Ze had ook gewoon een dweilstok in haar handen kunnen pakken, dan in haar electrische rolstoel door het huis, zelfde effect en word de stoel ook optimaal gebruikt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar die ribotstofzuiger komt niet onder de tafel en de stoelen. Terwijl daar best wel wat kruimels etc vallen, lijkt me.
En wat kon ze weer hyperdepieper uitpakken. Op haar hurken. Met in een hand de steel en ondertussen proberen om de andere dingen uit te pakken.
Gekke griet.
Ik denk dat ze een knappe arts hebben daar op de hapquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:24 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar is ze voor zichzelf geweest dat dr hart te snel sloeg, of is ze voor dr dochter geweest en zat daarom dr hart in dr keel🤔
Dat is het ja, er is ook nooit iets, ze wordt altijd gerustgesteld weer naar huis gestuurd volgens mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:45 schreef Henrike het volgende:
Tjezus Dbm , wat frappant dat zij altijd naar de spoedpost moet.
Hele dagen tijd maar het is altijd in de avond of weekend.
En het is ook nooit ernstig.
Ze maakt blijkbaar zo'n paniek om een snotneus dat ze er zelf naar van wordt.
Die moet echt hulp zoeken hoor.
Dan blijft er van dat postzegel tuintje helemaal niks meer overquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:39 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze had ook gewoon een dweilstok in haar handen kunnen pakken, dan in haar electrische rolstoel door het huis, zelfde effect en word de stoel ook optimaal gebruikt.
Ze mag langzamerhand wel een uitbouw plaatsen.
Maar ze heeft pem hè haar hand trilt, dat gaat nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:58 schreef LeSage het volgende:
Ik zie dan vooral dat de vieste plek in huis (dat is bij ons thuis vaak onder de eetkamertafel/stoelen) dus niet schoon wordt gemaakt![]()
Ik snap in hele grote huizen met veel leeg woonoppervlak zo’n robot zuiger nog wel, of als je fulltime werkt.
Maar bij haar is het toch met de hand in een kwartier gezogen?
Nee dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dan blijft er van dat postzegel tuintje helemaal niks meer over
Wel knap om dat zo stabiel te filmenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:06 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar ze heeft pem hè haar hand trilt, dat gaat niet
Zou er haast een wedje op leggen 🙈 100% dat dat niet doorgaatquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:32 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze ging voor zichzelf. Haar hart deed raar.
Denk dat ze voorsorteert op afzeggen van die sportwedstrijd
En wat is dat ook op de foto.? Haar shirt? Tas?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:02 schreef Danielle_ het volgende:
Als je op je dooie gemakje een foto maakt in de wachtruimte van de HAP terwijl je hart ‘overdreven’ deed, viel het dus hartstikke mee en was al te voorspellen dat je niet hoefde te blijven.
Zal ze jaloers zijn op mij? Mijn huisarts heeft me eens op laten halen vanaf het spreekuur met een hartslag van 33 slagen per minuut, ik kon linea recta naar de hartbewaking. Mocht meteen 3 dagen all inclusive verblijven inclusief catheterisatie. Het lijkt wel haar natte droom dat ze ooit zoiets mag, ofzo. Zij WIL iets mankeren. Ik zou het persoonlijk niet aanraden, zulke avonturen.
En eens met Earring, ik verwacht dat ze geen wedstrijd doet over 2 weken.
Iemand die echt long covid heeft, heeft niet eens de energie om voor zoiets onbenulligs als kaakklemmen naar de tandarts te gaan. Debbie wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:12 schreef Henrike het volgende:
Zou Dbm ook totaal geen schaamte hebben denk ik dan? Dat je om ieder wissewasje bij de spies zit?
Wel frappant , Debbie lijkt in veel dingen op haar, die zat vanmorgen al weer bij de tandarts voor een tegen kaak klemmen.
En de volgende stap is Botox, och Debbie toch.
Hoe krijg je al die aandoeningen verzonnen. Volgens mij gaat ze het hele alfabet af
A, is van adhd
b is van Botox in de kaak
C is van COVID
D.. enz
A – Alles is een symptoom en ADHDquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:12 schreef Henrike het volgende:
Zou Dbm ook totaal geen schaamte hebben denk ik dan? Dat je om ieder wissewasje bij de spies zit?
Wel frappant , Debbie lijkt in veel dingen op haar, die zat vanmorgen al weer bij de tandarts voor een tegen kaak klemmen.
Hoe krijg je al die aandoeningen verzonnen. Volgens mij gaat ze het hele alfabet af
A, is van adhd
C is van COVID
D.. enz
D is van Dementie (ze weet zelf niet meer wat voor tegenstrijdige berichten ze op de gram gooit)quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:12 schreef Henrike het volgende:
A, is van adhd
C is van COVID
D.. enz
Oh ja en ook iets van dat als het niet gaat helpen ‘dan gaan ze botox zetten’. Nou een bitje helpt sowieso niet tegen het klemmen, dat is puur om je tanden te beschadigen. Er zijn nog heel veel andere behandelingen tegen kaakklemmen, maar nee hoor, mevrouw zal het vast ook vergoed krijgen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:12 schreef Henrike het volgende:
A, is van adhd
C is van COVID
D.. enz
Oh nouja dat is een beetje onzin. Áls het waar is, is kaakklemmen niet echt onbenullig. Ik ervaar er dagelijks veel pijn doorquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 01:08 schreef lila01 het volgende:
[..]
Iemand die echt long covid heeft, heeft niet eens de energie om voor zoiets onbenulligs als kaakklemmen naar de tandarts te gaan. Debbie wel.
Debbie heeft er nog nooit met een woord over gerept. Zij heeft gewoon weer iets bedacht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:55 schreef Leesje het volgende:
[..]
Oh nouja dat is een beetje onzin. Áls het waar is, is kaakklemmen niet echt onbenullig. Ik ervaar er dagelijks veel pijn door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |