abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218603287
DBM; deelt nu meer want ze heeft binnenkort wedstrijd. Daar heeft ze toch haar 'lift' account voor?
pi_218603323
AM met dr voedingswijsheden 🤦‍♀️ ze mogen geen frisdrank(maar er wordt dagelijks ranja gedronken?).
Ze leren hun kinderen over voeding daar geloof ik helemaal niks van, ze vreten zich daar de hele dag helemaal vol met van alles en de voedzame maaltijden zijn muizenhapjes.
En wijn lost relatie problemen op, klinkt alsof ze een heel ander probleem heeft.
pi_218603338
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 09:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Komt onder een steen vandaan, (want ik gebruik nooit chatgpt), wat zijn chatgpt streepjes?
Een lang streepje, waar je normaal gesproken een komma of haakjes zou gebruiken.
Google even op ChatGPT streepje en je ziet het.

Ik heb nu ook geleerd dat er een aantal woorden zijn die veel door ChatGPT gebruikt worden maar minder door onszelf tegenwoordig. Ga ik op letten bij AM :)
pi_218603363
En weer gezwets over de puberla. Op is op.
Ten eerste eet het hele gezin eruit. De pubers mogen zelf pakken terwijl AM voor de rest bepaalt.
En de hoeveelheid snacks is zo groot, dat het eigenlijk niet op kan raken in een week.

"Dat stukje willen we ook meegeven".
Haar stopwoordje van de laatste tijd "het stukje". Ik vind het raar.
pi_218603370
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze rolt tegen de lamp 🙈

Maar ze heeft het weer mooi voor elkaar. Haar bestickerde bolide wordt ingeruild voor een nieuw exemplaar.
Echt hè en daar zit mijn frustratie.
Ik kan niet tegen onrecht.
Als je m nodig hebt dan gun ik het iemand met heel mijn hart( hoe vreselijk het ook is)
En vind ik het prima dat ik als medelander daar aan meebetaal, als ik het zelf nodig mocht hebben wil je m ook graag.
Maar dit is gewoon een onderdeel van haar hele plan.
Het steeds zoeken naar artsen die met haar meepraten.
Het langdurig uitrekken van haar ziek zijn.
De hulp in huis, de WMO.
Ik denk dat ze wacht op de keuring voor de wia want deze loopt enorm achter.
Ze moet dan straks naar de arts en kan zeggrn;
Kijk ik kan niks, zit in een rolstoel, slik zware medicatie en moet oordoppen in.
Denk niet dat ze zegt ; en als het me uitkomt zet ik de lc uit, ga op vakantie naar Gambia en Frankrijk.
Maak een boottocht, ren naar de zeeman en kwantum en richt in 3 dagen tijd een complete kamer in incl behangen.
pi_218603398
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 08:13 schreef Rimboequeen het volgende:
AM: Jim gaat weer eens starten met een opleiding, ik hoop dat hij deze keer wel de opleiding af maakt en zijn diploma gaat halen.
Het is 3 of 4- jarige (afhankelijk van niveau ) bol-mbo opleiding . Best pittig om op je 25ste nog 3 of 4 jaar naar school te gaan . En in de klas te komen met leeftijdsgenoten van Guus . Die start ook met mbo -opleiding dit jaar.
pi_218603403
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:59 schreef Henrike het volgende:

[..]
Als je m nodig hebt dan gun ik het iemand met heel mijn hart( hoe vreselijk het ook is)
En vind ik het prima dat ik als medelander daar aan meebetaal, als ik het zelf nodig mocht hebben wil je m ook graag.
De hulp in huis, de WMO.
Kijk ik kan niks, zit in een rolstoel, slik zware medicatie en moet oordoppen in.
Denk niet dat ze zegt ; en als het me uitkomt zet ik de lc uit, ga op vakantie naar Gambia en Frankrijk.
Maak een boottocht, ren naar de zeeman en kwantum en richt in 3 dagen tijd een complete kamer in incl behangen.
Ze is al gekeurd dus dat is het niet.
pi_218603405
Denk dat zij ook nog wel een aanvraag gaat doen voor een rolstoelbus. Deze inklapbare past al niet in de auto. Hoe gaat ze dat dan doen met een vast frame? En waar gaat ze die kar in huis neerzetten dan?

Iemand in mijn vriendenkring is afhankelijk van veel hulpmiddelen, maar moet daarvoor best veel zelf betalen. En zij krijgt alles maar. Schaamteloze profiteur.
pi_218603442
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 11:04 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ze is al gekeurd dus dat is het niet.
Dat heb ik dan gemist.
Maar goed wat het wel is is in ieder geval een enorme drang naar aandacht.
Ziekelijk ook hoe ze opleeft als ze er over kan vertellen.
Heel plat gezegd: ze g.... erop
pi_218603450
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 11:05 schreef Maremare het volgende:
Denk dat zij ook nog wel een aanvraag gaat doen voor een rolstoelbus. Deze inklapbare past al niet in de auto. Hoe gaat ze dat dan doen met een vast frame? En waar gaat ze die kar in huis neerzetten dan?

Iemand in mijn vriendenkring is afhankelijk van veel hulpmiddelen, maar moet daarvoor best veel zelf betalen. En zij krijgt alles maar. Schaamteloze profiteur.
Dat is de volgende stap
Wat ik hier in de stad zag; een electrische rolstoel met een bak ervoor, ook een idee voor Debbie
pi_218603458
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 11:03 schreef Pumba2024 het volgende:

[..]
Het is 3 of 4- jarige (afhankelijk van niveau ) bol-mbo opleiding . Best pittig om op je 25ste nog 3 of 4 jaar naar school te gaan . En in de klas te komen met leeftijdsgenoten van Guus . Die start ook met mbo -opleiding dit jaar.
Gelukkig had hij al een medeleerling gevinden die ook motor rijdt.
En waarom zo’n overdreven filmpje weer over tig keer Jim. Leek wel een verjaardagspost
pi_218603470
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 11:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat heb ik dan gemist.
Maar goed wat het wel is is in ieder geval een enorme drang naar aandacht.
Ziekelijk ook hoe ze opleeft als ze er over kan vertellen.
Heel plat gezegd: ze g.... erop
Is hier al vaker benoemd. Maar ga daar verder niet over uit wijden want staat op een ander besloten forum.
pi_218603475
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 08:13 schreef Rimboequeen het volgende:
AM: Jim gaat weer eens starten met een opleiding, ik hoop dat hij deze keer wel de opleiding af maakt en zijn diploma gaat halen.
Ik vind het goed dat hij start. Hoe vaker je een opleiding voortijdig stopt, hoe lastiger het is om iets af te maken en ik denk dat de stap om weer iets te beginnen best groot is.
Ik zeg misschien iets heel raars, maar ik denk soms dat het voor hem wel goed zou zijn om verder weg te verhuizen en zijn opleiding in een ander deel van NL te gaan doen (maar misschien sla ik de plank helemaal mis). Enfin, ik hoop dat hij hier zijn plek en passie vindt.
pi_218603490
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:59 schreef Henrike het volgende:

[..]
De hulp in huis, de WMO.
Maar hoe gaat ze de nieuwe rolstoel dan meenemen? Die kan toch net zo goed niet in de auto?
pi_218603491
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Jeetje, hij steekt haast zijn eigen oog uit met dat gespring.

Wat ik alleen niet dnap: zij zijn kennelijk nog aan het zwabberen, ehhh kwarrelen. Maar ze maakt wel een reel over; wat als de eerste verliefdheid voorbij is?
Die fase zijn zij toch nog niet voorbij dan?

Edit:ik ging even op haar profiel kijken, maar ze zegt dus echt dat ze niet is aangekomen na al dat gebak omdat ze dat manifesteerde 😂
Wat een kwats zeg.
Ik heb kennelijk niet genoeg gemanifesteerd in mijn vakantie 🤣
pi_218603505
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:20 schreef Noor_ het volgende:
Neeee aaargh oke. Ademhalen!
Mevrouw krijgt een nieuwe aangepaste rolstoel!! Echt ik ben boos.
Ik heb een zelfde soort rolstoel, nu ruim een jaar en daarvoor een jaar een vergelijkbare. Ik hang daar ook wel in en zit niet altijd even comfortabel. Ja en? Ben blij dat ik voor de momenten dat ik hem nodig heb er 1 heb en daar kan ik me dan prima mee redden. Maar onze diva die de rolstoel amper gebruikt moet een betere?
Maar los van dat… het wordt blijkbaar gewoon goedgekeurd door de gemeente etc. Wat gaat hier toch mis.
pi_218603519
Och kijk Debbie der hoofd. Van een drammerig meisje wat haar zin heeft gekregen 🤮 helemaal voldaan
pi_218603572
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:53 schreef Harper het volgende:

[..]
Een lang streepje, waar je normaal gesproken een komma of haakjes zou gebruiken.
Google even op ChatGPT streepje en je ziet het.

