abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218610496
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218610504
Goedemorgen en een smakelijk ontbijt allemaal met deze titel 🤣
pi_218610569
Krijg gelijk de kriebels 🤮🤭🤪
pi_218610578
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 08:38 schreef Danielle_ het volgende:
Goedemorgen en een smakelijk ontbijt allemaal met deze titel 🤣
🫣 sorry
pi_218610590
Goedemorgen!

Vol verbazing de stories van Judith zitten kijken.... Wat een verhaal over dat zicht en wat ontzettend gevaarlijk om dan ook nog even de pas te gaan rijden.
Ik hoop voor haar dat het het waard is om er daarna zo af te liggen, maar ik vind het voor Bob echt ontzettend zielig.
Ben idd benieuwd of ze vandaag de prik mag.
pi_218610611
Omg, judith heeft een tikkie geplaatst voor koffie met gebak in Amsterdam. Blijkbaar omdat volgers dan om vroegen, wie zijn die mensen?
pi_218610612
Willen jullie ook een Tikkie betalen voor koffie aan Judith? 🥴
pi_218610614
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 08:53 schreef Post-its het volgende:
Omg, judith heeft een tikkie geplaatst voor koffie met gebak in Amsterdam. Blijkbaar omdat volgers dan om vroegen, wie zijn die mensen?
We dachten hetzelfde, zie ik. 🤣
pi_218610620
Dat gezever van dbm weer. Sowieso trek ik die stem niet. Maar continue de schuld ergens anders leggen. Ga echt bewegen en stop met die meuk naar binnen te schuiven.
pi_218610642
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 08:54 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik kwam hetzelfde vragen 😆 Ik heb natuurlijk gelijk voor 5 bakjes gedoneerd 🙈
pi_218610664
Ik geloof er echt niets van dat mensen dit vragen aan Judith.
En dan nog kan zij er voor kiezen om dat tikkie niet te openen he....
Wat is zij toch een enorme schaamteloze gier.
pi_218610671
Ik snap Judith wel dat ze dingen wil doen. Als je continu op een vlakke lijn blijft, wat voor leven heb je dan. Misschien ook een tikkie overmoedig.

Hier vriendin met MS. Die gaat gerust 1 dag flink tekeer om een week plat te liggen. Wel geen kinderen. Voor haar zijn dat de momenten dat ze zich levend voelt.

Vind het ook heftig dat ze al drie dagen plat ligt.

Die kleren zien er smutzig uit. 🤪 Nee sta niet te trappelen om daar wat van te kopen.
pi_218610672
quote:
Schaamteloos..

En dan ook nog gewoon een open tikkie. Niet voor 1x koffie (met gebak)

Nou, die inkomsten kan ze weer mooi in een excelletje verwerken 💶
pi_218610674
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 08:50 schreef WildeTuinen het volgende:
Goedemorgen!

Vol verbazing de stories van Judith zitten kijken.... Wat een verhaal over dat zicht en wat ontzettend gevaarlijk om dan ook nog even de pas te gaan rijden.
Ik hoop voor haar dat het het waard is om er daarna zo af te liggen, maar ik vind het voor Bob echt ontzettend zielig.
Ben idd benieuwd of ze vandaag de prik mag.
Ze doet mee met een trial hè, ik ben daar ook voor in het umc geweest, dat is echt een onderzoek wat schrikbarend veel geld kost.
Ik was gelukkig te"goed" en kwam niet in aanmerking.
Maar als je dan meedoet dan wordt er toch ook wat van jou als patiënt verwacht?
Kan me niet voorstellen dat de artsen promoten dat je zo je grens opzoekt.
Met slecht zicht, een pijnlijk been al die km naar huis rijden met een kind op de achterbank en medeweggebruikers vind ik echt mega egoïstisch.
Maar goed, Judith is niet iemand die aan anderen denkt
pi_218610684
quote:
Bedoel je dat ze gaat schooien omdat ze gebak en koffie wil die een ander voor haar betaald?
Die spoort niet hoor en als je geld geeft aan haar spoor je ook niet.(sorry)
pi_218610687
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 08:54 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ze neemt haar eigen koffie maar mee in een thermoskan, kind moet ook in tweedehands badwater.
pi_218610696
quote:
Bizar. Sowieso openstaande tikkies, en daarbij kan zij het prima zelf betalen.
Gelukkig voor haar.
pi_218610702
DBM, het is toch gewoon een feit dat je aankomt door niet een kcal tekort te hebben. Ik kan ook wel de schuld leggen bij mijn schildklier, maar weet gewoon dat ik de afgelopen 4/5 maanden weer niet op m’n kcal heb gelet, en dus 7kg ben aangekomen! En dat heeft niks met die schildklier te maken, maar alleen met wat ik in m’n mik stop 🤥 Voor die 4/5 maanden telde ik wel, en viel ik af. Kan ik om gaan janken, maar kan mezelf ook een schop onder m’n hol geven en weer gaan tracken 🫠🙃
pi_218610709
DBM die een hele preek zit te houden, terwijl ze zogezegd migraine heeft. Nee, je had hoofdpijn. En 6 kilo aangekomen in 6 dagen tijd vakantie? Zo dan heb je wel je best gedaan hoor.
pi_218610713
quote:
Dezelfde mensen die aan Debbie, Kyra en Sanneke doneren.

Schaamteloos, die Judith. Hoeveel zou ze ermee ophalen, en hoeveel koffie en taart gaat ze eten vandaag dan? Gier.
pi_218610716
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 09:09 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze neemt haar eigen koffie maar mee in een thermoskan, kind moet ook in tweedehands badwater.
Misschien kan ze dat badwater voor de koffie gebruiken. Maximaal recyclen en besparen!
pi_218610719
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 09:11 schreef Mallorcameisje het volgende:
DBM, het is toch gewoon een feit dat je aankomt door niet een kcal tekort te hebben. Ik kan ook wel de schuld leggen bij mijn schildklier, maar weet gewoon dat ik de afgelopen 4/5 maanden weer niet op m’n kcal heb gelet, en dus 7kg ben aangekomen! En dat heeft niks met die schildklier te maken, maar alleen met wat ik in m’n mik stop 🤥 Voor die 4/5 maanden telde ik wel, en viel ik af. Kan ik om gaan janken, maar kan mezelf ook een schop onder m’n hol geven en weer gaan tracken 🫠🙃
Maar zij beweert al heel lang in een calorietekort te zitten (maar nu in de vakantie misschien niet). Maar niet afvalt door De Schildklier. Vragen.. vragen..
pi_218610730
En dat Judith een risico neemt door te rijden met minder zicht, egoisme ten top. Ze denkt totaal niet aan Bob en nog minderen aan andere weggebruikers. Ik vind haar echt een vervelende mentaliteit hebben
pi_218610751
“Wakker geworden van een barstende koppijn in de linker kand van mijn hoofd. Verdorie ik baal zo erg! Het doet verschrikkelijk pijn’

Heeft zij haar autocorrectie uitgezet? Kand wordt door mij automatisch veranderd in ‘land’

En zo’n barstende koppijn maar het wel melden op threads en insta en antwoorden op iemand die haar sterkte wenst.

Op karakter mensen, op karakter.. 🙄
pi_218610755
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 09:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
En dat Judith een risico neemt door te rijden met minder zicht, egoisme ten top. Ze denkt totaal niet aan Bob en nog minderen aan andere weggebruikers. Ik vind haar echt een vervelende mentaliteit hebben
Het was spontaan over toen ze de arts-onderzoeker aan de telefoon had zei ze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')