🫣 sorryquote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:38 schreef Danielle_ het volgende:
Goedemorgen en een smakelijk ontbijt allemaal met deze titel 🤣
We dachten hetzelfde, zie ik. 🤣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:53 schreef Post-its het volgende:
Omg, judith heeft een tikkie geplaatst voor koffie met gebak in Amsterdam. Blijkbaar omdat volgers dan om vroegen, wie zijn die mensen?
Ik kwam hetzelfde vragen 😆 Ik heb natuurlijk gelijk voor 5 bakjes gedoneerd 🙈quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:54 schreef Beertjeteddy het volgende:
Willen jullie ook een Tikkie betalen voor koffie aan Judith? 🥴
Schaamteloos..quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:53 schreef Post-its het volgende:
Omg, judith heeft een tikkie geplaatst voor koffie met gebak in Amsterdam. Blijkbaar omdat volgers dan om vroegen, wie zijn die mensen?
Ze doet mee met een trial hè, ik ben daar ook voor in het umc geweest, dat is echt een onderzoek wat schrikbarend veel geld kost.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:50 schreef WildeTuinen het volgende:
Goedemorgen!
Vol verbazing de stories van Judith zitten kijken.... Wat een verhaal over dat zicht en wat ontzettend gevaarlijk om dan ook nog even de pas te gaan rijden.
Ik hoop voor haar dat het het waard is om er daarna zo af te liggen, maar ik vind het voor Bob echt ontzettend zielig.
Ben idd benieuwd of ze vandaag de prik mag.
Bedoel je dat ze gaat schooien omdat ze gebak en koffie wil die een ander voor haar betaald?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:53 schreef Post-its het volgende:
Ze neemt haar eigen koffie maar mee in een thermoskan, kind moet ook in tweedehands badwater.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:54 schreef Beertjeteddy het volgende:
Willen jullie ook een Tikkie betalen voor koffie aan Judith? 🥴
Bizar. Sowieso openstaande tikkies, en daarbij kan zij het prima zelf betalen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:53 schreef Post-its het volgende:
Dezelfde mensen die aan Debbie, Kyra en Sanneke doneren.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:53 schreef Post-its het volgende:
Misschien kan ze dat badwater voor de koffie gebruiken. Maximaal recyclen en besparen!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:09 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze neemt haar eigen koffie maar mee in een thermoskan, kind moet ook in tweedehands badwater.
Maar zij beweert al heel lang in een calorietekort te zitten (maar nu in de vakantie misschien niet). Maar niet afvalt door De Schildklier. Vragen.. vragen..quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:11 schreef Mallorcameisje het volgende:
DBM, het is toch gewoon een feit dat je aankomt door niet een kcal tekort te hebben. Ik kan ook wel de schuld leggen bij mijn schildklier, maar weet gewoon dat ik de afgelopen 4/5 maanden weer niet op m’n kcal heb gelet, en dus 7kg ben aangekomen! En dat heeft niks met die schildklier te maken, maar alleen met wat ik in m’n mik stop 🤥 Voor die 4/5 maanden telde ik wel, en viel ik af. Kan ik om gaan janken, maar kan mezelf ook een schop onder m’n hol geven en weer gaan tracken 🫠🙃
Het was spontaan over toen ze de arts-onderzoeker aan de telefoon had zei ze.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
En dat Judith een risico neemt door te rijden met minder zicht, egoisme ten top. Ze denkt totaal niet aan Bob en nog minderen aan andere weggebruikers. Ik vind haar echt een vervelende mentaliteit hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |