Ik kan hem ook niet meer vinden, dus zal wel opgeheven zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:21 schreef Brioche2 het volgende:
[..]
Die ja! Maar ik kan die niet meer vinden op insta. Zou ik geblokkeerd zijn?
Prima titel hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:33 schreef Brioche2 het volgende:
Eerste keer dat ik een nieuwe open dus alvast sorry als dit fout is gegaan en ik wist ook geen betere titel.
Had m ook net weer gevonden indd. Toch wel echt nieuwsgierig. Het begon veelbelovendquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet meer vinden, dus zal wel opgeheven zijn.
Edit: het is @:mommyfluencerchannel maar er zijn al maanden geen berichten meer.
Ging goed hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:33 schreef Brioche2 het volgende:
Eerste keer dat ik een nieuwe open dus alvast sorry als dit fout is gegaan en ik wist ook geen betere titel.
Echt hoot, dit deel je toch niet?!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Schandalig dat DBM op Threads zeer uitgebreid het verhaal doet dat haar dochter in haar broek heeft gepoept, ze moet zelfs even melden dat het een grote hoop was en dat de spetters overal zaten...Arm kind, 0 privacy...
Dat is voor de veiligheid van haar kind ofzo 🤔 threads heeft voor haar helaas geen foto's... misschien plaatst ze die elders met naam enzo erbijquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Schandalig dat DBM op Threads zeer uitgebreid het verhaal doet dat haar dochter in haar broek heeft gepoept, ze moet zelfs even melden dat het een grote hoop was en dat de spetters overal zaten...Arm kind, 0 privacy...
Echt belachelijk. En straks huilie doen als haar kind wordt gepest. Wat is zij toch een dom schepsel 🫣quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Maar gelukkig gaat het er een bloemetje over het gezicht! 🤦♀️quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Je benoemt het misschien niet letterlijk zo maar uit je reactie kan ik opmaken dat je wel met die insteek hebt gereageerd. En dat je niet de enige bent die 'het beeld niet echt prachtig vindt' is geen excuus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:27 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik benoem het niet toch? Ben gelukkig niet de enige hier die dit beeld niet echt prachtig vind
Blijf jij hier nou over doorgaan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:17 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je benoemt het misschien niet letterlijk zo maar uit je reactie kan ik opmaken dat je wel met die insteek hebt gereageerd.
De vorige robot was 300.. 🤣quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:17 schreef Noor_ het volgende:
De robotstofzuiger van Debbie is binnen en de steelstofzuiger komt vanavond.
Ze had denk ik de laatste tijd ook nog niet genoeg geld uitgegeven. Samen 541 euro! Poeh.
Excuse me? Ik reageer op een reactie die Henrike op mijn bericht gaf. Zo werkt een forum. Iemand post iets en daar wordt op gereageerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef Earring het volgende:
[..]
Blijf jij hier nou over doorgaan?
Het was ook geen snuit.
En door
Het was een heel onsamenhangend verhaal. En alsof ze het zo druk had! Jeetje wat een zeur is zij toch ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar even.... ze schrijft niet zo lekker of mijn lees techniek staat uit... er zit al maanden kalk op haar ramen? Waarom? En dat moest er NU af?? Waarom? Zit er blijkbaar maanden dus over een uur dit het er net zo lang al op toch? En dan staat een kind naast haar dat gepoept heeft.. 🤔🤷 kan gebeuren.. zou ze blij mee moeten zijn hurray geen verstopping 🥳
Dan laat ze de 4 jarige hetzelf uitzoeken en geeft een rits opdrachten .. die gaan mis (zullen we met zijn alle een duh doen?)
Ze gaat stug door met de kalk... en droogt zich daarna af 🤔 huh 🤔🤷🤷 blijkt alles onder de poep... gaat van alles doen om het schoon te krijgen boven beneden enzovoort en besluit dan zich aan te gaan kleden... huh??? Liep ze de gehele tijd naakt? Een raam te poetsen... is ben nu zover dat ik snap dat het de douchedeur zal zijn... maar... ik ben gewoon aangekleed als ik de badkamer poets 🤔🤷 ben ik nu raar??
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:22 schreef Cyan het volgende:
[..]
Excuse me? Ik reageer op een reactie die Henrike op mijn bericht gaf. Zo werkt een forum. Iemand post iets en daar wordt op gereageerd.
En dan anderen aanspreken op hun gedrag, dit vind ik dus ook pestgedrag en dan nog naar je eigen kindquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Prima Cyan...quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:17 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je benoemt het misschien niet letterlijk zo maar uit je reactie kan ik opmaken dat je wel met die insteek hebt gereageerd. En dat je niet de enige bent die 'het beeld niet echt prachtig vindt' is geen excuus.
Ik denk dat ik dat laatste niet wil weten , ben een beelddenkerquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar even.... ze schrijft niet zo lekker of mijn lees techniek staat uit... er zit al maanden kalk op haar ramen? Waarom? En dat moest er NU af?? Waarom? Zit er blijkbaar maanden dus over een uur dit het er net zo lang al op toch? En dan staat een kind naast haar dat gepoept heeft.. 🤔🤷 kan gebeuren.. zou ze blij mee moeten zijn hurray geen verstopping 🥳
Dan laat ze de 4 jarige hetzelf uitzoeken en geeft een rits opdrachten .. die gaan mis (zullen we met zijn alle een duh doen?)
Ze gaat stug door met de kalk... en droogt zich daarna af 🤔 huh 🤔🤷🤷 blijkt alles onder de poep... gaat van alles doen om het schoon te krijgen boven beneden enzovoort en besluit dan zich aan te gaan kleden... huh??? Liep ze de gehele tijd naakt? Een raam te poetsen... is ben nu zover dat ik snap dat het de douchedeur zal zijn... maar... ik ben gewoon aangekleed als ik de badkamer poets 🤔🤷 ben ik nu raar??
Die vrouw is toch gewoon niet te redden joh? Zij heeft echt zo'n vreemde kijk op de wereld, wat normaal is en niet. En vind ik haar net een kleuter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:45 schreef Danielle_ het volgende:
Maar ze beschermt haar kinderen zelf wel hoor, DBM. Dat hoeft de moedermaffia niet te doen!
Whohoow. Calm your tits. Het idee van een forum is dat je op elkaar reageert. Anders moet je net zoals de fluflus monologen op insta gaan houden en zeggen dat tips niet nodig zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef Earring het volgende:
[..]
Blijf jij hier nou over doorgaan?
Het was ook geen snuit.
En door
Ik wachtte eigenlijk nog op een opmerking omdat de bal waarmee ze rollen een wereldbol is. Maar die kwam niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Woohoo bob tennist volgens zichzelf al heel goed beter dan opa (ok ok ergens ok om zelfverzekerd te zijn... maar uitsloven dat je beter bent is nooit een goede text... "net zo goed" ofzo klinkt echt stuk netter...)
Maar niet echt verwonderlijk natuurlijk dat hij natuurtalent tennis is als hij met 10 maanden een perfecte hand bal coördinatie had 👌
Word een grote dit hoor mensen!! Wimbledon here bob komt!!
Mijn 3-jarige zei vandaag een paar keer ‘ik ben sneller dan jij!’ Klopte als een bus, deze moeder trekt geen sprintjes. Maar nu maak ik me toch zorgen dat mijn peuter me al wil verslaan🤣 Is dit nu ook een multi talent? Moet ik op zoek naar peuter hardlopen? 😂quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik wachtte eigenlijk nog op een opmerking omdat de bal waarmee ze rollen een wereldbol is. Maar die kwam niet.
Het is zo'n multitalent he.
Sidenote; onze oudste zegt ook altijd dat ie sterker en beter is dan opa, dus misschien ook eenleeftijd ding
En nu is flipflapvriendinnetje verkouden!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:45 schreef Danielle_ het volgende:
Maar ze beschermt haar kinderen zelf wel hoor, DBM. Dat hoeft de moedermaffia niet te doen!
O nee dat hij het zegt snap ik wel hoor... maar Judith brengt het bijna als feitquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik wachtte eigenlijk nog op een opmerking omdat de bal waarmee ze rollen een wereldbol is. Maar die kwam niet.
Het is zo'n multitalent he.
Sidenote; onze oudste zegt ook altijd dat ie sterker en beter is dan opa, dus misschien ook eenleeftijd ding
Op zijn minst de nieuwe Usain Bolt (of de vrouwelijke versie daarvan natuurlijk). Als aangemeld bij de lokale atletiek vereniging? Vast hippe spikes gekocht voor extra snelheid?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:34 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Mijn 3-jarige zei vandaag een paar keer ‘ik ben sneller dan jij!’ Klopte als een bus, deze moeder trekt geen sprintjes. Maar nu maak ik me toch zorgen dat mijn peuter me al wil verslaan🤣 Is dit nu ook een multi talent? Moet ik op zoek naar peuter hardlopen? 😂
Ik denk oprecht dat zij een laag IQ heeft en dat er ook niet meer in zit dan dit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Terwijl ze aan het douchen is gaat ze het raam poetsen. Vandaar dat ze nat is en zich moet aankleden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
4 dat ze verwacht dat andere mensen goed gaan op haar poepverhaal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik begreep helemaal niks van die DBM verhalen hier, dus maar even op threads gespiekt.
Dat ze de douchewand inspuit met antikalk voordat ze ging douchen begrijp ik ergens nog wel, doe ik ook wel eens kan t ff erop en dan voor ik mezelf douche spoel ik t af.
Maar wat ik niet snap;
1) dat ze ervoor kiest te gaan douchen terwijl beide kinderen thuis zijn, terwijl die vrouw zeeën van tijd heeft in de ochtend;
2) ze zich niet ff afdroogt en een badjas o.i.d. aandoet als dochterlief aangeeft dat ze een ongelukje heeft gehad, zodat ze kan helpen;
3) dat ze het op threads zet.
Ik werd ook van links naar rechts gestuurd met dat verhaal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En ook gewoon 6!!! berichtjes hierover 😭😭😭😭quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Bij puntje 1 gaat het mis hè. Ze had dus een hele drukke ochtend. Boodschappen én sporten!!!! Ze had nog niet 1 keer gezeten, gewoon helemaal niet. Ze was gewoon OP.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik begreep helemaal niks van die DBM verhalen hier, dus maar even op threads gespiekt.
Dat ze de douchewand inspuit met antikalk voordat ze ging douchen begrijp ik ergens nog wel, doe ik ook wel eens kan t ff erop en dan voor ik mezelf douche spoel ik t af.
Maar wat ik niet snap;
1) dat ze ervoor kiest te gaan douchen terwijl beide kinderen thuis zijn, terwijl die vrouw zeeën van tijd heeft in de ochtend;
2) ze zich niet ff afdroogt en een badjas o.i.d. aandoet als dochterlief aangeeft dat ze een ongelukje heeft gehad, zodat ze kan helpen;
3) dat ze het op threads zet.
Die kans is zeker aanwezig, vast ergens dit weekend nog. En ze weet nu al dat het tot mei drama gaat worden en nu is er mega paniek 😭 Dit is toch triest….quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:44 schreef opwegnaar het volgende:
En the drama continuous bij DBM, dochter is verkouden...misschien vnv nog even naar de HAP dan is het pas écht een drukke dag voor dr!
Jeetje en hoe erg is het als je vindt dat het er niet goed uitziet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:17 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je benoemt het misschien niet letterlijk zo maar uit je reactie kan ik opmaken dat je wel met die insteek hebt gereageerd. En dat je niet de enige bent die 'het beeld niet echt prachtig vindt' is geen excuus.
Dat was niet mijn puntquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:35 schreef Snaky het volgende:
[..]
Jeetje en hoe erg is het als je vindt dat het er niet goed uitziet?
Ik lees hier wel meer onsamenhangende verhalenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:22 schreef Earring het volgende:
[..]
Het was een heel onsamenhangend verhaal. En alsof ze het zo druk had! Jeetje wat een zeur is zij toch ook
Nogmaals dat was niet mijn punt. Lees het vooral even terug in het vorige topic. Wat mij betreft gaan we het weer hebben over influencers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:41 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ze vindt het geen gezicht en dat mag ze vinden.
En met 🍷quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB geeft weer een voorzetje. Ze zat met een man aan tafel. In de rest van de stories was ze overigens alleen met vrouwen. En ze krijgt haar sparkle back als ze niet thuis is.. blijkbaar.
Volgens mij ga je er vooral zelf over door, maar okequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nogmaals dat was niet mijn punt. Lees het vooral even terug in het vorige topic. Wat mij betreft gaan we het weer hebben over influencers.
Waar zie jij een man? Ik zie alleen Koen bij de oudergesprekken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB geeft weer een voorzetje. Ze zat met een man aan tafel. In de rest van de stories was ze overigens alleen met vrouwen. En ze krijgt haar sparkle back als ze niet thuis is.. blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |