jeetje wat een zeur is zij toch ook
Ik lees hier wel meer onsamenhangende verhalen ;)
pi_218625597
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:40 schreef Cyan het volgende:

[..]
Dat was niet mijn punt :)
Ze vindt het geen gezicht en dat mag ze vinden.
pi_218625612
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:41 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ze vindt het geen gezicht en dat mag ze vinden.
Nogmaals dat was niet mijn punt. Lees het vooral even terug in het vorige topic. Wat mij betreft gaan we het weer hebben over influencers.
pi_218625619
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB geeft weer een voorzetje. Ze zat met een man aan tafel. In de rest van de stories was ze overigens alleen met vrouwen. En ze krijgt haar sparkle back als ze niet thuis is.. blijkbaar.
En met 🍷
pi_218625655
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:44 schreef Cyan het volgende:

[..]
Nogmaals dat was niet mijn punt. Lees het vooral even terug in het vorige topic. Wat mij betreft gaan we het weer hebben over influencers.
Volgens mij ga je er vooral zelf over door, maar oke
pi_218625660
quote:
Waar zie jij een man? Ik zie alleen Koen bij de oudergesprekken?
pi_218625671
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:49 schreef Snaky het volgende:

[..]
Volgens mij ga je er vooral zelf over door, maar oke
Ik reageer gewoon op jouw bericht waarin jij mij quote. :') En door!
pi_218625675
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:50 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
In een recap van de dag, Ik dacht bij de 27e.
pi_218625676
quote:
Ik zag geen man. Was toch die ene dame (zwart jasje, zwart shirt?)
Ze krijgt haar sparkle zo te zien alleen nog maar in Ansterdam.
pi_218625682
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:50 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
In de laatste story van woensdag zit ze aan tafel met een man en een vrouw.
pi_218625734
Dbm ik denk dat er bij haar tattoo staat; don't forget to love yourself.
pi_218625749
En niemand van de reageerder bij DBM zegt ‘wat sneu/zielig/vervelend voor je dochter’. Laat staan dat er iemand zegt ‘waarom zet je dit allemaal op threads’.
pi_218625769
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:57 schreef Miepje77 het volgende:
Dbm ik denk dat er bij haar tattoo staat; don't forget to love yourself.
Don't forget to love your spierbal.

Aanvulling: iemand vraagt onder de post wat er staat, dus misschien komen we er snel achter 🙈

[ Bericht 9% gewijzigd door Dievanhiernaast op 29-08-2025 22:09:35 ]
pi_218625851
Al die aff linkjes wat een ergernis. Ik ga al die webshops boycotten. We betalen gewoon structureel teveel.

Opeens hebben ze allemaal een favorietje of iets nodig. Staat echt een knullig.
pi_218625913
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:52 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik zag geen man. Was toch die ene dame (zwart jasje, zwart shirt?)
Ze krijgt haar sparkle zo te zien alleen nog maar in Ansterdam.
Recap van 27-08. Vrouwen hebben over het algemeen geen baardje 😉
pi_218625956
Wat zit Debbie toch weer stevig en makkelijk op haar hurken bij het uitpakken van de steelstofzuiger. Best wat spierkracht dus 🫣
pi_218625961
De kwarrel drinkt 0.0 bier tijdens het rijden. ‘Omdat het kan’.

Als inleiding voor het feit dat ze al x maanden geen alcohol drinken.
En dat kan niet op hun hotelkamer? Op het balkon van hun verblijf?

Waarom?!
pi_218625969
Demammavan: wat erg die delen van haar boek.

"De uitzendingen werden niet chronologisch gemonteerd."

Ik mag toch hopen van wel, dat ze niet chronologisch opgenomen worden, daar kan ik nog inkomen. Ik erger mij echt kapot aan dit soort fouten in een boek.
pi_218625978
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 22:14 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Al die aff linkjes wat een ergernis. Ik ga al die webshops boycotten. We betalen gewoon structureel teveel.

Opeens hebben ze allemaal een favorietje of iets nodig. Staat echt een knullig.
Ik klik nooit dus heb ook geen idee naar welke webshop je wordt geleid, tenzij ze zelf zeggen dat de onderbroeken bij de V&D in de aanbieding zijn ofzo.
pi_218626000
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 22:35 schreef Tarantelle het volgende:

Ik mag toch hopen van wel, dat ze niet chronologisch opgenomen worden, daar kan ik nog inkomen. Ik erger mij echt kapot aan dit soort fouten in een boek.
Sowieso de vele witregels en de ‘quotes’ van haar aanhangers die zó veel aan haar hebben gehad..

Ze moet natuurlijk aan de X-aantal pagina’s komen zodat ze hoopt in de boeken top-nog-wat te komen en ze weer op klompen naar het boekenbal mag.
pi_218626038
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
En niemand van de reageerder bij DBM zegt ‘wat sneu/zielig/vervelend voor je dochter’. Laat staan dat er iemand zegt ‘waarom zet je dit allemaal op threads’.
Die blokkeert ze gelijk en dan krijg je een agressieve privé reactie.
Raar mens is het. Ze kan toch verwachten dat ze reacties uitlokt
pi_218626090
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 19:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
O nee dat hij het zegt snap ik wel hoor... maar Judith brengt het bijna als feit
Nu ken ik opa's tennisskills natuurlijk ook niet...
Maar Judith is er natuurlijk wel erg van om vaak te moeten melden dat bob beter is dan grotere of meer ervaren mensen in alles
Ik wens de tennisclub heel veel success
pi_218626092
Ik ga echt stuk om Debbie met haar robot stofzuiger ; " je hoeft niks meer te doen" 😂🤣de giller van de dag, nog minder, nu kan ze hele dagen in bed blijven.
Oordoppen in, zonnebril op , projector aan, electrische Rollie Bolie.
Nu nog een koelkastje boven .
De steelstofzuiger is voor de huishoudelijke hulp.
Duidelijk Debs, goed bedacht al deze hulpmiddelen.
En nu nog weer die grote bak voor die stofzuiger/dweil erbij in dat mega volle huis.
Hopelijk doet ze niet hetzelfde als AM en zien we dagelijks hoe vies het water is.
Ben wel benieuwd naar hun electriciteits rekening , alles moet achter de kaders en vreet stroom daar.
pi_218626112
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 22:50 schreef Henrike het volgende:
Ik ga echt stuk om Debbie met haar robot stofzuiger ; " je hoeft niks meer te doen" 😂🤣de giller van de dag, nog minder, nu kan ze hele dagen in bed blijven.
Oordoppen in, zonnebril op , projector aan, electrische Rollie Bolie.
Nu nog een koelkastje boven .
De steelstofzuiger is voor de huishoudelijke hulp.
Duidelijk Debs, goed bedacht al deze hulpmiddelen.
En nu nog weer die grote bak voor die stofzuiger/dweil erbij in dat mega volle huis.
Hopelijk doet ze niet hetzelfde als AM en zien we dagelijks hoe vies het water is.
Ben wel benieuwd naar hun electriciteits rekening , alles moet achter de kaders en vreet stroom daar.
Nog minder dan ze al doet 🫣
pi_218626154
Maar die ribotstofzuiger komt niet onder de tafel en de stoelen. Terwijl daar best wel wat kruimels etc vallen, lijkt me.

En wat kon ze weer hyperdepieper uitpakken. Op haar hurken. Met in een hand de steel en ondertussen proberen om de andere dingen uit te pakken.
Gekke griet.
pi_218626167
Dbm; heeft ze een glazen bol??
Megaverkouden en snotterig tot mei ongeveer..
Vrouw het is augustus.
En ja hoor Piet Paniek is ook weer geactiveerd.
Wat als daar echt een keer iets gebeurt?
Dat is echt niet best hoor.
pi_218626277
Jezus!! Dokterspost geweest hoor
pi_218626292
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:18 schreef Lampje88 het volgende:
Jezus!! Dbm naar Dokterspost geweest hoor
pi_218626303
Hahaha, koekoek😂
pi_218626314
Maar is ze voor zichzelf geweest dat dr hart te snel sloeg, of is ze voor dr dochter geweest en zat daarom dr hart in dr keel🤔
pi_218626351
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:24 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar is ze voor zichzelf geweest dat dr hart te snel sloeg, of is ze voor dr dochter geweest en zat daarom dr hart in dr keel🤔
Ze ging voor zichzelf. Haar hart deed raar.
Denk dat ze voorsorteert op afzeggen van die sportwedstrijd
pi_218626415
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar die ribotstofzuiger komt niet onder de tafel en de stoelen. Terwijl daar best wel wat kruimels etc vallen, lijkt me.

En wat kon ze weer hyperdepieper uitpakken. Op haar hurken. Met in een hand de steel en ondertussen proberen om de andere dingen uit te pakken.
Gekke griet.
Ze had ook gewoon een dweilstok in haar handen kunnen pakken, dan in haar electrische rolstoel door het huis, zelfde effect en word de stoel ook optimaal gebruikt.
Ze mag langzamerhand wel een uitbouw plaatsen.
pi_218626425
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:24 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik denk dat ze een knappe arts hebben daar op de hap
pi_218626439
quote:
Dit is een grap toch?
pi_218626461
Tjezus Dbm , wat frappant dat zij altijd naar de spoedpost moet.
Hele dagen tijd maar het is altijd in de avond of weekend.
En het is ook nooit ernstig.
Ze maakt blijkbaar zo'n paniek om een snotneus dat ze er zelf naar van wordt.
Die moet echt hulp zoeken hoor.
pi_218626524
Ik zie dan vooral dat de vieste plek in huis (dat is bij ons thuis vaak onder de eetkamertafel/stoelen) dus niet schoon wordt gemaakt _O-
Ik snap in hele grote huizen met veel leeg woonoppervlak zo’n robot zuiger nog wel, of als je fulltime werkt.
Maar bij haar is het toch met de hand in een kwartier gezogen?
pi_218626542
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:45 schreef Henrike het volgende:
Dat is het ja, er is ook nooit iets, ze wordt altijd gerustgesteld weer naar huis gestuurd volgens mij.

Ik heb afgelopen jaar ook vaker dan me lief is bij de spoed gezeten (voor familie), maar dan was het ook daadwerkelijk mis.
pi_218626550
Als je op je dooie gemakje een foto maakt in de wachtruimte van de HAP terwijl je hart ‘overdreven’ deed, viel het dus hartstikke mee en was al te voorspellen dat je niet hoefde te blijven.
Zal ze jaloers zijn op mij? Mijn huisarts heeft me eens op laten halen vanaf het spreekuur met een hartslag van 33 slagen per minuut, ik kon linea recta naar de hartbewaking. Mocht meteen 3 dagen all inclusive verblijven inclusief catheterisatie. Het lijkt wel haar natte droom dat ze ooit zoiets mag, ofzo. Zij WIL iets mankeren. Ik zou het persoonlijk niet aanraden, zulke avonturen.

En eens met Earring, ik verwacht dat ze geen wedstrijd doet over 2 weken.
pi_218626554
quote:
Het zal eens niet zo zijn. Die meid word toch totaal niet meer serieus genomen daar?
pi_218626564
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:39 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze had ook gewoon een dweilstok in haar handen kunnen pakken, dan in haar electrische rolstoel door het huis, zelfde effect en word de stoel ook optimaal gebruikt.
Ze mag langzamerhand wel een uitbouw plaatsen.
Dan blijft er van dat postzegel tuintje helemaal niks meer over
pi_218626576
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:58 schreef LeSage het volgende:
Ik zie dan vooral dat de vieste plek in huis (dat is bij ons thuis vaak onder de eetkamertafel/stoelen) dus niet schoon wordt gemaakt _O-
Ik snap in hele grote huizen met veel leeg woonoppervlak zo’n robot zuiger nog wel, of als je fulltime werkt.
Maar bij haar is het toch met de hand in een kwartier gezogen?
Maar ze heeft pem hè haar hand trilt, dat gaat niet
pi_218626593
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:04 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dan blijft er van dat postzegel tuintje helemaal niks meer over
Nee dat is ook weer zo.
Wat een vermaak zo hè met de maffe fluflus
pi_218626600
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:06 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar ze heeft pem hè haar hand trilt, dat gaat niet
Wel knap om dat zo stabiel te filmen :X
pi_218626616
Zou Dbm ook totaal geen schaamte hebben denk ik dan? Dat je om ieder wissewasje bij de spies zit?
Wel frappant , Debbie lijkt in veel dingen op haar, die zat vanmorgen al weer bij de tandarts voor een tegen kaak klemmen.
En de volgende stap is Botox, och Debbie toch.
Hoe krijg je al die aandoeningen verzonnen. Volgens mij gaat ze het hele alfabet af
A, is van adhd
b is van Botox in de kaak
C is van COVID
D.. enz
pi_218626659
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:32 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze ging voor zichzelf. Haar hart deed raar.
Denk dat ze voorsorteert op afzeggen van die sportwedstrijd
Zou er haast een wedje op leggen 🙈 100% dat dat niet doorgaat
pi_218626679
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:02 schreef Danielle_ het volgende:
Als je op je dooie gemakje een foto maakt in de wachtruimte van de HAP terwijl je hart ‘overdreven’ deed, viel het dus hartstikke mee en was al te voorspellen dat je niet hoefde te blijven.
Zal ze jaloers zijn op mij? Mijn huisarts heeft me eens op laten halen vanaf het spreekuur met een hartslag van 33 slagen per minuut, ik kon linea recta naar de hartbewaking. Mocht meteen 3 dagen all inclusive verblijven inclusief catheterisatie. Het lijkt wel haar natte droom dat ze ooit zoiets mag, ofzo. Zij WIL iets mankeren. Ik zou het persoonlijk niet aanraden, zulke avonturen.

En wat is dat ook op de foto.? Haar shirt? Tas?
Mega heftig wat jij hebt meegemaakt, hopelijk geen restklachten meer..
pi_218626907
Hierdoor moeten mensen met acute klachten nog langer wachten… een consult kost tegenwoordig bijna 180 euro! Je mag toch hopen dat de spoedpost bij dit soort gevallen een notitie maakt. 🤭

Alsof het een dagje uit is naar de spoedpost, compleet met tas en al op de foto. Ongelofelijk. Waarschijnlijk lag de koffer al klaar in de kofferbak voor een all-in vakantie.

Normale mensen denken nog: we houden het wel even vol. Maar dit… echt schaamteloos.
pi_218626910
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:12 schreef Henrike het volgende:
Zou Dbm ook totaal geen schaamte hebben denk ik dan? Dat je om ieder wissewasje bij de spies zit?
Wel frappant , Debbie lijkt in veel dingen op haar, die zat vanmorgen al weer bij de tandarts voor een tegen kaak klemmen.
Hoe krijg je al die aandoeningen verzonnen. Volgens mij gaat ze het hele alfabet af
A, is van adhd
C is van COVID
D.. enz
Iemand die echt long covid heeft, heeft niet eens de energie om voor zoiets onbenulligs als kaakklemmen naar de tandarts te gaan. Debbie wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door lila01 op 30-08-2025 01:23:09 ]
pi_218627126
Als ik voor Jan Lul naar de HAP was geweest op een vrijdagavond zou ik me kapot schamen en het al helemaal niet op Instagram zetten.
pi_218627240
quote:
A, is van adhd
C is van COVID
D.. enz
A – Alles is een symptoom en ADHD
B – B12 tekort en botox.
C – Chronische vermoeidheid door eigen diagnoses.
D – D-vitamine mist nog, maar volgt vast
E – Eigenlijk nooit écht onderzocht.
F – Fysiotherapie? Nee, Google weet beter.
G – Google is je huisarts
H – Hypochondrie
I – Instaziek
J – Janken
K – Kinderen? Even negeren, mama ligt plat.
L – Long covid sinds een nies in 2021.
M – Moe van het moe zijn.
N – Nieuwe ziekte, elke week
O – Overprikkeld door de stofzuiger.
P – Prima pais, altijd drama.
Q – Q-koorts, want waarom ook niet. Of zijn er geen geiten in Barneveld
R – Rust
S – Slaapt overdag, googelt ’s nachts.
T – Tijd om te rusten
U – Uitgeput van de nieuwe klachtenlijst.
V – Verbindeen in rust
W – Wandelen? Nee, te ziek. Shoppen? Ja, kan net.
X – X-ray nog gehad?
Y – Yes, weer een nieuwe diagnose
Z – Zonnebloem vibes, bed is de tempel.
pi_218627400
Oei, DBM heeft toch écht heel serieuze mentale issues...een goede psycholoog en een (parttime) baantje zouden haar al heel erg goed doen, denk ik.
pi_218627402
Haha Sophia :')

Die DBM he. Zou er nou nog nooit een arts haar hebben geadviseerd psychologisch hulp te zoeken? Want dáar zit het niet goed, niet lichamelijk.
pi_218627403
quote:
A, is van adhd
C is van COVID
D.. enz
D is van Dementie (ze weet zelf niet meer wat voor tegenstrijdige berichten ze op de gram gooit)
pi_218627464
quote:
A, is van adhd
C is van COVID
D.. enz
Oh ja en ook iets van dat als het niet gaat helpen ‘dan gaan ze botox zetten’. Nou een bitje helpt sowieso niet tegen het klemmen, dat is puur om je tanden te beschadigen. Er zijn nog heel veel andere behandelingen tegen kaakklemmen, maar nee hoor, mevrouw zal het vast ook vergoed krijgen.
pi_218627469
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 01:08 schreef lila01 het volgende:

[..]
Iemand die echt long covid heeft, heeft niet eens de energie om voor zoiets onbenulligs als kaakklemmen naar de tandarts te gaan. Debbie wel.
Oh nouja dat is een beetje onzin. Áls het waar is, is kaakklemmen niet echt onbenullig. Ik ervaar er dagelijks veel pijn door
pi_218627490
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 07:55 schreef Leesje het volgende:

[..]
Oh nouja dat is een beetje onzin. Áls het waar is, is kaakklemmen niet echt onbenullig. Ik ervaar er dagelijks veel pijn door
Debbie heeft er nog nooit met een woord over gerept. Zij heeft gewoon weer iets bedacht.
pi_218627519
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:02 schreef Danielle_ het volgende:

Ik denk dat ze oprecht denkt dat zij (of Flipflap) iets heel ernstigs heeft. Laviesanne heeft daar ook over geschreven. Dan heb je niks maar dan ben je wel echt bang voor iets ernstigs. Ik denk dat haar huisarts en Hap dat inmiddels wel weten. Als ik haar epistels lees op mamaplaats, waar flipflap met naam en toenaam en niet afgedekt opstaan, dan maak ik daar uit op dat niet gelooft wat artsen zeggen en dat ze zich niet weg laat sturen. Dat is wel een hele uitdaging voor artsen. Als je zelf erkent dat je snel in paniek raakt om niets is het toch handiger. Zij ziet zich als de grote redder van haar kinderen. Haar man heeft volgens mij niets te zeggen.
pi_218627522
Dat filmpje waar Debbie en Roy de robot volgen en hardop zeggen wat dat ding doet is toch kinderlijk? Ik zou trouwens gek worden van zo’n ding, het gaat zó langzaam. En je moet alsnog spullen wegzetten en verschuiven.
Die unit in de woonkamer ziet er trouwens ook niet uit. Nog meer rommel.
pi_218627535
Het drama van Sanneke is weer voorbij? En door!
pi_218627568
De vragendokter deelde vd week nog hoeveel een normaal consult kost en hoeveel een hap bezoek. Weet de exacte bedragen niet meer, maar er zat echt een heel groot verschil tussen. Echt niet normaal dat dbm weer de hap bezocht heeft.
pi_218627576
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Debbie heeft er nog nooit met een woord over gerept. Zij heeft gewoon weer iets bedacht.
Ja daar heb je wel een punt. Ik vermoed dat ze de bijwerkingen van haar ritalin heeft lopen googlen.
pi_218627606
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:06 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik denk dat ze oprecht denkt dat zij (of Flipflap) iets heel ernstigs heeft. Laviesanne heeft daar ook over geschreven. Dan heb je niks maar dan ben je wel echt bang voor iets ernstigs.
Maar normaal gesproken heeft je partner daarin ook een rol om je met beide benen op de grond te houden.
Mijn partner kan ook nogal doemdenken: kramp is trombose, een gevallen kind heeft misschien wel een interne bloeding en misschien heb je wel dorst doordat je diabetes hebt.
Ik zie dat hij op dat moment echte zorgen heeft, maar ga daar niet in mee.
Dan lach je dat normaal gesproken weg. Want ja het zou allemaal kunnen, maar de kans is heel klein en dat risico nemen we dan maar.

Ik vraag me af hoe dat bij hen thuis gaat. Als haar hart dan wat anders klopt, wat zegt haar man dan?
Want een kop warme melk, afleiding en gewoon rustig op de bank samen iets kijken is dan eigenlijk ook voldoende, maar blijkbaar zoekt ze echt per sé medische geruststelling en kan hij dat niet tegen houden.
pi_218627610
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:07 schreef JaNeeDan het volgende:
Dat filmpje waar Debbie en Roy de robot volgen en hardop zeggen wat dat ding doet is toch kinderlijk? Ik zou trouwens gek worden van zo’n ding, het gaat zó langzaam. En je moet alsnog spullen wegzetten en verschuiven.
Een robot is vooral handig als je een groot ruim huis hebt en overdag weg bent... geen kleine kinderen met speelgoed op de vloer hebt 👌 nu moet je steeds zorgen dat rond een bepaalde tijd je vloer leeg is en de robot overal bij kan..
Geeft Debbie uiteindelijk enkel meer stress want dat leegmaken en opruimen kan ze niet (is ze te lui voor) resultaat... ding staat over een maand al stil
pi_218627639
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:06 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik denk dat ze oprecht denkt dat zij (of Flipflap) iets heel ernstigs heeft. Laviesanne heeft daar ook over geschreven. Dan heb je niks maar dan ben je wel echt bang voor iets ernstigs. Ik denk dat haar huisarts en Hap dat inmiddels wel weten. Als ik haar epistels lees op mamaplaats, waar flipflap met naam en toenaam en niet afgedekt opstaan, dan maak ik daar uit op dat niet gelooft wat artsen zeggen en dat ze zich niet weg laat sturen. Dat is wel een hele uitdaging voor artsen. Als je zelf erkent dat je snel in paniek raakt om niets is het toch handiger. Zij ziet zich als de grote redder van haar kinderen. Haar man heeft volgens mij niets te zeggen.
Ik denk dat je gelijk hebt, dat ze haar angsten niet los kan laten als een arts zegt dat er niks is zolang zij nog iets voelt (zelf) of ziet (bij haar kinderen). Haar moedergevoel slaat een beetje door, lijkt het. Ergens natuurlijk een heel sneue situatie voor het hele gezin (ik vraag me ook af wat de rol van haar man hierin is), maar ja… Met alles op Insta gooien vraag je er natuurlijk wel een beetje om dat je niet meer serieus genomen wordt door volgers en meekijkers. Overigens ben ik wel van mening dat hier voor artsen misschien ook een stukje signalering zouden moeten doen: ze moet duidelijk geholpen worden met mentale issues. Maar wie weet heeft ze dat advies al meerdere keren gehad en wil DBM daar niet aan, je weet het niet.
pi_218627640
Ach Debbie en haar nieuwe speeltjes. Morgen wil ze weer wat anders, helaas herkenbaar bij mn zoontje van 10 met ADHD die koopt het liefst iedere dag wat nieuws voor de endorfine kick. Als zn zakgeld binnen is brand het in zijn zak.. ik had toch eigenlijk wel de stille hoop dat wanneer hij volwassen is hij dat beter kan reguleren. Maar ja als ik Debbie zie.. krijg ik weinig hoop 🫣
pi_218627670
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:25 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
En wat is dat ook op de foto.? Haar shirt? Tas?
Mega heftig wat jij hebt meegemaakt, hopelijk geen restklachten meer..
Nee hoor, niks geks meer hier gelukkig na een behandeling in het ziekenhuis :)
pi_218627679
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:40 schreef Lampje88 het volgende:
Ach Debbie en haar nieuwe speeltjes. Morgen wil ze weer wat anders, helaas herkenbaar bij mn zoontje van 10 met ADHD die koopt het liefst iedere dag wat nieuws voor de endorfine kick. Als zn zakgeld binnen is brand het in zijn zak.. ik had toch eigenlijk wel de stille hoop dat wanneer hij volwassen is hij dat beter kan reguleren. Maar ja als ik Debbie zie.. krijg ik weinig hoop 🫣
Er is niemand die haar ooit remt he.. dus ze leert niets
Er is zeker hoop voor je zoontje 👌 gewoon begeleiden en remmen waar nodig..

Mijn dochter was ook zo nu is ze 16 en verdient ook haar eigen geld naast haar zakgeld.. voorheen kreeg ze de eerste van de maand geld en de 2e was het op .. nu spaart ze en geeft af en toe wat uit als ze gaat winkelen met vrienden.. koopt nog steeds onzin 🤣 maar zelf vind ze het nuttig en het blijft haar geld natuurlijk .. maar ik begin al hoop te krijgen dat het goed komt
pi_218627681
Sorry, DBM is echt niet goed. Met verkouden al roepen dat dat ze nu de hele winter ziek is. En jezelf zo gek maken dat je zelf voor niks naar de hap gaat.
Of ze hulp nodig heeft betwijfel ik. Ze houdt enorm van de aandacht, en iemand (vooral een arts) moet haar gewoon eens flink de wind van voren geven. Dan kan ze lekker in een hoekje gaan zitten huilen, maar is het hopelijk klaar met die onzin.
pi_218627708
Misschien heeft dbm iets ernstigs mee gemaakt vroeger met die kinds waardoor ze in die overleefmodus blijft? Of trauma heeft waardoor dat weer angst oproept.
Ik heb laatst 1 blog van haar gelezen. Dus ik ken haar niet zo goed.
pi_218627709
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:07 schreef JaNeeDan het volgende:
Hier staat de robot dagelijks aan als de kinderen naar bed gebracht worden, ideaal met de honden.
Maar daarnaast stofzuigen we zelf ook gewoon nog daar waar dat ding niet bij komt.
Maar met de hoeveelheid spullen die daar staan vraag ik me af of t zinvol is.
pi_218627776
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:57 schreef Overrozen14 het volgende:
Misschien heeft dbm iets ernstigs mee gemaakt vroeger met die kinds waardoor ze in die overleefmodus blijft? Of trauma heeft waardoor dat weer angst oproept.
Ik heb laatst 1 blog van haar gelezen. Dus ik ken haar niet zo goed.
Als zij een trauma heeft dan kan ze daar natuurlijk niks aan doen.
Ze kan zich wel laten helpen, in paniek om een verkoudheid, maar flip/flap (ik weet nooit welke haar dochter is) gaat wel gewoon naar zwemles, dan valt t dus allemaal wel mee.
pi_218627804
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:45 schreef Henrike het volgende:
Op mijn werk de LVB+ doelgroep doet dit ook altijd. Mogen ook altijd komen en willen alleen gerustgesteld worden door de dokter.
pi_218627813
Maar hoe komt DBM dan in het ziekenhuis? Rijdt ze zelf?
Rijdt dr moeder/ buren?
Komt de ambulance voor?
Gaat dr man mee?
Maar als die meegaat wie blijft er kan bij de kinderen?
pi_218627839
Waarschijnlijk rijdt ze gewoon zelf en gaat ze op de terugweg langs de McDrive.
pi_218627873
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 05:17 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
A – Alles is een symptoom en ADHD
B – B12 tekort en botox.
C – Chronische vermoeidheid door eigen diagnoses.
D – D-vitamine mist nog, maar volgt vast
E – Eigenlijk nooit écht onderzocht.
F – Fysiotherapie? Nee, Google weet beter.
G – Google is je huisarts
H – Hypochondrie
I – Instaziek
J – Janken
K – Kinderen? Even negeren, mama ligt plat.
L – Long covid sinds een nies in 2021.
M – Moe van het moe zijn.
N – Nieuwe ziekte, elke week
O – Overprikkeld door de stofzuiger.
P – Prima pais, altijd drama.
Q – Q-koorts, want waarom ook niet. Of zijn er geen geiten in Barneveld
R – Rust
S – Slaapt overdag, googelt ’s nachts.
T – Tijd om te rusten
U – Uitgeput van de nieuwe klachtenlijst.
V – Verbindeen in rust
W – Wandelen? Nee, te ziek. Shoppen? Ja, kan net.
X – X-ray nog gehad?
Y – Yes, weer een nieuwe diagnose
Z – Zonnebloem vibes, bed is de tempel.
Heel treffend die Lether-ABC 😂😂😂
pi_218627876
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:40 schreef Lampje88 het volgende:
Het kan wel hoor 😉
pi_218627884
Bob kon zelfs al skateboarden toen hij 1 was 😱🤯 niet te geloven
pi_218627888
Nu ook weer dat ze moet zorgen dat ze niets vergeet mee te nemen naar zwemles. Badkleding, handdoek en misschien waterschoenen en je bent toch klaar? Maar misschien hebben ze andere eisen in het hoge noorden

[ Bericht 1% gewijzigd door Lalaland79 op 30-08-2025 09:32:19 (Spelfout ) ]
pi_218627895
Flapje ging gisteren nog bijna dood, want snotneus, maar vandaag kan Flapje gewoon naar zwemles. Natuurlijk meid.
pi_218627905
Beetje zinloos om een plattegrond te laten maken met de stoelen op de grond.

Hier een robot die zijn werk goed doet en waar we veel profijt van hebben. Hij rolt hier dagelijks door huis om te stofzuigen en 2x per week met dweil. Bij het dweilen doe ik altijd alles van de vloer. Bij stofzuigen de ene keer wel, de andere keer niet. We werken beide fulltime, dus het zijn vooral kattenharen en ontbijtkruimels van kind.
pi_218627910
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 09:31 schreef Lalaland79 het volgende:
Nu ook weer dat ze moet zorgen dat ze niets vergeet mee te nemen naar zwemles. Badkleding, handdoek en misschien waterschoenen en je bent toch klaar? Maar misschien hebben ze andere eisen in het hoge noorden
Alsof het ook elke week anders is....
pi_218627914
En DBM trek ik even niet met haar klachten van niks.
pi_218627954
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hier staat de robot dagelijks aan als de kinderen naar bed gebracht worden, ideaal met de honden.
Maar daarnaast stofzuigen we zelf ook gewoon nog daar waar dat ding niet bij komt.
Maar met de hoeveelheid spullen die daar staan vraag ik me af of t zinvol is.
Bij jullie draait de robot zoals hier de steelstofzuiger. Prima voor erbij en voor het oog maar grondig stofzuigen doen beide niet (vind ik).
pi_218627974
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 09:31 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik mis het kind in jouw lijstje.
pi_218628042
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 09:24 schreef Snaky het volgende:
Whahahhahah
pi_218628082
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 09:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik mis het kind in jouw lijstje.
Haha, maar werkelijk hier zie je hoe zij de dingen ziet.
Als je al twijfelt aan jezelf of je een zwembad goed in kunt pakken, dan gaat er toch iets niet goed?
En dan gisteren rare stem, ernstig verkouden enz. Zelf op de hak geweest maar nu is alles weer prima?
Dan weet je toch dat ze mega overdrijft.
pi_218628096
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 09:52 schreef Henrike het volgende:

[..]
Als je al twijfelt aan jezelf of je een zwembad goed in kunt pakken, dan gaat er toch iets niet goed?
En dan gisteren rare stem, ernstig verkouden enz. Zelf op de hak geweest maar nu is alles weer prima?
Ik kijk niet bij DBM. Ik lees hier en dat is eigenlijk al teveel😂
pi_218628112
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 09:20 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar hoe komt DBM dan in het ziekenhuis? Rijdt ze zelf?
Rijdt dr moeder/ buren?
Komt de ambulance voor?
Gaat dr man mee?
Maar als die meegaat wie blijft er kan bij de kinderen?
Dat vroeg ik me ook af. Als ze er alleen heen kan rijden dan zou het voor mij al een indicatie zijn dat het kan wachten.
Maar vd week kon ze ook met migraine autorijden om de kinderen naar school te brengen, dus ik sta nergens van te kijken.
pi_218628141
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 09:24 schreef Snaky het volgende:
Ik denk ook dat ze zelf rijdt. Maccie als afsluiting moest ik hard om lachen🤣
pi_218628177
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 09:52 schreef Henrike het volgende:

[..]
De HAP was voor DBM zelf, niet voor Flap. Maar idd, er klopt nooit iets van die paniek daar. Of zal het zwemmen vandaag de druppel zijn waardoor Flap vanavond ook naar de HAP mag?
pi_218628180
MB gespot in de stories van Maike, JVP in geen velden of wegen te bekennen
pi_218628182
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 09:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bij jullie draait de robot zoals hier de steelstofzuiger. Prima voor erbij en voor het oog maar grondig stofzuigen doen beide niet (vind ik).
Ik heb zowel een steelstofzuiger als een robot stofzuiger.

Die robot pasgeleden gekocht want ik bemerkte dat stofzuigen mij zelfs met de steelstofzuiger teveel kracht kost.

Nu laat ik de robot zijn ronde doen ( hij doet het echt, echt heel goed. Ik heb dan ook wel een heel ander model dan Debbie en langer dan 1 hele dag research gedaan ) en alleen het tapijt zie ik soms nog kattenharen in. Eens in de zoveel dagen stofzuig ik die even snel, als ik een goede dag heb.
Voor de rest? Onder de bank is het geloof ik nog nooit zo schoon geweest. 🤣 Het kost mij geen kracht meer. Man stofzuigt de bank en de stoelen en als ik mezelf goed genoeg voel doe ik het zelf.
Dweilen doet hij ook goed, overigens. En hij heeft een station waar hij alles in dumpt. Ik hoef alleen het schone water erin te doen en het vieze water eruit te halen. Nieuwe zak erin en hoppa, schoon. Voor mij écht heel fijn. En eens in de zoveel tijd haalt mijn man er een dweil doorheen en stofzuigd hij de rest, ik ben dik tevreden.

Hij blaast ook lucht zodat de pluizen en stof zichzelf verplaatsen, zodat het opgezogen kan worden. En de zuigkracht is vrij hoog. Beter als van mijn steelstofzuiger om eerlijk te zijn.
pi_218628243
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:04 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]

Die robot pasgeleden gekocht want ik bemerkte dat stofzuigen mij zelfs met de steelstofzuiger teveel kracht kost.

Nu laat ik de robot zijn ronde doen ( hij doet het echt, echt heel goed. Ik heb dan ook wel een heel ander model dan Debbie en langer dan 1 hele dag research gedaan ) en alleen het tapijt zie ik soms nog kattenharen in. Eens in de zoveel dagen stofzuig ik die even snel, als ik een goede dag heb.
Voor de rest? Onder de bank is het geloof ik nog nooit zo schoon geweest. 🤣 Het kost mij geen kracht meer. Man stofzuigt de bank en de stoelen en als ik mezelf goed genoeg voel doe ik het zelf.
Dweilen doet hij ook goed, overigens. En hij heeft een station waar hij alles in dumpt. Ik hoef alleen het schone water erin te doen en het vieze water eruit te halen. Nieuwe zak erin en hoppa, schoon. Voor mij écht heel fijn. En eens in de zoveel tijd haalt mijn man er een dweil doorheen en stofzuigd hij de rest, ik ben dik tevreden.

Hij blaast ook lucht zodat de pluizen en stof zichzelf verplaatsen, zodat het opgezogen kan worden. En de zuigkracht is vrij hoog. Beter als van mijn steelstofzuiger om eerlijk te zijn.
Wil je delen welke robotstofzuiger jij hebt gekocht? Sorry off topic, maar ben ook op zoek naar een goede.
pi_218628389
Ik heb ook zo'n zelf legende en dweilende unit. Heerlijk. Hij stofzuigt bij ons 's nachts en 1x per week dweilen. Omdat het elke dag gebeurt, is het eigenlijk schoner dan als we het zelf doen.

Ik heb een Dreame L40 pro. Hiervoor een zelfde soort van iRobot maar die ging vrijwel meteen stuk en was ook niet zo goed vond ik. Koop geen iRobot dus.
pi_218628411
Maar vriendinnetje was toch ziek? Maar ze kan/moet wel gaan zwemmen?
pi_218628598
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:19 schreef opwegnaar het volgende:
Kind had alleen een snotneus. Maar echt ziek hoor 🫣
Wel zwemmen vandaag, maar maandag zal ze wel weer thuis worden gehouden door de (over)bezorgde mama.

Hier thuis ook alledrie wat snotterig. Denk dat we ook maar vast collectief onder een dekentje gaan liggen.
pi_218628659
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:19 schreef opwegnaar het volgende:
En ook nog even vertellen dat ze een ongelukje had, gelukkig kunnen kinderen van 4 nog niet lezen en zitten ze niet op social media anders wist heel de klas het. ( nu weet alleen heel de wereld het ☹)

In de tijd dat mijn zoon ziek was (vergelijkbaar maar de zoon van DBM, blaas en darm problematiek) heb ik ook heel veel gedeeld maar alleen voor vrienden op facebook, niet voor de hele wereld. (En in de tijd van nu zou ik heel weinig delen)
pi_218628712
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
MB gespot in de stories van Maike, JVP in geen velden of wegen te bekennen
En uiteraard van achter haar telefoon. Wat een leven heb je dan
pi_218628753
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:08 schreef Maremare het volgende:

[..]
Wil je delen welke robotstofzuiger jij hebt gekocht? Sorry off topic, maar ben ook op zoek naar een goede.
Natuurlijk! De Dreame L10S Ultra Gen 2
pi_218628777
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 09:31 schreef papierentas het volgende:
Flapje ging gisteren nog bijna dood, want snotneus, maar vandaag kan Flapje gewoon naar zwemles. Natuurlijk meid.
Natuurlijk, daarom geloof ik geen moer van trauma's en "ze kan er niks aan doen". Die vrouw kickt op aandacht en verzint alles waar je bij staat.
pi_218628781
Janneke gaat verhuizen, ben wel benieuwd waarheen want ze wilde liever niet meer dan 2,5minuut bij haar zus vandaan zitten 😅
pi_218628808
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:04 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]

Fijn dat het voor en bij jullie goed werkt. Als ik hier in huis om me heen kijk zie ik echt zoveel plekken waar zo’n robot gewoon niet kan komen. Voor mij zou het daarom absoluut niet beter, schoner of makkelijker zijn. Nu ga ik dagelijks met de steelstofzuiger overal bij langs en minimaal 4x p/w met de gewone stofzuiger waarbij ik alles aan de kant zet (als de schuifpui open is dagelijks).
Bij Debbie zie ik de meerwaarde ook absoluut niet in dat kleine huis. Maar ze heeft weer iets kunnen kopen en er is weer een leeg stukje vloer gevuld.
pi_218628848
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:42 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Natuurlijk! De Dreame L10S Ultra Gen 2
Top, thanks! Ik ga daar dit weekend eens naar kijken.
pi_218628855
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Janneke gaat verhuizen, ben wel benieuwd waarheen want ze wilde liever niet meer dan 2,5minuut bij haar zus vandaan zitten 😅
Ja inderdaad. Ik dacht al zoiets omdat ze zei dat er veel speelde.
pi_218628915
Sorry offtopic maar kan een robot zuiger/dweiler ook op een pc vloer en moet je er schoonmaakmiddel in doen?
pi_218628987
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:56 schreef Rimboequeen het volgende:
Sorry offtopic maar kan een robot zuiger/dweiler ook op een pc vloer en moet je er schoonmaakmiddel in doen?
Ik neem aan van wel, wij hebben een houten vloer en dat kan ook. Mijne doseert het schoonmaakmiddel zelf, ik moet het wel in het bakje doen. En de watertank moet je vullen, en de vuilwatertank legen.
pi_218628997
Nou bevestiging dat Debbie ook niet echt contact heeft Janneke want ze wist aan de reactie te zien niet dat ze ging verhuizen.
pi_218629206
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 11:01 schreef Lampje88 het volgende:
Nou bevestiging dat Debbie ook niet echt contact heeft Janneke want ze wist aan de reactie te zien niet dat ze ging verhuizen.
Heb nooit geloofd dat zij echt met elkaar omgingen. Dat Debbie spontaan langs ging bij Janneke zat Janneke voor mijn gevoel helemaal niet op te wachten 🙈
pi_218629219
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 11:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Heb nooit geloofd dat zij echt met elkaar omgingen. Dat Debbie spontaan langs ging bij Janneke zat Janneke voor mijn gevoel helemaal niet op te wachten 🙈
Ja, dat was echt awkward.

Ik kan geen reactie zien van Debbie, want geblokt.
pi_218629298
quote:

[..]
Ze was wel uitgenodigd voor haar bruiloft
pi_218629375
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 11:38 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze was wel uitgenodigd voor haar bruiloft
Zat Debbie toen niet bij dat Cherry gebeuren van Janneke?
pi_218629423
DBM schrijft dat haar dochter een joggingbroek had gepakt die maten te groot was. Ik vind het het meisje juist leuk staan en strakke leggings zijn toch ook niet handig voor een kleuter. Ze had zulke leuke KLEERTJES aan schreef ze 🤢
pi_218629457
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 11:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij was Janneke daar toen al mee gestopt. . Debbie was daar ook niet mede influencers van Cherry.
pi_218629503
quote:

[..]
Debbie werkte toen voor het agency Cherrypicking. Dat weet ik nog goed omdat ik in die tijd contact had met Janneke.
pi_218629589
Die fluflu's die elkaar uitnodigen op bruiloften etc is voor mijn gevoel altijd meer een commerciële keuze 🙈

Ik was vergeten dat Debbie uitgenodigd was voor haar bruiloft, maar denk dat dat nog in een tijd was dat Debbie niet zwak, ziek, misselijk, LC, B12, pais, ME/CVS of onderweg was?
Er was een tijd dat Debbie best leuk was om te volgen, toen kreeg ze na 1,5 week LC en was ze een stervende zwaan
pi_218629657
AM: In november ga ik met Saar en Suus naar Terschelling, voor een strandrit.
Ik dacht: leuk voor ze!
Een story later: Mirjam, Juul en Eileen gaan ook mee.

Oké, weer een uitje voor moeders dus.
En S&S mogen mee.
pi_218629679
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:12 schreef Harper het volgende:

En S&S mogen mee.
Walgelijk!
pi_218629715
quote:

En S&S mogen mee.
Al die posts, ikke ikke ikke.
En nog een maand dat gezanik over dat boek, bleghh
pi_218629757
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:18 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Brabbelschriftje, planner, rotzooibox
pi_218629770
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:21 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Brabbelschriftje, planner, rotzooibox
Dat is een treffende onschrijving.
pi_218629814
Ik denk dat dbm zich moet afmelden voor haar wedstrijd wegens overtraindheid. Hoge hartslag, moeheid...
pi_218629881
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ja, en ze hadden best nog wel de nodige eisen. Het huis is trouwens zo gevonden op Funda. Benieuwd hoe snel het verkocht is.
pi_218629887
Michelle was gisteravond bij het feest van Danique Bosser van Most Wanted maar Jacqueline was nergens te bekennen.. voorheen gingen ze toch aktijd samen naar dit soort feestjes.
En ze krijgt tegenwoordig alleen nog maar haar glow en spark als ze in Amsterdam en kan drinken, weg van geliefden en kinderen.
pi_218629914

[ Bericht 100% gewijzigd door Ida2024 op 30-08-2025 12:43:13 ]
pi_218629951
quote:

En S&S mogen mee.
Ik hoop dat ze niet in rengalop over het strand gaan, want als ik zie hoe ‘angstig’ in ieder geval 1 van de 2 nog is bij het paardrijden?

Maarja, zo doen ze dat bij de Geertsen he?
pi_218629967
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:18 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Jij bent optimistisch! 😂
Ze zal daarna wel weer het land ingaan om Het Tweede Boek te signeren voor alle glijdende volgmoeders.
pi_218630005
Am: in Dec ook nog een reisje richting lapland oid. Hopelijk toch niet weet met Juul maar neemt ze bijv Guus mee (ook nog leuk voor zijn slagen 😉)
pi_218630037
quote:

[..]
Dat gezicht van Janneke sprak boekdelen 🫣
pi_218630039
Wat zal AM straks weer lekker klagen rond december dat alles weer veel te druk is voor haar en dat is allemaal de schuld dan weer van de scholen.
pi_218630049
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 11:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja, maar nu heeft ze geen agency meer want ze vind dat ze zelf beter is in zichzelf verkopen 🫣😂 (al zuchtend en hangend in haar rollie)
pi_218630053
Milou gaat er weer op uit en traditiegetrouw een filmpje over dat er eerst broodjes gekocht worden. Ik snap niet dat ze wat gezondere opties meeneemt uit bescherming voor haar kinderen.
pi_218630061
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die fluflu's die elkaar uitnodigen op bruiloften etc is voor mijn gevoel altijd meer een commerciële keuze 🙈

Ik was vergeten dat Debbie uitgenodigd was voor haar bruiloft, maar denk dat dat nog in een tijd was dat Debbie niet zwak, ziek, misselijk, LC, B12, pais, ME/CVS of onderweg was?
Er was een tijd dat Debbie best leuk was om te volgen, toen kreeg ze na 1,5 week LC en was ze een stervende zwaan
Had ze toen niet die lelijk afgetrapte laarzen aan onder een jurk? Of was dat bij een andere bruiloft?
pi_218630074
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:36 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, en ze hadden best nog wel de nodige eisen. Het huis is trouwens zo gevonden op Funda. Benieuwd hoe snel het verkocht is.
Wat een prijs voor een huis in Ijmuiden onder de rook van Tata 😱 (geen idee hoe de prijzen daar zijn, maar lijkt me dat je ergens in een schonere locatie voor dat geld ook wat kan kopen)
pi_218630080
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:45 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Jij bent optimistisch! 😂
Ze zal daarna wel weer het land ingaan om Het Tweede Boek te signeren voor alle glijdende volgmoeders.
Zou Debbie ook een promo exemplaar krijgen?
pi_218630083
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:47 schreef Sushirijst het volgende:
Am: in Dec ook nog een reisje richting lapland oid. Hopelijk toch niet weet met Juul maar neemt ze bijv Guus mee (ook nog leuk voor zijn slagen 😉)
Ik dacht misschien Sam? Die houd van vissen volgens mij?
pi_218630101
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:56 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wat een prijs voor een huis in Ijmuiden onder de rook van Tata 😱 (geen idee hoe de prijzen daar zijn, maar lijkt me dat je ergens in een schonere locatie voor dat geld ook wat kan kopen)
Vrij ‘normale’ m2 prijs volgens mij. En ook daar worden nog volop huizen verkocht en gebouwd, dus er zal wel een markt voor zijn. Ik denk niet dat ze ver weg zou willen verhuizen voor een schonere locatie, maar dan ver bij haar vrienden, haar vader en zus+neefje vandaan.
Ze is er opgegroeid.
pi_218630125
quote:

[..]
Normale prijs voor hier. Ze woont voor Ijmuiden ook wel in een leuk buurtje. En je hebt er strand en Haarlem. Ik denk dat het zo weg is.
pi_218630126
quote:

En S&S mogen mee.
Ik dacht ook: wat leuk. Maar helaas..
pi_218630136
Ik zou hier wel een knop willen waarmee ik alle berichten over dbm kan skippen :s)
pi_218630150
Judith zegt dat ze tot 11 uur geslapen heeft, wat doet Bob dan al die tijd? Die is volgens mij geen type om rustig een boekje te lezen
pi_218630152
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:47 schreef Sushirijst het volgende:
Helaas. Weer met Juul en de schoondochters.
Waarom inderdaad niet met Guus en de tweeling? Samen met Maarten bv?
pi_218630156
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:51 schreef papierentas het volgende:
Wat zal AM straks weer lekker klagen rond december dat alles weer veel te druk is voor haar en dat is allemaal de schuld dan weer van de scholen.
Precies wat ik dacht toen ik "december" las.
pi_218630158
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:04 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Normale prijs voor hier. Ze woont voor Ijmuiden ook wel in een leuk buurtje. En je hebt er strand en Haarlem. Ik denk dat het zo weg is.
Ben wel benieuwd waar ze heen gaan! Hopelijk word haar account dan ook weer wat leuker met verhuis/verbouw content
pi_218630160
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:05 schreef Hyacinth het volgende:
Ik zou hier wel een knop willen waarmee ik alle berichten over dbm kan skippen :s)
Plus Debbie graag.
pi_218630169
Ik zou aannemen dat Annemarie een keer met haar man een reisje doet naar Lapland?

Best wel bizar, hoe vaak influencers weggaan op weekeindjes, reisjes en dergelijke. Het is zo'n totaal andere wereld dan de wereld waar ik in leef (nou heb ik dat gevoel regelmatig tegenwoordig, niet alleen bij influencers).
pi_218630173
quote:
Ik weet nog wel iemand die een cursus manifesteren aanbiedt.. 😂
pi_218630178
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:07 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd waar ze heen gaan! Hopelijk word haar account dan ook weer wat leuker met verhuis/verbouw content
Ik vermoed dat ze gewoon in ijmuiden blijven
pi_218630182
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:08 schreef Tarantelle het volgende:
Ik zou aannemen dat Annemarie een keer met haar man een reisje doet naar Lapland?

Best wel bizar, hoe vaak influencers weggaan op weekeindjes, reisjes en dergelijke. Het is zo'n totaal andere wereld dan de wereld waar ik in leef (nou heb ik dat gevoel regelmatig tegenwoordig, niet alleen bij influencers).
Misschien weer met de hele familie, of met haar dochter en schoondochters. Meidenvakantie, je weet toch..
pi_218630185
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:07 schreef Harper het volgende:

[..]
Serieus? Wat ontzettend raar is dat.

Ik lees het overigens niet, dus misschien mis ik wat. Of er is nog hoop?

Lapland lijkt mij prachtig, maar ik vind de prijzen enorm.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tarantelle op 30-08-2025 13:45:06 ]
pi_218630189
Ik hoop dat dat goed gaat met die meiden op Terschelling. Ze hebben toch pas enkele weken geleden voor het eerst gegallopeerd? De strandritten op Terschelling gaan echt knetter hard (weet ik uit ervaring) en op het strand in rengalop is echt niet te vergelijken met een rondje galop in de bak. Tenzij ze een beginnersrit gaan doen, maar dat betwijfel ik
pi_218630236
AM kan hopelijk bij haar geliefde HEMA vanmiddag wat passende onderbroeken voor L scoren. Het meisje zit er constant aan te trekken. Zowel voor als achter.
pi_218630275
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:17 schreef MissBaksel het volgende:
AM kan hopelijk bij haar geliefde HEMA vanmiddag wat passende onderbroeken voor L scoren. Het meisje zit er constant aan te trekken. Zowel voor als achter.
Ja, valt me ook iedere keer op.
pi_218630313
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik weet nog wel iemand die een cursus manifesteren aanbiedt.. 😂
😂
pi_218630356
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:07 schreef Harper het volgende:

[..]
Ja ik lees het nog een keer “net als ons mama mia reisje”

Ik weet even niet wat ik erover moet zeggen. Binnen een jaar 2 reisjes maken met je schoondochters.. de meeste van haar kinderen krijgen in 2 jaar tijd nog minder Quality time.
pi_218630501
quote:

[..]
Haha ik dacht dat valt me mee die prijs! Paar dorpen verder betaal je het dubbele.
Dat huis is zo weg.
pi_218630557
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:59 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Haha ik dacht dat valt me mee die prijs! Paar dorpen verder betaal je het dubbele.
Dat huis is zo weg.
En ze wonen op 2x-vallen-afstand van de duinen en het bos.
pi_218630567
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 14:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ze wonen op 2x-vallen-afstand van de duinen en het bos.
Ja precies! Benieuwd wat ze terugkopen.
pi_218630618
Vorige week liep AM nog te blaten dat ze schoolspullen ging kopen met S,S&J zodat ze ook nog gezellig samen konden lunchen.. Nu moest er toch weer eerst thuis geluncht worden? Lot krijgt zo te zien weer een hoop prul voor haar verjaardag. Waar is haar paradepaardje gebleven dat iedereen zelf iets knutselt voor de jarige?? Nu moet er 7 stuks prullaria worden uitgezocht 🙄
pi_218630657
Sowieso, wat moet er aan schoolspullen gekocht worden? Annemarie heeft net weer voor een heel weeshuis spullen gekregen van De Geweldige Mama's.

Maar zie ik G. zijn naam nu staan in de agenda (excuses: planner) voor morgen? Dat zou leuk zijn, eindelijk eens een dagje voor hem!
pi_218630738
En Annemarie gaat er altijd zo prat op dat ze altijd naar school fietsen, door weer in wind. Maar voor de manege (nog geen 10 min fietsen) wordt vrijwel altijd de auto gepakt. Ik snap er soms weinig van, waarom zou je voor nog geen 3 km überhaupt de auto pakken, zeker nu het prima weer is? En dan ook nog vaak heen en terug rijden, zodat Annemarie de eetspullen klaar kan zetten voor Maart die gaat koken. Het lijkt allemaal zo onlogisch af en toe. Ga in de manegetijd even lekker met je jongste kind wandelen ofzo en laat een van de kinderen koken.
pi_218630780
Jim is er elke dag, maar zou hij dan ook iets in huis doen of meehelpen? Ik heb een zoon die nog thuiswoont en de afgelopen week elke dag na de introfeesten op de bank lag te pittem. Toen ben ik toch wel heel even heel erg kwaad geworden, omdat ik ook de nacht had gewerkt en ik overdag wel gewoon moest koken, opruimen, huishouden enzovoort. Iets met gedeelde verantwoordelijkheden, volwassnheid enzo.
pi_218630871
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 22:35 schreef Tarantelle het volgende:

Ze werden destijds ook niet chronologisch uitgezonden. Of iig de gebeurtenissen liepen door elkaar. For once heeft ze gelijk.
pi_218630936
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:59 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Dat huis is zo weg.
Zal vast zo verkocht zijn, huizenprijzen zijn natuurlijk ook gewoon bizar
pi_218630957
Janneke zit nog op een redelijk ok stuk in IJmuiden. Er zijn daar slechtere wijken waar de huizen ook een flinke vraagprijs hebben. Zou er zelf niet willen wonen, maar denk dat het zo verkocht is.
pi_218630963
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 14:10 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat ze al iets hebben. Ze willen de overdracht bij voorkeur in januari 2026.
Vind het een prima huis, denk dat ze het zo kwijt zijn.
pi_218630998
quote:
Ik over de poly
En zo hebben we hier allemaal onze eigen irritainment
pi_218631008
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 14:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze werden destijds ook niet chronologisch uitgezonden. Of iig de gebeurtenissen liepen door elkaar. For once heeft ze gelijk.
Oh, dat zou kunnen. Ik heb de uitzendingen niet gezien.
pi_218631031
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:36 schreef Annika2016 het volgende:
Michelle was gisteravond bij het feest van Danique Bosser van Most Wanted maar Jacqueline was nergens te bekennen.. voorheen gingen ze toch aktijd samen naar dit soort feestjes.
En ze krijgt tegenwoordig alleen nog maar haar glow en spark als ze in Amsterdam en kan drinken, weg van geliefden en kinderen.
Waar zie je dat?
pi_218631083
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 15:03 schreef lila01 het volgende:

[..]
Waar zie je dat?
Stories van Maike
pi_218631098
Elise maakt reclame voor creamy, als er 1 zonder rondingen is is zij het wel. Ik snap die creamytoko totaal niet. En dan die blauwe "panty" erover, heel onflatteus.
pi_218631274
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 15:03 schreef lila01 het volgende:

[..]
Waar zie je dat?
Stories van Rebecca Boektje en Lavie Sanne
pi_218631342
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 15:08 schreef Rimboequeen het volgende:
Elise maakt reclame voor creamy, als er 1 zonder rondingen is is zij het wel. Ik snap die creamytoko totaal niet. En dan die blauwe "panty" erover, heel onflatteus.
Ik las op een ander forum dat Creamy allemaal dropship spul is. Temu/ Shein spul dat ergens in europa een label krijgt ingenaaid en voor een goede prijs wordt verkocht.
pi_218631369
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 15:26 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Stories van Rebecca Boektje en Lavie Sanne
Ha, ja, ik zie het. Dank je.
pi_218631756
quote:
Ik scroll altijd gewoon door de Posts heen, lees die over Am bijv niet zo vaak
pi_218631823
Debbie heeft buurtfeest.
Nou, dat word oordoppen in doen, zonnebril op, electrolyten drinken ipv een wijntje, maar euhhh waar gaat ze in zitten nu Rollie isnopgehaald.
En heeft ze zich wel 4 dagen voorbereidt?
Gisteravond was ze nog druk met haar stofzuigers in elkaar zetten en demonstreeen.
pi_218631857
Ben benieuwd of Michelle deeltijd in Amsterdam gaat wonen als de poly echt klaar is.....
En Judith nog steeds aan het herstellen.....poeh heftig hoor.
Debbie heeft een leuk feestje. Ze stelt weer niet teleur, onze dramaqueen.
pi_218631908
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 16:15 schreef Henrike het volgende:
Debbie heeft buurtfeest.
Nou, dat word oordoppen in doen, zonnebril op, electrolyten drinken ipv een wijntje, maar euhhh waar gaat ze in zitten nu Rollie isnopgehaald.
En heeft ze zich wel 4 dagen voorbereidt?
Gisteravond was ze nog druk met haar stofzuigers in elkaar zetten en demonstreeen.
Wat zal ze balen dat ze niet in haar bolide kan.

Oh oh…. De thermometer geeft 38 aan. Dat wordt haar nest ipv het feest.
pi_218631967
Sarah krijgt gelukkig stevige schoenen!
pi_218632013
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 15:31 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik las op een ander forum dat Creamy allemaal dropship spul is. Temu/ Shein spul dat ergens in europa een label krijgt ingenaaid en voor een goede prijs wordt verkocht.
Zo ziet het er wel uit
pi_218632062
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 14:10 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ik zag wel een huis met diepe tuin vlakbij te koop staan, maar hoger dan hun vraagprijs. Maar dat was het andere huis ook waar ze eerder waren wezen kijken?
pi_218632095
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 15:31 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dat zou me niks verbazen.
pi_218632104
Roy gaat toch weleens naar de kerk? Zou hij daar niet eens kunnen vragen of iedereen wil bidden voor z’n vrouw? Of zou hij zelf stiekem bidden om een andere vrouw?

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 30-08-2025 17:00:06 ]
pi_218632117
Zou de jongste Geerts wél een taart krijgen die ze wil hebben? Of wordt het weer de keuze van moeders?

En inderdaad, wat een meuk weer als cadeautjes.
pi_218632260
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 16:40 schreef JaNeeDan het volgende:
Roy gaat toch wel eens naar de kerk? Zou hij daar niet eens kunnen vragen of iedereen wil bidden voor z’n vrouw? Of zou hij zelf stiekem bidden om een andere vrouw?
Of hij kan een flesje heilig water vragen, en haar daar mee besprenkelen 🫣
pi_218632270
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 16:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou de jongste Geerts wél een taart krijgen die ze wil hebben? Of wordt het weer de keuze van moeders?

En inderdaad, wat een meuk weer als cadeautjes.
Het gaat om Lot he? Die krijgt altijd haar zin!
pi_218632276
AM beschrijft de gymschoenen van de meiden als een soort van dansschoenen 🫣

Ik vind dat bzzonder zo onvriendelijk overkomt als ze iets tegen haar zoon zegt, nu ook weer die toon van haar stem als ze die chips afpakt
pi_218632309
Debbie: altijd hetzelfde liedje,
Joh vertel ons wat.
Dit doet ze ieder jaar met een buurtfeest, bij het klaarzetten en opruimen is ze gevlogen.
Zodra iedereen gesetteld is maakt mevrouw haar entree en poetst ze bij het opruimen weer de plaat.
38 graden, tsja ik zit ook even in het van de ommetje, druk geweest heb ook wel 38 graden
pi_218632317
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 16:56 schreef Earring het volgende:

[..]
Het gaat om Lot he? Die krijgt altijd haar zin!
Ja, het was een eigenlijk een retorische vraag.
pi_218632340
En Judith;
Heel balen dat ze zich zo voelt
Maar als je na een week nog steeds zo moe bent van je canyoning avontuur en je terugreis dan weet je toch dat je onnodig risico's hebt genomen?
Had die tocht overgeslagen en was fit naar huis gereden.
Nu heeft Bob al een week niks aan zijn moeder.
pi_218632419
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 17:00 schreef Henrike het volgende:
Joh vertel ons wat.
Dit doet ze ieder jaar met een buurtfeest, bij het klaarzetten en opruimen is ze gevlogen.
Zodra iedereen gesetteld is maakt mevrouw haar entree en poetst ze bij het opruimen weer de plaat.
38 graden, tsja ik zit ook even in het van de ommetje, druk geweest heb ook wel 38 graden
Even onder de warme kraan werkt ook.
pi_218632446
Nou zeg, het kan ineens niet op bij AM met snoepreisjes voor zichzelf. En nu ineens toch ‘betaald partnerschap’ bij die story over die Madelon, wat toevallig dat ze dat elke keer vergat toen ze naar Londen gingen.. 🙄
pi_218632456
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 17:03 schreef Henrike het volgende:
En Judith;
Maar als je na een week nog steeds zo moe bent van je canyoning avontuur en je terugreis dan weet je toch dat je onnodig risico's hebt genomen?
Eens. Onnodig dat ze er al met al 1,5 week afligt.
pi_218632687
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 17:00 schreef Henrike het volgende:
Joh vertel ons wat.
Als ze nou eens gewoon niet haar temperatuur zou meten. Stuk prettiger voor iedereen, ook voor haarzelf. Heeft geen enkele meerwaarde.
pi_218632765
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 17:26 schreef lila01 het volgende:

[..]
Als ze nou eens gewoon niet haar temperatuur zou meten. Stuk prettiger voor iedereen, ook voor haarzelf. Heeft geen enkele meerwaarde.
Precies dat, ze zegt dat ze dat altijd heeft.
Nou dan weet je toch niet anders.
Ik denk sowieso bij haar wel eens van; ga er nou eens gewoon voor , en kijk dan wat het je achteraf brengt.
Misschien ben je niet eens veel slechter dan dat je niks doet.
Ze zegt zelf dat ze de pem aanvallen niet kan voorspellen.
Kijk, ze hoeft heus niet mega fanatiek mee te doen er is toch ook een tussenweg.
Leuker voor je man en kinderen .
pi_218632812
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 17:32 schreef Henrike het volgende:

[..]
Precies dat, ze zegt dat ze dat altijd heeft.
Nou dan weet je toch niet anders.
Ik denk sowieso bij haar wel eens van; ga er nou eens gewoon voor , en kijk dan wat het je achteraf brengt.
Misschien ben je niet eens veel slechter dan dat je niks doet.
Ze zegt zelf dat ze de pem aanvallen niet kan voorspellen.
Kijk, ze hoeft heus niet mega fanatiek mee te doen er is toch ook een tussenweg.
Leuker voor je man en kinderen .
Ze spreekt zichzelf sowieso weer flink tegen, want ze zei laatst dat ze altijd verhoging heeft..... 37.0 is een prima temperatuur en verre van verhoging.
pi_218632824
En kijk, 3 kwartier geslapen en de temp is 37
Lekker positief zou je dan denken.
Maar nee: zij moet weer zeggen: tot de volgende aanval, ja wanneer komt ie dan? Misschien wel niet.
Ze doet net alsof ze zwaargewond het slagveld in wordt gestuurd.
Ze hoeft alleen maar op het buurtfeest aanwezig te zijn, ze hoeft echt niet het springkussen in.
Echt hoor, wat een drama Queen is het ook.
37 graden is helemaal prima, desnoods gooi je er ff een paracetamolletje tegenaan.
Of drink een fles wijn leeg, voel je er niks meer van.
Zeurpot is het weer, alle aandacht op het feestje naar ons Debbie
pi_218632916
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 14:17 schreef Jenn1806 het volgende:
Vorige week liep AM nog te blaten dat ze schoolspullen ging kopen met S,S&J zodat ze ook nog gezellig samen konden lunchen.. Nu moest er toch weer eerst thuis geluncht worden? Lot krijgt zo te zien weer een hoop prul voor haar verjaardag. Waar is haar paradepaardje gebleven dat iedereen zelf iets knutselt voor de jarige?? Nu moet er 7 stuks prullaria worden uitgezocht 🙄
Precies. Maar het bleef bij een flesje Starbucks to go :wtf:
pi_218633045
Debbie: Ooooh fijn om even die thermometer te showen!! Ze heeft echt koorts. Of misschien eerder hyperthermie door inspanning? Of in de hete omgeving van de bbq staan? Maar fijn dat het weer gezakt is met driekwartier rust. Op naar de volgende aanval!
pi_218633204
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 17:52 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Debbie: Ooooh fijn om even die thermometer te showen!! Ze heeft echt koorts. Of misschien eerder hyperthermie door inspanning? Of in de hete omgeving van de bbq staan? Maar fijn dat het weer gezakt is met driekwartier rust. Op naar de volgende aanval!
Of even onder de kraan gehouden want heeft ze een geldige reden om weer doorligplekken te kweken.
pi_218633325
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:11 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Of even onder de kraan gehouden want heeft ze een geldige reden om weer doorligplekken te kweken.
Dat deed ik vroeger als ik niet naar school wilde 🫣😂
pi_218633327
DBM: dat zij zomaar steeds in paniekaanval schiet of in de angstmodus schijnt wel een oorzaak te hebben in haar jeugd. Ze schreef op Threads eens dat ze zich thuis soms achter de bank moesten verstoppen. Weet niet meer of dat om dreigend geweld of wapen ging. Het leek toen om haar vader te gaan die hen bedreigde.

Over haar angst wat betreft de kinderen: haar zoon schijnt een keer door ambulance naar het ziekenhuis te zijn vervoerd en de situatie werd onderweg volgens haar zo kritiek dat ze bang was dat hij het niet zou overleven.

Als deze verhalen van haar echt kloppen is er wel een bepaalde grond waarom zij zo reageert alleen schiet zij er behoorlijk in door.
pi_218633338
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 17:03 schreef Henrike het volgende:
En Judith;
Maar achteraf kijk je een koe in zijn kont. Ze wist niet hoe ze zich zou voelen.
pi_218633365
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:23 schreef Latteanais het volgende:
DBM: dat zij zomaar steeds in paniekaanval schiet of in de angstmodus schijnt wel een oorzaak te hebben in haar jeugd. Ze schreef op Threads eens dat ze zich thuis soms achter de bank moesten verstoppen. Weet niet meer of dat om dreigend geweld of wapen ging. Het leek toen om haar vader te gaan die hen bedreigde.

Over haar angst wat betreft de kinderen: haar zoon schijnt een keer door ambulance naar het ziekenhuis te zijn vervoerd en de situatie werd onderweg volgens haar zo kritiek dat ze bang was dat hij het niet zou overleven.

Als deze verhalen van haar echt kloppen is er wel een bepaalde grond waarom zij zo reageert alleen schiet zij er behoorlijk in door.
En ook dan is het verstandig, voor haar en de kinderen, om daar professionele hulp voor te zoeken.
pi_218633424
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:23 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat deed ik vroeger als ik niet naar school wilde 🫣😂
Of tegen een lamp toen 🤣👌
pi_218633436
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ook dan is het verstandig, voor haar en de kinderen, om daar professionele hulp voor te zoeken.
Absoluut.

Heb het haar ooit al geadviseerd maar ze zei dat ze geen mentale issues had.
pi_218633618
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:33 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Absoluut.

Heb het haar ooit al geadviseerd maar ze zei dat ze geen mentale issues had.
‘Jeetje wat veel spookrijders!’ 😁
Maar triest dat ze het blijkbaar zelf niet in ziet.
pi_218633627
Janneke zal vast al wat gekocht hebben. Moet nog even uitgemolken worden voor de volgers.

Wat een vraagprijs. Hij zal vast goed verdienen maar zij is toch gewoon nog stagiaire?
pi_218633742
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 19:03 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Janneke zal vast al wat gekocht hebben. Moet nog even uitgemolken worden voor de volgers.

Wat een vraagprijs. Hij zal vast goed verdienen maar zij is toch gewoon nog stagiaire?
Ja denk ook dat ze al wat gekocht hebben. Waren ze tijd terug al over bezig, dat ging toen niet door.
En er zal aardig wat overwaarde op hun huis zitten
pi_218633834
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Of tegen een lamp toen 🤣👌
😂
pi_218633869
Zag net op tiktok scrollend een filmpje "best way to get a lazy person up" en toen zette een man een kopje op de bank waar zijn vriendin (denk ik) vegiteerde tilde kopje op en er kwam een beest onder vandaan rennen.... de dame op de bank schoot omhoog en rende weg..
Wilde filmpje naar Roy sturen 🤣 maar goed dan blokkeren ze..
pi_218634162
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:23 schreef Latteanais het volgende:

Ik geloof meteen dat er voor haar een reden is dat ze zo reageert, maar dan moet je er wél wat aan doen vind ik. Zij erkent alleen niet dat ze issues heeft dus dan is het natuurlijk vechten tegen de bierkaai.. Mijn kind is in relatief korte tijd 3x met gillende sirenes afgevoerd voor dezelfde medische situatie, 1e 2 keer waren we doodsbenauwd. De 3e keer wisten we precies hoe te handelen, kregen zelfs complimenten van de ambulancebroeders dat we zo kalm waren en alles al hadden voorbereid voor hun komst en rit naar het ziekenhuis 😂 Maar goed, praten is key naar mijn mening en ik heb gelukkig diverse lieve mensen in mijn omgeving waar dat mee kan. Misschien heeft DBM dat niet😔
pi_218634197
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:10 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ik geloof meteen dat er voor haar een reden is dat ze zo reageert, maar dan moet je er wél wat aan doen vind ik. Zij erkent alleen niet dat ze issues heeft dus dan is het natuurlijk vechten tegen de bierkaai.. Mijn kind is in relatief korte tijd 3x met gillende sirenes afgevoerd voor dezelfde medische situatie, 1e 2 keer waren we doodsbenauwd. De 3e keer wisten we precies hoe te handelen, kregen zelfs complimenten van de ambulancebroeders dat we zo kalm waren en alles al hadden voorbereid voor hun komst en rit naar het ziekenhuis 😂 Maar goed, praten is key naar mijn mening en ik heb gelukkig diverse lieve mensen in mijn omgeving waar dat mee kan. Misschien heeft DBM dat niet😔
Misschien niet, maar dan zijn er ook nog professionals. Ik heb door alles wat we met de kinderen hebben meegemaakt ook echt angsten ontwikkeld, maar zag ook in dat dat voor de kinderen niet gezond was en zocht hulp. Zij blijft sudderen in de angst en dat is ongezond. (Vind ik)
pi_218634203
DBM: middelvinger naar de haters🙄
Een hele aparte vrouw hoor.
pi_218634290
DBM was toch aan het ontprikkelen op bed vanmiddag? En vanwege haar burn- out gebruikt ze haar telefoon minder, echt waar. En wat iedereen zegt trekt ze niks van aan, echt waar. Is zij 30, of 13?
pi_218634387
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:23 schreef papierentas het volgende:
DBM was toch aan het ontprikkelen op bed vanmiddag? En vanwege haar burn- out gebruikt ze haar telefoon minder, echt waar. En wat iedereen zegt trekt ze niks van aan, echt waar. Is zij 30, of 13?
Iets wat mij ook continue opvalt. Ik heb een dochter van 16 en kan soms best puberaal reageren, maar soms lijkt zij volwassener dan haar. Niet alleen nu vanwege de middelvinger, maar uit allerlei reacties.
Ik vraag me ook echt af hoe iemand van die leeftijd zo kan reageren.
pi_218634442
Ik zie nu pas de reel van Debby over longcovid😱. Echt geen woorden voor.
" ik zone helemaal uit hier".
pi_218634535
DBM is echt in de puberteit blijven hangen en ze overschreeuwt zichzelf continu. Hoe harder ze roept dat ze zich van anderen niets aantrekt hoe minder geloofwaardig ze is. Ze komt echt enorm onzeker over. Sneu, maar ze doet weinig tot niets met de dingen waar ze tegenaan loopt in het leven. Zou Flap al op de HAP zijn voor haar snotneus?
pi_218634585
MB weer even de camera neer gezet voor een spontane kus met zoon
pi_218634651
Waarom moet MB altijd soort van sexy of wulps of lichaam showend op een foto of film staan met 1 van haar kinderen? Ik vind het echt steeds raarder worden allemaal. Vanuit de psychologie is zo’n soort verhouding met je kinderen nogal “bijzonder” te noemen.
pi_218634664
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien niet, maar dan zijn er ook nog professionals. Ik heb door alles wat we met de kinderen hebben meegemaakt ook echt angsten ontwikkeld, maar zag ook in dat dat voor de kinderen niet gezond was en zocht hulp. Zij blijft sudderen in de angst en dat is ongezond. (Vind ik)
Je hebt helemaal gelijk hoor! Maar denk dat zij nog vol in ontkenning is dat ze issues heeft, dus is waarschijnlijk van mening dat ze geen hulp nodig heeft..
pi_218634668
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 17:11 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Even onder de warme kraan werkt ook.
Waarom moet je meerdere keren per dag zo’n ding in je achterste steken om te bepalen hoe je je voelt? Je kijkt toch naar jezelf, naar je lichaam? Als iemand je vraagt hoe gaat het? Dan zeg je toch niet ‘even wachten hoor, even m’n temperatuur checken’.
pi_218634704
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:56 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor! Maar denk dat zij nog vol in ontkenning is dat ze issues heeft, dus is waarschijnlijk van mening dat ze geen hulp nodig heeft..
En dat snap ik dus echt niet, Stevie Wonder ziet nog dat zij een probleem heeft.
Ze benoemt haar angsten en paniek zo vaak, hoe kan je dat nog ontkennen? 😅
pi_218634774
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:55 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Waarom moet MB altijd soort van sexy of wulps of lichaam showend op een foto of film staan met 1 van haar kinderen? Ik vind het echt steeds raarder worden allemaal. Vanuit de psychologie is zo’n soort verhouding met je kinderen nogal “bijzonder” te noemen.
Ik volg haar nu 8 jaar maar ze is zo verandert vindt haar echt niet leuk meer
pi_218634906
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:24 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar achteraf kijk je een koe in zijn kont. Ze wist niet hoe ze zich zou voelen.
Ik vraag mij dat dus echt af. Bij Judith denk ik dat zij heel goed weet wat haar lichaam wel en niet kan maar dat ze er gewoon geen rekening mee wil houden.
pi_218634923
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:44 schreef Maremare het volgende:
DBM is echt in de puberteit blijven hangen en ze overschreeuwt zichzelf continu. Hoe harder ze roept dat ze zich van anderen niets aantrekt hoe minder geloofwaardig ze is. Ze komt echt enorm onzeker over. Sneu, maar ze doet weinig tot niets met de dingen waar ze tegenaan loopt in het leven. Zou Flap al op de HAP zijn voor haar snotneus?
Minstens. Ik gok op 112 gebeld want het meisje was aan het voetballen. Doet ze altijd als ze benauwd is.
pi_218634954
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Waarom moet je meerdere keren per dag zo’n ding in je achterste steken om te bepalen hoe je je voelt? Je kijkt toch naar jezelf, naar je lichaam? Als iemand je vraagt hoe gaat het? Dan zeg je toch niet ‘even wachten hoor, even m’n temperatuur checken’.
Daarom zeg ik dat de warme kraan ook werkt. Ik geloof er niks van dat zij temperatuurt. Waarom zou je dat doen?
pi_218634991
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:17 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Minstens. Ik gok op 112 gebeld want het meisje was aan het voetballen. Doet ze altijd als ze benauwd is.
Als ze benauwd is krijgt ze waarschijnlijk ventolin en daar word je hyper van, maar goed zoals DBM het noemt is natuurlijk flink overdreven.
pi_218635168
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vraag mij dat dus echt af. Bij Judith denk ik dat zij heel goed weet wat haar lichaam wel en niet kan maar dat ze er gewoon geen rekening mee wil houden.
Dat denk ik inderdaad ook. Ze weet dat haar basisconditie heel slecht is. Dat ze met simpele inspanning vaak al helemaal buiten adem is. Dat gedoe met haar been was natuurlijk botte pech, maar de rest had ze best kunnen bedenken. Heftige inspanning, lange autorit naar huis etc. Gewoon dom en onverantwoord.
pi_218635278
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Oh, daar ben ik het mee eens hoor. Maar canyoning en vlak daarna 800 km terug naar huis rijden is niet iets wat je maandelijks doet, dus geen referentie. En ze had het medicijn gekregen waardoor ze in Zwitserland op hoogte kon lopen en tot 2 uur ‘s nachts kon dansen, dus zichzelf misschien/waarschijnlijk overschat.
Maar hoé het uitpakt wist niemand.
pi_218635333
“ word ze mega hyperactief. Maar gewoon echt uren rond rennen, gillen, springen, niet stil kunnen zitten.. én dat allemaal terwijl ze tegen je aan plakt.

Hoe moet ik die combinatie voor me zien? Of is dat weer een geval De Overdrijvende Mama?
pi_218635342
Ik vind MB er echt ontzettend moe uit zien op de foto's die ze deelt.
En waarom is zij ineens constant in Amsterdam? Terwijl ze net wonen in die droom boerderij? En ze normaal al maximaal moet janken als ze 6minuten weg is bij haar kinderen?
Ik begrijp steeds minder van deze vrouw
pi_218635344
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:22 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Als ze benauwd is krijgt ze waarschijnlijk ventolin en daar word je hyper van, maar goed zoals DBM het noemt is natuurlijk flink overdreven.
Met een saturatie van 80. Daar geloof ik nou echt niets van. Trouwens, ik geloof niks van DBM.
Met haar hart kwaaltje. Ik gok dat ze gewoon zelf heen is gereden want aandacht.
pi_218635373
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
“ word ze mega hyperactief. Maar gewoon echt uren rond rennen, gillen, springen, niet stil kunnen zitten.. én dat allemaal terwijl ze tegen je aan plakt.

Hoe moet ik die combinatie voor me zien? Of is dat weer een geval De Overdrijvende Mama?
Ze springt rond terwijl ze dr moeder optilt denk ik 🙈.

Ze kan best wathyper worden van de medicatie, maar DBM zal alles wel weer overdrijven. Kan me ook niet voorstellen dat ze dat dan nooit gefilmd heeft en gedeeld heeft.
pi_218635393
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:23 schreef papierentas het volgende:
Ze is met de familie naar de markt geweest en hebben 3 doosjes aardbeitjes gekocht en ze heeft de nodige posts op in ieder geval Threads gedaan. Dus ontprikkelen op bed? 🙄
pi_218635438
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

Hahaha ik vroeg me hetzelfde af: hoe kan ze al die dingen doen terwijl ze vastgeplakt zit aan haar moeder....weer een mega-overdrijving of fantasie van de o zo blije mama😂
pi_218635505
MB heeft een ontstoken oog en vraagt om tips.
Lenzen uit en geen make-up zijn geen opties. Tja...
Beetje zoals op hoge hakken lopen met een kapotte knie.
pi_218635526
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind MB er echt ontzettend moe uit zien op de foto's die ze deelt.
En waarom is zij ineens constant in Amsterdam? Terwijl ze net wonen in die droom boerderij? En ze normaal al maximaal moet janken als ze 6minuten weg is bij haar kinderen?
Ik begrijp steeds minder van deze vrouw
Ze is een drukke meid die overal bij wil zijn. Volgens mij heeft ze overnacht in Amsterdam. Ze was er donderdagavond en vrijdagochtend weer. Vrijdagavond ook nog feestje daar. Ze ziet er ontzettend slecht uit, vind ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door lila01 op 30-08-2025 22:03:15 ]
pi_218635609
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:57 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ze is een drukke meid die overal bij wil zijn. Volgens mij heeft ze overnacht in Amsterdam. Ze was er donderdagavond en vrijdagochtend weer. Vrijdagavond ook nog feestje daar. Ze ziet er ontzettend slecht uit, vind ik.
Donderdag was ze op inkoop, en had ze 's avonds een "hele leuke afspraak".
Is die gefilmd?
Komt het rode oog daar vandaan? 😜
Zoveel vragen...
pi_218635656
Vooral niet die bakken make up op doen met een ontstoken oog. Die mascara kan ze iig weggooien.
pi_218635689
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:05 schreef Holaa het volgende:

[..]
Is die gefilmd?
Zoveel vragen...
😆
pi_218635700
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:08 schreef Hyacinth het volgende:
Vooral niet die bakken make up op doen met een ontstoken oog. Die mascara kan ze iig weggooien.
Contactlens indoen is nog stommer met zo'n ontstoken oog.
pi_218635702
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:49 schreef Lovelii2026 het volgende:
Vreselijk.
pi_218635746
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:45 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Met een saturatie van 80. Daar geloof ik nou echt niets van. Trouwens, ik geloof niks van DBM.
Met haar hart kwaaltje. Ik gok dat ze gewoon zelf heen is gereden want aandacht.
Daarom zeg ik ook dat het flink overdreven is, we “kennen” haar inmiddels wel een beetje. 🙃
pi_218635761
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:55 schreef lila01 het volgende:
Oog is natuurlijk ook maximaal ontstoken 😉

Ze liet het zien, ziet eruit als een normaal ontstoken oog. Overdrijven is ook een vak. Ze vraagt om tips (water koken, beetje laten afkoelen en met een watje in het water dippen en langs het ooglid vegen). Maar een tip helpt niet, want dan moeten lenzen uit en dikke make up af. Alles voor de aandacht.
pi_218635776
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:38 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Oh, daar ben ik het mee eens hoor. Maar canyoning en vlak daarna 800 km terug naar huis rijden is niet iets wat je maandelijks doet, dus geen referentie. En ze had het medicijn gekregen waardoor ze in Zwitserland op hoogte kon lopen en tot 2 uur ‘s nachts kon dansen, dus zichzelf misschien/waarschijnlijk overschat.
Maar hoé het uitpakt wist niemand.
Ze weet hoeveel energie autorijden haar kost. Ze moest op een rit naar Drenthe al eens slapen op een parkeerplaats, rijden naar Spanje deed ze een week over. Dat canyoning vond ik in veel opzichten een bijzondere keus: haar gezondheid, koud water, zwemkunsten van haar kind. En juist omdat ze die medicatie nog maar kort heeft had ze m.i. beter na kunnen denken over haar acties, juist omdat ze nog helemaal niet weet wat het doet. Maar goed, ik vind haar gewoon rete eigenwijs in alles.
pi_218635788
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:49 schreef Lovelii2026 het volgende:
In een slangenvrouw positie. En ging ze nou echt niet mee naar Jumping XL? J deelde dat feestje op haar tijdlijn.
pi_218635799
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:08 schreef Hyacinth het volgende:
En die lens eruit. Heel rap! Ze heeft ook een bril, dus waarom is die lens in dat oog noodzakelijk?
pi_218635835
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:55 schreef lila01 het volgende:
Oog is natuurlijk ook maximaal ontstoken 😉

Ze liet het zien, ziet eruit als een normaal ontstoken oog. Overdrijven is ook een vak. Ze vraagt om tips (water koken, beetje laten afkoelen en met een watje in het water dippen en langs het ooglid vegen). Maar een tip helpt niet, want dan moeten lenzen uit en dikke make up af. Alles voor de aandacht.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:12 schreef lila01 het volgende:

[..]
Contactlens indoen is nog stommer met zo'n ontstoken oog.
Daar wordt het alleen maar erger van. Als ze er in gaat wrijven heeft ze het straks ook in het andere oog. En Iris ook 😂
pi_218635870
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
In een slangenvrouw positie. En ging ze nou echt niet mee naar Jumping XL? J deelde dat feestje op haar tijdlijn.
Denk het wel, hoor. Dat was vandaag. MB deelt stories over donderdag en vrijdag. Komt vast morgen op haar insta.
pi_218635919
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:26 schreef lila01 het volgende:

[..]
Denk het wel, hoor. Dat was vandaag. MB deelt stories over donderdag en vrijdag. Komt vast morgen op haar insta.
Misschien met bril dan 🤓
pi_218635949
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:55 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Ik vind haar blik naar die Iris als ze met de eetstokjes in haar mond zit ook enigszins apart te noemen, bijna alsof ze haar verleidelijk aankijkt ofzo. En dat wordt dan allemaal 'spontaan' gefilmd door iemand anders.
pi_218635975
quote:

[..]
Ik kom er ook vandaan maar Haarlem is niet meer te betalen dus ze komen naar IJmuiden. En er wordt grof overboden en soms zonder voorbehoud van financiering...
Vroeger wilde Haarlemmers niet dood gevonden worden in IJmuiden... Maar nu wel want ze zijn nog zo in de stad, zo in Amsterdam...
pi_218635989
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:34 schreef Avea het volgende:

[..]
Ik vind haar blik naar die Iris als ze met de eetstokjes in haar mond zit ook enigszins apart te noemen, bijna alsof ze haar verleidelijk aankijkt ofzo. En dat wordt dan allemaal 'spontaan' gefilmd door iemand anders.
Ja, niet normaal. Ze is zich erg bewust van de camera, terwijl ze 'verliefd' naar Iris zit te kijken en die stokjes in haar mond steekt. Heel raar.
pi_218636120
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:05 schreef Holaa het volgende:

[..]
Is die gefilmd?
Zoveel vragen...
Hahahahah ik dacht hetzelfde 😂
pi_218636240
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 17:26 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik lees mee maar nu moet ik toch wel iets zeggen.
Ik heb een handjevol met moeilijke woorden wat ik mankeer en nog een hoop symptomen wat een vraagteken is.

Maar hoe Debby het doet is niet de juiste manier. Ik meet ook vaker op een dag mijn temperatuur. Is het hoger dan 38 dan weet ik al dat ik te veel gedaan heb. En soms is dat alleen liggen op de bank en televisie kijken. Maar je moet dan opschrijven welk tijdstip je meet je temperatuur en wat je gedaan/gegeten heb. Zodat je met je therapeuten kan kijken waar je op vooruit kan.
En dat gaat fout bij haar
pi_218636249
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:24 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze heeft een zware progressieve hartaandoening.
Dan ga je toch geen onnodige risico's nemen, ze is ook nog moeder van een kind van 6
pi_218636297
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:38 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ja, niet normaal. Ze is zich erg bewust van de camera, terwijl ze 'verliefd' naar Iris zit te kijken en die stokjes in haar mond steekt. Heel raar.
Nouja, we weten allemaal dat MB ook op vrouwen valt dus dat verliefde zou natuurlijk zomaar eens kunnen…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')