Ik heb nu ook geleerd dat er een aantal woorden zijn die veel door ChatGPT gebruikt worden maar minder door onszelf tegenwoordig. Ga ik op letten bij AM :)
Dat streepje (waar een mens een komma zou gebruiken) viel mij ook al op. En "daad van kracht" vind ik ook zo'n chatgpt-woord. Ik hoop dat het fragment dat Annemarie laat zien niet maatgevend is voor het boek.
pi_218603582
Puberla: hier liggen er 2 pakken koeken in een soms een zak chips. De voorraad bij Annemarie vind ik echt bizar groot.
pi_218603600
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 11:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maar los van dat… het wordt blijkbaar gewoon goedgekeurd door de gemeente etc. Wat gaat hier toch mis.
Dat snap ik ook echt niet inderdaad! Ze krijgt alles voor elkaar.
pi_218603642
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 11:05 schreef Maremare het volgende:

Ik denk dat dit hem is... ze gaat aanvraag voor een bus doen.. ze is al gekeurd weet niet of erval iets uit gerold is..
De auto was sowieso te klein dus heeft ze straks een bus waar iedereen makkelijk in past en een 2e auto zodat als Roy zijn auto mee heeft ze zelf ook het land door kan om te shoppen
Alles op onze kosten ✌️
En Debbie zegt dat mensen jaloers zijn op haar rolstoel.. en tuurlijk klopt dat ergens.. hoe kan het in vredesnaam dat mensen die het echt nodig hebben het gewoon niet krijgen.. of wel krijgen maar een b product waar ze al super blij mee (moeten) zijn.. en deze actrice krijgt maar en krijgt maar...
Als er 1 les uit haar hele verhaal getrokken kan worden is het maak het groter en verzin er een hoop bij dan krijg je meer.. en bij nee ga je gewoon door naar het volgende loket

[ Bericht 7% gewijzigd door DeEnigeEchteLouca op 27-08-2025 11:50:51 ]
pi_218603664
Een rolstoel met vast frame voor Pinokkio😂
Sorry, ik moet er gewoon heel hard om lachen. Ik voorzie een rolstoelbus of Pausmobiel. En tot die tijd een aanhanger waar zij dan met rolstoel in kan. En maar zwaaien.
Die meid raakt gewoon opgewonden van een rolstoel.
pi_218603678
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 11:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik denk dat dit hem is... ze gaat aanvraag voor een bus doen.. ze is al gekeurd weet niet of erval iets uit gerold is..

En Debbie zegt dat mensen jaloers zijn op haar rolstoel.. en tuurlijk klopt dat ergens.. hoe kan het in vredesnaam dat mensen die het echt nodig hebben het gewoon niet krijgen.. of wel krijgen maar een b product waar ze al super blij mee (moeten) zijn.. en deze actrice krijgt maar en krijgt maar...
Als er 1 les uit haar hele verhaal getrokken kan worden is het maak het groter en verzin er een hoop bij dan krijg je meer.. en bij nee ga je gewoon door naar het volgende loket
Jaloers dekt voor mensen die het echt nodig hebben de lading denk ik niet.
Het is gewoon ronduit onrechtvaardig zoals zij allerlei financiële potjes verkwist met haar onverzadigbare en ziekelijke drang naar aandacht.
pi_218603681
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 11:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Een rolstoel met vast frame voor Pinokkio😂
Sorry, ik moet er gewoon heel hard om lachen. Ik voorzie een rolstoelbus of Pausmobiel. En tot die tijd een aanhanger waar zij dan met rolstoel in kan. En maar zwaaien.
Die meid raakt gewoon opgewonden van een rolstoel.
Ze noemt mensen jaloers maar zelf glibbert ze weg bij het idee dat ze een rolstoel krijgt... lijkt wel reclame voor easytoys
pi_218603713
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 11:51 schreef Maremare het volgende:

[..]
Jaloers dekt voor mensen die het echt nodig hebben de lading denk ik niet.
Het is gewoon ronduit onrechtvaardig zoals zij allerlei financiële potjes verkwist met haar onverzadigbare en ziekelijke drang naar aandacht.
Je snapt natuurlijk dat ik dat bedoel met dat het ergens klopt... tuurlijk is meer het gevoel van onrecht.. maar voor mij is dat een soort jaloers.. ik kan niet jaloers zijn op mijn hard werkende buurman die enorm luxe leeft.. daar werkt hij super hard voor namelijk en gun het hem helemaal 👌 ik zal nooit jaloers kunnen zijn op bv een andere vrouw die naar mijn partner flirt... succes ermee! Als hij hapt is dat zo 🤷 maar vertrouw erop dat het niets word 👍 je doet er anders toch weinig aan dus jaloers word ik niet..
Ik voel wel jaloezie/onrecht als ik hoor dat mijn buurvrouw van 94 de hele familie op moet trommelen om verzorgd te worden als ze ziek is en geen hulp krijgt in de huishouding.. maar mevrouw lether het zomaar krijgt met haar b12 ziekte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')