abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218602510
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 08:55 schreef Miepje77 het volgende:
Ellen en Koen, nu wil ik het zwabberige zaakje ook wel zien. Waar kan ik het vinden?
Vraag je dit voor een vriend?
pi_218602524
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:02 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Hij slaat zichzelf bijna knock out… zo los bungelt het zaakje.
😂
  woensdag 27 augustus 2025 @ 09:22:32 #53
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218602528
Kyra=drama
pi_218602548
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zie alleen een nieuwe waar iemand met lc zegt dat ze een rolstoel heeft en mensen die het echt hebben dat niet lukt... en daarom reageert ze volgens verwachting op "o je bent jaloers dat ik in een rolstoel zit?" 🤦‍♂️ ze zit niet eens in een rolstoel die is stuk na haar dierentuin fiasco.. bovendien was ze er sowieso niet blij mee... en is ze sinds de dierentuin gewoon lopend en op de fiets al rennend her en der gespot (en heeft ze er ook nog filmpjes van getoond)
Debbie je zit niet in een rolstoel...
Koekoek
pi_218602689
Oeh, die ChatGPT streepjes in het manuscript van Annemarie.
Je zou denken dat een uitgever die er absoluut niet in wil?

Maar he, ze drinkt een mocktail *O*
pi_218602712
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:17 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Maar nog even over dit he? Of je het nu Longcovid, Me of cvs noemt het is allemaal hetzelfde. Het zijn allemaal Pais (een Post Acuut Infectieus Syndroom). Dus een aandoening die ontstaat na een infectieziekte.
Dat weet Debbie niet. Of anders gezegd: Debbie gebruikt graag zoveel mogelijk namen. Komt net even wat interessanter over. Zonder al haar diagnoses is ze niets/niemand.
pi_218602787
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat weet Debbie niet. Of anders gezegd: Debbie gebruikt graag zoveel mogelijk namen. Komt net even wat interessanter over. Zonder al haar diagnoses is ze niets/niemand.
Haha ja dat klopt 😅
pi_218602798
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 08:32 schreef Snaky het volgende:
Jeetje wat een drama bij Kyra over het stoppen met borstvoeding. Ik heb dat nooit begrepen. Je doet het of je doet het niet en op een gegeven moment is het klaar. Zij ziet het echt als graadmeter hoe goed ze is voor haar kind. Hoe langer borstvoeding hoe beter.
Kan ze weer jaaaaren uitmelken.
pi_218602819
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 07:57 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Debbie kent geen licht, zon is gevaarlijk.
Op TT schrijft ze "visuele overprikkeling, felle zon in je ogen kost veel energie dus doe ik een zonnebril op. Daarnaast geeft het ook warmte en omdat de interne kachel met LC een beetje kapot is, reageer ik weer met een energie afname door de zon"
Weet iemand hoe het klimaat in Gambia is?
Veel regen, bewolking, af en toe sneeuw. Tenminste als ik de beelden van Debbie moet geloven 😂
pi_218602851
Debbie krijgt er op TikTok idd flink van langs. Ik snap niet waar ze de energie vandaan haalt om overal op te reageren.
We mogen hier verder geen diagnoses etc geven, dus ik hou verder mijn mond 😅
pi_218602854
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:41 schreef Harper het volgende:
Oeh, die ChatGPT streepjes in het manuscript van Annemarie.
Je zou denken dat een uitgever die er absoluut niet in wil?

Maar he, ze drinkt een mocktail *O*
Komt onder een steen vandaan, (want ik gebruik nooit chatgpt), wat zijn chatgpt streepjes?
pi_218602888
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Vraag je dit voor een vriend?
Nee hoor gewoon voor mezelf! Haha! Maar ik weet account niet meer. Bummer.
pi_218602924
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:56 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
terugnaarliefde
pi_218602997
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zie alleen een nieuwe waar iemand met lc zegt dat ze een rolstoel heeft en mensen die het echt hebben dat niet lukt... en daarom reageert ze volgens verwachting op "o je bent jaloers dat ik in een rolstoel zit?" 🤦‍♂️ ze zit niet eens in een rolstoel die is stuk na haar dierentuin fiasco.. bovendien was ze er sowieso niet blij mee... en is ze sinds de dierentuin gewoon lopend en op de fiets al rennend her en der gespot (en heeft ze er ook nog filmpjes van getoond)
Debbie je zit niet in een rolstoel...
Of ze doet alsof ze malle Eppie is, of ze is net zo dom als DBM die reacties en adviezen niet begrijpt.

Hoogbegaafd is mevrouw in ieder geval niet. Maar gezien al haar eerdere acties, mensen bewust om de tuin leiden, denk ik dat ze doet alsof ze het niet begrijpt.
pi_218603079
Jeetje, hij steekt haast zijn eigen oog uit met dat gespring.

Wat ik alleen niet dnap: zij zijn kennelijk nog aan het zwabberen, ehhh kwarrelen. Maar ze maakt wel een reel over; wat als de eerste verliefdheid voorbij is?
Die fase zijn zij toch nog niet voorbij dan?

Edit:ik ging even op haar profiel kijken, maar ze zegt dus echt dat ze niet is aangekomen na al dat gebak omdat ze dat manifesteerde 😂
Wat een kwats zeg.
pi_218603122
Neeee aaargh oke. Ademhalen!
Mevrouw krijgt een nieuwe aangepaste rolstoel!! Echt ik ben boos.
Ik heb een zelfde soort rolstoel, nu ruim een jaar en daarvoor een jaar een vergelijkbare. Ik hang daar ook wel in en zit niet altijd even comfortabel. Ja en? Ben blij dat ik voor de momenten dat ik hem nodig heb er 1 heb en daar kan ik me dan prima mee redden. Maar onze diva die de rolstoel amper gebruikt moet een betere?
pi_218603138
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:20 schreef Noor_ het volgende:
Ik heb een zelfde soort rolstoel, nu ruim een jaar en daarvoor een jaar een vergelijkbare. Ik hang daar ook wel in en zit niet altijd even comfortabel. Ja en? Ben blij dat ik voor de momenten dat ik hem nodig heb er 1 heb en daar kan ik me dan prima mee redden. Maar onze diva die de rolstoel amper gebruikt moet een betere?
Ik zag het ook... plus dat ze die rolstoel al gesloopt had en haar lader kwijt was. Ik vind dat Debbie zichzelf kapot moet schamen. Wat jij zegt: ze moet blij zijn, heel veel lotgenoten krijgen het niet eens voor elkaar en die zijn er erger aan toe dan zij. Schaamteloos.
pi_218603145
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:22 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik zag het ook... plus dat ze die rolstoel al gesloopt had en haar lader kwijt was. Ik vind dat Debbie zichzelf kapot moet schamen. Wat jij zegt: ze moet blij zijn, heel veel lotgenoten krijgen het niet eens voor elkaar en die zijn er erger aan toe dan zij. Schaamteloos.
En als ik goed kijk he naar haar storie heeft ze al een rolstoel met een wat hogere rug van zachter materiaal. Hij ziet er comfortabeler uit dan die ik heb.
pi_218603214
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:20 schreef Noor_ het volgende:
Krijgt ze er ook lichtjes en zwaailicht op? Mijn god .
Ze doet nu al meer dan een week zonder rolstoel en voelde zich afgelopen week goed, kamer zoe inrichten en nagels doen.
Zij wil niet beter worden
pi_218603226
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:22 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ze heeft gewoon bewust die dure rolstoel gesaboteerd, het verwende prinsesje vond hem niet goed genoeg voor haar derierre, ze zakte een beetje scheef.
pi_218603247
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:56 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Terugnaarliefde en dan haar nieuwste reel
pi_218603259
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:32 schreef Henrike het volgende:

[..]
Krijgt ze er ook lichtjes en zwaailicht op? Mijn god .
Ze doet nu al meer dan een week zonder rolstoel en voelde zich afgelopen week goed, kamer zoe inrichten en nagels doen.
Zij wil niet beter worden
En zo’n oranje vlag die kinderen ook op de fiets hebben
pi_218603274
Ik zit trouwens weer in de blokkendoos op TikTok bij haar.
En echt ik stelde een hele normale vraag.
Of ze uit kon leggen waarom ze de ene keer wel oordopjes en bril op moet( dierentuin)
En bijv op een boottrip niet.
Dat als ze daar een reden voor heeft of een verklaring, ze deze dan misschien wil delen zodat mensen haar beter begrijpen.
Nou dat was dus tegen het zere been.
Maar dat verklaart dus een hele boel.
Want misschien is er wel een hele duidelijke reden, deel het dan , zodat een ander het begrijpt waarom een uren durende rit in een camper met 3 kids wel kan zonder oordoppen en een bezoekje aan de dierentuin niet.
Roy rijd in de camper dus ze zal alert moeten zijn.
En in de dierentuin met 4 volwassenen moet ze oordoppen in.
Dat strookt toch niet.
Ik heb altijd mijn twijfels bij haar gehad maar ik erger me echt aan haar fake gedrag en het uitmelken van alle instanties.
Eerder had ik nog wel medelijden maar nu; nee hoor ik hoop alleen dat karma haar werk doet.
Deze dame moet eens goed tegen de lamp
Lopen, een oplichtster is het.
pi_218603284
AM: weer een heel betoog over hoe ze omgaan met eten in huizen Geerts.

Ze hebben gewoon geluk dat ze allemaal goede genen hebben, anders waren ze moddervet geweest van al dat suiker en vettigheid wat daar naar binnen gewerkt wordt op een dag.
pi_218603285
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:40 schreef Henrike het volgende:
Ik zit trouwens weer in de blokkendoos op TikTok bij haar.
En echt ik stelde een hele normale vraag.
Of ze uit kon leggen waarom ze de ene keer wel oordopjes en bril op moet( dierentuin)
En bijv op een boottrip niet.
Dat als ze daar een reden voor heeft of een verklaring, ze deze dan misschien wil delen zodat mensen haar beter begrijpen.
Nou dat was dus tegen het zere been.
Maar dat verklaart dus een hele boel.
Want misschien is er wel een hele duidelijke reden, deel het dan , zodat een ander het begrijpt waarom een uren durende rit in een camper met 3 kids wel kan zonder oordoppen en een bezoekje aan de dierentuin niet.
Roy rijd in de camper dus ze zal alert moeten zijn.
En in de dierentuin met 4 volwassenen moet ze oordoppen in.
Dat strookt toch niet.
Ik heb altijd mijn twijfels bij haar gehad maar ik erger me echt aan haar fake gedrag en het uitmelken van alle instanties.
Eerder had ik nog wel medelijden maar nu; nee hoor ik hoop alleen dat karma haar werk doet.
Deze dame moet eens goed tegen de lamp
Lopen, een oplichtster is het.
Ze rolt tegen de lamp 🙈

Maar ze heeft het weer mooi voor elkaar. Haar bestickerde bolide wordt ingeruild voor een nieuw exemplaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')