Jaaa ik kwam hier voor dit! Hoop dat ze er gauw weer is 🫶🏼quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:21 schreef Avea het volgende:
Laatst vroeg hier iemand naar the home and the kid, waar die ineens gebleven was.
Ze heeft nu een story
Don't ya leave, i'll be back.
Benieuwd of daar iets gebeurd is of ze gewoon even klaar was met Insta. Vond haar altijd leuk om te volgen.
JvP is ook een figurant...quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:10 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Figurant Koen. Ik lach hardop. Ja dit is precies wat het is.
Jumping Jack krijgt ineens een hele andere betekenis 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:42 schreef Danielle_ het volgende:
Daar is niks ‘zwabberigs’ meer aan hoor, dat is compleet losgeslagen😂 Wanneer manifesteert Ellen een boxershort? Of was dit die dag van die hotelkamer 😂
Nou ik zou mijn kunstje ook niet op hem kunnen hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:44 schreef Odonata het volgende:
Ik weet niet of ik het gezwabber wil zien, het idee dat hij het met haar doet, ugh.
Nee dat is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:48 schreef Maremare het volgende:
[..]
Nou ik zou mijn kunstje ook niet op hem kunnen hoor.
Ik vind haar er wel meer verzorgd uitzien dan die jij noemt. Maar misschien komt het wat viezig over ofzo omdat ze hint op wat ze met elkaar uitspoken in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:52 schreef Odonata het volgende:
[..]
Nee dat is ook wel weer zo.
Maar dat vieze wat veel hier bij Debbie, Judith of A-M hebben: dat heb ik het meest bij haar.
Samen met haar roze en blauwe mantelpakjequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Die Ellen is flink koekkoek hoor. Ze heeft haar toyboy denk ik ook gemanifesteerd. Jammer dat ze na 1 vakantie al niet door één deur konden. Maar je, ze heeft hem gewoon terug gemanifesteerd.
Misschien heeft ze dit bungelende zaakje gemanifesteerdquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:42 schreef Danielle_ het volgende:
Daar is niks ‘zwabberigs’ meer aan hoor, dat is compleet losgeslagen😂 Wanneer manifesteert Ellen een boxershort? Of was dit die dag van die hotelkamer 😂
😂quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:46 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Jumping Jack krijgt ineens een hele andere betekenis 🤣🤣🤣
Ja kan maar dan was het ervoor, lijkt me een beetje vol🤣😂quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:42 schreef Danielle_ het volgende:
Goeie analysequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:43 schreef Felinecat het volgende:
[..]
JvP is ook een figurant...
MB de hoofdrol, vader de bijrol, Ollie de bijrol en de rest van de kinderen en bff's glansrijke figuranten.
En (ex)bonuskinderen zijn er door de hoofdrolspeelster met de montage eruit geknipt..
Die van haar zelf ook nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
De outfits die Maike haar zoon aantrekt vind ik echt niet mooi
Ze heeft een ehhh nogal bijzondere smaak. Die witte sokjes in die zwarte schoenen. En dan de tekst dat haar volgers er blijkbaar nog even aan moeten wennen 🫣quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
De outfits die Maike haar zoon aantrekt vind ik echt niet mooi
Debbie kent geen licht, zon is gevaarlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:24 schreef Henrike het volgende:
De reacties op tt bij Debbie, ze gaat er wel steeds met gestrekt been in.
Er moet toch een lichtje gaan branden dat mensen haar doorzien?
En dat filmpje van vanmorgen.
Ze brengt Zoë naar kamp volgens mij, een mega herrie, harde muziek.
En in de dierentuin waar het redelijk stil is moet ze oordoppen in.
En hoe bruin ze van vakantie in Frankrijk terug kwam? Dat is niet van de hele dag in de schaduw liggen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:57 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Debbie kent geen licht, zon is gevaarlijk.
Op TT schrijft ze "visuele overprikkeling, felle zon in je ogen kost veel energie dus doe ik een zonnebril op. Daarnaast geeft het ook warmte en omdat de interne kachel met LC een beetje kapot is, reageer ik weer met een energie afname door de zon"
Weet iemand hoe het klimaat in Gambia is?
En in haar bikini/menstruatieslip in de tuin, in haar badpak de buurman natspuiten vanaf het speeltoestel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:57 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Op TT schrijft ze "visuele overprikkeling, felle zon in je ogen kost veel energie dus doe ik een zonnebril op. Daarnaast geeft het ook warmte en omdat de interne kachel met LC een beetje kapot is, reageer ik weer met een energie afname door de zon"
En in Frankrijk op vakantie.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:57 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
TV, huis vol meuk, bomvolle tuin: allemaal visuele overprikkeling.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:57 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ze in Frankrijk gewoon heeft meegedaan. Kan ze namelijk ook prima. Daar hoeft ze naar de omgeving geen leugens overeind te houden. Haar gezin houdt ze wel koest met praatjes als ‘klimaat, rust, andere omgeving’. Thuis is ze weer de patiënt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:09 schreef Henrike het volgende:
[..]
En in Frankrijk op vakantie.
We zien niets geen filmpjes over hun trip met de camper.
Ik denk dat het daar heel goed is gegaan. Boottochtjes uitstapjes.
Op dat filmpje wat ze plaatste met de oesters zag ze er topfit uit.
Nou met 5 msn op een kleine ruimte en reizen vind ik dat heel frappant.
Die minibelle en haar ruziënde kinderen:
Ik hoor altijd gejengel in de filmpjes. Misschien moet ze de druk daar eens niet zo opvoeren, kinderen meer kind laten zijn , lekker thuis in de rust dan leren ze vanzelf om rekening met elkaar te houden.
Ze zou daar eens meer aandacht aan moeten geven.
Jammer voor de meisjes dit.
En tuurlijk, een beetje gekibbel hoort erbij maar ik vind het hier echt oovallend
Ik hoop dat hij het leuk gaat vinden, die opleiding. Maar waarom dat dan weer met naam en toenaam is genoemd snap ik niet. Maar nog altijd minder erg dan de naam van de school van de tweeling noemen: hun route is zo gegoogled.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:13 schreef Rimboequeen het volgende:
AM: Jim gaat weer eens starten met een opleiding, ik hoop dat hij deze keer wel de opleiding af maakt en zijn diploma gaat halen.
Alles is zo te vinden, eigen adres, scholen, manege en dat naast alle privé info die ze op het www gooit. Ik zal die vrouw nooit begrijpen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het leuk gaat vinden, die opleiding. Maar waarom dat dan weer met naam en toenaam is genoemd snap ik niet. Maar nog altijd minder erg dan de naam van de school van de tweeling noemen: hun route is zo gegoogled.
Absoluut. Het boeit haar niet. Haar kinderen overkomt niks. Maar wel janken in haar nieuwe boek over wat haar allemaal aan wordt gedaan omdat ze haar hele leven op social media plempt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:29 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Alles is zo te vinden, eigen adres, scholen, manege en dat naast alle privé info die ze op het www gooit. Ik zal die vrouw nooit begrijpen.
Haha ja precies! Lekker met 2 maten meten.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Absoluut. Het boeit haar niet. Haar kinderen overkomt niks. Maar wel janken in haar nieuwe boek over wat haar allemaal aan wordt gedaan omdat ze haar hele leven op social media plempt.
Maar de volgmoeders zullen het allemaal wel weer fantastisch vinden, en hopen op een meer-and-greet en een stempel in hun boek. En misschien komt die lieve J ook wel weer mee, hihi!
Misschien kan ze samen met Judith gaan overwinterenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ze in Frankrijk gewoon heeft meegedaan. Kan ze namelijk ook prima. Daar hoeft ze naar de omgeving geen leugens overeind te houden. Haar gezin houdt ze wel koest met praatjes als ‘klimaat, rust, andere omgeving’. Thuis is ze weer de patiënt.
Wel een leuke school, de LIS!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het leuk gaat vinden, die opleiding. Maar waarom dat dan weer met naam en toenaam is genoemd snap ik niet. Maar nog altijd minder erg dan de naam van de school van de tweeling noemen: hun route is zo gegoogled.
Ja zo dramatisch inderdaad, maar dat vind ik sowieso over borstvoeding. Vrouwen die zichzelf compleet uitputten met kolven en kloven ellende en huilend van schuldgevoel dan stoppen. Tijd dat we met zijn allen eens wat minder zwaar aan die borstvoeding gaan tillen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:32 schreef Snaky het volgende:
Jeetje wat een drama bij Kyra over het stoppen met borstvoeding. Ik heb dat nooit begrepen. Je doet het of je doet het niet en op een gegeven moment is het klaar. Zij ziet het echt als graadmeter hoe goed ze is voor haar kind. Hoe langer borstvoeding hoe beter.
De laatste reel die begint met een shot van een selfie. Over liefde en hobbels in Hawaii.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:55 schreef Miepje77 het volgende:
Ellen en Koen, nu wil ik het zwabberige zaakje ook wel zien. Waar kan ik het vinden?
Er staan paar nieuwe reacties op haar ttquote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
TV, huis vol meuk, bomvolle tuin: allemaal visuele overprikkeling.
Hij slaat zichzelf bijna knock out… zo los bungelt het zaakje.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:57 schreef Donna het volgende:
[..]
De laatste reel die begint met een shot van een selfie. Over liefde en hobbels in Hawaii.
En zwabberige zaakjes
Zie alleen een nieuwe waar iemand met lc zegt dat ze een rolstoel heeft en mensen die het echt hebben dat niet lukt... en daarom reageert ze volgens verwachting op "o je bent jaloers dat ik in een rolstoel zit?" 🤦♂️ ze zit niet eens in een rolstoel die is stuk na haar dierentuin fiasco.. bovendien was ze er sowieso niet blij mee... en is ze sinds de dierentuin gewoon lopend en op de fiets al rennend her en der gespot (en heeft ze er ook nog filmpjes van getoond)quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:00 schreef Henrike het volgende:
[..]
Er staan paar nieuwe reacties op haar tt
Denk dat ze nog niet wakker is, zullen wel worden verwijderd.
Maar nog even over dit he? Of je het nu Longcovid, Me of cvs noemt het is allemaal hetzelfde. Het zijn allemaal Pais (een Post Acuut Infectieus Syndroom). Dus een aandoening die ontstaat na een infectieziekte.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie reageert op TT op iemand die een lichte vorm van CVS heeft: ik kwalificeer nu eigenlijk ook al voor me/cvs maar de internist wil nu eerst mijn revalidatie traject afmaken en anders evolueert het.
Wat zegt ze nou? Dit heeft ze letterlijk maanden geleden al gezegd. Toen was het al geëvolueerd. Zij moet echt gaan opschrijven wat ze uitkraamt.
Ik volg Kyra sinds haar oudste een baby was. En ze gebruikte het ook als graadmeter hoe goed andere moeders waren. Ze heeft hele verhalen vol geschreven over hoe slecht het was als je geen borstvoeding gaf en dat je dan maar gewoon moest doorzetten en beter je best moest doen als het niet lukte.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:32 schreef Snaky het volgende:
Jeetje wat een drama bij Kyra over het stoppen met borstvoeding. Ik heb dat nooit begrepen. Je doet het of je doet het niet en op een gegeven moment is het klaar. Zij ziet het echt als graadmeter hoe goed ze is voor haar kind. Hoe langer borstvoeding hoe beter.
Vraag je dit voor een vriend?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:55 schreef Miepje77 het volgende:
Ellen en Koen, nu wil ik het zwabberige zaakje ook wel zien. Waar kan ik het vinden?
😂quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:02 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Hij slaat zichzelf bijna knock out… zo los bungelt het zaakje.
Koekoekquote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zie alleen een nieuwe waar iemand met lc zegt dat ze een rolstoel heeft en mensen die het echt hebben dat niet lukt... en daarom reageert ze volgens verwachting op "o je bent jaloers dat ik in een rolstoel zit?" 🤦♂️ ze zit niet eens in een rolstoel die is stuk na haar dierentuin fiasco.. bovendien was ze er sowieso niet blij mee... en is ze sinds de dierentuin gewoon lopend en op de fiets al rennend her en der gespot (en heeft ze er ook nog filmpjes van getoond)
Debbie je zit niet in een rolstoel...
Dat weet Debbie niet. Of anders gezegd: Debbie gebruikt graag zoveel mogelijk namen. Komt net even wat interessanter over. Zonder al haar diagnoses is ze niets/niemand.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:17 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Maar nog even over dit he? Of je het nu Longcovid, Me of cvs noemt het is allemaal hetzelfde. Het zijn allemaal Pais (een Post Acuut Infectieus Syndroom). Dus een aandoening die ontstaat na een infectieziekte.
Haha ja dat klopt 😅quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat weet Debbie niet. Of anders gezegd: Debbie gebruikt graag zoveel mogelijk namen. Komt net even wat interessanter over. Zonder al haar diagnoses is ze niets/niemand.
Kan ze weer jaaaaren uitmelken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:32 schreef Snaky het volgende:
Veel regen, bewolking, af en toe sneeuw. Tenminste als ik de beelden van Debbie moet geloven 😂quote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:57 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Komt onder een steen vandaan, (want ik gebruik nooit chatgpt), wat zijn chatgpt streepjes?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:41 schreef Harper het volgende:
Oeh, die ChatGPT streepjes in het manuscript van Annemarie.
Je zou denken dat een uitgever die er absoluut niet in wil?
Maar he, ze drinkt een mocktail
Nee hoor gewoon voor mezelf! Haha! Maar ik weet account niet meer. Bummer.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Vraag je dit voor een vriend?
terugnaarliefdequote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:56 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon voor mezelf! Haha! Maar ik weet account niet meer. Bummer.
Of ze doet alsof ze malle Eppie is, of ze is net zo dom als DBM die reacties en adviezen niet begrijpt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zie alleen een nieuwe waar iemand met lc zegt dat ze een rolstoel heeft en mensen die het echt hebben dat niet lukt... en daarom reageert ze volgens verwachting op "o je bent jaloers dat ik in een rolstoel zit?" 🤦♂️ ze zit niet eens in een rolstoel die is stuk na haar dierentuin fiasco.. bovendien was ze er sowieso niet blij mee... en is ze sinds de dierentuin gewoon lopend en op de fiets al rennend her en der gespot (en heeft ze er ook nog filmpjes van getoond)
Debbie je zit niet in een rolstoel...
Ik zag het ook... plus dat ze die rolstoel al gesloopt had en haar lader kwijt was. Ik vind dat Debbie zichzelf kapot moet schamen. Wat jij zegt: ze moet blij zijn, heel veel lotgenoten krijgen het niet eens voor elkaar en die zijn er erger aan toe dan zij. Schaamteloos.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:20 schreef Noor_ het volgende:
Neeee aaargh oke. Ademhalen!
Mevrouw krijgt een nieuwe aangepaste rolstoel!! Echt ik ben boos.
Ik heb een zelfde soort rolstoel, nu ruim een jaar en daarvoor een jaar een vergelijkbare. Ik hang daar ook wel in en zit niet altijd even comfortabel. Ja en? Ben blij dat ik voor de momenten dat ik hem nodig heb er 1 heb en daar kan ik me dan prima mee redden. Maar onze diva die de rolstoel amper gebruikt moet een betere?
En als ik goed kijk he naar haar storie heeft ze al een rolstoel met een wat hogere rug van zachter materiaal. Hij ziet er comfortabeler uit dan die ik heb.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:22 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik zag het ook... plus dat ze die rolstoel al gesloopt had en haar lader kwijt was. Ik vind dat Debbie zichzelf kapot moet schamen. Wat jij zegt: ze moet blij zijn, heel veel lotgenoten krijgen het niet eens voor elkaar en die zijn er erger aan toe dan zij. Schaamteloos.
Krijgt ze er ook lichtjes en zwaailicht op? Mijn god .quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:20 schreef Noor_ het volgende:
Ik heb een zelfde soort rolstoel, nu ruim een jaar en daarvoor een jaar een vergelijkbare. Ik hang daar ook wel in en zit niet altijd even comfortabel. Ja en? Ben blij dat ik voor de momenten dat ik hem nodig heb er 1 heb en daar kan ik me dan prima mee redden. Maar onze diva die de rolstoel amper gebruikt moet een betere?
Ze heeft gewoon bewust die dure rolstoel gesaboteerd, het verwende prinsesje vond hem niet goed genoeg voor haar derierre, ze zakte een beetje scheef.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:22 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik zag het ook... plus dat ze die rolstoel al gesloopt had en haar lader kwijt was. Ik vind dat Debbie zichzelf kapot moet schamen. Wat jij zegt: ze moet blij zijn, heel veel lotgenoten krijgen het niet eens voor elkaar en die zijn er erger aan toe dan zij. Schaamteloos.
Terugnaarliefde en dan haar nieuwste reelquote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:56 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon voor mezelf! Haha! Maar ik weet account niet meer. Bummer.
En zo’n oranje vlag die kinderen ook op de fiets hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:32 schreef Henrike het volgende:
[..]
Krijgt ze er ook lichtjes en zwaailicht op? Mijn god .
Ze doet nu al meer dan een week zonder rolstoel en voelde zich afgelopen week goed, kamer zoe inrichten en nagels doen.
Zij wil niet beter worden
Ze rolt tegen de lamp 🙈quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:40 schreef Henrike het volgende:
Ik zit trouwens weer in de blokkendoos op TikTok bij haar.
En echt ik stelde een hele normale vraag.
Of ze uit kon leggen waarom ze de ene keer wel oordopjes en bril op moet( dierentuin)
En bijv op een boottrip niet.
Dat als ze daar een reden voor heeft of een verklaring, ze deze dan misschien wil delen zodat mensen haar beter begrijpen.
Nou dat was dus tegen het zere been.
Maar dat verklaart dus een hele boel.
Want misschien is er wel een hele duidelijke reden, deel het dan , zodat een ander het begrijpt waarom een uren durende rit in een camper met 3 kids wel kan zonder oordoppen en een bezoekje aan de dierentuin niet.
Roy rijd in de camper dus ze zal alert moeten zijn.
En in de dierentuin met 4 volwassenen moet ze oordoppen in.
Dat strookt toch niet.
Ik heb altijd mijn twijfels bij haar gehad maar ik erger me echt aan haar fake gedrag en het uitmelken van alle instanties.
Eerder had ik nog wel medelijden maar nu; nee hoor ik hoop alleen dat karma haar werk doet.
Deze dame moet eens goed tegen de lamp
Lopen, een oplichtster is het.
Een lang streepje, waar je normaal gesproken een komma of haakjes zou gebruiken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Komt onder een steen vandaan, (want ik gebruik nooit chatgpt), wat zijn chatgpt streepjes?
Echt hè en daar zit mijn frustratie.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze rolt tegen de lamp 🙈
Maar ze heeft het weer mooi voor elkaar. Haar bestickerde bolide wordt ingeruild voor een nieuw exemplaar.
Het is 3 of 4- jarige (afhankelijk van niveau ) bol-mbo opleiding . Best pittig om op je 25ste nog 3 of 4 jaar naar school te gaan . En in de klas te komen met leeftijdsgenoten van Guus . Die start ook met mbo -opleiding dit jaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:13 schreef Rimboequeen het volgende:
AM: Jim gaat weer eens starten met een opleiding, ik hoop dat hij deze keer wel de opleiding af maakt en zijn diploma gaat halen.
Ze is al gekeurd dus dat is het niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:59 schreef Henrike het volgende:
[..]
Echt hè en daar zit mijn frustratie.
Ik kan niet tegen onrecht.
Als je m nodig hebt dan gun ik het iemand met heel mijn hart( hoe vreselijk het ook is)
En vind ik het prima dat ik als medelander daar aan meebetaal, als ik het zelf nodig mocht hebben wil je m ook graag.
Maar dit is gewoon een onderdeel van haar hele plan.
Het steeds zoeken naar artsen die met haar meepraten.
Het langdurig uitrekken van haar ziek zijn.
De hulp in huis, de WMO.
Ik denk dat ze wacht op de keuring voor de wia want deze loopt enorm achter.
Ze moet dan straks naar de arts en kan zeggrn;
Kijk ik kan niks, zit in een rolstoel, slik zware medicatie en moet oordoppen in.
Denk niet dat ze zegt ; en als het me uitkomt zet ik de lc uit, ga op vakantie naar Gambia en Frankrijk.
Maak een boottocht, ren naar de zeeman en kwantum en richt in 3 dagen tijd een complete kamer in incl behangen.
Dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:04 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ze is al gekeurd dus dat is het niet.
Dat is de volgende stapquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:05 schreef Maremare het volgende:
Denk dat zij ook nog wel een aanvraag gaat doen voor een rolstoelbus. Deze inklapbare past al niet in de auto. Hoe gaat ze dat dan doen met een vast frame? En waar gaat ze die kar in huis neerzetten dan?
Iemand in mijn vriendenkring is afhankelijk van veel hulpmiddelen, maar moet daarvoor best veel zelf betalen. En zij krijgt alles maar. Schaamteloze profiteur.
Gelukkig had hij al een medeleerling gevinden die ook motor rijdt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:03 schreef Pumba2024 het volgende:
[..]
Het is 3 of 4- jarige (afhankelijk van niveau ) bol-mbo opleiding . Best pittig om op je 25ste nog 3 of 4 jaar naar school te gaan . En in de klas te komen met leeftijdsgenoten van Guus . Die start ook met mbo -opleiding dit jaar.
Is hier al vaker benoemd. Maar ga daar verder niet over uit wijden want staat op een ander besloten forum.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist.
Maar goed wat het wel is is in ieder geval een enorme drang naar aandacht.
Ziekelijk ook hoe ze opleeft als ze er over kan vertellen.
Heel plat gezegd: ze g.... erop
Ik vind het goed dat hij start. Hoe vaker je een opleiding voortijdig stopt, hoe lastiger het is om iets af te maken en ik denk dat de stap om weer iets te beginnen best groot is.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:13 schreef Rimboequeen het volgende:
Maar hoe gaat ze de nieuwe rolstoel dan meenemen? Die kan toch net zo goed niet in de auto?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:59 schreef Henrike het volgende:
[..]
Echt hè en daar zit mijn frustratie.
Ik kan niet tegen onrecht.
Als je m nodig hebt dan gun ik het iemand met heel mijn hart( hoe vreselijk het ook is)
En vind ik het prima dat ik als medelander daar aan meebetaal, als ik het zelf nodig mocht hebben wil je m ook graag.
Maar dit is gewoon een onderdeel van haar hele plan.
Het steeds zoeken naar artsen die met haar meepraten.
Het langdurig uitrekken van haar ziek zijn.
De hulp in huis, de WMO.
Ik denk dat ze wacht op de keuring voor de wia want deze loopt enorm achter.
Ze moet dan straks naar de arts en kan zeggrn;
Kijk ik kan niks, zit in een rolstoel, slik zware medicatie en moet oordoppen in.
Denk niet dat ze zegt ; en als het me uitkomt zet ik de lc uit, ga op vakantie naar Gambia en Frankrijk.
Maak een boottocht, ren naar de zeeman en kwantum en richt in 3 dagen tijd een complete kamer in incl behangen.
Ik heb kennelijk niet genoeg gemanifesteerd in mijn vakantie 🤣quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Jeetje, hij steekt haast zijn eigen oog uit met dat gespring.
Wat ik alleen niet dnap: zij zijn kennelijk nog aan het zwabberen, ehhh kwarrelen. Maar ze maakt wel een reel over; wat als de eerste verliefdheid voorbij is?
Die fase zijn zij toch nog niet voorbij dan?
Edit:ik ging even op haar profiel kijken, maar ze zegt dus echt dat ze niet is aangekomen na al dat gebak omdat ze dat manifesteerde 😂
Wat een kwats zeg.
Maar los van dat… het wordt blijkbaar gewoon goedgekeurd door de gemeente etc. Wat gaat hier toch mis.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:20 schreef Noor_ het volgende:
Dat streepje (waar een mens een komma zou gebruiken) viel mij ook al op. En "daad van kracht" vind ik ook zo'n chatgpt-woord. Ik hoop dat het fragment dat Annemarie laat zien niet maatgevend is voor het boek.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Een lang streepje, waar je normaal gesproken een komma of haakjes zou gebruiken.
Google even op ChatGPT streepje en je ziet het.
Ik heb nu ook geleerd dat er een aantal woorden zijn die veel door ChatGPT gebruikt worden maar minder door onszelf tegenwoordig. Ga ik op letten bij AM
Dat snap ik ook echt niet inderdaad! Ze krijgt alles voor elkaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar los van dat… het wordt blijkbaar gewoon goedgekeurd door de gemeente etc. Wat gaat hier toch mis.
Ik denk dat dit hem is... ze gaat aanvraag voor een bus doen.. ze is al gekeurd weet niet of erval iets uit gerold is..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:05 schreef Maremare het volgende:
Denk dat zij ook nog wel een aanvraag gaat doen voor een rolstoelbus. Deze inklapbare past al niet in de auto. Hoe gaat ze dat dan doen met een vast frame? En waar gaat ze die kar in huis neerzetten dan?
Iemand in mijn vriendenkring is afhankelijk van veel hulpmiddelen, maar moet daarvoor best veel zelf betalen. En zij krijgt alles maar. Schaamteloze profiteur.
Jaloers dekt voor mensen die het echt nodig hebben de lading denk ik niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik denk dat dit hem is... ze gaat aanvraag voor een bus doen.. ze is al gekeurd weet niet of erval iets uit gerold is..
En Debbie zegt dat mensen jaloers zijn op haar rolstoel.. en tuurlijk klopt dat ergens.. hoe kan het in vredesnaam dat mensen die het echt nodig hebben het gewoon niet krijgen.. of wel krijgen maar een b product waar ze al super blij mee (moeten) zijn.. en deze actrice krijgt maar en krijgt maar...
Als er 1 les uit haar hele verhaal getrokken kan worden is het maak het groter en verzin er een hoop bij dan krijg je meer.. en bij nee ga je gewoon door naar het volgende loket
Ze noemt mensen jaloers maar zelf glibbert ze weg bij het idee dat ze een rolstoel krijgt... lijkt wel reclame voor easytoysquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Een rolstoel met vast frame voor Pinokkio😂
Sorry, ik moet er gewoon heel hard om lachen. Ik voorzie een rolstoelbus of Pausmobiel. En tot die tijd een aanhanger waar zij dan met rolstoel in kan. En maar zwaaien.
Die meid raakt gewoon opgewonden van een rolstoel.
Je snapt natuurlijk dat ik dat bedoel met dat het ergens klopt... tuurlijk is meer het gevoel van onrecht.. maar voor mij is dat een soort jaloers.. ik kan niet jaloers zijn op mijn hard werkende buurman die enorm luxe leeft.. daar werkt hij super hard voor namelijk en gun het hem helemaal 👌 ik zal nooit jaloers kunnen zijn op bv een andere vrouw die naar mijn partner flirt... succes ermee! Als hij hapt is dat zo 🤷 maar vertrouw erop dat het niets word 👍 je doet er anders toch weinig aan dus jaloers word ik niet..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:51 schreef Maremare het volgende:
[..]
Jaloers dekt voor mensen die het echt nodig hebben de lading denk ik niet.
Het is gewoon ronduit onrechtvaardig zoals zij allerlei financiële potjes verkwist met haar onverzadigbare en ziekelijke drang naar aandacht.
Dat zij het jaloers noemt geeft al aan hoe het gesteld is met haar vermogen om na te denken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze noemt mensen jaloers maar zelf glibbert ze weg bij het idee dat ze een rolstoel krijgt... lijkt wel reclame voor easytoys
Ja ze zit scheef omdat ze zo gaat zittenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik ook wel grappig vind, in het dierentuin filmpje waarin ze haar oordoppen in doet, staat volgens mij een van de beensteunen omhoog. Ook daar ga je scheef van zitten.
Snap niet dat ze aangepaste rolstoel nodig heeft, ze kan gewoon van houding wisselen etc.
Ze gebruikt dat ding ook amper (ook toen hij nog niet kapot was) als iemand echt niet buiten een rolstoel kan vind ik aangepast logisch. Maar voor die 2x in de maand past zij zich maar aan hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik ook wel grappig vind, in het dierentuin filmpje waarin ze haar oordoppen in doet, staat volgens mij een van de beensteunen omhoog. Ook daar ga je scheef van zitten.
Snap niet dat ze aangepaste rolstoel nodig heeft, ze kan gewoon van houding wisselen etc.
Niet verder vertellen hoor maar Debbie heeft helemaal geen rolstoel nodig. Iemand die haar de waarheid vertelt en haar een schop onder haar kont geeft, dat heeft zij nodig. Niet meer, niet minder.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die heeft het ook opgegeven vermoed ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:10 schreef lila01 het volgende:
Wat een bende op de achtergrond van die foto bij Debbie. Waar is de opruimcoach als je haar nodig hebt?
Daar gaat ze ook scheef van zitten denk ik 😂quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Niet verder vertellen hoor maar Debbie heeft helemaal geen rolstoel nodig. Iemand die haar de waarheid vertelt en haar een schop onder haar kont geeft, dat heeft zij nodig. Niet meer, niet minder.
Filmpje van die Ellen als haar kwarreltje aan het springen is. 😅 Ik schrok ervan dat je iemand zo filmt en het ook nog eens online zet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:21 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik zie nergens wat zwabberen, mis ik iets? Werd er toch wel nieuwsgierig van...
Daarom zat ze ook zo scheef in die stoel natuurlijk!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze noemt mensen jaloers maar zelf glibbert ze weg bij het idee dat ze een rolstoel krijgt... lijkt wel reclame voor easytoys
Ik vrees het ergste. We weten dat ze ChatGPT ontdekt heeft en ze schreef het boek in een razend tempo.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:33 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat streepje (waar een mens een komma zou gebruiken) viel mij ook al op. En "daad van kracht" vind ik ook zo'n chatgpt-woord. Ik hoop dat het fragment dat Annemarie laat zien niet maatgevend is voor het boek.
Voor Jim zou goede psychoeducatie goed zijn. Zodat hij leert om zijn leven zelf in te regelen en zelf vat krijgt op alles. Ipv een moeder die precies denk te weten weet hoe het werkt en elk kind in een keurslijf dwingt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:18 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat hij start. Hoe vaker je een opleiding voortijdig stopt, hoe lastiger het is om iets af te maken en ik denk dat de stap om weer iets te beginnen best groot is.
Ik zeg misschien iets heel raars, maar ik denk soms dat het voor hem wel goed zou zijn om verder weg te verhuizen en zijn opleiding in een ander deel van NL te gaan doen (maar misschien sla ik de plank helemaal mis). Enfin, ik hoop dat hij hier zijn plek en passie vindt.
Misschien spuit 11 omdat ik nog niet alles heb bijgelegen. Maar als je niet ziek bent kán je ook niet beter worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:32 schreef Henrike het volgende:
[..]
Krijgt ze er ook lichtjes en zwaailicht op? Mijn god .
Ze doet nu al meer dan een week zonder rolstoel en voelde zich afgelopen week goed, kamer zoe inrichten en nagels doen.
Zij wil niet beter worden
Gek genoeg zat ze prima tijdens dat allereerste filmpje waar ze raced alsof ze in een kermisattractie zatquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Daarom zat ze ook zo scheef in die stoel natuurlijk!
Misschien manifesteren ze het?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:42 schreef Sushirijst het volgende:
AM: weer een heel betoog over hoe ze omgaan met eten in huizen Geerts.
Ze hebben gewoon geluk dat ze allemaal goede genen hebben, anders waren ze moddervet geweest van al dat suiker en vettigheid wat daar naar binnen gewerkt wordt op een dag.
Ik hoop echt dat dit eens gebeurdquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:40 schreef Henrike het volgende:
Of ze uit kon leggen waarom ze de ene keer wel oordopjes en bril op moet( dierentuin)
Dat als ze daar een reden voor heeft of een verklaring, ze deze dan misschien wil delen zodat mensen haar beter begrijpen.
Want misschien is er wel een hele duidelijke reden, deel het dan , zodat een ander het begrijpt waarom een uren durende rit in een camper met 3 kids wel kan zonder oordoppen en een bezoekje aan de dierentuin niet.
Dat strookt toch niet.
Ik heb altijd mijn twijfels bij haar gehad maar ik erger me echt aan haar fake gedrag en het uitmelken van alle instanties.
Eerder had ik nog wel medelijden maar nu; nee hoor ik hoop alleen dat karma haar werk doet.
Wat ik dan ergens weer in twijfel trek... want het broertje met beperking mocht fijn oppassen toen ze wilde mediteren en haar peuter en kleuter in het water speelde 🤔 ik ken echt niemand die dit zou doenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:02 schreef Heldercitroen het volgende:
Ik vraag me oprecht afvraag hoe het daar in de familie gaat bij Debbie, ik denk dat het niet voor niks is dat je niks meer van andere familie ziet.
Eigenlijk is het best triest, op dit moment denkt ze alles voor elkaar te hebben, maar als ze straks 80 is en dan erachter komt dat ze zoveel van haar kinderen heeft gemist dat ze echt spijt heeft, de jeugd van je kinderen krijg je nooit terug.
Op een of andere manier zegt haar gezichtsuitdrukkingen op de filmpjes en foto's zo veel, het dat is niet positief. Bij Debbie draait alles om haar, en zoals eerder gezegd komt dat vanuit haar jeugd, broertje met beperking en zus die tiener moeder was.
Nadeel als niemand uit haar omgeving aan de bel trekt gaat hij nooit rinkelen 🤷quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dit eens gebeurd
Misschien een aanhanger 🫣 Of Roy kan gaan sparen voor een andere autoquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:05 schreef Maremare het volgende:
Misschien is Debbie altijd al goed geweest in aandacht vragen op een negatieve manier. Er zijn zoveel kinderen die opgroeien met een broer of zus die meer aandacht en/of zorg nodig heeft. Die raken echt niet allemaal van het padje. En die beperking van haar broertje? Dat is dat broertje die ze nog niet heel lang geleden op vier kinderen liet passen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:02 schreef Heldercitroen het volgende:
Ik vraag me oprecht afvraag hoe het daar in de familie gaat bij Debbie, ik denk dat het niet voor niks is dat je niks meer van andere familie ziet.
Eigenlijk is het best triest, op dit moment denkt ze alles voor elkaar te hebben, maar als ze straks 80 is en dan erachter komt dat ze zoveel van haar kinderen heeft gemist dat ze echt spijt heeft, de jeugd van je kinderen krijg je nooit terug.
Op een of andere manier zegt haar gezichtsuitdrukkingen op de filmpjes en foto's zo veel, het dat is niet positief. Bij Debbie draait alles om haar, en zoals eerder gezegd komt dat vanuit haar jeugd, broertje met beperking en zus die tiener moeder was.
Dat snap ik echt niet hoor, dat niemand in haar omgeving ingrijptquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nadeel als niemand uit haar omgeving aan de bel trekt gaat hij nooit rinkelen 🤷
🤣😂🤣 sparen????? Je weet wie zijn vriendin is?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien een aanhanger 🫣 Of Roy kan gaan sparen voor een andere auto
Er moeten eerst weer nieuwe stickers gekocht worden voor op haar nieuwe bolide.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣😂🤣 sparen????? Je weet wie zijn vriendin is?
Echt he? Misselijkmakend figuurquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:24 schreef Lampje88 het volgende:
Och kijk Debbie der hoofd. Van een drammerig meisje wat haar zin heeft gekregen 🤮 helemaal voldaan
Denkt dat ze voldoende mensen eruit heeft gegooid die iets hebben gezegd en dat de mensen die overblijven niet durven.. waar is Roy's familie? Denk dat haar ouders genoeg hebben meegemaakt en gezien dat ze het wel best vinden nu ze af en toe nog de kleinkinderen zien..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet hoor, dat niemand in haar omgeving ingrijpt
Denk dat die al besteld zijn hoor..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Er moeten eerst weer nieuwe stickers gekocht worden voor op haar nieuwe bolide.
Een soort carnavalsoptocht door Barneveld 😂😂quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Een rolstoel met vast frame voor Pinokkio😂
Sorry, ik moet er gewoon heel hard om lachen. Ik voorzie een rolstoelbus of Pausmobiel. En tot die tijd een aanhanger waar zij dan met rolstoel in kan. En maar zwaaien.
Die meid raakt gewoon opgewonden van een rolstoel.
😂quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Daar gaat ze ook scheef van zitten denk ik 😂
😂😂😂quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:00 schreef Earring het volgende:
[..]
Gek genoeg zat ze prima tijdens dat allereerste filmpje waar ze raced alsof ze in een kermisattractie zat
Dat vond ik ook vreemdquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Wat ik dan ergens weer in twijfel trek... want het broertje met beperking mocht fijn oppassen toen ze wilde mediteren en haar peuter en kleuter in het water speelde 🤔 ik ken echt niemand die dit zou doen
Dus zo beperkt is hij schijnbaar ook niet
Geef haar geen ideeenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:38 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Misschien tijd voor pgb voor haar man, dat kan ook in de honderden euro’s lopen per maand. Kan ze betaald gewassen worden.
Als zo iemand wia krijgt… want ze heeft gewoon loon mogelijkheden in het theater kan ze zo rollend naar toe in de rolstoel.
Het gaat haar erom dat ze m gewoon heeft.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar hoe gaat ze de nieuwe rolstoel dan meenemen? Die kan toch net zo goed niet in de auto?
En dan geven volgers haar ook nog tips?? Hoe dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja ze zit scheef omdat ze zo gaat zitten
Vierdaagse was met de normale stoel he..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:47 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het gaat haar erom dat ze m gewoon heeft.
Ze is met die vorige ook niet veel op pad geweest. Vakantie foto's zonder rolstoel.
Ik heb m alleen met de vierdaagse voorbij zien komen en in de dierentuin.
Zo handig is het niet, en vooral niet als je ook wel dingen zonder rolstoel kunt
Alleen op momenten dat ze de aandacht op kan eisen zal ze deze gebruiken.
Maar goed ze kan in ieder geval zeggen dat ze in een rolstoel zit.
Tuurlijk niet 😂🤣 ze zegt dat alleen omdat het dan lijkt of er mensen haar nog gelovenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
En dan geven volgers haar ook nog tips?? Hoe dan?
Die hebben ze dan toch ook niet alle 24 in het kratje?
Klopt maar het was een rolstoel hè😉quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vierdaagse was met de normale stoel he..
Ze had vast een zere bips van al dat temperaturen, of ze hield de thermometer er gewoon in om te kijken wanneer ze in zou storten.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tuurlijk niet 😂🤣 ze zegt dat alleen omdat het dan lijkt of er mensen haar nog geloven
Elk ei ziet toch dat ze zelf op 1 bil scheef gaat zitten? Kan Roy 40 filmpjes van maken... maar scheef op een rechte stoel gaan zitten maakt de stoel niet fout maar hoe je erin zit...
Op zich best wel consequent in haar gedrag 😂😂😂quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:59 schreef Henrike het volgende:
[..]
Klopt maar het was een rolstoel hè😉
Dat we dat wel even hebben gezien, madammeke krijgt nu stoel nummer 3
Als een klein kind die wat kwijt maakt of kapot en dan een nieuw speeltje uit mag zoeken.
Net als dat ze bij Zoe deed toen ze haar labubu kwijt was.
Net als dat ze een andere dokter zoekt als diegene het niet met haar eens is.
Net zoals ze mensen blokkeert die het niet met haar eens zijn.
Bijzonder gedrag
Al jaren... bijzonder dat niet iedereen het zietquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:02 schreef Maremare het volgende:
[..]
Op zich best wel consequent in haar gedrag 😂😂😂
😂quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:00 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze had vast een zere bips van al dat temperaturen, of ze hield de thermometer er gewoon in om te kijken wanneer ze in zou storten.
Daarom die bredere stoel natuurlijk, die lippen moeten meequote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
De lippen van Debbie zijn weinig gekrompen sinds de fillers gezet zijn volgens mij?
Met de stichting de Zonnebloem, ze zoekt vast een vrijwilliger die haar wil duwen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Hoe zal Debbie volgend jaar op vakantie gaan? Een rolstoel met vast frame krijg je niet door een normale deur een camper in. Dat wordt een aangepast vakantiehuis huren of een camper met grote garage.
Ik vraag me dus serieus af of ze wel snapt wat ze besteld heeft 🤔 of dit bewust doet voor een rolstoelbus aanvraag zodat ze een 2e auto krijgenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:59 schreef JaNeeDan het volgende:
Hoe zal Debbie volgend jaar op vakantie gaan? Een rolstoel met vast frame krijg je niet door een normale deur een camper in. Dat wordt een aangepast vakantiehuis huren of een camper met grote garage.
Ik ook niet. Maar zij waarschijnlijk wel. Door dat dagelijkse powerliften waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:17 schreef opwegnaar het volgende:
DBM doet in de badkamer een spierballenpost, maar ik zie niet echt armspieren?
de.boner.mama strikes again. 😂quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:17 schreef opwegnaar het volgende:
DBM doet in de badkamer een spierballenpost, maar ik zie niet echt armspieren?
Ook door haar geblokkeerd, omdat ik een x heb gereageerd onder een post dat ze misschien overdag wat minder in dr nest moet liggen. Dan slaapt ze snachts beter. Ik snap oprecht niet.. waarom zij zo kicked op dat hele ziek zijn. Dat is toch echt vreselijk. Ook voor je kinderen. Meid, raap jezelf bij elkaar. Zoek een baan, ritme, regelmaat. Hou toch eens op!!!! Okay sorry, mega frustratie.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:40 schreef Henrike het volgende:
Dat strookt toch niet.
Dit! Gatverdamme, we leven toch niet meer in de middeleeuwen, waar gezinnen in 1 bad gingen? 🤮quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:45 schreef AppelsEieren het volgende:
Judith laat het badwater staan voor B voor na sporten.
Pardon
Getver de getver maar vooral dit is dan gewoon koud toch.
Ik begrijp dat ook niet. Dat ze blijer worden van chocola dan van bleekselderij (of wat zat er voor groente op) snap ik. Maar wat is er lollig aan? aan beide opties?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:43 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: ik zit mij steeds maar af te vragen waarom ik een reep chocolade op de slaapkamerdeur van mijn kinderen zou plakken. Nog afgezien van het feit dat het mijn kinderen waarschijnlijk niet eens op zou vallen,je moet dan eerst de Ducktape van je deur scheuren, dan heb je een plakkerig pakket in je hand en bovenal gewoon geven of op het bureau/nachtkastje leggen lijkt zoveel eenvoudiger. Of ben ik nu gewoon te nuchter voor dit soort dingen?
Dit heeft ze werkelijk ter plekke verzonnen en opgeplakt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:43 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: ik zit mij steeds maar af te vragen waarom ik een reep chocolade op de slaapkamerdeur van mijn kinderen zou plakken. Nog afgezien van het feit dat het mijn kinderen waarschijnlijk niet eens op zou vallen,je moet dan eerst de Ducktape van je deur scheuren, dan heb je een plakkerig pakket in je hand en bovenal gewoon geven of op het bureau/nachtkastje leggen lijkt zoveel eenvoudiger. Of ben ik nu gewoon te nuchter voor dit soort dingen?
Dat is toch niet het leven wat je wil lijden op je 30e? Echt zieken zouden een moord doen om gewoon te kunnen leven. En zij ambieert een leven in bed. Dat snap je toch niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:27 schreef Muurbloem7 het volgende:
[..]
Ook door haar geblokkeerd, omdat ik een x heb gereageerd onder een post dat ze misschien overdag wat minder in dr nest moet liggen. Dan slaapt ze snachts beter. Ik snap oprecht niet.. waarom zij zo kicked op dat hele ziek zijn. Dat is toch echt vreselijk. Ook voor je kinderen. Meid, raap jezelf bij elkaar. Zoek een baan, ritme, regelmaat. Hou toch eens op!!!! Okay sorry, mega frustratie.
Het enige wat ik, stereotypenerend, kan bedenken is dat een van de dochters dan ongesteld is?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet. Dat ze blijer worden van chocola dan van bleekselderij (of wat zat er voor groente op) snap ik. Maar wat is er lollig aan? aan beide opties?
Ohh nee, straks komt er een crowdfunding voor een rolstoelbusquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vraag me dus serieus af of ze wel snapt wat ze besteld heeft 🤔 of dit bewust doet voor een rolstoelbus aanvraag zodat ze een 2e auto krijgen
Ze kan wel in bad maar de wasmachine kan niet vaker draaien dan 1x per maand...quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:45 schreef AppelsEieren het volgende:
Pardon
Ongetwijfeld, want die kan niet op Temu besteld worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:29 schreef Leesje het volgende:
[..]
Ohh nee, straks komt er een crowdfunding voor een rolstoelbus
En dan te bedenken dat ze die rolstoel ook moest gaan gebruiken bij kortere stukken lopen want ze moest op alle mogelijke manieren energie besparen. En maar hollen naar de zeeman, bouwmarkt, door de wijk enz enz.. 🤡quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:55 schreef Flipflop12 het volgende:
Ik snap het ook echt niet bij Debbie. Zelfs zoverre snap ik het niet dat het bijna dan toch wel echt moet zijn, denk ik dan. Waarom zou je dit allemaal faken, dit gaat toch ten koste van jezelf, van je kinderen, je gezinsleven? Dit kan toch bijna niet nep zijn?
Maar dan denk ik er toch weer aan wat ik allemaal zie, amper kunnen staan voor een foto in de dierentuin maar wel achter de kinderen aan kunnen lopen om ze te zoeken (wtf)
Maar.. toch snap ik het niet.
Maar ja ik kan er ook niet met m’n hoofd bij dat er mensen zijn die hun kind ziek maken en die bestaan ook.. dus ja.. maar dat je dit jezelf vrijwillig allemaalcaandoet (in ruil voor aandacht), ik snap het gewoon niet!
Ik zag wel haar tattoo maar ook zeker geen spierbalquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik zat op threads te scrollen en kwam DBM tegen. Een badkamer selfie met spierbal? Ik zie alleen geen spierbal. Nu kwalificeert dit natuurlijk als vrouwen die vrouwen niet steunen, maar het zij zo.
Ik wil eigenlijk reageren: wat leuk! Nieuwe tattoo?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:14 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik zag wel haar tattoo maar ook zeker geen spierbal
Denk ik ook met een paar stevige vloeken erbijquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:23 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk reageren: wat leuk! Nieuwe tattoo?
Maar denk dat ik in de blokkendoos terecht kom.
Gatverdegatver..... of jakkes... ik ben dol op ons bad en vroeger gingen kinderen ook zeker samen in bad maar je laat je weekwater toch niet staan voor iemand anders al is het je kind... ben echt misselijk van het idee..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:45 schreef AppelsEieren het volgende:
Pardon
In bad gaat ze misschien ook maar 1 keer per maandquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:33 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ze kan wel in bad maar de wasmachine kan niet vaker draaien dan 1x per maand...
Lekker fris ook nadat ze vanaf zondag gestrekt in haar bed was gecrashed🤢🤮quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:46 schreef JaNeeDan het volgende:
Mag toch hopen dat er bij Judith na het bad wel gedoucht wordt. Is hier wel gebruikelijk.
Maar zoals ik het begreep werd zij uit bad gebeld, vraag me af of zij vervolgens nog wel onder de douche is gestapt.
Ik ben wat in verwarring na de gedeelde 2 stukjes: ik neem aan dat hier een eindredactie overheen gaat?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:08 schreef Louuuu_lou het volgende:
Heremetijd, die stukjes die AM in haar stories laat zien van haar nieuwe boek beloven niet veel goeds hè… een en al zelffelicitaties en borstklopperij, aangevuld met wat huilie-huilie om de buitenwereld en zogenaamde zelfreflectie die vooral weer eindigt met jubelen hoe goed ze toch wel niet is en hoe trots ze op zichzelf is 🤢
Ik vrees dat L. de enige is die nog niet tegen haar moeder ingaat en het filmen dus toelaat. Ik vind het ook raar, naar en volkomen onnodig. Het lijkt mij een leuk schattig en gezellig kind, maar zonder in beeld te zijn als ze nog net zo leuk natuurlijk. Kind heeft er geen enkel voordeel aan (alleen mogelijke nadelen). Laat Annemarie zichzelf maar gewoon eten filmend met de selfiestand op haar telefoon.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:18 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik irriteer me ontzettend aan dat filmen van AM van L. tijdens het eten. Ze eet ook zo ontzettend smerig voor een 5 jarige. Waarom wil je dat aan iedereen laten zien elke dag?
Waar zie je dat dat ze denken aan MS?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:16 schreef Noek het volgende:
Zag ik nu op TT dat ze denken aan MS?
Die reacties. TT is snoeihard, als zij ooit viraal gaat met haar lc dan moet ze haar powernap even verzetten want dan moet ze aan de bak. Die vrouw moet gewoon opgenomen worden en daar gaat nooit het licht aan dat ze goede levensjaren aan het verspillen is. Dit is haar droomleven. Er zijn talloze vrouwen die leven voor aandacht en het koppelen aan ziektes. Only Fams was ook niet heel erg een optie voor wat dagelijkse aandacht. Dus half kwijlend je doppen in doen en dat laten zien aan de wereld ..meer zit er niet in.
Ik doe ook weleens doppen in buiten. Dan ga ik hardlopen. Komt wel dichtbij zo.
Die hele wedstrijd voorbereiding is een treurnis😂, sorry als zij na 5x in de sportschool aan een wedstrijd mee kan doen, dan kan het nooit iets voorstellen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:17 schreef papierentas het volgende:
DBM doet een like for like post. Gister onder haar eigen post, heeft ze gereageerd op zichzelf met een ander account, wat een treurnis toch.
🤦♀ wat een figuurquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:17 schreef papierentas het volgende:
DBM doet een like for like post. Gister onder haar eigen post, heeft ze gereageerd op zichzelf met een ander account, wat een treurnis toch.
Ik zie geen nieuwe reacties sinds gisteren op TT? Is ze aan het swifferen?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:16 schreef Noek het volgende:
Zag ik nu op TT dat ze denken aan MS?
Die reacties. TT is snoeihard, als zij ooit viraal gaat met haar lc dan moet ze haar powernap even verzetten want dan moet ze aan de bak. Die vrouw moet gewoon opgenomen worden en daar gaat nooit het licht aan dat ze goede levensjaren aan het verspillen is. Dit is haar droomleven. Er zijn talloze vrouwen die leven voor aandacht en het koppelen aan ziektes. Only Fams was ook niet heel erg een optie voor wat dagelijkse aandacht. Dus half kwijlend je doppen in doen en dat laten zien aan de wereld ..meer zit er niet in.
Ik doe ook weleens doppen in buiten. Dan ga ik hardlopen. Komt wel dichtbij zo.
Ik hoop dat ze stories deelt van haar wedstrijd 🫣quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:31 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Die hele wedstrijd voorbereiding is een treurnis😂, sorry als zij na 5x in de sportschool aan een wedstrijd mee kan doen, dan kan het nooit iets voorstellen.
En hoelang wil ze dit volhouden? Levenslang ?? Jezelf invalide praten?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat is toch niet het leven wat je wil lijden op je 30e? Echt zieken zouden een moord doen om gewoon te kunnen leven. En zij ambieert een leven in bed. Dat snap je toch niet?
Ze heeft zeker wat dingen geswiffert... maar snap de logica daar ook niet helemaal in 🤣 de 1 blijft staan de ander weg 🤷 overigens alle foute opmerkingen over haar voorgevel is ze heel content mee schijnbaar 🤔quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik zie geen nieuwe reacties sinds gisteren op TT? Is ze aan het swifferen?
Oh nee, ze schrijft: Ik kwalificeer voor ms en blablaquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:28 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Waar zie je dat dat ze denken aan MS?
Ooh haha nee ze zegt dat kwalificeert voor me/cvs. Dat is wel heel iets anders dan ms. Was al bang dat ze er weer iets bij verzonnen had.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh nee, ze schrijft: Ik kwalificeer voor ms en blabla
Geen idee wat ze eigenlijk zegt. Dat weet ze zelf ook niet. Het is eem reactie op Daan.
Daar schrijft ze dat ze kwalificeert voor ME/CVS. Dat riep ze maanden terug al.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh nee, ze schrijft: Ik kwalificeer voor ms en blabla
Geen idee wat ze eigenlijk zegt. Dat weet ze zelf ook niet. Het is eem reactie op Daan.
Wie weet komt die ms vanzelf nog wel een keer... het is nu al een aflopende zaak natuurlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:55 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ooh haha nee ze zegt dat kwalificeert voor me/cvs. Dat is wel heel iets anders dan ms. Was al bang dat ze er weer iets bij verzonnen had.
Misschien zit Debbie er wel in. Met haar zonnebloemkaart om🌻quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:11 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik ben op dit moment in Barneveld bij de ballon fiësta, ja hoor er gaat net een zonnebloemballon de lucht in 🤣🤣🤣
Misschien loopt Debbie daar ook wel rond 🤔 ballonvaart vond ze leuk toch? En ja lopen of rennen... die heeft een stoel voor de showquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:11 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik ben op dit moment in Barneveld bij de ballon fiësta, ja hoor er gaat net een zonnebloemballon de lucht in 🤣🤣🤣
Of ze hangt eronder in haar rolstoelquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien zit Debbie er wel in. Met haar zonnebloemkaart om🌻
Zij was verloskundige. Ze werkt nu als telefoniste vanuit huis voor verloskundigen praktijken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:56 schreef lila01 het volgende:
Wat doet Judith eigenlijk voor werk?
Even nieuwsgierig, ik volg haar niet, maar kijk dankzij jullie.
Het valt nu ook op dat J de kinderen van M en K niet meer, in elk geval veel minder, deelt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:40 schreef YoumustbeaWeasley het volgende:
MB is weer nergens te bekennen in de stories van JvP
Dat was ook het eerste wat ik dacht maar dat lijkt me toch niet. Dat zou echt heel naar zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:01 schreef Xmuis het volgende:
Het huis van de Bollens werd vandaag gefilmd. Voor de verkoop?
Hangt er een rolstoel onder met Debbie erin( dat was toch die film up?)quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:11 schreef Rimboequeen het volgende:
O haha ik ben mosterd zie ik nuquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:39 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Of ze hangt eronder in haar rolstoel
Ik zie ook alleen JvP nog reclame maken voor hun webshop, MB niet meer.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het valt nu ook op dat J de kinderen van M en K niet meer, in elk geval veel minder, deelt.
Ik had ook even die gedachte, ook omdat ze een moeilijke dag had, wat ik me voor kan stellen als het huis idd in de verkoop zou gaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:01 schreef Xmuis het volgende:
Het huis van de Bollens werd vandaag gefilmd. Voor de verkoop?
Ik vond haar juist weer wat voller ogen, maar kan ook zo lijkenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:05 schreef Annika2016 het volgende:
Jeetje MB ziet er wel serieus echt slecht uit hoor. Als je kijkt naar haar blik en haar ogen, zo leeg en somber.
Schrik ook elke keer weer van haar lichaam in de stringbody. Mag geen diagnoses stellen hier wat betreft bepaalde stoornissen, maar….
Misschien dan ook maar niks over zeggen over een diagnose. Ik ben een tijdje zo geweest, puur door stress. Ik kon eten wat ik wilde maar de stress at mij op. Kilo’s vlogen er vanaf in heel korte tijd en het heeft heel lang geduurd voordat het er weer aan zat.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:05 schreef Annika2016 het volgende:
Jeetje MB ziet er wel serieus echt slecht uit hoor. Als je kijkt naar haar blik en haar ogen, zo leeg en somber.
Schrik ook elke keer weer van haar lichaam in de stringbody. Mag geen diagnoses stellen hier wat betreft bepaalde stoornissen, maar….
Dat valt mij niet eens op, die stories skip ik sowieso altijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:08 schreef MorganWall het volgende:
[..]
Ik zie ook alleen JvP nog reclame maken voor hun webshop, MB niet meer.
Ah, dank jequote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:50 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Zij was verloskundige. Ze werkt nu als telefoniste vanuit huis voor verloskundigen praktijken.
J haar nagels zijn rood (zie haar story van dinsdag).quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:13 schreef lila01 het volgende:
Waarom filmt MB het intieme moment waarop Koen Ollie (met ontbloot bovenlijf) voorleest?
Zo te zien merkt hij het niet, niet oké.
En wie doet de kinderen in bad? Het was niet MB of JvP, maar iemand met roodgelakte nagels. MB filmt alleen maar.
Ik denk dat zij en haar gezin oprecht baat bij hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Daar schrijft ze dat ze kwalificeert voor ME/CVS. Dat riep ze maanden terug al.
Debbie kwalificeert m.i. vooral voor een opname in een gesloten inrichting.
Misschien spot je haar wel 👀quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:11 schreef Rimboequeen het volgende:
Dat is jvp. Die heeft eergisteren haar nagels laten doen.. rood 😉quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:13 schreef lila01 het volgende:
Waarom filmt MB het intieme moment waarop Koen Ollie (met ontbloot bovenlijf) voorleest?
Zo te zien merkt hij het niet, niet oké.
En wie doet de kinderen in bad? Het was niet MB of JvP, maar iemand met roodgelakte nagels. MB filmt alleen maar.
O, haha. Ik dacht dat ze nog roze hadquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat is jvp. Die heeft eergisteren haar nagels laten doen.. rood 😉
Bij een opvang? Oppas? Ouders? Buurvrouw?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:13 schreef Jenn1806 het volgende:
Curlymomm alweer alleen met haar dochters weg.. Waar zou ze haar zoontje hebben gelaten?
Ik zou van haar echt niks kopen 🤢 vooralquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:12 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith deelt een link naar haar Vinted. Ik heb even gekeken maar hoezo bestempelt zij kleding als goed en heel goed terwijl het totaal verwassen is?
Nah, weet niet. Ik denk dat Koen er geen trek meer in heeft om nog langer mooi weer te spelen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:25 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Koen is ook niet meer te zien in de stories van jvp. En MB nu toch de laatste dagen Koen weer wel. Ik krijg echt wel het idee dat ze het aan het uitmelken zijn ook, ondanks de ellende. Drama sells. En dat zien zij ook in hun volgers en views.
😂 1x aangehad (voor 3 weken daarna 13x moeten wassen)quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:12 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith deelt een link naar haar Vinted. Ik heb even gekeken maar hoezo bestempelt zij kleding als goed en heel goed terwijl het totaal verwassen is?
Zo verwassen is hier nooit gelukt😂quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😂 1x aangehad (voor 3 weken daarna 13x moeten wassen)
Het had waarschijnlijk wat extra krachtig reinigingsmiddel nodig 🫤quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zo verwassen is hier nooit gelukt😂
😂🤢quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😂 1x aangehad (voor 3 weken daarna 13x moeten wassen)
MB oogt voller? Nou…..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:09 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vond haar juist weer wat voller ogen, maar kan ook zo lijken
Zij krijgt heel veel gratis van volgers en dan zet ze het daarna te koop.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Het had waarschijnlijk wat extra krachtig reinigingsmiddel nodig 🫤
Hij zal zelf misschien inspraak gehad hebben, maar vind het ook niet om aan te gluren dat kapsel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Milou is met de kinderen naar de kapper geweest, bij de oudste is het er niet beter op geworden 😱
Er zitten ook grote maten tussen. Bizar dat ze gekregen kleding verkoopt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zij krijgt heel veel gratis van volgers en dan zet ze het daarna te koop.
Een echt Djaylano-kapsel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hij zal zelf misschien inspraak gehad hebben, maar vind het ook niet om aan te gluren dat kapsel.
En we weten dat daar vieze was minimaal 1,5 week heeft liggen stinken tijdens de vakantie naar Zwitserland en Italië. Heeeerlijk🤣quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik zou van haar echt niks kopen 🤢 vooral
Niet naar dat bad verhaal vanmiddag en als je ziet hoe vaak zij haar kleding dagen achter elkaar draagt
Als mijn zoontje dit zou willen zou ik daar toch een stokje voor steken 🫣quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hij zal zelf misschien inspraak gehad hebben, maar vind het ook niet om aan te gluren dat kapsel.
🤢quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:03 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En we weten dat daar vieze was minimaal 1,5 week heeft liggen stinken tijdens de vakantie naar Zwitserland en Italië. Heeeerlijk🤣
Misschien voor en tv programma? Dat was bij KC een tijdje geleden ook?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:17 schreef Lalaland79 het volgende:
Als de boerderij niet in de verkoop komt van MB waarom wordt dan de boel gefilmd? Als het voor een woonmagazine is dan worden er toch foto's gemaakt?
Dat vroeg ik me ook af, om welke samenwerking dat zou kunnen gaan?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM schrijft in haar boek iets over samenwerkingen en 'gelukkig geloven mijn volgers me weer'.
De volgmoekes hebben haar toch altijd geloofd? Welke samenwerking is zo'n blamage geweest dat het haar ongeloofwaardig maakte?
Aanvulling: aan hoe t geschreven is zie je dat t niet van AM zelf afkomt
Die ging toch failliet?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, om welke samenwerking dat zou kunnen gaan?
Je hoort AM tegenwoordig nooit meer over liefslabel trouwens
Iets volder dan de vorige keren, oftewel ze lijkt iets aangekomen, maar nogmaals het lijkt, zeg niet dat het zo isquote:
Of het bedrijf dat der verbouwing heeft gedaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien voor en tv programma? Dat was bij KC een tijdje geleden ook?
Ik denk dat dat gaat over de samenwerking met een dame die haar gezin van wol? vilt? Iets..had gemaakt. Zij kreeg toen heel veel bestellingen maar leverde niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, om welke samenwerking dat zou kunnen gaan?
Je hoort AM tegenwoordig nooit meer over liefslabel trouwens
Ik hoop oprecht dat het zoiets is,quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:41 schreef Lampje88 het volgende:
Misschien staan ze met hun boerderij ingeschreven bij een casting bureau dan kan er bijvoorbeeld gefilmd worden voor een commercieel of film/ serie
Dit dacht ik eerst ook, maar dan zou ze dat er toch meteen bij hebben gezegd?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:41 schreef Lampje88 het volgende:
Misschien staan ze met hun boerderij ingeschreven bij een casting bureau dan kan er bijvoorbeeld gefilmd worden voor een commercieel of film/ serie
Maximaal uitmelken de situatiequote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:00 schreef LALAA het volgende:
[..]
Dit dacht ik eerst ook, maar dan zou ze dat er toch meteen bij hebben gezegd?
Ik vraag me dat ook echt serieus af. Ze had met wat planning toch een veel relaxtere terugweg en thuiskomst kunnen regelen. Kan ze nu echt zo slecht plannen of zijn het echt die paar tientjes die haar daar van weerhouden? Voor Bob is het toch ook gewoon echt niet leuk om dan maar steeds uitbesteed te worden of een moeder te hebben die niks kan? Dat weegt toch niet op tegen een momentje actief zijn of een snelle terugreis? Ik begrijp best dat zij met haar ziekte soms keuzes moet maken, maar daar gaat het hier niet over. Hier kiest ze er doelbewust voor, er zijn genoeg mensen die niet ziek zijn en die het beter indelen, omdat ze er anders ook last van hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:02 schreef Harper het volgende:
Judith vertelt nogmaals het verhaal van de cayoning tocht en het bijkomen ervan.
Ik vind het echt fijn voor haar dat de medicijnen misschien wel goed werken, en ze dingen kan doen die zij belangrijk vindt, met Bob.
Maar hoe leuk is het als je moeder op vakantie 1.5 dag in bed ligt, om bij te komen van een activiteit? Is dat het werkelijk waard?
Precies, het is ook zo'n koude douche zo terugkomen. Geen eten geen schone kleren, moeder in bed , kind uitbesteedt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:15 schreef Farfallefalle het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook echt serieus af. Ze had met wat planning toch een veel relaxtere terugweg en thuiskomst kunnen regelen. Kan ze nu echt zo slecht plannen of zijn het echt die paar tientjes die haar daar van weerhouden? Voor Bob is het toch ook gewoon echt niet leuk om dan maar steeds uitbesteed te worden of een moeder te hebben die niks kan? Dat weegt toch niet op tegen een momentje actief zijn of een snelle terugreis? Ik begrijp best dat zij met haar ziekte soms keuzes moet maken, maar daar gaat het hier niet over. Hier kiest ze er doelbewust voor, er zijn genoeg mensen die niet ziek zijn en die het beter indelen, omdat ze er anders ook last van hebben.
Ik hoop maar dat ze stopt met Joas exposen als hij gaat puberen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bzzonder’s nieuwe post, waar ze haar kind filmt die planten uit de grond gehaald heeft, sneu dat ze dit online zet, zo zet je je kind gewoon te kakken
Ik schrik vooral van het verhaal van dat verminderde zicht. Ze zag een paar uur maar half met haar ene oog en ging diezelfde dag nog naar huis rijden. Levensgevaarlijk, die vrouw!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:02 schreef Harper het volgende:
Judith vertelt nogmaals het verhaal van de cayoning tocht en het bijkomen ervan.
Ik vind het echt fijn voor haar dat de medicijnen misschien wel goed werken, en ze dingen kan doen die zij belangrijk vindt, met Bob.
Maar hoe leuk is het als je moeder op vakantie 1.5 dag in bed ligt, om bij te komen van een activiteit? Is dat het werkelijk waard?
Ja dat las ik daarna. Ik snap echt niks van deze dingen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:44 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik schrik vooral van het verhaal van dat verminderde zicht. Ze zag een paar uur maar half met haar ene oog en ging diezelfde dag nog naar huis rijden. Levensgevaarlijk, die vrouw!
Ik denk uit gierigheid, ik kan echt geen andere reden bedenken waarom je dit zou doenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:18 schreef Farfallefalle het volgende:
En dat bad, zou dat puur uit gierigheid zijn? Waarom doe je dat anders? Zou Bob dan in een koud (en al voorgemarineerd) bad gaan? Anders heeft het toch sowieso geen zin?
Ik ook, vond het echt sneu om te zienquote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:27 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze stopt met Joas exposen als hij gaat puberen.
Heb t ff opgezocht maar het bestaat nog wel idd. Meende me te herinneren dat het een tijdje niet goed ging omdat de 'kracht van de mammavan' was uitgewerkt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Volgens mij is ze niet failliet?
En begreep ik nou goed dat ze pas op woensdag heeft verteld over haar ziekte omdat ze gingen canyoningen? Op zo’n moment worden de organisatie en de andere ouders toch voor het blok gezet? En ik snap echt dat je niet altijd wilt vertellen over je ziekte maar het ging hier niet om midgetgolf o.i.d.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:02 schreef Harper het volgende:
De organisatie wist gewoon van haar ziekte, alleen de ouders niet. Ik kan me ook wel voorstellen dat wanneer je elkaar net ontmoet, je dat niet meteen wilt en hoeft te vertellen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En begreep ik nou goed dat ze pas op woensdag heeft verteld over haar ziekte omdat ze gingen canyoningen? Op zo’n moment worden de organisatie en de andere ouders toch voor het blok gezet? En ik snap echt dat je niet altijd wilt vertellen over je ziekte maar het ging hier niet om midgetgolf o.i.d.
En Judith maakte zich opeens toch zorgen dus appte ze haar arts, die een uur later reageerde. Waarom app je iemand i.p.v. bellen terwijl je je zorgen maakt? En waarom deel je een app van je arts?
Over dat zichtverlies zeg ik maar niks. Het enige wat weer opvalt is dat het nooit aan Judith ligt. Het zijn altijd anderen of de omstandigheden die ervoor zorgen dat iets anders gaat dan verwacht.
In de vakantie 1,5 dag plat en na de vakantie 3. Is in een tijdsbestek van een week toch 4,5 dag. Heerlijk voor haar kind! Maar zij kon er niks aan doen hoor.
Nee hoor Judith, het ligt nooit aan jou. Jij bent de beste.
Dank voor de toelichting, ik begreep dat niemand op de hoogte was, ook de organisatie niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:27 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
De organisatie wist gewoon van haar ziekte, alleen de ouders niet. Ik kan me ook wel voorstellen dat wanneer je elkaar net ontmoet, je dat niet meteen wilt en hoeft te vertellen.
Het is volgens mij heel normaal om een app te hebben met je arts als chronisch zieke. Ik zie dat ook wel bij andere ernstig zieken.
Ze zei al meteen dat voor één van de activiteiten met Estivant in gesprek moest en dat was canyoning ivm de lengte van B. Dus ze wist van te voren al dat ze dat ging doen. Ik vind het totaal onverantwoord. Ze had natuurlijk pech met het been, kan mij of anderen ook overkomen. Maar dat eraf liggen heeft niks met het been te maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:18 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze wist heel goed wat ze bij Estivant ging doen. Als ze die week voor de bruiloft had geboekt lag ze er met de bruiloft af en dan gaat natuurlijk niet. Ze zegt dat de laatste week geboekt is ivm minder drukte/ prijs? Maar ik denk dat dit ook meespeelt
Het been zal wel meespelen denk ik, want pijn kost ook veel energie. Maar verder vind ik het ook onverantwoord.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:40 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ze zei al meteen dat voor één van de activiteiten met Estivant in gesprek moest en dat was canyoning ivm de lengte van B. Dus ze wist van te voren al dat ze dat ging doen. Ik vind het totaal onverantwoord. Ze had natuurlijk pech met het been, kan mij of anderen ook overkomen. Maar dat eraf liggen heeft niks met het been te maken.
😂 ja wat een filmpje weer….. knap dat ze terwijl ze ‘zulke heftige migraine’ heeft toch zo’n filmpje kan opnemen.quote:
Ordinaire hoofdpijn is geen migraine.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:55 schreef Sushirijst het volgende:
Dbm weer met haar migraine en vervolgens lult ze weer een storie vol. Als je echt een migraine aanval hebt gehad en dat wat onderdrukt zou worden door pcm/ibu dan heb je alsnog geen trek om tijdens de schoolrun een storie vol te lullen. Die vrouw kun je toch niet meer serieus nemen? Koningin overdrijven.
Ze is aangevallen na de vakantie maar ze weet dat het alleen maar vocht is en het komt door de schildklier.quote:
😂😂😂 'vocht in de spieren' zoals ze laatst zeiquote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:00 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ze is aangevallen na de vakantie maar ze weet dat het alleen maar vocht is en het komt door de schildklier.
Een heftige hoofdpijn is geen migraine. En migraine gaat niet over van ibu/pcm.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:55 schreef Sushirijst het volgende:
Dbm weer met haar migraine en vervolgens lult ze weer een storie vol. Als je echt een migraine aanval hebt gehad en dat wat onderdrukt zou worden door pcm/ibu dan heb je alsnog geen trek om tijdens de schoolrun een storie vol te lullen. Die vrouw kun je toch niet meer serieus nemen? Koningin overdrijven.
Ze koopt er ook van alles van voor zichzelf. Dat vind ik dus echt zo’n enorme verspilling, want wat moet zij als thuisblijfmoeder en influencer met maar een hele enkele samenwerking nu met tig schriften, pennen en notitieblokken?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:57 schreef Ballerina888 het volgende:
Even influencers algemeen he? Het delen van collecties en linkjes is toch puur om geld te verdienen. Ze willen helemaal niemand inspireren ofzo of helpen aan goede ideeën.
Als voorbeeld Milou, moeder van 3 jongens! Deelt dan (voor een samenwerking uiteraard) de back to school collecties van de HEMA. Natuurlijk zitten haar jongens nog op de basisschool en is zij nog niet bezig met spullen voor de middelbare. Maar ook met jonge kinderen moet haar opgevallen zijn dat al die spullen voor meisjes zijn. Alleen maar pastel kleurtjes.
Als je als influencer nu echt eerlijk wil zijn meld dan dat er heel veel leuke spullen zijn, maar dat er niets voor jongens te vinden is. Daarmee kun je wellicht iets bereiken uiteindelijk.
Nee hoor, het is allemaal "zooooo leuk".
Ja en 6 kilo en dan zo op je calorieën letten, maar je het is de schuld van de schildklier.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:00 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ze is aangevallen na de vakantie maar ze weet dat het alleen maar vocht is en het komt door de schildklier.
In ieder geval 1 minder, die van mij😅kon ze niet waarderen. Zij laat alleen de jubel reacties staan, in het kader van " ik houd iedereen voor de gek"quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik kijk nu even de TikTok van DL en zie daar staan ‘102 reacties’ maar ik zie er veel minder. Komt dat omdat ik niet ben ingelogd (wat ik ook niet ga doen) of heeft ze er een stuk of 70 geswifferd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |