abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218626415
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar die ribotstofzuiger komt niet onder de tafel en de stoelen. Terwijl daar best wel wat kruimels etc vallen, lijkt me.

En wat kon ze weer hyperdepieper uitpakken. Op haar hurken. Met in een hand de steel en ondertussen proberen om de andere dingen uit te pakken.
Gekke griet.
Ze had ook gewoon een dweilstok in haar handen kunnen pakken, dan in haar electrische rolstoel door het huis, zelfde effect en word de stoel ook optimaal gebruikt.
Ze mag langzamerhand wel een uitbouw plaatsen.
pi_218626425
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:24 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar is ze voor zichzelf geweest dat dr hart te snel sloeg, of is ze voor dr dochter geweest en zat daarom dr hart in dr keel🤔
Ik denk dat ze een knappe arts hebben daar op de hap
pi_218626439
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:18 schreef Lampje88 het volgende:
Jezus!! Dokterspost geweest hoor
Dit is een grap toch?
pi_218626461
Tjezus Dbm , wat frappant dat zij altijd naar de spoedpost moet.
Hele dagen tijd maar het is altijd in de avond of weekend.
En het is ook nooit ernstig.
Ze maakt blijkbaar zo'n paniek om een snotneus dat ze er zelf naar van wordt.
Die moet echt hulp zoeken hoor.
pi_218626524
Ik zie dan vooral dat de vieste plek in huis (dat is bij ons thuis vaak onder de eetkamertafel/stoelen) dus niet schoon wordt gemaakt _O-
Ik snap in hele grote huizen met veel leeg woonoppervlak zo’n robot zuiger nog wel, of als je fulltime werkt.
Maar bij haar is het toch met de hand in een kwartier gezogen?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218626542
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:45 schreef Henrike het volgende:
Tjezus Dbm , wat frappant dat zij altijd naar de spoedpost moet.
Hele dagen tijd maar het is altijd in de avond of weekend.
En het is ook nooit ernstig.
Ze maakt blijkbaar zo'n paniek om een snotneus dat ze er zelf naar van wordt.
Die moet echt hulp zoeken hoor.
Dat is het ja, er is ook nooit iets, ze wordt altijd gerustgesteld weer naar huis gestuurd volgens mij.

Ik heb afgelopen jaar ook vaker dan me lief is bij de spoed gezeten (voor familie), maar dan was het ook daadwerkelijk mis.
pi_218626550
Als je op je dooie gemakje een foto maakt in de wachtruimte van de HAP terwijl je hart ‘overdreven’ deed, viel het dus hartstikke mee en was al te voorspellen dat je niet hoefde te blijven.
Zal ze jaloers zijn op mij? Mijn huisarts heeft me eens op laten halen vanaf het spreekuur met een hartslag van 33 slagen per minuut, ik kon linea recta naar de hartbewaking. Mocht meteen 3 dagen all inclusive verblijven inclusief catheterisatie. Het lijkt wel haar natte droom dat ze ooit zoiets mag, ofzo. Zij WIL iets mankeren. Ik zou het persoonlijk niet aanraden, zulke avonturen.

En eens met Earring, ik verwacht dat ze geen wedstrijd doet over 2 weken.
pi_218626554
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:18 schreef Lampje88 het volgende:
Jezus!! Dokterspost geweest hoor
Het zal eens niet zo zijn. Die meid word toch totaal niet meer serieus genomen daar?
pi_218626564
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:39 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze had ook gewoon een dweilstok in haar handen kunnen pakken, dan in haar electrische rolstoel door het huis, zelfde effect en word de stoel ook optimaal gebruikt.
Ze mag langzamerhand wel een uitbouw plaatsen.
Dan blijft er van dat postzegel tuintje helemaal niks meer over
pi_218626576
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:58 schreef LeSage het volgende:
Ik zie dan vooral dat de vieste plek in huis (dat is bij ons thuis vaak onder de eetkamertafel/stoelen) dus niet schoon wordt gemaakt _O-
Ik snap in hele grote huizen met veel leeg woonoppervlak zo’n robot zuiger nog wel, of als je fulltime werkt.
Maar bij haar is het toch met de hand in een kwartier gezogen?
Maar ze heeft pem hè haar hand trilt, dat gaat niet
pi_218626593
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:04 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dan blijft er van dat postzegel tuintje helemaal niks meer over
Nee dat is ook weer zo.
Wat een vermaak zo hè met de maffe fluflus
pi_218626600
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:06 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar ze heeft pem hè haar hand trilt, dat gaat niet
Wel knap om dat zo stabiel te filmen :X
pi_218626616
Zou Dbm ook totaal geen schaamte hebben denk ik dan? Dat je om ieder wissewasje bij de spies zit?
Wel frappant , Debbie lijkt in veel dingen op haar, die zat vanmorgen al weer bij de tandarts voor een tegen kaak klemmen.
En de volgende stap is Botox, och Debbie toch.
Hoe krijg je al die aandoeningen verzonnen. Volgens mij gaat ze het hele alfabet af
A, is van adhd
b is van Botox in de kaak
C is van COVID
D.. enz
pi_218626659
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:32 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze ging voor zichzelf. Haar hart deed raar.
Denk dat ze voorsorteert op afzeggen van die sportwedstrijd
Zou er haast een wedje op leggen 🙈 100% dat dat niet doorgaat
pi_218626679
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:02 schreef Danielle_ het volgende:
Als je op je dooie gemakje een foto maakt in de wachtruimte van de HAP terwijl je hart ‘overdreven’ deed, viel het dus hartstikke mee en was al te voorspellen dat je niet hoefde te blijven.
Zal ze jaloers zijn op mij? Mijn huisarts heeft me eens op laten halen vanaf het spreekuur met een hartslag van 33 slagen per minuut, ik kon linea recta naar de hartbewaking. Mocht meteen 3 dagen all inclusive verblijven inclusief catheterisatie. Het lijkt wel haar natte droom dat ze ooit zoiets mag, ofzo. Zij WIL iets mankeren. Ik zou het persoonlijk niet aanraden, zulke avonturen.

En eens met Earring, ik verwacht dat ze geen wedstrijd doet over 2 weken.
En wat is dat ook op de foto.? Haar shirt? Tas?
Mega heftig wat jij hebt meegemaakt, hopelijk geen restklachten meer..
pi_218626907
Hierdoor moeten mensen met acute klachten nog langer wachten… een consult kost tegenwoordig bijna 180 euro! Je mag toch hopen dat de spoedpost bij dit soort gevallen een notitie maakt. 🤭

Alsof het een dagje uit is naar de spoedpost, compleet met tas en al op de foto. Ongelofelijk. Waarschijnlijk lag de koffer al klaar in de kofferbak voor een all-in vakantie.

Normale mensen denken nog: we houden het wel even vol. Maar dit… echt schaamteloos.
pi_218626910
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:12 schreef Henrike het volgende:
Zou Dbm ook totaal geen schaamte hebben denk ik dan? Dat je om ieder wissewasje bij de spies zit?
Wel frappant , Debbie lijkt in veel dingen op haar, die zat vanmorgen al weer bij de tandarts voor een tegen kaak klemmen.
Hoe krijg je al die aandoeningen verzonnen. Volgens mij gaat ze het hele alfabet af
A, is van adhd
C is van COVID
D.. enz
Iemand die echt long covid heeft, heeft niet eens de energie om voor zoiets onbenulligs als kaakklemmen naar de tandarts te gaan. Debbie wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door lila01 op 30-08-2025 01:23:09 ]
pi_218627126
Als ik voor Jan Lul naar de HAP was geweest op een vrijdagavond zou ik me kapot schamen en het al helemaal niet op Instagram zetten.
pi_218627240
quote:
A, is van adhd
C is van COVID
D.. enz
A – Alles is een symptoom en ADHD
B – B12 tekort en botox.
C – Chronische vermoeidheid door eigen diagnoses.
D – D-vitamine mist nog, maar volgt vast
E – Eigenlijk nooit écht onderzocht.
F – Fysiotherapie? Nee, Google weet beter.
G – Google is je huisarts
H – Hypochondrie
I – Instaziek
J – Janken
K – Kinderen? Even negeren, mama ligt plat.
L – Long covid sinds een nies in 2021.
M – Moe van het moe zijn.
N – Nieuwe ziekte, elke week
O – Overprikkeld door de stofzuiger.
P – Prima pais, altijd drama.
Q – Q-koorts, want waarom ook niet. Of zijn er geen geiten in Barneveld
R – Rust
S – Slaapt overdag, googelt ’s nachts.
T – Tijd om te rusten
U – Uitgeput van de nieuwe klachtenlijst.
V – Verbindeen in rust
W – Wandelen? Nee, te ziek. Shoppen? Ja, kan net.
X – X-ray nog gehad?
Y – Yes, weer een nieuwe diagnose
Z – Zonnebloem vibes, bed is de tempel.
pi_218627400
Oei, DBM heeft toch écht heel serieuze mentale issues...een goede psycholoog en een (parttime) baantje zouden haar al heel erg goed doen, denk ik.
pi_218627402
Haha Sophia :')

Die DBM he. Zou er nou nog nooit een arts haar hebben geadviseerd psychologisch hulp te zoeken? Want dáar zit het niet goed, niet lichamelijk.
pi_218627403
quote:
A, is van adhd
C is van COVID
D.. enz
D is van Dementie (ze weet zelf niet meer wat voor tegenstrijdige berichten ze op de gram gooit)
pi_218627464
quote:
A, is van adhd
C is van COVID
D.. enz
Oh ja en ook iets van dat als het niet gaat helpen ‘dan gaan ze botox zetten’. Nou een bitje helpt sowieso niet tegen het klemmen, dat is puur om je tanden te beschadigen. Er zijn nog heel veel andere behandelingen tegen kaakklemmen, maar nee hoor, mevrouw zal het vast ook vergoed krijgen.
pi_218627469
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 01:08 schreef lila01 het volgende:

[..]
Iemand die echt long covid heeft, heeft niet eens de energie om voor zoiets onbenulligs als kaakklemmen naar de tandarts te gaan. Debbie wel.
Oh nouja dat is een beetje onzin. Áls het waar is, is kaakklemmen niet echt onbenullig. Ik ervaar er dagelijks veel pijn door
pi_218627490
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 07:55 schreef Leesje het volgende:

[..]
Oh nouja dat is een beetje onzin. Áls het waar is, is kaakklemmen niet echt onbenullig. Ik ervaar er dagelijks veel pijn door
Debbie heeft er nog nooit met een woord over gerept. Zij heeft gewoon weer iets bedacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')