Ik kan hem ook niet meer vinden, dus zal wel opgeheven zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:21 schreef Brioche2 het volgende:
[..]
Die ja! Maar ik kan die niet meer vinden op insta. Zou ik geblokkeerd zijn?
Prima titel hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:33 schreef Brioche2 het volgende:
Eerste keer dat ik een nieuwe open dus alvast sorry als dit fout is gegaan en ik wist ook geen betere titel.
Had m ook net weer gevonden indd. Toch wel echt nieuwsgierig. Het begon veelbelovendquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet meer vinden, dus zal wel opgeheven zijn.
Edit: het is @:mommyfluencerchannel maar er zijn al maanden geen berichten meer.
Ging goed hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:33 schreef Brioche2 het volgende:
Eerste keer dat ik een nieuwe open dus alvast sorry als dit fout is gegaan en ik wist ook geen betere titel.
Echt hoot, dit deel je toch niet?!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Schandalig dat DBM op Threads zeer uitgebreid het verhaal doet dat haar dochter in haar broek heeft gepoept, ze moet zelfs even melden dat het een grote hoop was en dat de spetters overal zaten...Arm kind, 0 privacy...
Dat is voor de veiligheid van haar kind ofzo 🤔 threads heeft voor haar helaas geen foto's... misschien plaatst ze die elders met naam enzo erbijquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Schandalig dat DBM op Threads zeer uitgebreid het verhaal doet dat haar dochter in haar broek heeft gepoept, ze moet zelfs even melden dat het een grote hoop was en dat de spetters overal zaten...Arm kind, 0 privacy...
Echt belachelijk. En straks huilie doen als haar kind wordt gepest. Wat is zij toch een dom schepsel 🫣quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Maar gelukkig gaat het er een bloemetje over het gezicht! 🤦♀️quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Je benoemt het misschien niet letterlijk zo maar uit je reactie kan ik opmaken dat je wel met die insteek hebt gereageerd. En dat je niet de enige bent die 'het beeld niet echt prachtig vindt' is geen excuus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:27 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik benoem het niet toch? Ben gelukkig niet de enige hier die dit beeld niet echt prachtig vind
Blijf jij hier nou over doorgaan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:17 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je benoemt het misschien niet letterlijk zo maar uit je reactie kan ik opmaken dat je wel met die insteek hebt gereageerd.
De vorige robot was 300.. 🤣quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:17 schreef Noor_ het volgende:
De robotstofzuiger van Debbie is binnen en de steelstofzuiger komt vanavond.
Ze had denk ik de laatste tijd ook nog niet genoeg geld uitgegeven. Samen 541 euro! Poeh.
Excuse me? Ik reageer op een reactie die Henrike op mijn bericht gaf. Zo werkt een forum. Iemand post iets en daar wordt op gereageerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef Earring het volgende:
[..]
Blijf jij hier nou over doorgaan?
Het was ook geen snuit.
En door
Het was een heel onsamenhangend verhaal. En alsof ze het zo druk had! Jeetje wat een zeur is zij toch ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar even.... ze schrijft niet zo lekker of mijn lees techniek staat uit... er zit al maanden kalk op haar ramen? Waarom? En dat moest er NU af?? Waarom? Zit er blijkbaar maanden dus over een uur dit het er net zo lang al op toch? En dan staat een kind naast haar dat gepoept heeft.. 🤔🤷 kan gebeuren.. zou ze blij mee moeten zijn hurray geen verstopping 🥳
Dan laat ze de 4 jarige hetzelf uitzoeken en geeft een rits opdrachten .. die gaan mis (zullen we met zijn alle een duh doen?)
Ze gaat stug door met de kalk... en droogt zich daarna af 🤔 huh 🤔🤷🤷 blijkt alles onder de poep... gaat van alles doen om het schoon te krijgen boven beneden enzovoort en besluit dan zich aan te gaan kleden... huh??? Liep ze de gehele tijd naakt? Een raam te poetsen... is ben nu zover dat ik snap dat het de douchedeur zal zijn... maar... ik ben gewoon aangekleed als ik de badkamer poets 🤔🤷 ben ik nu raar??
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:22 schreef Cyan het volgende:
[..]
Excuse me? Ik reageer op een reactie die Henrike op mijn bericht gaf. Zo werkt een forum. Iemand post iets en daar wordt op gereageerd.
En dan anderen aanspreken op hun gedrag, dit vind ik dus ook pestgedrag en dan nog naar je eigen kindquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef opwegnaar het volgende:
Prima Cyan...quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:17 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je benoemt het misschien niet letterlijk zo maar uit je reactie kan ik opmaken dat je wel met die insteek hebt gereageerd. En dat je niet de enige bent die 'het beeld niet echt prachtig vindt' is geen excuus.
Ik denk dat ik dat laatste niet wil weten , ben een beelddenkerquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar even.... ze schrijft niet zo lekker of mijn lees techniek staat uit... er zit al maanden kalk op haar ramen? Waarom? En dat moest er NU af?? Waarom? Zit er blijkbaar maanden dus over een uur dit het er net zo lang al op toch? En dan staat een kind naast haar dat gepoept heeft.. 🤔🤷 kan gebeuren.. zou ze blij mee moeten zijn hurray geen verstopping 🥳
Dan laat ze de 4 jarige hetzelf uitzoeken en geeft een rits opdrachten .. die gaan mis (zullen we met zijn alle een duh doen?)
Ze gaat stug door met de kalk... en droogt zich daarna af 🤔 huh 🤔🤷🤷 blijkt alles onder de poep... gaat van alles doen om het schoon te krijgen boven beneden enzovoort en besluit dan zich aan te gaan kleden... huh??? Liep ze de gehele tijd naakt? Een raam te poetsen... is ben nu zover dat ik snap dat het de douchedeur zal zijn... maar... ik ben gewoon aangekleed als ik de badkamer poets 🤔🤷 ben ik nu raar??
Die vrouw is toch gewoon niet te redden joh? Zij heeft echt zo'n vreemde kijk op de wereld, wat normaal is en niet. En vind ik haar net een kleuter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:45 schreef Danielle_ het volgende:
Maar ze beschermt haar kinderen zelf wel hoor, DBM. Dat hoeft de moedermaffia niet te doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |