🫣 sorryquote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:38 schreef Danielle_ het volgende:
Goedemorgen en een smakelijk ontbijt allemaal met deze titel 🤣
We dachten hetzelfde, zie ik. 🤣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:53 schreef Post-its het volgende:
Omg, judith heeft een tikkie geplaatst voor koffie met gebak in Amsterdam. Blijkbaar omdat volgers dan om vroegen, wie zijn die mensen?
Ik kwam hetzelfde vragen 😆 Ik heb natuurlijk gelijk voor 5 bakjes gedoneerd 🙈quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:54 schreef Beertjeteddy het volgende:
Willen jullie ook een Tikkie betalen voor koffie aan Judith? 🥴
Schaamteloos..quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:53 schreef Post-its het volgende:
Omg, judith heeft een tikkie geplaatst voor koffie met gebak in Amsterdam. Blijkbaar omdat volgers dan om vroegen, wie zijn die mensen?
Ze doet mee met een trial hè, ik ben daar ook voor in het umc geweest, dat is echt een onderzoek wat schrikbarend veel geld kost.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:50 schreef WildeTuinen het volgende:
Goedemorgen!
Vol verbazing de stories van Judith zitten kijken.... Wat een verhaal over dat zicht en wat ontzettend gevaarlijk om dan ook nog even de pas te gaan rijden.
Ik hoop voor haar dat het het waard is om er daarna zo af te liggen, maar ik vind het voor Bob echt ontzettend zielig.
Ben idd benieuwd of ze vandaag de prik mag.
Bedoel je dat ze gaat schooien omdat ze gebak en koffie wil die een ander voor haar betaald?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:53 schreef Post-its het volgende:
Ze neemt haar eigen koffie maar mee in een thermoskan, kind moet ook in tweedehands badwater.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:54 schreef Beertjeteddy het volgende:
Willen jullie ook een Tikkie betalen voor koffie aan Judith? 🥴
Bizar. Sowieso openstaande tikkies, en daarbij kan zij het prima zelf betalen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:53 schreef Post-its het volgende:
Dezelfde mensen die aan Debbie, Kyra en Sanneke doneren.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:53 schreef Post-its het volgende:
Misschien kan ze dat badwater voor de koffie gebruiken. Maximaal recyclen en besparen!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:09 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze neemt haar eigen koffie maar mee in een thermoskan, kind moet ook in tweedehands badwater.
Maar zij beweert al heel lang in een calorietekort te zitten (maar nu in de vakantie misschien niet). Maar niet afvalt door De Schildklier. Vragen.. vragen..quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:11 schreef Mallorcameisje het volgende:
DBM, het is toch gewoon een feit dat je aankomt door niet een kcal tekort te hebben. Ik kan ook wel de schuld leggen bij mijn schildklier, maar weet gewoon dat ik de afgelopen 4/5 maanden weer niet op m’n kcal heb gelet, en dus 7kg ben aangekomen! En dat heeft niks met die schildklier te maken, maar alleen met wat ik in m’n mik stop 🤥 Voor die 4/5 maanden telde ik wel, en viel ik af. Kan ik om gaan janken, maar kan mezelf ook een schop onder m’n hol geven en weer gaan tracken 🫠🙃
Het was spontaan over toen ze de arts-onderzoeker aan de telefoon had zei ze.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
En dat Judith een risico neemt door te rijden met minder zicht, egoisme ten top. Ze denkt totaal niet aan Bob en nog minderen aan andere weggebruikers. Ik vind haar echt een vervelende mentaliteit hebben
Klopt, maar als ik de foto’s zie van haar maaltijden met het aantal calorieën dan klopt dat gewoon echt niet. En voor de aardappel salade gebruikt ze dan weer geen frites lijn, dan ben je ook gewoon niet consequent? Zelf weten natuurlijk maar dan niet gaan piepen 🤷🏼♀quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar zij beweert al heel lang in een calorietekort te zitten (maar nu in de vakantie misschien niet). Maar niet afvalt door De Schildklier. Vragen.. vragen..
Mijn buurvrouw, zou overigens zo een vriendin van DBM kunnen zijn, heeft onlangs een maagband of bypass of zoiets gekregen. Zij postte ook de hele dag dat ze ALLES geprobeerd had en maar niet af viel. Zag ik haar weer lopen met hele zakken snoep en elke dag, de hele dag door, van die Starbucks ijskoffietjes.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:20 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh die blije/niet zo blije mama.
Echt meid als je echt migraine zou hebben dan WIL je die pillen wel slikken. En dan zit je niet een uur later fris en fruitig stories vol te kletsen.
Die vrouw houdt zichzelf ook voor de gek. Van de week deelde ze een wrap (gezonde keuze denk ik) maar daar zette ze bij dat het totaal van calorieën 270 calorieën ofzo was....Meid die wrap alleen al is bijna 200 calorieën (wat overigens helemaal prima is, want je hebt gewoon voeding nodig) Ga jezelf dan niet wijsmaken dat je maar zo weinig binnen krijgt, dan val je inderdaad niet af.
Hahaha dit was precies wat ik dacht 😂.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien kan ze dat badwater voor de koffie gebruiken. Maximaal recyclen en besparen!
O nee... wat verrassend en de sportschool? Ze moest toch zo zwaar trainen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Kinderen op school, en dbm ligt weer op de bank, met haar heftige migraine tv te kijken 🫣
Om deze echt hardop moeten lachen 😂😂😂😂quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:09 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze neemt haar eigen koffie maar mee in een thermoskan, kind moet ook in tweedehands badwater.
Ik stuur ook zo ff een tikkie, wel zin in een lunch op een terras vandaag😆quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:35 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Om deze echt hardop moeten lachen 😂😂😂😂
Ik ga vanavond uit eten. Ga ook een Tikkie openen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:37 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik stuur ook zo ff een tikkie, wel zin in een lunch op een terras vandaag😆
Wel een open tikkie hè, kun je misschien nog een keer.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:37 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik stuur ook zo ff een tikkie, wel zin in een lunch op een terras vandaag😆
Alle schaamte voorbij😳quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:53 schreef Post-its het volgende:
Mensen met een schildklier aandoening merken vaak wel als hun schildklier te snel of te traag gaat. Er wordt vaak bloedgeprikt om dan te kijken wat er veranderd moet worden aan de medicatie.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:48 schreef opwegnaar het volgende:
En voor haar vakantie zei DBM dat ze van maat 50 naar 44 was gegaan (toen ze die loeistrakke korte broek aanhad), maar uiteindelijk is ze -2 kg afgevallen, dat zijn toch geen 3 kledingmaten? En ze zegt weer eens dat het aan haar schildklier ligt, en daarna zegt ze gelijk dat ze moet bloedprikken omdat ze het niet weet? 🤪🤪Ik snap niks meer van die vrouw!
En het dan gek vinden dat niemand haar uitnodigt met oud en nieuwquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:47 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith kent geen gène, wat een naar mens blijkt keer op keer. Egoïstisch en gierig!
Ergens (ver weg) snap ik dat je misschien zou kunnen zeggen "joh juud stuur tikkie krijg je deze koffie van mij!"quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:53 schreef Post-its het volgende:
Dat komt omdat je in spiegelbeeld filmt toch? Of het komt in spiegelbeeld in je filmrol. Tenminste bij mij is dat wel altijd zo 🤣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:33 schreef Henrike het volgende: [..] Ja en 6 kilo en dan zo op je calorieën letten, maar je het is de schuld van de schildklier. Ik zou vanavond een lekkere aardappel salade maken met een pot vette mayonaise. Knap je van op. Hoofdpijn om 06;00 uur maar wel een langdradig filmpje opnemen in een felle lichte kamer, en ze heft pijn aan de linkerkant maar wijst rechts aan?
Ik luisterde niet naar haar stories. Maar vroeg zij serieus om geld voor koffie?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:47 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith kent geen gène, wat een naar mens blijkt keer op keer. Egoïstisch en gierig!
Maar op de afdeling/in de wachtkamer was de vorige keer de koffie gratis. Misschien minder lekker maar als je goedkoop of gratis koffie wil...quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ergens (ver weg) snap ik dat je misschien zou kunnen zeggen "joh juud stuur tikkie krijg je deze koffie van mij!"
Maar dan stuur je dat toch prive? Nu heeft ze straks 30 gekken die 10 euro over maken voor koffie.. lekker binnen lopen zo
Ze kan beter met Ellen gaan manifesteren.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:12 schreef papierentas het volgende:
DBM die een hele preek zit te houden, terwijl ze zogezegd migraine heeft. Nee, je had hoofdpijn. En 6 kilo aangekomen in 6 dagen tijd vakantie? Zo dan heb je wel je best gedaan hoor.
Ja, inderdaad!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:07 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar op de afdeling/in de wachtkamer was de vorige keer de koffie gratis. Misschien minder lekker maar als je goedkoop of gratis koffie wil...
Ms mode valt groot. Een maat L daar van shirt is in andere winkels een xxl. Broeken zit ook vaak stretch in. Ik heb kleding in de kast liggen die ook 3 maten verschillen. En ze vallen allemaal goed. Je kan alleen vergelijken als je dezelfde soort broek hebt gekocht een jaar geleden bv. Maar niet verschillende merken met elkaar gaan vergelijken, wat zij wel doet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:48 schreef opwegnaar het volgende:
En voor haar vakantie zei DBM dat ze van maat 50 naar 44 was gegaan (toen ze die loeistrakke korte broek aanhad), maar uiteindelijk is ze -2 kg afgevallen, dat zijn toch geen 3 kledingmaten? En ze zegt weer eens dat het aan haar schildklier ligt, en daarna zegt ze gelijk dat ze moet bloedprikken omdat ze het niet weet? 🤪🤪Ik snap niks meer van die vrouw!
Ik verbaas me erover dat ze weer boodschappen gaat doen, had ze dat gisteren ook al niet gedaan?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:17 schreef Pumba2024 het volgende:
En Milou (Hofmeester) gaat maar weer eens met de jongens eten kopen. Zo zonde dat ze haar jongens leert dat alles om eten draait . Ze is zelf vaak met haar gewicht bezig waarom dan nu de jongens hele dagen volstoppen . Ze heeft echt veel te veel tijd over nu ze
Niet meer werkt . En haar enige bezigheid is shoppen en daarbij hoort altijd een ijsje , een loempia , een portie kibbeling . Zou ze niet weten dat vetcellen in de jeugd worden aangemaakt en dat je daar je hele leven last van houdt ?
Maar geen gebak 😂 ik heb trouwens ook trek in gebak ineens 👌 wie kan ik een tikkie sturen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:07 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar op de afdeling/in de wachtkamer was de vorige keer de koffie gratis. Misschien minder lekker maar als je goedkoop of gratis koffie wil...
Nog over dit... toch bizar dat je bijna de helft of meer dan de helft weg moet halen anders val je door de mand.. en dat wat je wel laat staan ook niet echt positief is 🤔 kickt ze dan echt zo hard op dat handje vol mensen dat er wel nog blind in trappen??quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik kijk nu even de TikTok van DL en zie daar staan ‘102 reacties’ maar ik zie er veel minder. Komt dat omdat ik niet ben ingelogd (wat ik ook niet ga doen) of heeft ze er een stuk of 70 geswifferd?
Ik vind het vreselijke namen 🫣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik moet Milou ook altijd een beetje grinniken om die namen van de jongens, ze hebben Engelse namen, maar het wordt zo enorm Hollands uitgesproken 🙈
Mijn smaak is het ook niet idd, maar als je dan voor zulke namen kiest, spreek ze dan iig fatsoenlijk uit 🙈quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijke namen 🫣
Wil iemand mij ook koffie en gebak doneren? Ben er ook wel aan toe.. Stuur ik hier ff een open tikkie. Ja? Lief! 😘🤣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hahaha dit was precies wat ik dacht 😂.
Ik hoor altijd iedereen zeuren dat alles zo duur is, maar er zijn kennelijk ook legio mensen die doneren aan een kop koffie met gebak.
Nou absoluut. Zij lacht veel weg, maar het is duidelijk dat die meiden de baas zijn...quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:32 schreef Rimboequeen het volgende:
Drielingmoedee Tatiana laat steeds vaker zien dat ze het totaal niet aankan om die 3 meisjes op te voeden. Trieste situatie.
Maar hoorde ik haar nou in een story zeggen dat ze liever niet steeds op de bank ligt, oid? Ik zal haar naam hier bij de Efteling eens doorgeven, voor als Pinokkio een dagje vrij wil.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Kinderen op school, en dbm ligt weer op de bank, met haar heftige migraine tv te kijken 🫣
Heftig hey.. ze heeft wel fijne vangnetten maar eind van de dag heeft ze er wel 3 in haar uppie 🫣 en dan blijkt ook wel weer dat opvoeden niet start met 4 jaar.. leuk dat ze zelf veel weglacht maar ondertussen doen die meiden het ook.. haha kijk ons eens stout zijn x3quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:32 schreef Rimboequeen het volgende:
Drielingmoedee Tatiana laat steeds vaker zien dat ze het totaal niet aankan om die 3 meisjes op te voeden. Trieste situatie.
Volgens mij kan pinokkio met pensioen als ik alle jokkebrokken aanmeldquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:06 schreef Mirp het volgende:
[..]
Maar hoorde ik haar nou in een story zeggen dat ze liever niet steeds op de bank ligt, oid? Ik zal haar naam hier bij de Efteling eens doorgeven, voor als Pinokkio een dagje vrij wil.
En ze gaat ook nog een schoonheidsslaapje doen, maar dat zal dan in bed zijn ipv de bankquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:06 schreef Mirp het volgende:
[..]
Maar hoorde ik haar nou in een story zeggen dat ze liever niet steeds op de bank ligt, oid? Ik zal haar naam hier bij de Efteling eens doorgeven, voor als Pinokkio een dagje vrij wil.
Ja, iedere week een andere Pinokkio en je maakt zo een paar maanden vol.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Volgens mij kan pinokkio met pensioen als ik alle jokkebrokken aanmeld
Kan Doornroosje ook af en toe vrij nemen. Plus komt DBM in de Efteling zonder dure kaartjes te betalen. Win-win dus.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:13 schreef Earring het volgende:
[..]
En ze gaat ook nog een schoonheidsslaapje doen, maar dat zal dan in bed zijn ipv de bank
Dus ze heeft wel gelijk haha
Och ja... veelslapers hebben we ook voldoende in de aanbieding 👌quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:24 schreef Mirp het volgende:
[..]
Kan Doornroosje ook af en toe vrij nemen. Plus komt DBM in de Efteling zonder dure kaartjes te betalen. Win-win dus.
Sowieso no way dat ze maat 44 heeft. En die broek kan wel 44 zijn, want die was zeker 3 maten te klein.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:48 schreef opwegnaar het volgende:
Dat een maat 44 dicht gaat, betekent niet dat je hem per se past 🙈.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:39 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Sowieso no way dat ze maat 44 heeft. En die broek kan wel 44 zijn, want die was zeker 3 maten te klein.
Ik vraag me zo af wat zij in de spiegel ziet??
Sanneke (ook een notoire zeur over gewicht en van alles) kleed zich in elk geval beter.
Ik keek eerder dit jaar/vorig jaar ‘een huis vol’ en toen vond ik het daar al heftig. Volgens mij worden de kinderen in weinig geremd/begeleid/aangesproken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Heftig hey.. ze heeft wel fijne vangnetten maar eind van de dag heeft ze er wel 3 in haar uppie 🫣 en dan blijkt ook wel weer dat opvoeden niet start met 4 jaar.. leuk dat ze zelf veel weglacht maar ondertussen doen die meiden het ook.. haha kijk ons eens stout zijn x3
Waarom ze eerst start met filmen en daarna de kraan pas uitzet is voor mij wel een raadsel
Alsof zij de enige patiënt is in een enorm academisch ziekenhuis die bloed moet laten prikken en ze allemaal op Haar zitten te wachten, en ruzie gaan maken wie de bepalingen mag doen..quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:00 schreef Farfallefalle het volgende:
Als Judith straks weer gaat zeiken dat ze te lang moet wachten is het echt haar eigen schuld hoor. Ze komt veel te laat aan bij dat bloedprikken en wil dan wel dat het allemaal met spoed wordt verwerkt. Zij heeft echt het idee dat de wereld om haar draait.
Daar word je als arts toch dood moe van? Mevrouw Judith te laat omdat ze perse haar kind op de fiets naar school moet brengen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Alsof zij de enige patiënt is in een enorm academisch ziekenhuis die bloed moet laten prikken en ze allemaal op Haar zitten te wachten, en ruzie gaan maken wie de bepalingen mag doen..
Je zou toch denken dat zij, ook gezien haar geschiedenis, wel weet hoe eea werkt in ziekenhuizen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Alsof zij de enige patiënt is in een enorm academisch ziekenhuis die bloed moet laten prikken en ze allemaal op Haar zitten te wachten, en ruzie gaan maken wie de bepalingen mag doen..
Hij heeft regelmatig speelafspraken/ zij neemt een vriendje mee na de bso. Dan zou je toch kunnen vragen aan die ouder of die B even mee kunnen nemen naar school?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:17 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Daar word je als arts toch dood moe van? Mevrouw Judith te laat omdat ze perse haar kind op de fiets naar school moet brengen.
Ze had er ook voor kunnen kiezen om Bob met de auto naar school te brengen, scheelt weer een keer op en neer pendelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hij heeft regelmatig speelafspraken/ zij neemt een vriendje mee na de bso. Dan zou je toch kunnen vragen aan die ouder of die B even mee kunnen nemen naar school?
Nu moest ze naar school fietsen en weer terug voor ze weg kon.
Ik vind het vaak heel sneu, die meisjes worden zo enorm veel gefilmd.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik keek eerder dit jaar/vorig jaar ‘een huis vol’ en toen vond ik het daar al heftig. Volgens mij worden de kinderen in weinig geremd/begeleid/aangesproken.
En dat zal nog vele jaren zo doorgaan, vrees ik. Op school zullen ze wel iets van discipline aangeleerd krijgen, maar er blijven nog heel veel uren niet-school over.
Kon ze gelijk even van door de wasstraatquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Koffie met taart op kosten van een stel gekken die haar zielig vinden. Bijzonder fenomeen.
Even gecheckt: tikkie staat nog open. Bizar.
Ik vond het ook vreselijk om te zien, 1 puinbak daar. Er wordt gewoon niet opgevoed.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik keek eerder dit jaar/vorig jaar ‘een huis vol’ en toen vond ik het daar al heftig. Volgens mij worden de kinderen in weinig geremd/begeleid/aangesproken.
En dat zal nog vele jaren zo doorgaan, vrees ik. Op school zullen ze wel iets van discipline aangeleerd krijgen, maar er blijven nog heel veel uren niet-school over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had een vlog geüpload met aan het einde iets over waarom ze willen verhuizen. Nu is die vlog weg, het einde aangepast en opnieuw gepost. Ivm commentaar van haar buren onder de oude video ofzo. Heeft iemand deze gezien? En wat er voor commentaar was?
[ Bericht 0% gewijzigd door Ananas-banana op 28-08-2025 13:41:53 (Typefout ) ]
Ze had hem ook naar de voorschoolse opvang kunnen sturen, het is maar 1 keer in de paar wekenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze had er ook voor kunnen kiezen om Bob met de auto naar school te brengen, scheelt weer een keer op en neer pendelen.
Ik vind Judith best wel egoïstisch, alles lijkt om haar te moeten draaien.
Dit. Next level gierigquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:34 schreef Johanna38 het volgende:
Klik op mijn link, zegt Juud, dan heb ik de kosten voor de wasstraat eruit. Juud heeft voor mij duidelijk niet de gun-factor. Ik betaal nog liever de volle mep, dan dat ik haar sponsor.🤮
Oh, maar dat snap ik ook wel. Ik zou in haar geval dan in een dag meer naar huis zijn gereden (dan hoef je ook geen 170 km/uur te rijden). Natuurlijk, haar kind moest naar school, maar veiligheid zou voor mij belangrijker zijn in zo'n geval.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:36 schreef Louuuu_lou het volgende:
Vond dat verhaal van Judith over dat zichtverlies ook heftig, lijkt me ook heel eng om zo op te staan op de dag dat je naar huis wilt rijden. En snap ook de opmerkingen hier daarover wel. Maar tegelijkertijd, wat moet ze dan doen? Ze heeft die ochtend gelijk contact opgenomen met haar arts, het probleem trok vanzelf weg én ze kreeg groen licht van de artsen om te gaan rijden, met een duidelijke instructie voor als het terug zou komen… wat had ze dan moeten gaan doen? Je tovert ook niet 1,2,3 iemand tevoorschijn die je naar huis kan rijden, en een dag wachten is evengoed een risico (want wie weet komt het de volgende dag langer of heftiger terug, weet jij veel). Ik weet niet of ik zelf zou durven rijden op zo’n moment, maar ik snap ergens ook wel dat je dan kiest om te vertrouwen op het oordeel van je artsen.
Ja haha dat was idd zoquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:48 schreef opwegnaar het volgende:
Scherp! Al denk ik niet dat MB haar vrijgezellenhuis in gaat richten met spullen van de ikea haha.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:48 schreef Tinker14 het volgende:
Meelezer hier!
Hebben jullie de schermpjes gezien bij MB op dr laptop?
IKEA storage, nieuw servies, barkruk…….
I mean….
Nee daar heb ik op geletquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:05 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Dat komt omdat je in spiegelbeeld filmt toch? Of het komt in spiegelbeeld in je filmrol. Tenminste bij mij is dat wel altijd zo 🤣
Ze heeft op dat moment idd weinig keuze dan uiteindelijk te gaan rijden, echter kiest ze wel voor 170 km per uur..... En activiteiten die haar enorm veel energie kosten in de dagen voor de terugreis.....quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:52 schreef Tarantelle het volgende:
En soms denk ik weleens dat dat een nadeel is van alleenstaande moeder zijn. Dat je soms door omstandigheden niet reële risico's in kunt schatten en daardoor dingen doet die niet helemaal verantwoord zijn. Als je een partner hebt, dan kun je elkaar tot de orde roepen, wat vriend en ik ook regelmatig doen in dit soort gevallen.
Dat ze gewoon oprecht gestelde vragen mbt haar ziekte weghaalt zegt genoeg. Geef gewoon een duidelijk antwoord. Als je niks te verbergen hebt is dat gewoon een stuk duidelijker.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nog over dit... toch bizar dat je bijna de helft of meer dan de helft weg moet halen anders val je door de mand.. en dat wat je wel laat staan ook niet echt positief is 🤔 kickt ze dan echt zo hard op dat handje vol mensen dat er wel nog blind in trappen??
Misschien voor JvP? Blijft gissen, maar vond het wel opvallend.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:55 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Scherp! Al denk ik niet dat MB haar vrijgezellenhuis in gaat richten met spullen van de ikea haha.
Misschien voor de zaak?
Pinokkio heeft genoeg invallers die voor hem in de rij staan, Debbie , Dbm...quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:06 schreef Mirp het volgende:
[..]
En op het umc is het echt niet normaal druk met bloedprikken. Ik kom uit een kleinere woonplaats in het oosten maar ik heb met verbazing in het umc gekeken hoe mega druk het daar was.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze ging de auto wassen en laten reinigen, 3 keer raden wie dat heeft betaaldquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Koffie met taart op kosten van een stel gekken die haar zielig vinden. Bijzonder fenomeen.
Even gecheckt: tikkie staat nog open. Bizar.
Ze heeft weer gepostquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:56 schreef tialtngo het volgende:
Junoordzij is ook al een paar dagen stil. Hoop dat het gewoon is omdat ze tijdens haar wandeltocht geen bereik heeft en er niets aan de hand is.
Alsof daar zomaar plek vrij is (en ook nog op wisselende dagen). Hier niet igg, net zoals hier je niet alleen vakanties kunt afnemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze had hem ook naar de voorschoolse opvang kunnen sturen, het is maar 1 keer in de paar weken
Dat viel mij gisteren ook op ja!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:48 schreef Tinker14 het volgende:
Meelezer hier!
I mean….
Bij ons kan dit gelukkig wel, voor en naschoolse opvang is flexibel en in de vakantie ookquote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:17 schreef Post-its het volgende:
[..]
Alsof daar zomaar plek vrij is (en ook nog op wisselende dagen). Hier niet igg, net zoals hier je niet alleen vakanties kunt afnemen.
En zij heeft geen contract met de opvang, denk dat ze een op zijn minst een flex contract moet hebben om een aanvraag te kunnen doen. Maar zij maakt helemaal geen gebruik van de bso.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:17 schreef Post-its het volgende:
[..]
Alsof daar zomaar plek vrij is (en ook nog op wisselende dagen). Hier niet igg, net zoals hier je niet alleen vakanties kunt afnemen.
Aanvallen? 🤣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat is de tekst eigenlijk op de vlek tatoeage op de spierbal van DBM? Ik heb het proberen te ontcijferen maar kan er niks van maken.
Gekke henkie 🫣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:10 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze ging de auto wassen en laten reinigen, 3 keer raden wie dat heeft betaald
Laat ik voorop stellen dat ik altijd goed op mijn kinderen let. Maar iemand die een camera verbergt in een sleutel? Ja dan kan mezelf en mijn gezin wel thuis opsluiten.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Pas goed op je kinderen mensen!! Is advies van de boze mama! Nav een pedofiel die kinderen filmt in plopsa.. 👌 grappig van een moeder die tot in detail alles open post op internet en enkel op insta doet alsof ze haar kinderen beschermt 👍
Die vrouw is zoooo domquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Pas goed op je kinderen mensen!! Is advies van de boze mama! Nav een pedofiel die kinderen filmt in plopsa.. 👌 grappig van een moeder die tot in detail alles open post op internet en enkel op insta doet alsof ze haar kinderen beschermt 👍
Maar toen wist ze nog niet dat er pedofielen bestonden? Dat weet ze nu pas, want het staat op insta?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik gok:quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat is de tekst eigenlijk op de vlek tatoeage op de spierbal van DBM? Ik heb het proberen te ontcijferen maar kan er niks van maken.
Waarom pakt ze de vaatwasser in? Gaat ze die iemand cadeau doen??quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘ Ik heb tv gekeken, ik heb de was aan gezet, de keuken opgeruimd en vaatwasser ingepakt, gegeten. En nu ga ik op bed. Die migraine is KILLING ME
Op bed maar even tot 12 uur wachten dan mag ik de nieuwe dosis paracetamol en ibu’
Tot zo ver de killende migraine dames.
Die laatste zou het best kunnen zijn..quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:47 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik gok:
'cray cray'
'fucking vet'
Of
'op karakter'
Of het nummer van de HAP
Dat mag je niet zeggen he? Je hebt niet goed opgelet afgelopen week 🙃😉quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik altijd goed op mijn kinderen let. Maar iemand die een camera verbergt in een sleutel? Ja dan kan mezelf en mijn gezin wel thuis opsluiten.
Ennee DBM.... een beter milieu begint bij jezelf, bescherm jij je kinderen eens. De namen, gezichten en medische geschiedt zijn op internet gewoon te vinden 👌
Ja hoe kun je in hemelsnaam gaan stofzuigen als je zo "terminaal" ziek bent? Ze heeft huishoudelijke hulp 1 voor boven en 1 voor beneden.. als dan roy 1x een stofzuiger er doorheen haalt is het prima toch. Zij ligt op bed en de kids zijn veel onder de pannen.. ze is normaal ook niet perse heel schoon ofzo 😅quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:57 schreef Earring het volgende:
Debbie schooit naar een gratis stofzuiger
Heeft ze ooit al gehad 🤣 een robot stofzuiger van een vaag b merk.. was ze helemaal hypodepypo over... geweldig fantastisch!! Na 2 weken toch al wat minder.. voor de dweilfunctie moest het hele ding omgebouwd worden.. bovendien was hij veel te snel vol... en na een maand was ze al aan het klagen dat de helpdesk ook slecht was 🤣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:57 schreef Earring het volgende:
😂quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:47 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik gok:
'cray cray'
'fucking vet'
Of
'op karakter'
Of het nummer van de HAP
Gaat ze hem dan ook gebruiken?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:57 schreef Earring het volgende:
🤣 zou er echt iemand zijn die geloofd dat daar 4 allergische mensen wonen? Cavia's en katten zijn nou niet echt aan te raden... en als die zooi is ook niet bepaald bevordelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:32 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie heeft met al die troep op de vloer niks aan een robotstofzuiger. Dat ding staat om de haverklap stil.
En een licht gewicht stofzuiger? Gezien het feit dat 4 mensen daar in huis allergieën hebben zou ik vooral investeren in een stofzuiger met hepa filter. Daar vraagt ze dan weer niet om.
Nee zal wel voor de hulp zijn. Of voor Royquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Gaat ze hem dan ook gebruiken?
Zij gelooft het😉quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣 zou er echt iemand zijn die geloofd dat daar 4 allergische mensen wonen? Cavia's en katten zijn nou niet echt aan te raden... en als die zooi is ook niet bepaald bevordelijk
Fucking?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze zegt hiervoor nog nooit hoofdpijn gehad te hebben 🤔 (wat ik betwijfel hoor) dan is beetje hoofdpijn direct iets heftigs natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:50 schreef Dandelions het volgende:
Ik wil ook wel die "migraine" van dbm
Dan kan ik gewoon nog dingen doen, top!
Weet niet zo goed wat zij onder migraine verstaat
Vroeg me met haar cleane foto van keuken wel af wanneer er barkrukken zouden komen. Mss gewoon voor daar.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:48 schreef Tinker14 het volgende:
Meelezer hier!
I mean….
haha heel scherp Sherlock!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:48 schreef Tinker14 het volgende:
Meelezer hier!
I mean….
Ze heeft al eerder gedeeld dat ze 'migraine' had, dus ook dat klopt weer niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze zegt hiervoor nog nooit hoofdpijn gehad te hebben 🤔 (wat ik betwijfel hoor) dan is beetje hoofdpijn direct iets heftigs natuurlijk
Nee want de Efteling is 'overrated'.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:06 schreef Mirp het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk idd, maar ja zij leeft risicovol he, kennelijk hoort daar dit ook bij. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze laatste 2(?) uurtjes bijna in slaap viel, Bob op enkel een stoel verhoger zit, dus als er iets gebeurd hij ook echt 0 bescherming heeft.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:27 schreef Maretakje het volgende:
Ongetwijfeld heel erg mosterd, ben nog niet bij gelezen.
Judith die dus op de dag dat ze naar huis moet rijden minder zicht heeft. Vervolgens later dan verwacht weg gaat. Pijn aan haar been heeft, zicht (misschien niet volledig) hersteld, en vooral hard rijden. In Duitsland en geregeld filmen achter het stuur.
Living on the edge! Zo onverantwoord voel haar kind en de andere weggebruikers.
Vast niet meer als ze gratis naar binnen mag 🫣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:30 schreef Snaky het volgende:
[..]
Nee want de Efteling is 'overrated'.
Ik vond die patroontjes erg leuk voor een baby... blijf het bijzonder vinden dat ze die kinderen echt klein houdquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:46 schreef Ballerina888 het volgende:
Die kleding ook weer bij DBM, afschuwelijk. Zegt ze er nog bij dat ze van leggings met wijde shirts houdt, duhh ze draagt zelf ook niks anders.
Maar die printjes...
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:39 schreef Ananas-banana het volgende:
SanneIk zag dat een van de buren had gereageerd dat ze het niet netjes vond dat dit op social media werd gedeeld en dat een verhaal 2 kanten heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had een vlog geüpload met aan het einde iets over waarom ze willen verhuizen. Nu is die vlog weg, het einde aangepast en opnieuw gepost. Ivm commentaar van haar buren onder de oude video ofzo. Heeft iemand deze gezien? En wat er voor commentaar was?Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
Onze oudste heeft nogal een aparte smaak qua kleding (veel kleur, tie dye(schrijf ik dat goed?) Regenbogen etc) en hij wordt nooit gepest met zijn kleding, terwijl andere jongens uit de klas toch echt voornamelijk spiderman of sad beige dragen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:50 schreef Post-its het volgende:
Ik had kind vandaag een bluey shirt aangedaan (gekregen), en dat werd pas buiten de deur opgemerkt door kind in de haast. Kind zei meteen, dit shirt wil ik niet aan. Dit shirt mag naar een ander kindje. Bluey is voor baby's, moest meteen aan flap van dbm denken.... hopelijk wordt hij er niet mee gepest.
Weer uitbreiding van de 'pyjama ' garderobequote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:46 schreef Ballerina888 het volgende:
Die kleding ook weer bij DBM, afschuwelijk. Zegt ze er nog bij dat ze van leggings met wijde shirts houdt, duhh ze draagt zelf ook niks anders.
Maar die printjes...
Dat vind ik met de kleding van haar zoon ook altijd zoquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vond die patroontjes erg leuk voor een baby... blijf het bijzonder vinden dat ze die kinderen echt klein houd
Leuk ook voor die meiden dat dit week online geslingerd wordquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:26 schreef Harper het volgende:
demammavan:
Ik vind de zooi op de kamer van S&S wel erg hoor. Het lijkt me ook geen ideale combi met huismijtallergie, wat, als ik het goed onthouden heb, daar speelt.
Ik snap het "als ze op de middelbare zitten, laat ik ze volledig los" niet zo. Bovendien zitten ze nog niet op de middelbare.
Jaaa kan AM gelijk haar dweilstofzuiger promotenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Leuk uitje bij AM die pluktuin, zou ze binnenkort bij Debbie gaan plukken?
Ik had die story in eerste instantie niet helemaal gekeken, maar dacht dus dat dat Lilo en stitch gebeuren idd een pyjama was.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:16 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Weer uitbreiding van de 'pyjama ' garderobe
Ja dat kwam ook in mij op.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:00 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik vermoed soms dat JvP al een tijdje bij haar ouders doorbrengt
In de ochtend had ze wel een foto in Uden. Ze zal haar kinderen naar school moeten brengen in de regio van haar ex en haar ouders wonen daar ook. Ik vermoed dat ze daar dan blijft ipv heen en weer rijden, wat ik wel snapquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:00 schreef Iris2.0 het volgende:
Dat zegt ze ook, dat ze daar haar werkplek heeft ivm heen en weer rijdenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:08 schreef Post-its het volgende:
[..]
In de ochtend had ze wel een foto in Uden. Ze zal haar kinderen naar school moeten brengen in de regio van haar ex en haar ouders wonen daar ook. Ik vermoed dat ze daar dan blijft ipv heen en weer rijden, wat ik wel snap
Dat schrijft ze ook, veel reistijd. En ze schrijft ook in haar post dat er al katten zijn. Dan heeft ze het gewoon over de boerderij lijkt mij.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:08 schreef Post-its het volgende:
[..]
In de ochtend had ze wel een foto in Uden. Ze zal haar kinderen naar school moeten brengen in de regio van haar ex en haar ouders wonen daar ook. Ik vermoed dat ze daar dan blijft ipv heen en weer rijden, wat ik wel snap
En wat denk je van die sushi nights die ze heeft. Ik las laatst dat dat ook 70 tot 100 kcal per stuk bevat of zoiets. Met 5 stukjes heb je nog niet gegeten....quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:05 schreef Lampje88 het volgende:
Dbm laat precies in de laatste story zien wat er steeds fout gaat.. o nee het is die schildklier🤡
Ik dacht dat het pyjama's warenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:46 schreef Ballerina888 het volgende:
Maar die printjes...
Die streepjes en hartjes idd leuk voor zo'n uk. Maar die stitch meuk...quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vond die patroontjes erg leuk voor een baby... blijf het bijzonder vinden dat ze die kinderen echt klein houd
Ja zeker begrijpelijk. Alleen leek dit voorheen niet dat ze dan bij haar ouders aan het werk ging. Altijd met 'de liefdes'quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:08 schreef Post-its het volgende:
[..]
Zaten ook van die pastelle beertjes enzo tussen 🤢 kreeg ik ook in mijn eerste kraamtijd... gelukkig veel kleertjes dus kon onderin de laquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:15 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Die streepjes en hartjes idd leuk voor zo'n uk. Maar die stitch meuk...
Ja heel logisch, ik geloof haar/ze op hun woord 🤣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat schrijft ze ook, veel reistijd. En ze schrijft ook in haar post dat er al katten zijn. Dan heeft ze het gewoon over de boerderij lijkt mij.
Logisch dat ze bij haar ouders is.
Die is weggereden 🫣 die kon die zooi niet aanquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou Debbie heeft 2 stofzuigers besteld 🤣 echt... wat heeft ze met die vorige robot gedaan??
Volgens mij zou de jongste bij het meisje van Michelle in de klas komen. Ze hebben toch ook samen op de peuterspeelzaal gezetenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:19 schreef HighRainbows het volgende:
Zit de jongste van jvp toch bij haar oudste kids op school nu?
Stitch is momenteel helemaal hip onder kleuters geloof ik, hier op school ook. Maar mijn kinderen hebben geen idee wat het isquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:15 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Die streepjes en hartjes idd leuk voor zo'n uk. Maar die stitch meuk...
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:19 schreef HighRainbows het volgende:
Zit de jongste van jvp toch bij haar oudste kids op school nu?
Dit is helemaal niet relevant, houd die kindjes er een beetje buiten.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:25 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Volgens mij zou de jongste bij het meisje van Michelle in de klas komen. Ze hebben toch ook samen op de peuterspeelzaal gezeten
Ja stitch is zeker hip. Andere figuren waren dat ook toen mijn kinderen klein waren🤣.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Stitch is momenteel helemaal hip onder kleuters geloof ik, hier op school ook. Maar mijn kinderen hebben geen idee wat het is
Ik zou er nog één hebben besteld: voor de trap. En wat die robot beneden gaat doen vraag ik me af. Daar ligt zoveel op de vloer, dat redt zo’n ding nooit.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou Debbie heeft 2 stofzuigers besteld 🤣 echt... wat heeft ze met die vorige robot gedaan??
Je ziet toch dat zij veel op de boerderij is?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:20 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ja heel logisch, ik geloof haar/ze op hun woord 🤣
Ik vind die paarden daar altijd zo droevig kijkenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:28 schreef Ballerina888 het volgende:
Pff AM weeeer naar die manege, zou er doodziek van worden.
Kan ook in scene zijn gezet hequote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je ziet toch dat zij veel op de boerderij is?
Dat is hun hele leven. Tenminste het stuk wat ze laten zien. Alles voor de likes, hartjes en duimpjes.quote:
Haha ik zou ook droevig kijken als ik meerdere keren per week verschillende Geertsen zou zien🤣.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind die paarden daar altijd zo droevig kijken
Ja ik ook, gewoon niet compleetquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:37 schreef Lalaland79 het volgende:
Als ik kinderen in een legging zie met een trui denk ik altijd dat er nog een onderdeel mist aan de outfit.🤣 Een rokje of kort broekje ofzo
Ik heb een hekel aan het woord, maar vind het ontzettend cringe.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:02 schreef lila01 het volgende:
Wat is dat nou weer voor hysterisch filmpje van MB waarop ze op de rug van haar zoontje springt en maximaal lacht naar de camera die ze vantevoren heeft klaargezet?
Vreselijk. Ze doet net alsof ze uitbundig naar iemand lacht, maar het is gewoon haar eigen camera.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:04 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het woord, maar vind het ontzettend cringe.
Mijn dochter zou dit ook kunnen. En het is idd heel erg daar. Maar ik laat dit niet los, maakt me niet uit of dat normaal is voor pubers. Het is mijn huis en ik wil daarin geen afdeling van de milieustraat.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:26 schreef Harper het volgende:
demammavan:
Ik vind de zooi op de kamer van S&S wel erg hoor. Het lijkt me ook geen ideale combi met huismijtallergie, wat, als ik het goed onthouden heb, daar speelt.
Ik snap het "als ze op de middelbare zitten, laat ik ze volledig los" niet zo. Bovendien zitten ze nog niet op de middelbare.
Dat was idd op hetzelfde moment als die drinkyoghurt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:09 schreef Lalaland79 het volgende:
DBM at van de week ook de My muesli in dr yoghurt. Dat is ook al zo'n suikerbom
Is ook niet heel moeilijk dat hij haar kan dragen, ze weegt immers niks. Maar buiten dat, ontzettend cringe en narcistisch als je het mij vraagtquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:05 schreef lila01 het volgende:
Wat is dat nou weer voor hysterisch filmpje van MB waarop ze op de rug van haar zoontje springt en maximaal lacht naar de camera die ze vantevoren heeft klaargezet?
[..]
Vreselijk. Ze doet net alsof ze uitbundig naar iemand lacht, maar het is gewoon haar eigen camera.
Het is supercringe.
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:02 schreef Raradefayee het volgende:
Mb’s laatste post. Maximale parentificatie.
Naar mijn idee kijkt hij ook erg ongemakkelijk. En oma schrijft onder de post dat zij ook opgetild mocht worden. Zo bijzonder.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:24 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Is ook niet heel moeilijk dat hij haar kan dragen, ze weegt immers niks. Maar buiten dat, ontzettend cringe en narcistisch als je het mij vraagt
Sinds ze niet meer met Koen of JvP kleffe foto' s of filmpjes kan maken moet dat jochie eraan geloven.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:02 schreef Raradefayee het volgende:
Mb’s laatste post. Maximale parentificatie.
Haha ik dacht dat je dat ‘zo bijzonder’ zelf had verzonnen maar dat zegt ze echt! Ik pis 😂quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:41 schreef Cyan het volgende:
[..]
Naar mijn idee kijkt hij ook erg ongemakkelijk. En oma schrijft onder de post dat zij ook opgetild mocht worden. Zo bijzonder.![]()
Ja haha! Michelle heeft het misschien niet van een vreemde.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:04 schreef Tweetheelepels het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat je dat ‘zo bijzonder’ zelf had verzonnen maar dat zegt ze echt! Ik pis 😂
Nou idd, die is niet goed hoor 🤦🏼♀quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:37 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Ja, idd. Die tekst erbij is voer voor psychologen.
J en K nog wel, denk ik. Zij plaatst nog wel met haar bonussen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB gebruikt #momoffour.
Nah ik ben er wel van overtuigd dat de poly niet meer is.
Is dat niet omdat het vlakbij de school van de kinderen is? Dat het qua tijd gewoon praktischer is?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:00 schreef Iris2.0 het volgende:
Heeft ze eigenlijk wel een arts bezocht voor haar been? Daar zou ik in ieder geval mee beginnen voor je iets (nog meer) kapot masseert..quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:04 schreef Lalaland79 het volgende:
Judith vraagt tips om dr kuit te masseren want met een foamroller lukt niet. Is het niet verstandiger om even langs de fysiotherapeut te gaan. Ze heeft er nu al ruim een week last van. Of anders een warmte crème of kruik erop
Ja inderdaad, toen was een van haar stokpaardjes nog dat kinderen alleen mochten slapen op hun kamer en er absoluut niet mochten spelen oid, en ze wilde geen rommel aan de muren. Fijn voor die kinderen dat ze dat rare gedoe heeft losgelaten. Die kinderen hebben al nauwelijks persoonlijke ruimte in dat huis en met die constante camera, fijn dat ze nu gewoon een lekkere eigen kamer met rommeltjes enzo hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:11 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: ik vind de kamers van S en S enorm meevallen (het kan veel erger...). Ik vind het wel positief dat Annemarie het nu loslaat, voorheen was die kamer enorm klinisch en stonden er alleen bedden. Bij de jongste 2 zie je ook meer frutsels op de kamer, ziet er meteen veel leuker uit.
Ik volg haar niet, maar moest hier om hardop grinnikenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Een nieuw dieptepunt qua linkjes bij Milou 🫣🤦♀ een linkje naar haar aardappels
Ben ik heel erg als mijn eerste reactie was ‘misschien erg last van misselijkheid het eerste trimester’? 🫣quote:
Geldklopperij, vroeger gingen de manegepaarden bij mjn kinderen inde zomervakantie een aantal weken naar een weiland, en had je een aantal weken vrijquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:28 schreef Ballerina888 het volgende:
Pff AM weeeer naar die manege, zou er doodziek van worden.
Kijken hoe het na de vakantie gaat, als de kinderen niet meer thuis zijn overdag , ik denk dat ze het dan weer opruimdquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 02:26 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ja inderdaad, toen was een van haar stokpaardjes nog dat kinderen alleen mochten slapen op hun kamer en er absoluut niet mochten spelen oid, en ze wilde geen rommel aan de muren. Fijn voor die kinderen dat ze dat rare gedoe heeft losgelaten. Die kinderen hebben al nauwelijks persoonlijke ruimte in dat huis en met die constante camera, fijn dat ze nu gewoon een lekkere eigen kamer met rommeltjes enzo hebben
Geeft voor mij aan dat het best mee zal vallen die omstandigheden. Anders stop je wel met dat onzinnige linkjes delen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:29 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke: positief dat ze, ondanks dat er iets is en daarom even geen brabbelstories deelt, wél blijft werken om geld te verdienen. Want zeg nou zelf, wie kijkt er niet uit naar linkjes om op te klikken zodat zij gratis geld krijgt?
Ik zeg we maken een open tikkie voor haar🤣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:10 schreef Miepje77 het volgende:
Ze zal wel niet aanvullend verzekerd zijn en de fysio zelf moeten betalen.
Eens. Aandacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:40 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Geeft voor mij aan dat het best mee zal vallen die omstandigheden. Anders stop je wel met dat onzinnige linkjes delen.
Ja dat weet ik ook dat haar kids daar op school zitten. Maar het is m'n onderbuik die dit vermoed nav de stories mensen. Wat ze laten zien is niet kloppend, moge dat inmiddels duidelijk zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:27 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Is dat niet omdat het vlakbij de school van de kinderen is? Dat het qua tijd gewoon praktischer is?
Is ze weer zwanger?😱 Ik volg haar namelijk niet (meer). Dat zou niet best zijn iigquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 06:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ben ik heel erg als mijn eerste reactie was ‘misschien erg last van misselijkheid het eerste trimester’? 🫣
Ze heeft er niets over gedeeld, maar het zou in haar geval natuurlijk zomaar kunnen. Volgens mij heeft haar regio vandaag de laatste vakantiedag. Ze is wel vaker langer offline tijdens vakanties toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:57 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Is ze weer zwanger?😱 Ik volg haar namelijk niet (meer). Dat zou niet best zijn iig
Nee, weet ik niet. Maar dat was mijn eerste gedachte bij haar afwezigheid. 😁quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:57 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Is ze weer zwanger?😱 Ik volg haar namelijk niet (meer). Dat zou niet best zijn iig
Ik denk dat het ook aangeeft dat ze blijkbaar nog best veel verdient met die stomme linkjes en dat ze het geld ook wel nodig hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:40 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Geeft voor mij aan dat het best mee zal vallen die omstandigheden. Anders stop je wel met dat onzinnige linkjes delen.
Ik moet altijd lachen als ze haar "opgeruimde huis" laat zien. Ze deed dat eerder steeds van de eettafel en 1x zag je alle puinzooi op een stoel erachter gepropt. Dus nu zal ook wel alles achter haar liggen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Een nieuw dieptepunt qua linkjes bij Milou 🫣🤦♀ een linkje naar haar aardappels
Ik hoop toch van niet!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 06:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ben ik heel erg als mijn eerste reactie was ‘misschien erg last van misselijkheid het eerste trimester’? 🫣
Als je haar keukenkastjes open doet valt alles er uit 😆quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:25 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ze haar "opgeruimde huis" laat zien. Ze deed dat eerder steeds van de eettafel en 1x zag je alle puinzooi op een stoel erachter gepropt. Dus nu zal ook wel alles achter haar liggen.
Weet niet of dat erg is , zou bij haar natuurlijk zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 06:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb bij haar weleens gekeken n.a.v. berichten hier over schoonmaakacties (keukenlade bijv.). Ik vind het daar eigenlijk altijd gewoon vies. Kan je wel opruimen maar vies is wel iets anders.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:25 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ze haar "opgeruimde huis" laat zien. Ze deed dat eerder steeds van de eettafel en 1x zag je alle puinzooi op een stoel erachter gepropt. Dus nu zal ook wel alles achter haar liggen.
Ik vind dat best een ongepaste gedachte. Haar kinderen hebben nog vakantie en dan is zij altijd offline. Ik verwacht haar maandag weer op the gram.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nee, weet ik niet. Maar dat was mijn eerste gedachte bij haar afwezigheid. 😁
Haha ja precies dit inderdaad. Was toen op Facebook toch ook iemand die had gereageerd onder een huilie huilie verhaal van haar over het alleenstaand ouderschap, dat zij tegelijkertijd met haar in een all inclusive hotel in Tunesië zat voor 3 weken....quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:05 schreef Mirp het volgende:
Ik denk dat HVK gewoon niks deelt omdat ze dat vaker niet doet in vakanties. Misschien is ze zelfs op vakantie geweest. Wij mogen natuurlijk niet weten dat ze meer kan/doet dan dat ze laat zien.
Ja die reactie heb ik dus gezocht, maar er kwamen zoveel reacties dat ik ‘m helaas nooit gevonden heb haha. Zij heeft het echt veel beter dan wij zien hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:02 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Haha ja precies dit inderdaad. Was toen op Facebook toch ook iemand die had gereageerd onder een huilie huilie verhaal van haar over het alleenstaand ouderschap, dat zij tegelijkertijd met haar in een all inclusive hotel in Tunesië zat voor 3 weken....
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb bij haar weleens gekeken n.a.v. berichten hier over schoonmaakacties (keukenlade bijv.). Ik vind het daar eigenlijk altijd gewoon vies. Kan je wel opruimen maar vies is wel iets anders.
Ze was 3 weken offline zei ze aan het begin van de vakantie. Vorige week of 2wk terug was ze er weer, liet ze ook filmpjes zien van de jongste die kon lopen en nu weer een poosje stil. Maandag begint school weer en zal ze er wel weer zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:34 schreef Schevetuin het volgende:
[..]
Ik vind dat best een ongepaste gedachte. Haar kinderen hebben nog vakantie en dan is zij altijd offline. Ik verwacht haar maandag weer op the gram.
Joh ze moet toch wat zeggen, ze is thuisblijfmoeder en wil interessant doen. Hetzelfde met die planner, die staat vol met onzin.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:43 schreef Shuri het volgende:
Annemarie moet werken. Twee telefoongesprekken in de ochtend. Ik vroeg me net af hoeveel tijd dat nou daadwerkelijk in beslag zal nemen. Toch vrijwel niets van je hele dag?
Als ze die efficiënt heeft ingepland heeft ze nu gewoon al weekend!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:43 schreef Shuri het volgende:
Annemarie moet werken. Twee telefoongesprekken in de ochtend. Ik vroeg me net af hoeveel tijd dat nou daadwerkelijk in beslag zal nemen. Toch vrijwel niets van je hele dag?
Ik had dit nieuwsfeit niet willen missen 🫣quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Joejoe jongens, allemaal gefeliciteerd met de 818e verjaardag van Liverpool 🥳🤦♀
Nou he? Wereldnieuws!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:45 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik had dit nieuwsfeit niet willen missen 🫣
Ze besteedt meer tijd aan de verjaardag van Liverpool dan aan die van haar kinderen (lees: zoontjes).quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Joejoe jongens, allemaal gefeliciteerd met de 818e verjaardag van Liverpool 🥳🤦♀
Ja en dat niet alleen, als je migraine hebt kun je toch niet al die zeikstory's opnemen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:13 schreef papierentas het volgende:
DBM aan de gewichten. Een dag na zware 'migraine'. Je had hoofdpijn. Vriend hier ligt er gewoon een paar dagen af na een aanval, die is blij als hij de dag erna uberhaupt een rondje kan wandelen.
Charmante opnames ook 😱quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:13 schreef papierentas het volgende:
DBM aan de gewichten. Een dag na zware 'migraine'. Je had hoofdpijn. Vriend hier ligt er gewoon een paar dagen af na een aanval, die is blij als hij de dag erna uberhaupt een rondje kan wandelen.
Haha, dat doe ik ook. Eind vd vakantie, dus hup opruimen die bende. Lekker opgeruimd en fris het schooljaar beginnen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 06:08 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Kijken hoe het na de vakantie gaat, als de kinderen niet meer thuis zijn overdag , ik denk dat ze het dan weer opruimd
Hahaha ik pis! Die opname waar je recht in haar kruis en vetrol kijkt. Had ff gewaarschuwd boze mama 🤣🤣quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:23 schreef Earring het volgende:
[..]
Charmante opnames ook 😱
Maar ze heeft er effing veel zin in
‘Allemaal gezonde dingen en goede koolhydraten’. Ehhhhhhhh… Ik snap wel dat zij niet afvalt maar ‘aanvalt’. Kom nou, je hebt echt niet door hoe je eet als je dit in je kar mikt als gezond voedsel hoor. En ik wil haar variant van migraine. Lijkt me heerlijk! Zelfs met migraine nog tv kijken, joepiequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:28 schreef papierentas het volgende:
Nee, wat ze ook aan boodschappen noemt weer. Ik zie alleen maar de creamy variant van Lidl. Dat is nou echt niet degene die je moet pakken van alle soorten die ze hebben.
Ja die bedoel ik inderdaad. Ze had die gewoon niet moeten plaatsen, ziet er toch niet uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:06 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Hahaha ik pis! Die opname waar je recht in haar kruis en vetrol kijkt. Had ff gewaarschuwd boze mama 🤣🤣
Vast op dezelfde camping als Debbie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:05 schreef Mirp het volgende:
Ik denk dat HVK gewoon niks deelt omdat ze dat vaker niet doet in vakanties. Misschien is ze zelfs op vakantie geweest. Wij mogen natuurlijk niet weten dat ze meer kan/doet dan dat ze laat zien.
O my .... dit is echt te erg, ik houd niet van bodyshamen maar zei moet ff met Ellen in gesprek over dat manifesteren, of anders de camera uitlatenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:08 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik inderdaad. Ze had die gewoon niet moeten plaatsen, ziet er toch niet uit
Daar ben ik het wel mee eens. Ze heeft nu eenmaal een vreemde bouw met die flinke benen, die steekt ze ook niet ineens weg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:51 schreef Odonata het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar ik vind precies niks mis met die sportschool beelden. Ze deelt geen derden en haar broek zit goed passend dus het is ook geen liplezen.
Wat mij betreft terecht die trots, ik doe het haar niet na, squatten met zo'n gewicht op m'n schouders. En op dat bankje kan ik al helemaal niet.
Mijn hemel, ik zat net te eten! Waarom post iemand dit?!?!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:06 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Hahaha ik pis! Die opname waar je recht in haar kruis en vetrol kijkt. Had ff gewaarschuwd boze mama 🤣🤣
Wie is Claire?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:44 schreef YoumustbeaWeasley het volgende:
Claire die even om een gesponde interieurdesigner bedelt 😂, want DrOoMhuIs
Als je niet van bodyshamen houdt, waarom doe je het dan wel met bovenstaande reactie?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:30 schreef Henrike het volgende:
[..]
O my .... dit is echt te erg, ik houd niet van bodyshamen maar zei moet ff met Ellen in gesprek over dat manifesteren, of anders de camera uitlaten
Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:24 schreef Brioche2 het volgende:
Weet iemand wat er met dat insta-account waarop familievloggers zouden worden exposed is gebeurd?
Bedoelen jullie dat account over de Bellinga's?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Ik benoem het niet toch? Ben gelukkig niet de enige hier die dit beeld niet echt prachtig vindquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als je niet van bodyshamen houdt, waarom doe je het dan wel met bovenstaande reactie?
Je beschrijft het wat cryptisch, maar verder benoem je het wel hoor. Dit is gewoon bodyshamen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:27 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik benoem het niet toch? Ben gelukkig niet de enige hier die dit beeld niet echt prachtig vind
Maar hoort dat ook niet bij een thuisblijfmoeder. Good for them, hoor. Lekker doen als het je keuze is maar er is een algemene deler bij deze groep. Ze vinden alles heel snel heel veel. 2 afspraken is een drukke dag. Telefoontjes zijn dat al. Keertje extra naar de winkel, omfg, hoe krijg ik dit voor elkaar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:40 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM heeft het altijd druk met niks.
Ik zit mobiel en zie niks van dat, maar heb het voor de zekerheid wel weggehaald.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:44 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Pas even jouw post aan. Want via het linkje zie ik jouw naam en foto staan.
Zonder gezeik de auto inpakken was ze even vergeten te manifesteren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ellen gaat met kwarrel en kind op vakantie en gaat manifesteren dat ze niet in de file komen 🤦♀
Top! Werd in mijn browser geopend waar ik niet sta ingelogd. En daar zag ik haar foto en vervolgens 'meld je net als -naam- aan om niks te missen' of iets wat daar op lijkt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en zie niks van dat, maar heb het voor de zekerheid wel weggehaald.
Ja had je echt beter je best moeten doen met manifesteren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:01 schreef Farfallefalle het volgende:
Hoe werkt dat dan met dat manifesteren? Elke keer dat er toevallig iets misgaat is dan ook je eigen schuld, had je maar moeten manifesteren?
Ahhhhh. Ik ben ingelogd, dat verklaart het. Lekker dan van Insta.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:01 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Top! Werd in mijn browser geopend waar ik niet sta ingelogd. En daar zag ik haar foto en vervolgens 'meld je net als -naam- aan om niks te missen' of iets wat daar op lijkt.
Ik kreeg het ook te zien dus klopte 👍 fijn dat het opgelost isquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en zie niks van dat, maar heb het voor de zekerheid wel weggehaald.
Moest er ineens aan denken. Hoor/zie er niks meer over. Zou het helemaal begrijpen als het is gestopt, daar niet van, maar ik ben wel heel erg benieuwd naar het hoe en wat daarachter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Ze manifesteren gewoon dat er geen ongeluk gebeurt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat is dat toch met influencers en het niet correct dragen van een veiligheidsgordel?
Nu bijvoorbeeld deKliekvanlies, JuliaFeenstra, zij van de kwarrel.
Waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |