Ik kan hem ook niet meer vinden, dus zal wel opgeheven zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:21 schreef Brioche2 het volgende:
[..]
Die ja! Maar ik kan die niet meer vinden op insta. Zou ik geblokkeerd zijn?
Prima titel hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:33 schreef Brioche2 het volgende:
Eerste keer dat ik een nieuwe open dus alvast sorry als dit fout is gegaan en ik wist ook geen betere titel.
Had m ook net weer gevonden indd. Toch wel echt nieuwsgierig. Het begon veelbelovendquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet meer vinden, dus zal wel opgeheven zijn.
Edit: het is @:mommyfluencerchannel maar er zijn al maanden geen berichten meer.
Ging goed hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:33 schreef Brioche2 het volgende:
Eerste keer dat ik een nieuwe open dus alvast sorry als dit fout is gegaan en ik wist ook geen betere titel.
Echt hoot, dit deel je toch niet?!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Schandalig dat DBM op Threads zeer uitgebreid het verhaal doet dat haar dochter in haar broek heeft gepoept, ze moet zelfs even melden dat het een grote hoop was en dat de spetters overal zaten...Arm kind, 0 privacy...
Dat is voor de veiligheid van haar kind ofzo 🤔 threads heeft voor haar helaas geen foto's... misschien plaatst ze die elders met naam enzo erbijquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Schandalig dat DBM op Threads zeer uitgebreid het verhaal doet dat haar dochter in haar broek heeft gepoept, ze moet zelfs even melden dat het een grote hoop was en dat de spetters overal zaten...Arm kind, 0 privacy...
Echt belachelijk. En straks huilie doen als haar kind wordt gepest. Wat is zij toch een dom schepsel 🫣quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Maar gelukkig gaat het er een bloemetje over het gezicht! 🤦♀️quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Je benoemt het misschien niet letterlijk zo maar uit je reactie kan ik opmaken dat je wel met die insteek hebt gereageerd. En dat je niet de enige bent die 'het beeld niet echt prachtig vindt' is geen excuus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:27 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik benoem het niet toch? Ben gelukkig niet de enige hier die dit beeld niet echt prachtig vind
Blijf jij hier nou over doorgaan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:17 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je benoemt het misschien niet letterlijk zo maar uit je reactie kan ik opmaken dat je wel met die insteek hebt gereageerd.
De vorige robot was 300.. 🤣quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:17 schreef Noor_ het volgende:
De robotstofzuiger van Debbie is binnen en de steelstofzuiger komt vanavond.
Ze had denk ik de laatste tijd ook nog niet genoeg geld uitgegeven. Samen 541 euro! Poeh.
Excuse me? Ik reageer op een reactie die Henrike op mijn bericht gaf. Zo werkt een forum. Iemand post iets en daar wordt op gereageerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef Earring het volgende:
[..]
Blijf jij hier nou over doorgaan?
Het was ook geen snuit.
En door
Het was een heel onsamenhangend verhaal. En alsof ze het zo druk had! Jeetje wat een zeur is zij toch ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar even.... ze schrijft niet zo lekker of mijn lees techniek staat uit... er zit al maanden kalk op haar ramen? Waarom? En dat moest er NU af?? Waarom? Zit er blijkbaar maanden dus over een uur dit het er net zo lang al op toch? En dan staat een kind naast haar dat gepoept heeft.. 🤔🤷 kan gebeuren.. zou ze blij mee moeten zijn hurray geen verstopping 🥳
Dan laat ze de 4 jarige hetzelf uitzoeken en geeft een rits opdrachten .. die gaan mis (zullen we met zijn alle een duh doen?)
Ze gaat stug door met de kalk... en droogt zich daarna af 🤔 huh 🤔🤷🤷 blijkt alles onder de poep... gaat van alles doen om het schoon te krijgen boven beneden enzovoort en besluit dan zich aan te gaan kleden... huh??? Liep ze de gehele tijd naakt? Een raam te poetsen... is ben nu zover dat ik snap dat het de douchedeur zal zijn... maar... ik ben gewoon aangekleed als ik de badkamer poets 🤔🤷 ben ik nu raar??
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:22 schreef Cyan het volgende:
[..]
Excuse me? Ik reageer op een reactie die Henrike op mijn bericht gaf. Zo werkt een forum. Iemand post iets en daar wordt op gereageerd.
En dan anderen aanspreken op hun gedrag, dit vind ik dus ook pestgedrag en dan nog naar je eigen kindquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Prima Cyan...quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:17 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je benoemt het misschien niet letterlijk zo maar uit je reactie kan ik opmaken dat je wel met die insteek hebt gereageerd. En dat je niet de enige bent die 'het beeld niet echt prachtig vindt' is geen excuus.
Ik denk dat ik dat laatste niet wil weten , ben een beelddenkerquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar even.... ze schrijft niet zo lekker of mijn lees techniek staat uit... er zit al maanden kalk op haar ramen? Waarom? En dat moest er NU af?? Waarom? Zit er blijkbaar maanden dus over een uur dit het er net zo lang al op toch? En dan staat een kind naast haar dat gepoept heeft.. 🤔🤷 kan gebeuren.. zou ze blij mee moeten zijn hurray geen verstopping 🥳
Dan laat ze de 4 jarige hetzelf uitzoeken en geeft een rits opdrachten .. die gaan mis (zullen we met zijn alle een duh doen?)
Ze gaat stug door met de kalk... en droogt zich daarna af 🤔 huh 🤔🤷🤷 blijkt alles onder de poep... gaat van alles doen om het schoon te krijgen boven beneden enzovoort en besluit dan zich aan te gaan kleden... huh??? Liep ze de gehele tijd naakt? Een raam te poetsen... is ben nu zover dat ik snap dat het de douchedeur zal zijn... maar... ik ben gewoon aangekleed als ik de badkamer poets 🤔🤷 ben ik nu raar??
Die vrouw is toch gewoon niet te redden joh? Zij heeft echt zo'n vreemde kijk op de wereld, wat normaal is en niet. En vind ik haar net een kleuter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:45 schreef Danielle_ het volgende:
Maar ze beschermt haar kinderen zelf wel hoor, DBM. Dat hoeft de moedermaffia niet te doen!
Whohoow. Calm your tits. Het idee van een forum is dat je op elkaar reageert. Anders moet je net zoals de fluflus monologen op insta gaan houden en zeggen dat tips niet nodig zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef Earring het volgende:
[..]
Blijf jij hier nou over doorgaan?
Het was ook geen snuit.
En door
Ik wachtte eigenlijk nog op een opmerking omdat de bal waarmee ze rollen een wereldbol is. Maar die kwam niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Woohoo bob tennist volgens zichzelf al heel goed beter dan opa (ok ok ergens ok om zelfverzekerd te zijn... maar uitsloven dat je beter bent is nooit een goede text... "net zo goed" ofzo klinkt echt stuk netter...)
Maar niet echt verwonderlijk natuurlijk dat hij natuurtalent tennis is als hij met 10 maanden een perfecte hand bal coördinatie had 👌
Word een grote dit hoor mensen!! Wimbledon here bob komt!!
Mijn 3-jarige zei vandaag een paar keer ‘ik ben sneller dan jij!’ Klopte als een bus, deze moeder trekt geen sprintjes. Maar nu maak ik me toch zorgen dat mijn peuter me al wil verslaan🤣 Is dit nu ook een multi talent? Moet ik op zoek naar peuter hardlopen? 😂quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik wachtte eigenlijk nog op een opmerking omdat de bal waarmee ze rollen een wereldbol is. Maar die kwam niet.
Het is zo'n multitalent he.
Sidenote; onze oudste zegt ook altijd dat ie sterker en beter is dan opa, dus misschien ook eenleeftijd ding
En nu is flipflapvriendinnetje verkouden!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:45 schreef Danielle_ het volgende:
Maar ze beschermt haar kinderen zelf wel hoor, DBM. Dat hoeft de moedermaffia niet te doen!
O nee dat hij het zegt snap ik wel hoor... maar Judith brengt het bijna als feitquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik wachtte eigenlijk nog op een opmerking omdat de bal waarmee ze rollen een wereldbol is. Maar die kwam niet.
Het is zo'n multitalent he.
Sidenote; onze oudste zegt ook altijd dat ie sterker en beter is dan opa, dus misschien ook eenleeftijd ding
Op zijn minst de nieuwe Usain Bolt (of de vrouwelijke versie daarvan natuurlijk). Als aangemeld bij de lokale atletiek vereniging? Vast hippe spikes gekocht voor extra snelheid?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:34 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Mijn 3-jarige zei vandaag een paar keer ‘ik ben sneller dan jij!’ Klopte als een bus, deze moeder trekt geen sprintjes. Maar nu maak ik me toch zorgen dat mijn peuter me al wil verslaan🤣 Is dit nu ook een multi talent? Moet ik op zoek naar peuter hardlopen? 😂
Ik denk oprecht dat zij een laag IQ heeft en dat er ook niet meer in zit dan dit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Terwijl ze aan het douchen is gaat ze het raam poetsen. Vandaar dat ze nat is en zich moet aankleden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
4 dat ze verwacht dat andere mensen goed gaan op haar poepverhaal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik begreep helemaal niks van die DBM verhalen hier, dus maar even op threads gespiekt.
Dat ze de douchewand inspuit met antikalk voordat ze ging douchen begrijp ik ergens nog wel, doe ik ook wel eens kan t ff erop en dan voor ik mezelf douche spoel ik t af.
Maar wat ik niet snap;
1) dat ze ervoor kiest te gaan douchen terwijl beide kinderen thuis zijn, terwijl die vrouw zeeën van tijd heeft in de ochtend;
2) ze zich niet ff afdroogt en een badjas o.i.d. aandoet als dochterlief aangeeft dat ze een ongelukje heeft gehad, zodat ze kan helpen;
3) dat ze het op threads zet.
Ik werd ook van links naar rechts gestuurd met dat verhaal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En ook gewoon 6!!! berichtjes hierover 😭😭😭😭quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Bij puntje 1 gaat het mis hè. Ze had dus een hele drukke ochtend. Boodschappen én sporten!!!! Ze had nog niet 1 keer gezeten, gewoon helemaal niet. Ze was gewoon OP.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik begreep helemaal niks van die DBM verhalen hier, dus maar even op threads gespiekt.
Dat ze de douchewand inspuit met antikalk voordat ze ging douchen begrijp ik ergens nog wel, doe ik ook wel eens kan t ff erop en dan voor ik mezelf douche spoel ik t af.
Maar wat ik niet snap;
1) dat ze ervoor kiest te gaan douchen terwijl beide kinderen thuis zijn, terwijl die vrouw zeeën van tijd heeft in de ochtend;
2) ze zich niet ff afdroogt en een badjas o.i.d. aandoet als dochterlief aangeeft dat ze een ongelukje heeft gehad, zodat ze kan helpen;
3) dat ze het op threads zet.
Die kans is zeker aanwezig, vast ergens dit weekend nog. En ze weet nu al dat het tot mei drama gaat worden en nu is er mega paniek 😭 Dit is toch triest….quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:44 schreef opwegnaar het volgende:
En the drama continuous bij DBM, dochter is verkouden...misschien vnv nog even naar de HAP dan is het pas écht een drukke dag voor dr!
Jeetje en hoe erg is het als je vindt dat het er niet goed uitziet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:17 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je benoemt het misschien niet letterlijk zo maar uit je reactie kan ik opmaken dat je wel met die insteek hebt gereageerd. En dat je niet de enige bent die 'het beeld niet echt prachtig vindt' is geen excuus.
Dat was niet mijn puntquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:35 schreef Snaky het volgende:
[..]
Jeetje en hoe erg is het als je vindt dat het er niet goed uitziet?
Ik lees hier wel meer onsamenhangende verhalenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:22 schreef Earring het volgende:
[..]
Het was een heel onsamenhangend verhaal. En alsof ze het zo druk had! Jeetje wat een zeur is zij toch ook
Nogmaals dat was niet mijn punt. Lees het vooral even terug in het vorige topic. Wat mij betreft gaan we het weer hebben over influencers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:41 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ze vindt het geen gezicht en dat mag ze vinden.
En met 🍷quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB geeft weer een voorzetje. Ze zat met een man aan tafel. In de rest van de stories was ze overigens alleen met vrouwen. En ze krijgt haar sparkle back als ze niet thuis is.. blijkbaar.
Volgens mij ga je er vooral zelf over door, maar okequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nogmaals dat was niet mijn punt. Lees het vooral even terug in het vorige topic. Wat mij betreft gaan we het weer hebben over influencers.
Waar zie jij een man? Ik zie alleen Koen bij de oudergesprekken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB geeft weer een voorzetje. Ze zat met een man aan tafel. In de rest van de stories was ze overigens alleen met vrouwen. En ze krijgt haar sparkle back als ze niet thuis is.. blijkbaar.
Ik reageer gewoon op jouw bericht waarin jij mij quote.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:49 schreef Snaky het volgende:
[..]
Volgens mij ga je er vooral zelf over door, maar oke
In een recap van de dag, Ik dacht bij de 27e.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:50 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Waar zie jij een man? Ik zie alleen Koen bij de oudergesprekken?
Ik zag geen man. Was toch die ene dame (zwart jasje, zwart shirt?)quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
In de laatste story van woensdag zit ze aan tafel met een man en een vrouw.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:50 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Waar zie jij een man? Ik zie alleen Koen bij de oudergesprekken?
Don't forget to love your spierbal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:57 schreef Miepje77 het volgende:
Dbm ik denk dat er bij haar tattoo staat; don't forget to love yourself.
Recap van 27-08. Vrouwen hebben over het algemeen geen baardje 😉quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:52 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik zag geen man. Was toch die ene dame (zwart jasje, zwart shirt?)
Ze krijgt haar sparkle zo te zien alleen nog maar in Ansterdam.
Ik klik nooit dus heb ook geen idee naar welke webshop je wordt geleid, tenzij ze zelf zeggen dat de onderbroeken bij de V&D in de aanbieding zijn ofzo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:14 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Al die aff linkjes wat een ergernis. Ik ga al die webshops boycotten. We betalen gewoon structureel teveel.
Opeens hebben ze allemaal een favorietje of iets nodig. Staat echt een knullig.
Sowieso de vele witregels en de ‘quotes’ van haar aanhangers die zó veel aan haar hebben gehad..quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:35 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: wat erg die delen van haar boek.
"De uitzendingen werden niet chronologisch gemonteerd."
Ik mag toch hopen van wel, dat ze niet chronologisch opgenomen worden, daar kan ik nog inkomen. Ik erger mij echt kapot aan dit soort fouten in een boek.
Die blokkeert ze gelijk en dan krijg je een agressieve privé reactie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
En niemand van de reageerder bij DBM zegt ‘wat sneu/zielig/vervelend voor je dochter’. Laat staan dat er iemand zegt ‘waarom zet je dit allemaal op threads’.
Ik wens de tennisclub heel veel successquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
O nee dat hij het zegt snap ik wel hoor... maar Judith brengt het bijna als feit
Nu ken ik opa's tennisskills natuurlijk ook niet...
Maar Judith is er natuurlijk wel erg van om vaak te moeten melden dat bob beter is dan grotere of meer ervaren mensen in alles
Nog minder dan ze al doet 🫣quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:50 schreef Henrike het volgende:
Ik ga echt stuk om Debbie met haar robot stofzuiger ; " je hoeft niks meer te doen" 😂🤣de giller van de dag, nog minder, nu kan ze hele dagen in bed blijven.
Oordoppen in, zonnebril op , projector aan, electrische Rollie Bolie.
Nu nog een koelkastje boven .
De steelstofzuiger is voor de huishoudelijke hulp.
Duidelijk Debs, goed bedacht al deze hulpmiddelen.
En nu nog weer die grote bak voor die stofzuiger/dweil erbij in dat mega volle huis.
Hopelijk doet ze niet hetzelfde als AM en zien we dagelijks hoe vies het water is.
Ben wel benieuwd naar hun electriciteits rekening , alles moet achter de kaders en vreet stroom daar.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:18 schreef Lampje88 het volgende:
Jezus!! Dbm naar Dokterspost geweest hoor
Ze ging voor zichzelf. Haar hart deed raar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:24 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar is ze voor zichzelf geweest dat dr hart te snel sloeg, of is ze voor dr dochter geweest en zat daarom dr hart in dr keel🤔
Ze had ook gewoon een dweilstok in haar handen kunnen pakken, dan in haar electrische rolstoel door het huis, zelfde effect en word de stoel ook optimaal gebruikt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar die ribotstofzuiger komt niet onder de tafel en de stoelen. Terwijl daar best wel wat kruimels etc vallen, lijkt me.
En wat kon ze weer hyperdepieper uitpakken. Op haar hurken. Met in een hand de steel en ondertussen proberen om de andere dingen uit te pakken.
Gekke griet.
Ik denk dat ze een knappe arts hebben daar op de hapquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:24 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar is ze voor zichzelf geweest dat dr hart te snel sloeg, of is ze voor dr dochter geweest en zat daarom dr hart in dr keel🤔
Dat is het ja, er is ook nooit iets, ze wordt altijd gerustgesteld weer naar huis gestuurd volgens mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:45 schreef Henrike het volgende:
Tjezus Dbm , wat frappant dat zij altijd naar de spoedpost moet.
Hele dagen tijd maar het is altijd in de avond of weekend.
En het is ook nooit ernstig.
Ze maakt blijkbaar zo'n paniek om een snotneus dat ze er zelf naar van wordt.
Die moet echt hulp zoeken hoor.
Dan blijft er van dat postzegel tuintje helemaal niks meer overquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:39 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze had ook gewoon een dweilstok in haar handen kunnen pakken, dan in haar electrische rolstoel door het huis, zelfde effect en word de stoel ook optimaal gebruikt.
Ze mag langzamerhand wel een uitbouw plaatsen.
Maar ze heeft pem hè haar hand trilt, dat gaat nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:58 schreef LeSage het volgende:
Ik zie dan vooral dat de vieste plek in huis (dat is bij ons thuis vaak onder de eetkamertafel/stoelen) dus niet schoon wordt gemaakt![]()
Ik snap in hele grote huizen met veel leeg woonoppervlak zo’n robot zuiger nog wel, of als je fulltime werkt.
Maar bij haar is het toch met de hand in een kwartier gezogen?
Nee dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dan blijft er van dat postzegel tuintje helemaal niks meer over
Wel knap om dat zo stabiel te filmenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:06 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar ze heeft pem hè haar hand trilt, dat gaat niet
Zou er haast een wedje op leggen 🙈 100% dat dat niet doorgaatquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:32 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze ging voor zichzelf. Haar hart deed raar.
Denk dat ze voorsorteert op afzeggen van die sportwedstrijd
En wat is dat ook op de foto.? Haar shirt? Tas?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:02 schreef Danielle_ het volgende:
Als je op je dooie gemakje een foto maakt in de wachtruimte van de HAP terwijl je hart ‘overdreven’ deed, viel het dus hartstikke mee en was al te voorspellen dat je niet hoefde te blijven.
Zal ze jaloers zijn op mij? Mijn huisarts heeft me eens op laten halen vanaf het spreekuur met een hartslag van 33 slagen per minuut, ik kon linea recta naar de hartbewaking. Mocht meteen 3 dagen all inclusive verblijven inclusief catheterisatie. Het lijkt wel haar natte droom dat ze ooit zoiets mag, ofzo. Zij WIL iets mankeren. Ik zou het persoonlijk niet aanraden, zulke avonturen.
En eens met Earring, ik verwacht dat ze geen wedstrijd doet over 2 weken.
Iemand die echt long covid heeft, heeft niet eens de energie om voor zoiets onbenulligs als kaakklemmen naar de tandarts te gaan. Debbie wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:12 schreef Henrike het volgende:
Zou Dbm ook totaal geen schaamte hebben denk ik dan? Dat je om ieder wissewasje bij de spies zit?
Wel frappant , Debbie lijkt in veel dingen op haar, die zat vanmorgen al weer bij de tandarts voor een tegen kaak klemmen.
En de volgende stap is Botox, och Debbie toch.
Hoe krijg je al die aandoeningen verzonnen. Volgens mij gaat ze het hele alfabet af
A, is van adhd
b is van Botox in de kaak
C is van COVID
D.. enz
A – Alles is een symptoom en ADHDquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:12 schreef Henrike het volgende:
Zou Dbm ook totaal geen schaamte hebben denk ik dan? Dat je om ieder wissewasje bij de spies zit?
Wel frappant , Debbie lijkt in veel dingen op haar, die zat vanmorgen al weer bij de tandarts voor een tegen kaak klemmen.
Hoe krijg je al die aandoeningen verzonnen. Volgens mij gaat ze het hele alfabet af
A, is van adhd
C is van COVID
D.. enz
D is van Dementie (ze weet zelf niet meer wat voor tegenstrijdige berichten ze op de gram gooit)quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:12 schreef Henrike het volgende:
A, is van adhd
C is van COVID
D.. enz
Oh ja en ook iets van dat als het niet gaat helpen ‘dan gaan ze botox zetten’. Nou een bitje helpt sowieso niet tegen het klemmen, dat is puur om je tanden te beschadigen. Er zijn nog heel veel andere behandelingen tegen kaakklemmen, maar nee hoor, mevrouw zal het vast ook vergoed krijgen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:12 schreef Henrike het volgende:
A, is van adhd
C is van COVID
D.. enz
Oh nouja dat is een beetje onzin. Áls het waar is, is kaakklemmen niet echt onbenullig. Ik ervaar er dagelijks veel pijn doorquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 01:08 schreef lila01 het volgende:
[..]
Iemand die echt long covid heeft, heeft niet eens de energie om voor zoiets onbenulligs als kaakklemmen naar de tandarts te gaan. Debbie wel.
Debbie heeft er nog nooit met een woord over gerept. Zij heeft gewoon weer iets bedacht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:55 schreef Leesje het volgende:
[..]
Oh nouja dat is een beetje onzin. Áls het waar is, is kaakklemmen niet echt onbenullig. Ik ervaar er dagelijks veel pijn door
Ik denk dat ze oprecht denkt dat zij (of Flipflap) iets heel ernstigs heeft. Laviesanne heeft daar ook over geschreven. Dan heb je niks maar dan ben je wel echt bang voor iets ernstigs. Ik denk dat haar huisarts en Hap dat inmiddels wel weten. Als ik haar epistels lees op mamaplaats, waar flipflap met naam en toenaam en niet afgedekt opstaan, dan maak ik daar uit op dat niet gelooft wat artsen zeggen en dat ze zich niet weg laat sturen. Dat is wel een hele uitdaging voor artsen. Als je zelf erkent dat je snel in paniek raakt om niets is het toch handiger. Zij ziet zich als de grote redder van haar kinderen. Haar man heeft volgens mij niets te zeggen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:02 schreef Danielle_ het volgende:
Als je op je dooie gemakje een foto maakt in de wachtruimte van de HAP terwijl je hart ‘overdreven’ deed, viel het dus hartstikke mee en was al te voorspellen dat je niet hoefde te blijven.
Zal ze jaloers zijn op mij? Mijn huisarts heeft me eens op laten halen vanaf het spreekuur met een hartslag van 33 slagen per minuut, ik kon linea recta naar de hartbewaking. Mocht meteen 3 dagen all inclusive verblijven inclusief catheterisatie. Het lijkt wel haar natte droom dat ze ooit zoiets mag, ofzo. Zij WIL iets mankeren. Ik zou het persoonlijk niet aanraden, zulke avonturen.
En eens met Earring, ik verwacht dat ze geen wedstrijd doet over 2 weken.
Ja daar heb je wel een punt. Ik vermoed dat ze de bijwerkingen van haar ritalin heeft lopen googlen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Debbie heeft er nog nooit met een woord over gerept. Zij heeft gewoon weer iets bedacht.
Maar normaal gesproken heeft je partner daarin ook een rol om je met beide benen op de grond te houden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:06 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik denk dat ze oprecht denkt dat zij (of Flipflap) iets heel ernstigs heeft. Laviesanne heeft daar ook over geschreven. Dan heb je niks maar dan ben je wel echt bang voor iets ernstigs.
Een robot is vooral handig als je een groot ruim huis hebt en overdag weg bent... geen kleine kinderen met speelgoed op de vloer hebt 👌 nu moet je steeds zorgen dat rond een bepaalde tijd je vloer leeg is en de robot overal bij kan..quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:07 schreef JaNeeDan het volgende:
Dat filmpje waar Debbie en Roy de robot volgen en hardop zeggen wat dat ding doet is toch kinderlijk? Ik zou trouwens gek worden van zo’n ding, het gaat zó langzaam. En je moet alsnog spullen wegzetten en verschuiven.
Die unit in de woonkamer ziet er trouwens ook niet uit. Nog meer rommel.
Ik denk dat je gelijk hebt, dat ze haar angsten niet los kan laten als een arts zegt dat er niks is zolang zij nog iets voelt (zelf) of ziet (bij haar kinderen). Haar moedergevoel slaat een beetje door, lijkt het. Ergens natuurlijk een heel sneue situatie voor het hele gezin (ik vraag me ook af wat de rol van haar man hierin is), maar ja… Met alles op Insta gooien vraag je er natuurlijk wel een beetje om dat je niet meer serieus genomen wordt door volgers en meekijkers. Overigens ben ik wel van mening dat hier voor artsen misschien ook een stukje signalering zouden moeten doen: ze moet duidelijk geholpen worden met mentale issues. Maar wie weet heeft ze dat advies al meerdere keren gehad en wil DBM daar niet aan, je weet het niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:06 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik denk dat ze oprecht denkt dat zij (of Flipflap) iets heel ernstigs heeft. Laviesanne heeft daar ook over geschreven. Dan heb je niks maar dan ben je wel echt bang voor iets ernstigs. Ik denk dat haar huisarts en Hap dat inmiddels wel weten. Als ik haar epistels lees op mamaplaats, waar flipflap met naam en toenaam en niet afgedekt opstaan, dan maak ik daar uit op dat niet gelooft wat artsen zeggen en dat ze zich niet weg laat sturen. Dat is wel een hele uitdaging voor artsen. Als je zelf erkent dat je snel in paniek raakt om niets is het toch handiger. Zij ziet zich als de grote redder van haar kinderen. Haar man heeft volgens mij niets te zeggen.
Nee hoor, niks geks meer hier gelukkig na een behandeling in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:25 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
En wat is dat ook op de foto.? Haar shirt? Tas?
Mega heftig wat jij hebt meegemaakt, hopelijk geen restklachten meer..
Er is niemand die haar ooit remt he.. dus ze leert nietsquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:40 schreef Lampje88 het volgende:
Ach Debbie en haar nieuwe speeltjes. Morgen wil ze weer wat anders, helaas herkenbaar bij mn zoontje van 10 met ADHD die koopt het liefst iedere dag wat nieuws voor de endorfine kick. Als zn zakgeld binnen is brand het in zijn zak.. ik had toch eigenlijk wel de stille hoop dat wanneer hij volwassen is hij dat beter kan reguleren. Maar ja als ik Debbie zie.. krijg ik weinig hoop 🫣
Hier staat de robot dagelijks aan als de kinderen naar bed gebracht worden, ideaal met de honden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:07 schreef JaNeeDan het volgende:
Dat filmpje waar Debbie en Roy de robot volgen en hardop zeggen wat dat ding doet is toch kinderlijk? Ik zou trouwens gek worden van zo’n ding, het gaat zó langzaam. En je moet alsnog spullen wegzetten en verschuiven.
Die unit in de woonkamer ziet er trouwens ook niet uit. Nog meer rommel.
Als zij een trauma heeft dan kan ze daar natuurlijk niks aan doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:57 schreef Overrozen14 het volgende:
Misschien heeft dbm iets ernstigs mee gemaakt vroeger met die kinds waardoor ze in die overleefmodus blijft? Of trauma heeft waardoor dat weer angst oproept.
Ik heb laatst 1 blog van haar gelezen. Dus ik ken haar niet zo goed.
Op mijn werk de LVB+ doelgroep doet dit ook altijd. Mogen ook altijd komen en willen alleen gerustgesteld worden door de dokter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:45 schreef Henrike het volgende:
Tjezus Dbm , wat frappant dat zij altijd naar de spoedpost moet.
Hele dagen tijd maar het is altijd in de avond of weekend.
En het is ook nooit ernstig.
Ze maakt blijkbaar zo'n paniek om een snotneus dat ze er zelf naar van wordt.
Die moet echt hulp zoeken hoor.
Heel treffend die Lether-ABC 😂😂😂quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 05:17 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
A – Alles is een symptoom en ADHD
B – B12 tekort en botox.
C – Chronische vermoeidheid door eigen diagnoses.
D – D-vitamine mist nog, maar volgt vast
E – Eigenlijk nooit écht onderzocht.
F – Fysiotherapie? Nee, Google weet beter.
G – Google is je huisarts
H – Hypochondrie
I – Instaziek
J – Janken
K – Kinderen? Even negeren, mama ligt plat.
L – Long covid sinds een nies in 2021.
M – Moe van het moe zijn.
N – Nieuwe ziekte, elke week
O – Overprikkeld door de stofzuiger.
P – Prima pais, altijd drama.
Q – Q-koorts, want waarom ook niet. Of zijn er geen geiten in Barneveld
R – Rust
S – Slaapt overdag, googelt ’s nachts.
T – Tijd om te rusten
U – Uitgeput van de nieuwe klachtenlijst.
V – Verbindeen in rust
W – Wandelen? Nee, te ziek. Shoppen? Ja, kan net.
X – X-ray nog gehad?
Y – Yes, weer een nieuwe diagnose
Z – Zonnebloem vibes, bed is de tempel.
Het kan wel hoor 😉quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:40 schreef Lampje88 het volgende:
Ach Debbie en haar nieuwe speeltjes. Morgen wil ze weer wat anders, helaas herkenbaar bij mn zoontje van 10 met ADHD die koopt het liefst iedere dag wat nieuws voor de endorfine kick. Als zn zakgeld binnen is brand het in zijn zak.. ik had toch eigenlijk wel de stille hoop dat wanneer hij volwassen is hij dat beter kan reguleren. Maar ja als ik Debbie zie.. krijg ik weinig hoop 🫣
Alsof het ook elke week anders is....quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:31 schreef Lalaland79 het volgende:
Nu ook weer dat ze moet zorgen dat ze niets vergeet mee te nemen naar zwemles. Badkleding, handdoek en misschien waterschoenen en je bent toch klaar? Maar misschien hebben ze andere eisen in het hoge noorden
Bij jullie draait de robot zoals hier de steelstofzuiger. Prima voor erbij en voor het oog maar grondig stofzuigen doen beide niet (vind ik).quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hier staat de robot dagelijks aan als de kinderen naar bed gebracht worden, ideaal met de honden.
Maar daarnaast stofzuigen we zelf ook gewoon nog daar waar dat ding niet bij komt.
Maar met de hoeveelheid spullen die daar staan vraag ik me af of t zinvol is.
Ik mis het kind in jouw lijstje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:31 schreef Lalaland79 het volgende:
Nu ook weer dat ze moet zorgen dat ze niets vergeet mee te nemen naar zwemles. Badkleding, handdoek en misschien waterschoenen en je bent toch klaar? Maar misschien hebben ze andere eisen in het hoge noorden
Whahahhahahquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:24 schreef Snaky het volgende:
Waarschijnlijk rijdt ze gewoon zelf en gaat ze op de terugweg langs de McDrive.
Haha, maar werkelijk hier zie je hoe zij de dingen ziet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik mis het kind in jouw lijstje.
Ik kijk niet bij DBM. Ik lees hier en dat is eigenlijk al teveel😂quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Haha, maar werkelijk hier zie je hoe zij de dingen ziet.
Als je al twijfelt aan jezelf of je een zwembad goed in kunt pakken, dan gaat er toch iets niet goed?
En dan gisteren rare stem, ernstig verkouden enz. Zelf op de hak geweest maar nu is alles weer prima?
Dan weet je toch dat ze mega overdrijft.
Dat vroeg ik me ook af. Als ze er alleen heen kan rijden dan zou het voor mij al een indicatie zijn dat het kan wachten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:20 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar hoe komt DBM dan in het ziekenhuis? Rijdt ze zelf?
Rijdt dr moeder/ buren?
Komt de ambulance voor?
Gaat dr man mee?
Maar als die meegaat wie blijft er kan bij de kinderen?
Ik denk ook dat ze zelf rijdt. Maccie als afsluiting moest ik hard om lachen🤣quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:24 schreef Snaky het volgende:
Waarschijnlijk rijdt ze gewoon zelf en gaat ze op de terugweg langs de McDrive.
De HAP was voor DBM zelf, niet voor Flap. Maar idd, er klopt nooit iets van die paniek daar. Of zal het zwemmen vandaag de druppel zijn waardoor Flap vanavond ook naar de HAP mag?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Haha, maar werkelijk hier zie je hoe zij de dingen ziet.
Als je al twijfelt aan jezelf of je een zwembad goed in kunt pakken, dan gaat er toch iets niet goed?
En dan gisteren rare stem, ernstig verkouden enz. Zelf op de hak geweest maar nu is alles weer prima?
Dan weet je toch dat ze mega overdrijft.
Ik heb zowel een steelstofzuiger als een robot stofzuiger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bij jullie draait de robot zoals hier de steelstofzuiger. Prima voor erbij en voor het oog maar grondig stofzuigen doen beide niet (vind ik).
Wil je delen welke robotstofzuiger jij hebt gekocht? Sorry off topic, maar ben ook op zoek naar een goede.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik heb zowel een steelstofzuiger als een robot stofzuiger.
Die robot pasgeleden gekocht want ik bemerkte dat stofzuigen mij zelfs met de steelstofzuiger teveel kracht kost.
Nu laat ik de robot zijn ronde doen ( hij doet het echt, echt heel goed. Ik heb dan ook wel een heel ander model dan Debbie en langer dan 1 hele dag research gedaan ) en alleen het tapijt zie ik soms nog kattenharen in. Eens in de zoveel dagen stofzuig ik die even snel, als ik een goede dag heb.
Voor de rest? Onder de bank is het geloof ik nog nooit zo schoon geweest. 🤣 Het kost mij geen kracht meer. Man stofzuigt de bank en de stoelen en als ik mezelf goed genoeg voel doe ik het zelf.
Dweilen doet hij ook goed, overigens. En hij heeft een station waar hij alles in dumpt. Ik hoef alleen het schone water erin te doen en het vieze water eruit te halen. Nieuwe zak erin en hoppa, schoon. Voor mij écht heel fijn. En eens in de zoveel tijd haalt mijn man er een dweil doorheen en stofzuigd hij de rest, ik ben dik tevreden.
Hij blaast ook lucht zodat de pluizen en stof zichzelf verplaatsen, zodat het opgezogen kan worden. En de zuigkracht is vrij hoog. Beter als van mijn steelstofzuiger om eerlijk te zijn.
Kind had alleen een snotneus. Maar echt ziek hoor 🫣quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:19 schreef opwegnaar het volgende:
Maar vriendinnetje was toch ziek? Maar ze kan/moet wel gaan zwemmen?
En ook nog even vertellen dat ze een ongelukje had, gelukkig kunnen kinderen van 4 nog niet lezen en zitten ze niet op social media anders wist heel de klas het. ( nu weet alleen heel de wereld het ☹)quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:19 schreef opwegnaar het volgende:
Maar vriendinnetje was toch ziek? Maar ze kan/moet wel gaan zwemmen?
En uiteraard van achter haar telefoon. Wat een leven heb je danquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
MB gespot in de stories van Maike, JVP in geen velden of wegen te bekennen
Natuurlijk! De Dreame L10S Ultra Gen 2quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:08 schreef Maremare het volgende:
[..]
Wil je delen welke robotstofzuiger jij hebt gekocht? Sorry off topic, maar ben ook op zoek naar een goede.
Natuurlijk, daarom geloof ik geen moer van trauma's en "ze kan er niks aan doen". Die vrouw kickt op aandacht en verzint alles waar je bij staat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:31 schreef papierentas het volgende:
Flapje ging gisteren nog bijna dood, want snotneus, maar vandaag kan Flapje gewoon naar zwemles. Natuurlijk meid.
Fijn dat het voor en bij jullie goed werkt. Als ik hier in huis om me heen kijk zie ik echt zoveel plekken waar zo’n robot gewoon niet kan komen. Voor mij zou het daarom absoluut niet beter, schoner of makkelijker zijn. Nu ga ik dagelijks met de steelstofzuiger overal bij langs en minimaal 4x p/w met de gewone stofzuiger waarbij ik alles aan de kant zet (als de schuifpui open is dagelijks).quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik heb zowel een steelstofzuiger als een robot stofzuiger.
Die robot pasgeleden gekocht want ik bemerkte dat stofzuigen mij zelfs met de steelstofzuiger teveel kracht kost.
Nu laat ik de robot zijn ronde doen ( hij doet het echt, echt heel goed. Ik heb dan ook wel een heel ander model dan Debbie en langer dan 1 hele dag research gedaan ) en alleen het tapijt zie ik soms nog kattenharen in. Eens in de zoveel dagen stofzuig ik die even snel, als ik een goede dag heb.
Voor de rest? Onder de bank is het geloof ik nog nooit zo schoon geweest. 🤣 Het kost mij geen kracht meer. Man stofzuigt de bank en de stoelen en als ik mezelf goed genoeg voel doe ik het zelf.
Dweilen doet hij ook goed, overigens. En hij heeft een station waar hij alles in dumpt. Ik hoef alleen het schone water erin te doen en het vieze water eruit te halen. Nieuwe zak erin en hoppa, schoon. Voor mij écht heel fijn. En eens in de zoveel tijd haalt mijn man er een dweil doorheen en stofzuigd hij de rest, ik ben dik tevreden.
Hij blaast ook lucht zodat de pluizen en stof zichzelf verplaatsen, zodat het opgezogen kan worden. En de zuigkracht is vrij hoog. Beter als van mijn steelstofzuiger om eerlijk te zijn.
Top, thanks! Ik ga daar dit weekend eens naar kijken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:42 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Natuurlijk! De Dreame L10S Ultra Gen 2
Ja inderdaad. Ik dacht al zoiets omdat ze zei dat er veel speelde.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Janneke gaat verhuizen, ben wel benieuwd waarheen want ze wilde liever niet meer dan 2,5minuut bij haar zus vandaan zitten 😅
Ik neem aan van wel, wij hebben een houten vloer en dat kan ook. Mijne doseert het schoonmaakmiddel zelf, ik moet het wel in het bakje doen. En de watertank moet je vullen, en de vuilwatertank legen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:56 schreef Rimboequeen het volgende:
Sorry offtopic maar kan een robot zuiger/dweiler ook op een pc vloer en moet je er schoonmaakmiddel in doen?
Heb nooit geloofd dat zij echt met elkaar omgingen. Dat Debbie spontaan langs ging bij Janneke zat Janneke voor mijn gevoel helemaal niet op te wachten 🙈quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:01 schreef Lampje88 het volgende:
Nou bevestiging dat Debbie ook niet echt contact heeft Janneke want ze wist aan de reactie te zien niet dat ze ging verhuizen.
Ja, dat was echt awkward.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Heb nooit geloofd dat zij echt met elkaar omgingen. Dat Debbie spontaan langs ging bij Janneke zat Janneke voor mijn gevoel helemaal niet op te wachten 🙈
Ze was wel uitgenodigd voor haar bruiloftquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Heb nooit geloofd dat zij echt met elkaar omgingen. Dat Debbie spontaan langs ging bij Janneke zat Janneke voor mijn gevoel helemaal niet op te wachten 🙈
Zat Debbie toen niet bij dat Cherry gebeuren van Janneke?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:38 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze was wel uitgenodigd voor haar bruiloft
Volgens mij was Janneke daar toen al mee gestopt. . Debbie was daar ook niet mede influencers van Cherry.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zat Debbie toen niet bij dat Cherry gebeuren van Janneke?
Debbie werkte toen voor het agency Cherrypicking. Dat weet ik nog goed omdat ik in die tijd contact had met Janneke.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Walgelijk!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:12 schreef Harper het volgende:
AM: In november ga ik met Saar en Suus naar Terschelling, voor een strandrit.
Ik dacht: leuk voor ze!
Een story later: Mirjam, Juul en Eileen gaan ook mee.
Oké, weer een uitje voor moeders dus.
En S&S mogen mee.
Al die posts, ikke ikke ikke.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:12 schreef Harper het volgende:
En S&S mogen mee.
Brabbelschriftje, planner, rotzooiboxquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:18 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Al die posts, ikke ikke ikke.
En nog een maand dat gezanik over dat boek, bleghh
Dat is een treffende onschrijving.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:21 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Brabbelschriftje, planner, rotzooibox
Ja, en ze hadden best nog wel de nodige eisen. Het huis is trouwens zo gevonden op Funda. Benieuwd hoe snel het verkocht is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Janneke gaat verhuizen, ben wel benieuwd waarheen want ze wilde liever niet meer dan 2,5minuut bij haar zus vandaan zitten 😅
Ik hoop dat ze niet in rengalop over het strand gaan, want als ik zie hoe ‘angstig’ in ieder geval 1 van de 2 nog is bij het paardrijden?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:12 schreef Harper het volgende:
En S&S mogen mee.
Jij bent optimistisch! 😂quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:18 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Al die posts, ikke ikke ikke.
En nog een maand dat gezanik over dat boek, bleghh
Dat gezicht van Janneke sprak boekdelen 🫣quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja, maar nu heeft ze geen agency meer want ze vind dat ze zelf beter is in zichzelf verkopen 🫣😂 (al zuchtend en hangend in haar rollie)quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zat Debbie toen niet bij dat Cherry gebeuren van Janneke?
Had ze toen niet die lelijk afgetrapte laarzen aan onder een jurk? Of was dat bij een andere bruiloft?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die fluflu's die elkaar uitnodigen op bruiloften etc is voor mijn gevoel altijd meer een commerciële keuze 🙈
Ik was vergeten dat Debbie uitgenodigd was voor haar bruiloft, maar denk dat dat nog in een tijd was dat Debbie niet zwak, ziek, misselijk, LC, B12, pais, ME/CVS of onderweg was?
Er was een tijd dat Debbie best leuk was om te volgen, toen kreeg ze na 1,5 week LC en was ze een stervende zwaan
Wat een prijs voor een huis in Ijmuiden onder de rook van Tata 😱 (geen idee hoe de prijzen daar zijn, maar lijkt me dat je ergens in een schonere locatie voor dat geld ook wat kan kopen)quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, en ze hadden best nog wel de nodige eisen. Het huis is trouwens zo gevonden op Funda. Benieuwd hoe snel het verkocht is.
Zou Debbie ook een promo exemplaar krijgen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Jij bent optimistisch! 😂
Ze zal daarna wel weer het land ingaan om Het Tweede Boek te signeren voor alle glijdende volgmoeders.
Ik dacht misschien Sam? Die houd van vissen volgens mij?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:47 schreef Sushirijst het volgende:
Am: in Dec ook nog een reisje richting lapland oid. Hopelijk toch niet weet met Juul maar neemt ze bijv Guus mee (ook nog leuk voor zijn slagen 😉)
Vrij ‘normale’ m2 prijs volgens mij. En ook daar worden nog volop huizen verkocht en gebouwd, dus er zal wel een markt voor zijn. Ik denk niet dat ze ver weg zou willen verhuizen voor een schonere locatie, maar dan ver bij haar vrienden, haar vader en zus+neefje vandaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wat een prijs voor een huis in Ijmuiden onder de rook van Tata 😱 (geen idee hoe de prijzen daar zijn, maar lijkt me dat je ergens in een schonere locatie voor dat geld ook wat kan kopen)
Normale prijs voor hier. Ze woont voor Ijmuiden ook wel in een leuk buurtje. En je hebt er strand en Haarlem. Ik denk dat het zo weg is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wat een prijs voor een huis in Ijmuiden onder de rook van Tata 😱 (geen idee hoe de prijzen daar zijn, maar lijkt me dat je ergens in een schonere locatie voor dat geld ook wat kan kopen)
Ik dacht ook: wat leuk. Maar helaas..quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:12 schreef Harper het volgende:
En S&S mogen mee.
Helaas. Weer met Juul en de schoondochters.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:47 schreef Sushirijst het volgende:
Am: in Dec ook nog een reisje richting lapland oid. Hopelijk toch niet weet met Juul maar neemt ze bijv Guus mee (ook nog leuk voor zijn slagen 😉)
Precies wat ik dacht toen ik "december" las.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:51 schreef papierentas het volgende:
Wat zal AM straks weer lekker klagen rond december dat alles weer veel te druk is voor haar en dat is allemaal de schuld dan weer van de scholen.
Ben wel benieuwd waar ze heen gaan! Hopelijk word haar account dan ook weer wat leuker met verhuis/verbouw contentquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:04 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Normale prijs voor hier. Ze woont voor Ijmuiden ook wel in een leuk buurtje. En je hebt er strand en Haarlem. Ik denk dat het zo weg is.
Plus Debbie graag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:05 schreef Hyacinth het volgende:
Ik zou hier wel een knop willen waarmee ik alle berichten over dbm kan skippen
Ik weet nog wel iemand die een cursus manifesteren aanbiedt.. 😂quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:05 schreef Hyacinth het volgende:
Ik vermoed dat ze gewoon in ijmuiden blijvenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waar ze heen gaan! Hopelijk word haar account dan ook weer wat leuker met verhuis/verbouw content
Misschien weer met de hele familie, of met haar dochter en schoondochters. Meidenvakantie, je weet toch..quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:08 schreef Tarantelle het volgende:
Ik zou aannemen dat Annemarie een keer met haar man een reisje doet naar Lapland?
Best wel bizar, hoe vaak influencers weggaan op weekeindjes, reisjes en dergelijke. Het is zo'n totaal andere wereld dan de wereld waar ik in leef (nou heb ik dat gevoel regelmatig tegenwoordig, niet alleen bij influencers).
Serieus? Wat ontzettend raar is dat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:07 schreef Harper het volgende:
[..]
Helaas. Weer met Juul en de schoondochters.
Waarom inderdaad niet met Guus en de tweeling? Samen met Maarten bv?
Ja, valt me ook iedere keer op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:17 schreef MissBaksel het volgende:
AM kan hopelijk bij haar geliefde HEMA vanmiddag wat passende onderbroeken voor L scoren. Het meisje zit er constant aan te trekken. Zowel voor als achter.
😂quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand die een cursus manifesteren aanbiedt.. 😂
Ja ik lees het nog een keer “net als ons mama mia reisje”quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:07 schreef Harper het volgende:
[..]
Helaas. Weer met Juul en de schoondochters.
Waarom inderdaad niet met Guus en de tweeling? Samen met Maarten bv?
Haha ik dacht dat valt me mee die prijs! Paar dorpen verder betaal je het dubbele.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En ze wonen op 2x-vallen-afstand van de duinen en het bos.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:59 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat valt me mee die prijs! Paar dorpen verder betaal je het dubbele.
Dat huis is zo weg.
Ja precies! Benieuwd wat ze terugkopen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ze wonen op 2x-vallen-afstand van de duinen en het bos.
Ze werden destijds ook niet chronologisch uitgezonden. Of iig de gebeurtenissen liepen door elkaar. For once heeft ze gelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:35 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: wat erg die delen van haar boek.
"De uitzendingen werden niet chronologisch gemonteerd."
Ik mag toch hopen van wel, dat ze niet chronologisch opgenomen worden, daar kan ik nog inkomen. Ik erger mij echt kapot aan dit soort fouten in een boek.
Zal vast zo verkocht zijn, huizenprijzen zijn natuurlijk ook gewoon bizarquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:59 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat valt me mee die prijs! Paar dorpen verder betaal je het dubbele.
Dat huis is zo weg.
Ik heb het idee dat ze al iets hebben. Ze willen de overdracht bij voorkeur in januari 2026.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:10 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ja precies! Benieuwd wat ze terugkopen.
Ik over de polyquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:05 schreef Hyacinth het volgende:
Oh, dat zou kunnen. Ik heb de uitzendingen niet gezien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze werden destijds ook niet chronologisch uitgezonden. Of iig de gebeurtenissen liepen door elkaar. For once heeft ze gelijk.
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:36 schreef Annika2016 het volgende:
Michelle was gisteravond bij het feest van Danique Bosser van Most Wanted maar Jacqueline was nergens te bekennen.. voorheen gingen ze toch aktijd samen naar dit soort feestjes.
En ze krijgt tegenwoordig alleen nog maar haar glow en spark als ze in Amsterdam en kan drinken, weg van geliefden en kinderen.
Ik las op een ander forum dat Creamy allemaal dropship spul is. Temu/ Shein spul dat ergens in europa een label krijgt ingenaaid en voor een goede prijs wordt verkocht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:08 schreef Rimboequeen het volgende:
Elise maakt reclame voor creamy, als er 1 zonder rondingen is is zij het wel. Ik snap die creamytoko totaal niet. En dan die blauwe "panty" erover, heel onflatteus.
Ha, ja, ik zie het. Dank je.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:26 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Stories van Rebecca Boektje en Lavie Sanne
Ik scroll altijd gewoon door de Posts heen, lees die over Am bijv niet zo vaakquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:05 schreef Hyacinth het volgende:
Wat zal ze balen dat ze niet in haar bolide kan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:15 schreef Henrike het volgende:
Debbie heeft buurtfeest.
Nou, dat word oordoppen in doen, zonnebril op, electrolyten drinken ipv een wijntje, maar euhhh waar gaat ze in zitten nu Rollie isnopgehaald.
En heeft ze zich wel 4 dagen voorbereidt?
Gisteravond was ze nog druk met haar stofzuigers in elkaar zetten en demonstreeen.
Zo ziet het er wel uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:31 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik las op een ander forum dat Creamy allemaal dropship spul is. Temu/ Shein spul dat ergens in europa een label krijgt ingenaaid en voor een goede prijs wordt verkocht.
Ik zag wel een huis met diepe tuin vlakbij te koop staan, maar hoger dan hun vraagprijs. Maar dat was het andere huis ook waar ze eerder waren wezen kijken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:10 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ja precies! Benieuwd wat ze terugkopen.
Dat zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:31 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik las op een ander forum dat Creamy allemaal dropship spul is. Temu/ Shein spul dat ergens in europa een label krijgt ingenaaid en voor een goede prijs wordt verkocht.
Of hij kan een flesje heilig water vragen, en haar daar mee besprenkelen 🫣quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:40 schreef JaNeeDan het volgende:
Roy gaat toch wel eens naar de kerk? Zou hij daar niet eens kunnen vragen of iedereen wil bidden voor z’n vrouw? Of zou hij zelf stiekem bidden om een andere vrouw?
Het gaat om Lot he? Die krijgt altijd haar zin!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou de jongste Geerts wél een taart krijgen die ze wil hebben? Of wordt het weer de keuze van moeders?
En inderdaad, wat een meuk weer als cadeautjes.
Ja, het was een eigenlijk een retorische vraag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:56 schreef Earring het volgende:
[..]
Het gaat om Lot he? Die krijgt altijd haar zin!
Even onder de warme kraan werkt ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:00 schreef Henrike het volgende:
Debbie: altijd hetzelfde liedje,
Joh vertel ons wat.
Dit doet ze ieder jaar met een buurtfeest, bij het klaarzetten en opruimen is ze gevlogen.
Zodra iedereen gesetteld is maakt mevrouw haar entree en poetst ze bij het opruimen weer de plaat.
38 graden, tsja ik zit ook even in het van de ommetje, druk geweest heb ook wel 38 graden
Eens. Onnodig dat ze er al met al 1,5 week afligt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:03 schreef Henrike het volgende:
En Judith;
Heel balen dat ze zich zo voelt
Maar als je na een week nog steeds zo moe bent van je canyoning avontuur en je terugreis dan weet je toch dat je onnodig risico's hebt genomen?
Had die tocht overgeslagen en was fit naar huis gereden.
Nu heeft Bob al een week niks aan zijn moeder.
Als ze nou eens gewoon niet haar temperatuur zou meten. Stuk prettiger voor iedereen, ook voor haarzelf. Heeft geen enkele meerwaarde.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:00 schreef Henrike het volgende:
Debbie: altijd hetzelfde liedje,
Joh vertel ons wat.
Dit doet ze ieder jaar met een buurtfeest, bij het klaarzetten en opruimen is ze gevlogen.
Zodra iedereen gesetteld is maakt mevrouw haar entree en poetst ze bij het opruimen weer de plaat.
38 graden, tsja ik zit ook even in het van de ommetje, druk geweest heb ook wel 38 graden
Precies dat, ze zegt dat ze dat altijd heeft.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:26 schreef lila01 het volgende:
[..]
Als ze nou eens gewoon niet haar temperatuur zou meten. Stuk prettiger voor iedereen, ook voor haarzelf. Heeft geen enkele meerwaarde.
Ze spreekt zichzelf sowieso weer flink tegen, want ze zei laatst dat ze altijd verhoging heeft..... 37.0 is een prima temperatuur en verre van verhoging.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:32 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies dat, ze zegt dat ze dat altijd heeft.
Nou dan weet je toch niet anders.
Ik denk sowieso bij haar wel eens van; ga er nou eens gewoon voor , en kijk dan wat het je achteraf brengt.
Misschien ben je niet eens veel slechter dan dat je niks doet.
Ze zegt zelf dat ze de pem aanvallen niet kan voorspellen.
Kijk, ze hoeft heus niet mega fanatiek mee te doen er is toch ook een tussenweg.
Leuker voor je man en kinderen .
Precies. Maar het bleef bij een flesje Starbucks to goquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:17 schreef Jenn1806 het volgende:
Vorige week liep AM nog te blaten dat ze schoolspullen ging kopen met S,S&J zodat ze ook nog gezellig samen konden lunchen.. Nu moest er toch weer eerst thuis geluncht worden? Lot krijgt zo te zien weer een hoop prul voor haar verjaardag. Waar is haar paradepaardje gebleven dat iedereen zelf iets knutselt voor de jarige?? Nu moet er 7 stuks prullaria worden uitgezocht 🙄
Of even onder de kraan gehouden want heeft ze een geldige reden om weer doorligplekken te kweken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:52 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Debbie: Ooooh fijn om even die thermometer te showen!! Ze heeft echt koorts. Of misschien eerder hyperthermie door inspanning? Of in de hete omgeving van de bbq staan? Maar fijn dat het weer gezakt is met driekwartier rust. Op naar de volgende aanval!
Dat deed ik vroeger als ik niet naar school wilde 🫣😂quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:11 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Of even onder de kraan gehouden want heeft ze een geldige reden om weer doorligplekken te kweken.
Maar achteraf kijk je een koe in zijn kont. Ze wist niet hoe ze zich zou voelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:03 schreef Henrike het volgende:
En Judith;
Heel balen dat ze zich zo voelt
Maar als je na een week nog steeds zo moe bent van je canyoning avontuur en je terugreis dan weet je toch dat je onnodig risico's hebt genomen?
Had die tocht overgeslagen en was fit naar huis gereden.
Nu heeft Bob al een week niks aan zijn moeder.
En ook dan is het verstandig, voor haar en de kinderen, om daar professionele hulp voor te zoeken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:23 schreef Latteanais het volgende:
DBM: dat zij zomaar steeds in paniekaanval schiet of in de angstmodus schijnt wel een oorzaak te hebben in haar jeugd. Ze schreef op Threads eens dat ze zich thuis soms achter de bank moesten verstoppen. Weet niet meer of dat om dreigend geweld of wapen ging. Het leek toen om haar vader te gaan die hen bedreigde.
Over haar angst wat betreft de kinderen: haar zoon schijnt een keer door ambulance naar het ziekenhuis te zijn vervoerd en de situatie werd onderweg volgens haar zo kritiek dat ze bang was dat hij het niet zou overleven.
Als deze verhalen van haar echt kloppen is er wel een bepaalde grond waarom zij zo reageert alleen schiet zij er behoorlijk in door.
Of tegen een lamp toen 🤣👌quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger als ik niet naar school wilde 🫣😂
Absoluut.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ook dan is het verstandig, voor haar en de kinderen, om daar professionele hulp voor te zoeken.
‘Jeetje wat veel spookrijders!’ 😁quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:33 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Absoluut.
Heb het haar ooit al geadviseerd maar ze zei dat ze geen mentale issues had.
Ja denk ook dat ze al wat gekocht hebben. Waren ze tijd terug al over bezig, dat ging toen niet door.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:03 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Janneke zal vast al wat gekocht hebben. Moet nog even uitgemolken worden voor de volgers.
Wat een vraagprijs. Hij zal vast goed verdienen maar zij is toch gewoon nog stagiaire?
😂quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Of tegen een lamp toen 🤣👌
Ik geloof meteen dat er voor haar een reden is dat ze zo reageert, maar dan moet je er wél wat aan doen vind ik. Zij erkent alleen niet dat ze issues heeft dus dan is het natuurlijk vechten tegen de bierkaai.. Mijn kind is in relatief korte tijd 3x met gillende sirenes afgevoerd voor dezelfde medische situatie, 1e 2 keer waren we doodsbenauwd. De 3e keer wisten we precies hoe te handelen, kregen zelfs complimenten van de ambulancebroeders dat we zo kalm waren en alles al hadden voorbereid voor hun komst en rit naar het ziekenhuis 😂 Maar goed, praten is key naar mijn mening en ik heb gelukkig diverse lieve mensen in mijn omgeving waar dat mee kan. Misschien heeft DBM dat niet😔quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:23 schreef Latteanais het volgende:
DBM: dat zij zomaar steeds in paniekaanval schiet of in de angstmodus schijnt wel een oorzaak te hebben in haar jeugd. Ze schreef op Threads eens dat ze zich thuis soms achter de bank moesten verstoppen. Weet niet meer of dat om dreigend geweld of wapen ging. Het leek toen om haar vader te gaan die hen bedreigde.
Over haar angst wat betreft de kinderen: haar zoon schijnt een keer door ambulance naar het ziekenhuis te zijn vervoerd en de situatie werd onderweg volgens haar zo kritiek dat ze bang was dat hij het niet zou overleven.
Als deze verhalen van haar echt kloppen is er wel een bepaalde grond waarom zij zo reageert alleen schiet zij er behoorlijk in door.
Misschien niet, maar dan zijn er ook nog professionals. Ik heb door alles wat we met de kinderen hebben meegemaakt ook echt angsten ontwikkeld, maar zag ook in dat dat voor de kinderen niet gezond was en zocht hulp. Zij blijft sudderen in de angst en dat is ongezond. (Vind ik)quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:10 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ik geloof meteen dat er voor haar een reden is dat ze zo reageert, maar dan moet je er wél wat aan doen vind ik. Zij erkent alleen niet dat ze issues heeft dus dan is het natuurlijk vechten tegen de bierkaai.. Mijn kind is in relatief korte tijd 3x met gillende sirenes afgevoerd voor dezelfde medische situatie, 1e 2 keer waren we doodsbenauwd. De 3e keer wisten we precies hoe te handelen, kregen zelfs complimenten van de ambulancebroeders dat we zo kalm waren en alles al hadden voorbereid voor hun komst en rit naar het ziekenhuis 😂 Maar goed, praten is key naar mijn mening en ik heb gelukkig diverse lieve mensen in mijn omgeving waar dat mee kan. Misschien heeft DBM dat niet😔
Iets wat mij ook continue opvalt. Ik heb een dochter van 16 en kan soms best puberaal reageren, maar soms lijkt zij volwassener dan haar. Niet alleen nu vanwege de middelvinger, maar uit allerlei reacties.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:23 schreef papierentas het volgende:
DBM was toch aan het ontprikkelen op bed vanmiddag? En vanwege haar burn- out gebruikt ze haar telefoon minder, echt waar. En wat iedereen zegt trekt ze niks van aan, echt waar. Is zij 30, of 13?
Je hebt helemaal gelijk hoor! Maar denk dat zij nog vol in ontkenning is dat ze issues heeft, dus is waarschijnlijk van mening dat ze geen hulp nodig heeft..quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Misschien niet, maar dan zijn er ook nog professionals. Ik heb door alles wat we met de kinderen hebben meegemaakt ook echt angsten ontwikkeld, maar zag ook in dat dat voor de kinderen niet gezond was en zocht hulp. Zij blijft sudderen in de angst en dat is ongezond. (Vind ik)
Waarom moet je meerdere keren per dag zo’n ding in je achterste steken om te bepalen hoe je je voelt? Je kijkt toch naar jezelf, naar je lichaam? Als iemand je vraagt hoe gaat het? Dan zeg je toch niet ‘even wachten hoor, even m’n temperatuur checken’.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Even onder de warme kraan werkt ook.
En dat snap ik dus echt niet, Stevie Wonder ziet nog dat zij een probleem heeft.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:56 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor! Maar denk dat zij nog vol in ontkenning is dat ze issues heeft, dus is waarschijnlijk van mening dat ze geen hulp nodig heeft..
Ik volg haar nu 8 jaar maar ze is zo verandert vindt haar echt niet leuk meerquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:55 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Waarom moet MB altijd soort van sexy of wulps of lichaam showend op een foto of film staan met 1 van haar kinderen? Ik vind het echt steeds raarder worden allemaal. Vanuit de psychologie is zo’n soort verhouding met je kinderen nogal “bijzonder” te noemen.
Ik vraag mij dat dus echt af. Bij Judith denk ik dat zij heel goed weet wat haar lichaam wel en niet kan maar dat ze er gewoon geen rekening mee wil houden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar achteraf kijk je een koe in zijn kont. Ze wist niet hoe ze zich zou voelen.
Minstens. Ik gok op 112 gebeld want het meisje was aan het voetballen. Doet ze altijd als ze benauwd is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:44 schreef Maremare het volgende:
DBM is echt in de puberteit blijven hangen en ze overschreeuwt zichzelf continu. Hoe harder ze roept dat ze zich van anderen niets aantrekt hoe minder geloofwaardig ze is. Ze komt echt enorm onzeker over. Sneu, maar ze doet weinig tot niets met de dingen waar ze tegenaan loopt in het leven. Zou Flap al op de HAP zijn voor haar snotneus?
Daarom zeg ik dat de warme kraan ook werkt. Ik geloof er niks van dat zij temperatuurt. Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Waarom moet je meerdere keren per dag zo’n ding in je achterste steken om te bepalen hoe je je voelt? Je kijkt toch naar jezelf, naar je lichaam? Als iemand je vraagt hoe gaat het? Dan zeg je toch niet ‘even wachten hoor, even m’n temperatuur checken’.
Als ze benauwd is krijgt ze waarschijnlijk ventolin en daar word je hyper van, maar goed zoals DBM het noemt is natuurlijk flink overdreven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Minstens. Ik gok op 112 gebeld want het meisje was aan het voetballen. Doet ze altijd als ze benauwd is.
Dat denk ik inderdaad ook. Ze weet dat haar basisconditie heel slecht is. Dat ze met simpele inspanning vaak al helemaal buiten adem is. Dat gedoe met haar been was natuurlijk botte pech, maar de rest had ze best kunnen bedenken. Heftige inspanning, lange autorit naar huis etc. Gewoon dom en onverantwoord.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vraag mij dat dus echt af. Bij Judith denk ik dat zij heel goed weet wat haar lichaam wel en niet kan maar dat ze er gewoon geen rekening mee wil houden.
Oh, daar ben ik het mee eens hoor. Maar canyoning en vlak daarna 800 km terug naar huis rijden is niet iets wat je maandelijks doet, dus geen referentie. En ze had het medicijn gekregen waardoor ze in Zwitserland op hoogte kon lopen en tot 2 uur ‘s nachts kon dansen, dus zichzelf misschien/waarschijnlijk overschat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vraag mij dat dus echt af. Bij Judith denk ik dat zij heel goed weet wat haar lichaam wel en niet kan maar dat ze er gewoon geen rekening mee wil houden.
Met een saturatie van 80. Daar geloof ik nou echt niets van. Trouwens, ik geloof niks van DBM.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:22 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Als ze benauwd is krijgt ze waarschijnlijk ventolin en daar word je hyper van, maar goed zoals DBM het noemt is natuurlijk flink overdreven.
Ze springt rond terwijl ze dr moeder optilt denk ik 🙈.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
“ word ze mega hyperactief. Maar gewoon echt uren rond rennen, gillen, springen, niet stil kunnen zitten.. én dat allemaal terwijl ze tegen je aan plakt.”
Hoe moet ik die combinatie voor me zien? Of is dat weer een geval De Overdrijvende Mama?
Ze is met de familie naar de markt geweest en hebben 3 doosjes aardbeitjes gekocht en ze heeft de nodige posts op in ieder geval Threads gedaan. Dus ontprikkelen op bed? 🙄quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:23 schreef papierentas het volgende:
DBM was toch aan het ontprikkelen op bed vanmiddag? En vanwege haar burn- out gebruikt ze haar telefoon minder, echt waar. En wat iedereen zegt trekt ze niks van aan, echt waar. Is zij 30, of 13?
Hahaha ik vroeg me hetzelfde af: hoe kan ze al die dingen doen terwijl ze vastgeplakt zit aan haar moeder....weer een mega-overdrijving of fantasie van de o zo blije mama😂quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
“ word ze mega hyperactief. Maar gewoon echt uren rond rennen, gillen, springen, niet stil kunnen zitten.. én dat allemaal terwijl ze tegen je aan plakt.”
Hoe moet ik die combinatie voor me zien? Of is dat weer een geval De Overdrijvende Mama?
Ze is een drukke meid die overal bij wil zijn. Volgens mij heeft ze overnacht in Amsterdam. Ze was er donderdagavond en vrijdagochtend weer. Vrijdagavond ook nog feestje daar. Ze ziet er ontzettend slecht uit, vind ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind MB er echt ontzettend moe uit zien op de foto's die ze deelt.
En waarom is zij ineens constant in Amsterdam? Terwijl ze net wonen in die droom boerderij? En ze normaal al maximaal moet janken als ze 6minuten weg is bij haar kinderen?
Ik begrijp steeds minder van deze vrouw
Donderdag was ze op inkoop, en had ze 's avonds een "hele leuke afspraak".quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:57 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ze is een drukke meid die overal bij wil zijn. Volgens mij heeft ze overnacht in Amsterdam. Ze was er donderdagavond en vrijdagochtend weer. Vrijdagavond ook nog feestje daar. Ze ziet er ontzettend slecht uit, vind ik.
😆quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:05 schreef Holaa het volgende:
[..]
Donderdag was ze op inkoop, en had ze 's avonds een "hele leuke afspraak".
Is die gefilmd?
Komt het rode oog daar vandaan? 😜
Zoveel vragen...
Contactlens indoen is nog stommer met zo'n ontstoken oog.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:08 schreef Hyacinth het volgende:
Vooral niet die bakken make up op doen met een ontstoken oog. Die mascara kan ze iig weggooien.
Vreselijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:49 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB weer even de camera neer gezet voor een spontane kus met zoon
Daarom zeg ik ook dat het flink overdreven is, we “kennen” haar inmiddels wel een beetje. 🙃quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:45 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Met een saturatie van 80. Daar geloof ik nou echt niets van. Trouwens, ik geloof niks van DBM.
Met haar hart kwaaltje. Ik gok dat ze gewoon zelf heen is gereden want aandacht.
Oog is natuurlijk ook maximaal ontstoken 😉quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:55 schreef lila01 het volgende:
MB heeft een ontstoken oog en vraagt om tips.
Lenzen uit en geen make-up zijn geen opties. Tja...
Beetje zoals op hoge hakken lopen met een kapotte knie.
Ze weet hoeveel energie autorijden haar kost. Ze moest op een rit naar Drenthe al eens slapen op een parkeerplaats, rijden naar Spanje deed ze een week over. Dat canyoning vond ik in veel opzichten een bijzondere keus: haar gezondheid, koud water, zwemkunsten van haar kind. En juist omdat ze die medicatie nog maar kort heeft had ze m.i. beter na kunnen denken over haar acties, juist omdat ze nog helemaal niet weet wat het doet. Maar goed, ik vind haar gewoon rete eigenwijs in alles.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik het mee eens hoor. Maar canyoning en vlak daarna 800 km terug naar huis rijden is niet iets wat je maandelijks doet, dus geen referentie. En ze had het medicijn gekregen waardoor ze in Zwitserland op hoogte kon lopen en tot 2 uur ‘s nachts kon dansen, dus zichzelf misschien/waarschijnlijk overschat.
Maar hoé het uitpakt wist niemand.
In een slangenvrouw positie. En ging ze nou echt niet mee naar Jumping XL? J deelde dat feestje op haar tijdlijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:49 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB weer even de camera neer gezet voor een spontane kus met zoon
En die lens eruit. Heel rap! Ze heeft ook een bril, dus waarom is die lens in dat oog noodzakelijk?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:08 schreef Hyacinth het volgende:
Vooral niet die bakken make up op doen met een ontstoken oog. Die mascara kan ze iig weggooien.
Oog is natuurlijk ook maximaal ontstoken 😉quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:55 schreef lila01 het volgende:
MB heeft een ontstoken oog en vraagt om tips.
Lenzen uit en geen make-up zijn geen opties. Tja...
Beetje zoals op hoge hakken lopen met een kapotte knie.
Daar wordt het alleen maar erger van. Als ze er in gaat wrijven heeft ze het straks ook in het andere oog. En Iris ook 😂quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:12 schreef lila01 het volgende:
[..]
Contactlens indoen is nog stommer met zo'n ontstoken oog.
Denk het wel, hoor. Dat was vandaag. MB deelt stories over donderdag en vrijdag. Komt vast morgen op haar insta.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
In een slangenvrouw positie. En ging ze nou echt niet mee naar Jumping XL? J deelde dat feestje op haar tijdlijn.
Misschien met bril dan 🤓quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:26 schreef lila01 het volgende:
[..]
Denk het wel, hoor. Dat was vandaag. MB deelt stories over donderdag en vrijdag. Komt vast morgen op haar insta.
Ik vind haar blik naar die Iris als ze met de eetstokjes in haar mond zit ook enigszins apart te noemen, bijna alsof ze haar verleidelijk aankijkt ofzo. En dat wordt dan allemaal 'spontaan' gefilmd door iemand anders.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:55 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Waarom moet MB altijd soort van sexy of wulps of lichaam showend op een foto of film staan met 1 van haar kinderen? Ik vind het echt steeds raarder worden allemaal. Vanuit de psychologie is zo’n soort verhouding met je kinderen nogal “bijzonder” te noemen.
Ik kom er ook vandaan maar Haarlem is niet meer te betalen dus ze komen naar IJmuiden. En er wordt grof overboden en soms zonder voorbehoud van financiering...quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ja, niet normaal. Ze is zich erg bewust van de camera, terwijl ze 'verliefd' naar Iris zit te kijken en die stokjes in haar mond steekt. Heel raar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:34 schreef Avea het volgende:
[..]
Ik vind haar blik naar die Iris als ze met de eetstokjes in haar mond zit ook enigszins apart te noemen, bijna alsof ze haar verleidelijk aankijkt ofzo. En dat wordt dan allemaal 'spontaan' gefilmd door iemand anders.
Hahahahah ik dacht hetzelfde 😂quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:05 schreef Holaa het volgende:
[..]
Donderdag was ze op inkoop, en had ze 's avonds een "hele leuke afspraak".
Is die gefilmd?
Komt het rode oog daar vandaan? 😜
Zoveel vragen...
Ik lees mee maar nu moet ik toch wel iets zeggen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:26 schreef lila01 het volgende:
[..]
Als ze nou eens gewoon niet haar temperatuur zou meten. Stuk prettiger voor iedereen, ook voor haarzelf. Heeft geen enkele meerwaarde.
Ze heeft een zware progressieve hartaandoening.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar achteraf kijk je een koe in zijn kont. Ze wist niet hoe ze zich zou voelen.
Nouja, we weten allemaal dat MB ook op vrouwen valt dus dat verliefde zou natuurlijk zomaar eens kunnen…quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:38 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ja, niet normaal. Ze is zich erg bewust van de camera, terwijl ze 'verliefd' naar Iris zit te kijken en die stokjes in haar mond steekt. Heel raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |