Vast niet meer als ze gratis naar binnen mag 🫣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:30 schreef Snaky het volgende:
[..]
Nee want de Efteling is 'overrated'.
Ik vond die patroontjes erg leuk voor een baby... blijf het bijzonder vinden dat ze die kinderen echt klein houdquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:46 schreef Ballerina888 het volgende:
Die kleding ook weer bij DBM, afschuwelijk. Zegt ze er nog bij dat ze van leggings met wijde shirts houdt, duhh ze draagt zelf ook niks anders.
Maar die printjes...
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:39 schreef Ananas-banana het volgende:
SanneIk zag dat een van de buren had gereageerd dat ze het niet netjes vond dat dit op social media werd gedeeld en dat een verhaal 2 kanten heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had een vlog geüpload met aan het einde iets over waarom ze willen verhuizen. Nu is die vlog weg, het einde aangepast en opnieuw gepost. Ivm commentaar van haar buren onder de oude video ofzo. Heeft iemand deze gezien? En wat er voor commentaar was?Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
Onze oudste heeft nogal een aparte smaak qua kleding (veel kleur, tie dye(schrijf ik dat goed?) Regenbogen etc) en hij wordt nooit gepest met zijn kleding, terwijl andere jongens uit de klas toch echt voornamelijk spiderman of sad beige dragen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:50 schreef Post-its het volgende:
Ik had kind vandaag een bluey shirt aangedaan (gekregen), en dat werd pas buiten de deur opgemerkt door kind in de haast. Kind zei meteen, dit shirt wil ik niet aan. Dit shirt mag naar een ander kindje. Bluey is voor baby's, moest meteen aan flap van dbm denken.... hopelijk wordt hij er niet mee gepest.
Weer uitbreiding van de 'pyjama ' garderobequote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:46 schreef Ballerina888 het volgende:
Die kleding ook weer bij DBM, afschuwelijk. Zegt ze er nog bij dat ze van leggings met wijde shirts houdt, duhh ze draagt zelf ook niks anders.
Maar die printjes...
Dat vind ik met de kleding van haar zoon ook altijd zoquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vond die patroontjes erg leuk voor een baby... blijf het bijzonder vinden dat ze die kinderen echt klein houd
Leuk ook voor die meiden dat dit week online geslingerd wordquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:26 schreef Harper het volgende:
demammavan:
Ik vind de zooi op de kamer van S&S wel erg hoor. Het lijkt me ook geen ideale combi met huismijtallergie, wat, als ik het goed onthouden heb, daar speelt.
Ik snap het "als ze op de middelbare zitten, laat ik ze volledig los" niet zo. Bovendien zitten ze nog niet op de middelbare.
Jaaa kan AM gelijk haar dweilstofzuiger promotenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Leuk uitje bij AM die pluktuin, zou ze binnenkort bij Debbie gaan plukken?
Ik had die story in eerste instantie niet helemaal gekeken, maar dacht dus dat dat Lilo en stitch gebeuren idd een pyjama was.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:16 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Weer uitbreiding van de 'pyjama ' garderobe
Ja dat kwam ook in mij op.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:00 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik vermoed soms dat JvP al een tijdje bij haar ouders doorbrengt
In de ochtend had ze wel een foto in Uden. Ze zal haar kinderen naar school moeten brengen in de regio van haar ex en haar ouders wonen daar ook. Ik vermoed dat ze daar dan blijft ipv heen en weer rijden, wat ik wel snapquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:00 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik vermoed soms dat JvP al een tijdje bij haar ouders doorbrengt
Dat zegt ze ook, dat ze daar haar werkplek heeft ivm heen en weer rijdenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:08 schreef Post-its het volgende:
[..]
In de ochtend had ze wel een foto in Uden. Ze zal haar kinderen naar school moeten brengen in de regio van haar ex en haar ouders wonen daar ook. Ik vermoed dat ze daar dan blijft ipv heen en weer rijden, wat ik wel snap
Dat schrijft ze ook, veel reistijd. En ze schrijft ook in haar post dat er al katten zijn. Dan heeft ze het gewoon over de boerderij lijkt mij.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:08 schreef Post-its het volgende:
[..]
In de ochtend had ze wel een foto in Uden. Ze zal haar kinderen naar school moeten brengen in de regio van haar ex en haar ouders wonen daar ook. Ik vermoed dat ze daar dan blijft ipv heen en weer rijden, wat ik wel snap
En wat denk je van die sushi nights die ze heeft. Ik las laatst dat dat ook 70 tot 100 kcal per stuk bevat of zoiets. Met 5 stukjes heb je nog niet gegeten....quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:05 schreef Lampje88 het volgende:
Dbm laat precies in de laatste story zien wat er steeds fout gaat.. o nee het is die schildklier🤡
Ik dacht dat het pyjama's warenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:46 schreef Ballerina888 het volgende:
Maar die printjes...
Die streepjes en hartjes idd leuk voor zo'n uk. Maar die stitch meuk...quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vond die patroontjes erg leuk voor een baby... blijf het bijzonder vinden dat ze die kinderen echt klein houd
Ja zeker begrijpelijk. Alleen leek dit voorheen niet dat ze dan bij haar ouders aan het werk ging. Altijd met 'de liefdes'quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:08 schreef Post-its het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |