Ja precies! Benieuwd wat ze terugkopen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ze wonen op 2x-vallen-afstand van de duinen en het bos.
Ze werden destijds ook niet chronologisch uitgezonden. Of iig de gebeurtenissen liepen door elkaar. For once heeft ze gelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:35 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: wat erg die delen van haar boek.
"De uitzendingen werden niet chronologisch gemonteerd."
Ik mag toch hopen van wel, dat ze niet chronologisch opgenomen worden, daar kan ik nog inkomen. Ik erger mij echt kapot aan dit soort fouten in een boek.
Zal vast zo verkocht zijn, huizenprijzen zijn natuurlijk ook gewoon bizarquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:59 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat valt me mee die prijs! Paar dorpen verder betaal je het dubbele.
Dat huis is zo weg.
Ik heb het idee dat ze al iets hebben. Ze willen de overdracht bij voorkeur in januari 2026.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:10 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ja precies! Benieuwd wat ze terugkopen.
Ik over de polyquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:05 schreef Hyacinth het volgende:
Ik zou hier wel een knop willen waarmee ik alle berichten over dbm kan skippen
Oh, dat zou kunnen. Ik heb de uitzendingen niet gezien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze werden destijds ook niet chronologisch uitgezonden. Of iig de gebeurtenissen liepen door elkaar. For once heeft ze gelijk.
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:36 schreef Annika2016 het volgende:
Michelle was gisteravond bij het feest van Danique Bosser van Most Wanted maar Jacqueline was nergens te bekennen.. voorheen gingen ze toch aktijd samen naar dit soort feestjes.
En ze krijgt tegenwoordig alleen nog maar haar glow en spark als ze in Amsterdam en kan drinken, weg van geliefden en kinderen.
Ik las op een ander forum dat Creamy allemaal dropship spul is. Temu/ Shein spul dat ergens in europa een label krijgt ingenaaid en voor een goede prijs wordt verkocht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:08 schreef Rimboequeen het volgende:
Elise maakt reclame voor creamy, als er 1 zonder rondingen is is zij het wel. Ik snap die creamytoko totaal niet. En dan die blauwe "panty" erover, heel onflatteus.
Ha, ja, ik zie het. Dank je.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:26 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Stories van Rebecca Boektje en Lavie Sanne
Ik scroll altijd gewoon door de Posts heen, lees die over Am bijv niet zo vaakquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:05 schreef Hyacinth het volgende:
Ik zou hier wel een knop willen waarmee ik alle berichten over dbm kan skippen
Wat zal ze balen dat ze niet in haar bolide kan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:15 schreef Henrike het volgende:
Debbie heeft buurtfeest.
Nou, dat word oordoppen in doen, zonnebril op, electrolyten drinken ipv een wijntje, maar euhhh waar gaat ze in zitten nu Rollie isnopgehaald.
En heeft ze zich wel 4 dagen voorbereidt?
Gisteravond was ze nog druk met haar stofzuigers in elkaar zetten en demonstreeen.
Zo ziet het er wel uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:31 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik las op een ander forum dat Creamy allemaal dropship spul is. Temu/ Shein spul dat ergens in europa een label krijgt ingenaaid en voor een goede prijs wordt verkocht.
Ik zag wel een huis met diepe tuin vlakbij te koop staan, maar hoger dan hun vraagprijs. Maar dat was het andere huis ook waar ze eerder waren wezen kijken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:10 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ja precies! Benieuwd wat ze terugkopen.
Dat zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:31 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik las op een ander forum dat Creamy allemaal dropship spul is. Temu/ Shein spul dat ergens in europa een label krijgt ingenaaid en voor een goede prijs wordt verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |