Ik denk uit gierigheid, ik kan echt geen andere reden bedenken waarom je dit zou doenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:18 schreef Farfallefalle het volgende:
En dat bad, zou dat puur uit gierigheid zijn? Waarom doe je dat anders? Zou Bob dan in een koud (en al voorgemarineerd) bad gaan? Anders heeft het toch sowieso geen zin?
Ik ook, vond het echt sneu om te zienquote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:27 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze stopt met Joas exposen als hij gaat puberen.
Heb t ff opgezocht maar het bestaat nog wel idd. Meende me te herinneren dat het een tijdje niet goed ging omdat de 'kracht van de mammavan' was uitgewerkt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Volgens mij is ze niet failliet?
En begreep ik nou goed dat ze pas op woensdag heeft verteld over haar ziekte omdat ze gingen canyoningen? Op zo’n moment worden de organisatie en de andere ouders toch voor het blok gezet? En ik snap echt dat je niet altijd wilt vertellen over je ziekte maar het ging hier niet om midgetgolf o.i.d.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:02 schreef Harper het volgende:
Judith vertelt nogmaals het verhaal van de cayoning tocht en het bijkomen ervan.
Ik vind het echt fijn voor haar dat de medicijnen misschien wel goed werken, en ze dingen kan doen die zij belangrijk vindt, met Bob.
Maar hoe leuk is het als je moeder op vakantie 1.5 dag in bed ligt, om bij te komen van een activiteit? Is dat het werkelijk waard?
De organisatie wist gewoon van haar ziekte, alleen de ouders niet. Ik kan me ook wel voorstellen dat wanneer je elkaar net ontmoet, je dat niet meteen wilt en hoeft te vertellen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En begreep ik nou goed dat ze pas op woensdag heeft verteld over haar ziekte omdat ze gingen canyoningen? Op zo’n moment worden de organisatie en de andere ouders toch voor het blok gezet? En ik snap echt dat je niet altijd wilt vertellen over je ziekte maar het ging hier niet om midgetgolf o.i.d.
En Judith maakte zich opeens toch zorgen dus appte ze haar arts, die een uur later reageerde. Waarom app je iemand i.p.v. bellen terwijl je je zorgen maakt? En waarom deel je een app van je arts?
Over dat zichtverlies zeg ik maar niks. Het enige wat weer opvalt is dat het nooit aan Judith ligt. Het zijn altijd anderen of de omstandigheden die ervoor zorgen dat iets anders gaat dan verwacht.
In de vakantie 1,5 dag plat en na de vakantie 3. Is in een tijdsbestek van een week toch 4,5 dag. Heerlijk voor haar kind! Maar zij kon er niks aan doen hoor.
Nee hoor Judith, het ligt nooit aan jou. Jij bent de beste.
Dank voor de toelichting, ik begreep dat niemand op de hoogte was, ook de organisatie niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:27 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
De organisatie wist gewoon van haar ziekte, alleen de ouders niet. Ik kan me ook wel voorstellen dat wanneer je elkaar net ontmoet, je dat niet meteen wilt en hoeft te vertellen.
Het is volgens mij heel normaal om een app te hebben met je arts als chronisch zieke. Ik zie dat ook wel bij andere ernstig zieken.
Ze zei al meteen dat voor één van de activiteiten met Estivant in gesprek moest en dat was canyoning ivm de lengte van B. Dus ze wist van te voren al dat ze dat ging doen. Ik vind het totaal onverantwoord. Ze had natuurlijk pech met het been, kan mij of anderen ook overkomen. Maar dat eraf liggen heeft niks met het been te maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:18 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze wist heel goed wat ze bij Estivant ging doen. Als ze die week voor de bruiloft had geboekt lag ze er met de bruiloft af en dan gaat natuurlijk niet. Ze zegt dat de laatste week geboekt is ivm minder drukte/ prijs? Maar ik denk dat dit ook meespeelt
Het been zal wel meespelen denk ik, want pijn kost ook veel energie. Maar verder vind ik het ook onverantwoord.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:40 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ze zei al meteen dat voor één van de activiteiten met Estivant in gesprek moest en dat was canyoning ivm de lengte van B. Dus ze wist van te voren al dat ze dat ging doen. Ik vind het totaal onverantwoord. Ze had natuurlijk pech met het been, kan mij of anderen ook overkomen. Maar dat eraf liggen heeft niks met het been te maken.
😂 ja wat een filmpje weer….. knap dat ze terwijl ze ‘zulke heftige migraine’ heeft toch zo’n filmpje kan opnemen.quote:
Ordinaire hoofdpijn is geen migraine.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:55 schreef Sushirijst het volgende:
Dbm weer met haar migraine en vervolgens lult ze weer een storie vol. Als je echt een migraine aanval hebt gehad en dat wat onderdrukt zou worden door pcm/ibu dan heb je alsnog geen trek om tijdens de schoolrun een storie vol te lullen. Die vrouw kun je toch niet meer serieus nemen? Koningin overdrijven.
Ze is aangevallen na de vakantie maar ze weet dat het alleen maar vocht is en het komt door de schildklier.quote:
😂😂😂 'vocht in de spieren' zoals ze laatst zeiquote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:00 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ze is aangevallen na de vakantie maar ze weet dat het alleen maar vocht is en het komt door de schildklier.
Een heftige hoofdpijn is geen migraine. En migraine gaat niet over van ibu/pcm.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:55 schreef Sushirijst het volgende:
Dbm weer met haar migraine en vervolgens lult ze weer een storie vol. Als je echt een migraine aanval hebt gehad en dat wat onderdrukt zou worden door pcm/ibu dan heb je alsnog geen trek om tijdens de schoolrun een storie vol te lullen. Die vrouw kun je toch niet meer serieus nemen? Koningin overdrijven.
Ze koopt er ook van alles van voor zichzelf. Dat vind ik dus echt zo’n enorme verspilling, want wat moet zij als thuisblijfmoeder en influencer met maar een hele enkele samenwerking nu met tig schriften, pennen en notitieblokken?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:57 schreef Ballerina888 het volgende:
Even influencers algemeen he? Het delen van collecties en linkjes is toch puur om geld te verdienen. Ze willen helemaal niemand inspireren ofzo of helpen aan goede ideeën.
Als voorbeeld Milou, moeder van 3 jongens! Deelt dan (voor een samenwerking uiteraard) de back to school collecties van de HEMA. Natuurlijk zitten haar jongens nog op de basisschool en is zij nog niet bezig met spullen voor de middelbare. Maar ook met jonge kinderen moet haar opgevallen zijn dat al die spullen voor meisjes zijn. Alleen maar pastel kleurtjes.
Als je als influencer nu echt eerlijk wil zijn meld dan dat er heel veel leuke spullen zijn, maar dat er niets voor jongens te vinden is. Daarmee kun je wellicht iets bereiken uiteindelijk.
Nee hoor, het is allemaal "zooooo leuk".
Ja en 6 kilo en dan zo op je calorieën letten, maar je het is de schuld van de schildklier.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:00 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ze is aangevallen na de vakantie maar ze weet dat het alleen maar vocht is en het komt door de schildklier.
In ieder geval 1 minder, die van mij😅kon ze niet waarderen. Zij laat alleen de jubel reacties staan, in het kader van " ik houd iedereen voor de gek"quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik kijk nu even de TikTok van DL en zie daar staan ‘102 reacties’ maar ik zie er veel minder. Komt dat omdat ik niet ben ingelogd (wat ik ook niet ga doen) of heeft ze er een stuk of 70 geswifferd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |