abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218627519
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:02 schreef Danielle_ het volgende:
Als je op je dooie gemakje een foto maakt in de wachtruimte van de HAP terwijl je hart ‘overdreven’ deed, viel het dus hartstikke mee en was al te voorspellen dat je niet hoefde te blijven.
Zal ze jaloers zijn op mij? Mijn huisarts heeft me eens op laten halen vanaf het spreekuur met een hartslag van 33 slagen per minuut, ik kon linea recta naar de hartbewaking. Mocht meteen 3 dagen all inclusive verblijven inclusief catheterisatie. Het lijkt wel haar natte droom dat ze ooit zoiets mag, ofzo. Zij WIL iets mankeren. Ik zou het persoonlijk niet aanraden, zulke avonturen.

En eens met Earring, ik verwacht dat ze geen wedstrijd doet over 2 weken.
Ik denk dat ze oprecht denkt dat zij (of Flipflap) iets heel ernstigs heeft. Laviesanne heeft daar ook over geschreven. Dan heb je niks maar dan ben je wel echt bang voor iets ernstigs. Ik denk dat haar huisarts en Hap dat inmiddels wel weten. Als ik haar epistels lees op mamaplaats, waar flipflap met naam en toenaam en niet afgedekt opstaan, dan maak ik daar uit op dat niet gelooft wat artsen zeggen en dat ze zich niet weg laat sturen. Dat is wel een hele uitdaging voor artsen. Als je zelf erkent dat je snel in paniek raakt om niets is het toch handiger. Zij ziet zich als de grote redder van haar kinderen. Haar man heeft volgens mij niets te zeggen.
pi_218627522
Dat filmpje waar Debbie en Roy de robot volgen en hardop zeggen wat dat ding doet is toch kinderlijk? Ik zou trouwens gek worden van zo’n ding, het gaat zó langzaam. En je moet alsnog spullen wegzetten en verschuiven.
Die unit in de woonkamer ziet er trouwens ook niet uit. Nog meer rommel.
pi_218627535
Het drama van Sanneke is weer voorbij? En door!
pi_218627568
De vragendokter deelde vd week nog hoeveel een normaal consult kost en hoeveel een hap bezoek. Weet de exacte bedragen niet meer, maar er zat echt een heel groot verschil tussen. Echt niet normaal dat dbm weer de hap bezocht heeft.
pi_218627576
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Debbie heeft er nog nooit met een woord over gerept. Zij heeft gewoon weer iets bedacht.
Ja daar heb je wel een punt. Ik vermoed dat ze de bijwerkingen van haar ritalin heeft lopen googlen.
pi_218627606
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:06 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik denk dat ze oprecht denkt dat zij (of Flipflap) iets heel ernstigs heeft. Laviesanne heeft daar ook over geschreven. Dan heb je niks maar dan ben je wel echt bang voor iets ernstigs.
Maar normaal gesproken heeft je partner daarin ook een rol om je met beide benen op de grond te houden.
Mijn partner kan ook nogal doemdenken: kramp is trombose, een gevallen kind heeft misschien wel een interne bloeding en misschien heb je wel dorst doordat je diabetes hebt.
Ik zie dat hij op dat moment echte zorgen heeft, maar ga daar niet in mee.
Dan lach je dat normaal gesproken weg. Want ja het zou allemaal kunnen, maar de kans is heel klein en dat risico nemen we dan maar.

Ik vraag me af hoe dat bij hen thuis gaat. Als haar hart dan wat anders klopt, wat zegt haar man dan?
Want een kop warme melk, afleiding en gewoon rustig op de bank samen iets kijken is dan eigenlijk ook voldoende, maar blijkbaar zoekt ze echt per sé medische geruststelling en kan hij dat niet tegen houden.
pi_218627610
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:07 schreef JaNeeDan het volgende:
Dat filmpje waar Debbie en Roy de robot volgen en hardop zeggen wat dat ding doet is toch kinderlijk? Ik zou trouwens gek worden van zo’n ding, het gaat zó langzaam. En je moet alsnog spullen wegzetten en verschuiven.
Een robot is vooral handig als je een groot ruim huis hebt en overdag weg bent... geen kleine kinderen met speelgoed op de vloer hebt 👌 nu moet je steeds zorgen dat rond een bepaalde tijd je vloer leeg is en de robot overal bij kan..
Geeft Debbie uiteindelijk enkel meer stress want dat leegmaken en opruimen kan ze niet (is ze te lui voor) resultaat... ding staat over een maand al stil
pi_218627639
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:06 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik denk dat ze oprecht denkt dat zij (of Flipflap) iets heel ernstigs heeft. Laviesanne heeft daar ook over geschreven. Dan heb je niks maar dan ben je wel echt bang voor iets ernstigs. Ik denk dat haar huisarts en Hap dat inmiddels wel weten. Als ik haar epistels lees op mamaplaats, waar flipflap met naam en toenaam en niet afgedekt opstaan, dan maak ik daar uit op dat niet gelooft wat artsen zeggen en dat ze zich niet weg laat sturen. Dat is wel een hele uitdaging voor artsen. Als je zelf erkent dat je snel in paniek raakt om niets is het toch handiger. Zij ziet zich als de grote redder van haar kinderen. Haar man heeft volgens mij niets te zeggen.
Ik denk dat je gelijk hebt, dat ze haar angsten niet los kan laten als een arts zegt dat er niks is zolang zij nog iets voelt (zelf) of ziet (bij haar kinderen). Haar moedergevoel slaat een beetje door, lijkt het. Ergens natuurlijk een heel sneue situatie voor het hele gezin (ik vraag me ook af wat de rol van haar man hierin is), maar ja… Met alles op Insta gooien vraag je er natuurlijk wel een beetje om dat je niet meer serieus genomen wordt door volgers en meekijkers. Overigens ben ik wel van mening dat hier voor artsen misschien ook een stukje signalering zouden moeten doen: ze moet duidelijk geholpen worden met mentale issues. Maar wie weet heeft ze dat advies al meerdere keren gehad en wil DBM daar niet aan, je weet het niet.
pi_218627640
Ach Debbie en haar nieuwe speeltjes. Morgen wil ze weer wat anders, helaas herkenbaar bij mn zoontje van 10 met ADHD die koopt het liefst iedere dag wat nieuws voor de endorfine kick. Als zn zakgeld binnen is brand het in zijn zak.. ik had toch eigenlijk wel de stille hoop dat wanneer hij volwassen is hij dat beter kan reguleren. Maar ja als ik Debbie zie.. krijg ik weinig hoop 🫣
pi_218627670
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:25 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
En wat is dat ook op de foto.? Haar shirt? Tas?
Mega heftig wat jij hebt meegemaakt, hopelijk geen restklachten meer..
Nee hoor, niks geks meer hier gelukkig na een behandeling in het ziekenhuis :)
pi_218627679
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:40 schreef Lampje88 het volgende:
Ach Debbie en haar nieuwe speeltjes. Morgen wil ze weer wat anders, helaas herkenbaar bij mn zoontje van 10 met ADHD die koopt het liefst iedere dag wat nieuws voor de endorfine kick. Als zn zakgeld binnen is brand het in zijn zak.. ik had toch eigenlijk wel de stille hoop dat wanneer hij volwassen is hij dat beter kan reguleren. Maar ja als ik Debbie zie.. krijg ik weinig hoop 🫣
Er is niemand die haar ooit remt he.. dus ze leert niets
Er is zeker hoop voor je zoontje 👌 gewoon begeleiden en remmen waar nodig..

Mijn dochter was ook zo nu is ze 16 en verdient ook haar eigen geld naast haar zakgeld.. voorheen kreeg ze de eerste van de maand geld en de 2e was het op .. nu spaart ze en geeft af en toe wat uit als ze gaat winkelen met vrienden.. koopt nog steeds onzin 🤣 maar zelf vind ze het nuttig en het blijft haar geld natuurlijk .. maar ik begin al hoop te krijgen dat het goed komt
pi_218627681
Sorry, DBM is echt niet goed. Met verkouden al roepen dat dat ze nu de hele winter ziek is. En jezelf zo gek maken dat je zelf voor niks naar de hap gaat.
Of ze hulp nodig heeft betwijfel ik. Ze houdt enorm van de aandacht, en iemand (vooral een arts) moet haar gewoon eens flink de wind van voren geven. Dan kan ze lekker in een hoekje gaan zitten huilen, maar is het hopelijk klaar met die onzin.
pi_218627708
Misschien heeft dbm iets ernstigs mee gemaakt vroeger met die kinds waardoor ze in die overleefmodus blijft? Of trauma heeft waardoor dat weer angst oproept.
Ik heb laatst 1 blog van haar gelezen. Dus ik ken haar niet zo goed.
pi_218627709
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:07 schreef JaNeeDan het volgende:
Hier staat de robot dagelijks aan als de kinderen naar bed gebracht worden, ideaal met de honden.
Maar daarnaast stofzuigen we zelf ook gewoon nog daar waar dat ding niet bij komt.
Maar met de hoeveelheid spullen die daar staan vraag ik me af of t zinvol is.
pi_218627776
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:57 schreef Overrozen14 het volgende:
Misschien heeft dbm iets ernstigs mee gemaakt vroeger met die kinds waardoor ze in die overleefmodus blijft? Of trauma heeft waardoor dat weer angst oproept.
Ik heb laatst 1 blog van haar gelezen. Dus ik ken haar niet zo goed.
Als zij een trauma heeft dan kan ze daar natuurlijk niks aan doen.
Ze kan zich wel laten helpen, in paniek om een verkoudheid, maar flip/flap (ik weet nooit welke haar dochter is) gaat wel gewoon naar zwemles, dan valt t dus allemaal wel mee.
pi_218627804
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:45 schreef Henrike het volgende:
Tjezus Dbm , wat frappant dat zij altijd naar de spoedpost moet.
Hele dagen tijd maar het is altijd in de avond of weekend.
En het is ook nooit ernstig.
Ze maakt blijkbaar zo'n paniek om een snotneus dat ze er zelf naar van wordt.
Die moet echt hulp zoeken hoor.
Op mijn werk de LVB+ doelgroep doet dit ook altijd. Mogen ook altijd komen en willen alleen gerustgesteld worden door de dokter.
pi_218627813
Maar hoe komt DBM dan in het ziekenhuis? Rijdt ze zelf?
Rijdt dr moeder/ buren?
Komt de ambulance voor?
Gaat dr man mee?
Maar als die meegaat wie blijft er kan bij de kinderen?
pi_218627839
Waarschijnlijk rijdt ze gewoon zelf en gaat ze op de terugweg langs de McDrive.
pi_218627873
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 05:17 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
A – Alles is een symptoom en ADHD
B – B12 tekort en botox.
C – Chronische vermoeidheid door eigen diagnoses.
D – D-vitamine mist nog, maar volgt vast
E – Eigenlijk nooit écht onderzocht.
F – Fysiotherapie? Nee, Google weet beter.
G – Google is je huisarts
H – Hypochondrie
I – Instaziek
J – Janken
K – Kinderen? Even negeren, mama ligt plat.
L – Long covid sinds een nies in 2021.
M – Moe van het moe zijn.
N – Nieuwe ziekte, elke week
O – Overprikkeld door de stofzuiger.
P – Prima pais, altijd drama.
Q – Q-koorts, want waarom ook niet. Of zijn er geen geiten in Barneveld
R – Rust
S – Slaapt overdag, googelt ’s nachts.
T – Tijd om te rusten
U – Uitgeput van de nieuwe klachtenlijst.
V – Verbindeen in rust
W – Wandelen? Nee, te ziek. Shoppen? Ja, kan net.
X – X-ray nog gehad?
Y – Yes, weer een nieuwe diagnose
Z – Zonnebloem vibes, bed is de tempel.
Heel treffend die Lether-ABC 😂😂😂
pi_218627876
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:40 schreef Lampje88 het volgende:
Het kan wel hoor 😉
pi_218627884
Bob kon zelfs al skateboarden toen hij 1 was 😱🤯 niet te geloven
pi_218627888
Nu ook weer dat ze moet zorgen dat ze niets vergeet mee te nemen naar zwemles. Badkleding, handdoek en misschien waterschoenen en je bent toch klaar? Maar misschien hebben ze andere eisen in het hoge noorden

[ Bericht 1% gewijzigd door Lalaland79 op 30-08-2025 09:32:19 (Spelfout ) ]
pi_218627895
Flapje ging gisteren nog bijna dood, want snotneus, maar vandaag kan Flapje gewoon naar zwemles. Natuurlijk meid.
pi_218627905
Beetje zinloos om een plattegrond te laten maken met de stoelen op de grond.

Hier een robot die zijn werk goed doet en waar we veel profijt van hebben. Hij rolt hier dagelijks door huis om te stofzuigen en 2x per week met dweil. Bij het dweilen doe ik altijd alles van de vloer. Bij stofzuigen de ene keer wel, de andere keer niet. We werken beide fulltime, dus het zijn vooral kattenharen en ontbijtkruimels van kind.
pi_218627910
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 09:31 schreef Lalaland79 het volgende:
Nu ook weer dat ze moet zorgen dat ze niets vergeet mee te nemen naar zwemles. Badkleding, handdoek en misschien waterschoenen en je bent toch klaar? Maar misschien hebben ze andere eisen in het hoge noorden
Alsof het ook elke week anders is....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')