abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218603719
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 11:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze noemt mensen jaloers maar zelf glibbert ze weg bij het idee dat ze een rolstoel krijgt... lijkt wel reclame voor easytoys
Dat zij het jaloers noemt geeft al aan hoe het gesteld is met haar vermogen om na te denken.
pi_218603725
Wat ik ook wel grappig vind, in het dierentuin filmpje waarin ze haar oordoppen in doet, staat volgens mij een van de beensteunen omhoog. Ook daar ga je scheef van zitten.
Snap niet dat ze aangepaste rolstoel nodig heeft, ze kan gewoon van houding wisselen etc.
pi_218603753
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 12:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik ook wel grappig vind, in het dierentuin filmpje waarin ze haar oordoppen in doet, staat volgens mij een van de beensteunen omhoog. Ook daar ga je scheef van zitten.
Snap niet dat ze aangepaste rolstoel nodig heeft, ze kan gewoon van houding wisselen etc.
Ja ze zit scheef omdat ze zo gaat zitten
pi_218603756
quote:
Ze gebruikt dat ding ook amper (ook toen hij nog niet kapot was) als iemand echt niet buiten een rolstoel kan vind ik aangepast logisch. Maar voor die 2x in de maand past zij zich maar aan hoor
pi_218603766
Wat een bende op de achtergrond van die foto bij Debbie. Waar is de opruimcoach als je haar nodig hebt?
pi_218603769
quote:
Niet verder vertellen hoor maar Debbie heeft helemaal geen rolstoel nodig. Iemand die haar de waarheid vertelt en haar een schop onder haar kont geeft, dat heeft zij nodig. Niet meer, niet minder.
pi_218603771
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 12:10 schreef lila01 het volgende:
Wat een bende op de achtergrond van die foto bij Debbie. Waar is de opruimcoach als je haar nodig hebt?
Die heeft het ook opgegeven vermoed ik.
pi_218603808
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 12:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Niet verder vertellen hoor maar Debbie heeft helemaal geen rolstoel nodig. Iemand die haar de waarheid vertelt en haar een schop onder haar kont geeft, dat heeft zij nodig. Niet meer, niet minder.
Daar gaat ze ook scheef van zitten denk ik 😂
pi_218603828
Ik zie nergens wat zwabberen, mis ik iets? Werd er toch wel nieuwsgierig van...
pi_218603858
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 12:21 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik zie nergens wat zwabberen, mis ik iets? Werd er toch wel nieuwsgierig van...
Filmpje van die Ellen als haar kwarreltje aan het springen is. 😅 Ik schrok ervan dat je iemand zo filmt en het ook nog eens online zet.
pi_218603875
En over Debbie

Ik vind het bizar nogmaals wat zij allemaal voor elkaar krijgt.
Heel eerlijk, ik vind het niet normaal.

En dat scheef zitten op een rolstoel doet ze toch echt zelf. Ze kan er toch gewoon voor kiezen om normaal recht te zitten als een normaal iemand? Wat is dat nou toch?
En inderdaad sommige mensen moeten vechten om überhaupt hulp te krijgen en krijgen het niet en zij lijkt op haar wenken bediend te worden.
pi_218603879
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 11:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze noemt mensen jaloers maar zelf glibbert ze weg bij het idee dat ze een rolstoel krijgt... lijkt wel reclame voor easytoys
Daarom zat ze ook zo scheef in die stoel natuurlijk!
pi_218603896
Weet iemand trouwens waarom Debbie in het filmpje nadat ze scheef in de stoel hing met haar kleding aan en drinkbeker onder de douche stond met de text "vroeg naar bed" erbij?
Naast dat Debbie nooit voor 2 uur stopt met op berichten reageren en scrollen (dus zo vroeg naar bed gaat ze niet) snap ik niet helemaal wat ze aangekleed in die douche staat te doen 🤔 komt dat sportdrankje waar ze het over heeft bij hun uit de douche? Staat ze haar beker te vullen??
Zoveel vragen in mijn hoofd over die paar seconde...
(Naast het uit de zon blijven terwijl ze ook steeds filmpjes in de zon plaatst 🤔 dus eigenlijk is het een "wat ik zou kunnen doen om me voor te bereiden maar eigenlijk nooit doe" filmpje)
pi_218603956
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 11:33 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat streepje (waar een mens een komma zou gebruiken) viel mij ook al op. En "daad van kracht" vind ik ook zo'n chatgpt-woord. Ik hoop dat het fragment dat Annemarie laat zien niet maatgevend is voor het boek.
Ik vrees het ergste. We weten dat ze ChatGPT ontdekt heeft en ze schreef het boek in een razend tempo.
pi_218603969
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 11:18 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik vind het goed dat hij start. Hoe vaker je een opleiding voortijdig stopt, hoe lastiger het is om iets af te maken en ik denk dat de stap om weer iets te beginnen best groot is.
Ik zeg misschien iets heel raars, maar ik denk soms dat het voor hem wel goed zou zijn om verder weg te verhuizen en zijn opleiding in een ander deel van NL te gaan doen (maar misschien sla ik de plank helemaal mis). Enfin, ik hoop dat hij hier zijn plek en passie vindt.
Voor Jim zou goede psychoeducatie goed zijn. Zodat hij leert om zijn leven zelf in te regelen en zelf vat krijgt op alles. Ipv een moeder die precies denk te weten weet hoe het werkt en elk kind in een keurslijf dwingt.
pi_218603982
AM: de kinderen mogen geen energiedrankjes (oké, die snap ik wel). Ook AM: een goed glas wijn lost problemen op.

:?
pi_218604011
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:32 schreef Henrike het volgende:

[..]
Krijgt ze er ook lichtjes en zwaailicht op? Mijn god .
Ze doet nu al meer dan een week zonder rolstoel en voelde zich afgelopen week goed, kamer zoe inrichten en nagels doen.
Zij wil niet beter worden
Misschien spuit 11 omdat ik nog niet alles heb bijgelegen. Maar als je niet ziek bent kán je ook niet beter worden.
pi_218604018
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 12:36 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Daarom zat ze ook zo scheef in die stoel natuurlijk!
Gek genoeg zat ze prima tijdens dat allereerste filmpje waar ze raced alsof ze in een kermisattractie zat
pi_218604038
Ik vraag me oprecht afvraag hoe het daar in de familie gaat bij Debbie, ik denk dat het niet voor niks is dat je niks meer van andere familie ziet.

Eigenlijk is het best triest, op dit moment denkt ze alles voor elkaar te hebben, maar als ze straks 80 is en dan erachter komt dat ze zoveel van haar kinderen heeft gemist dat ze echt spijt heeft, de jeugd van je kinderen krijg je nooit terug.

Op een of andere manier zegt haar gezichtsuitdrukkingen op de filmpjes en foto's zo veel, het dat is niet positief. Bij Debbie draait alles om haar, en zoals eerder gezegd komt dat vanuit haar jeugd, broertje met beperking en zus die tiener moeder was.
pi_218604063
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:42 schreef Sushirijst het volgende:
AM: weer een heel betoog over hoe ze omgaan met eten in huizen Geerts.

Ze hebben gewoon geluk dat ze allemaal goede genen hebben, anders waren ze moddervet geweest van al dat suiker en vettigheid wat daar naar binnen gewerkt wordt op een dag.
Misschien manifesteren ze het?
pi_218604073
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 10:40 schreef Henrike het volgende:
Ik zit trouwens weer in de blokkendoos op TikTok bij haar.
En echt ik stelde een hele normale vraag.
Of ze uit kon leggen waarom ze de ene keer wel oordopjes en bril op moet( dierentuin)
En bijv op een boottrip niet.
Dat als ze daar een reden voor heeft of een verklaring, ze deze dan misschien wil delen zodat mensen haar beter begrijpen.
Nou dat was dus tegen het zere been.
Maar dat verklaart dus een hele boel.
Want misschien is er wel een hele duidelijke reden, deel het dan , zodat een ander het begrijpt waarom een uren durende rit in een camper met 3 kids wel kan zonder oordoppen en een bezoekje aan de dierentuin niet.
Roy rijd in de camper dus ze zal alert moeten zijn.
En in de dierentuin met 4 volwassenen moet ze oordoppen in.
Dat strookt toch niet.
Ik heb altijd mijn twijfels bij haar gehad maar ik erger me echt aan haar fake gedrag en het uitmelken van alle instanties.
Eerder had ik nog wel medelijden maar nu; nee hoor ik hoop alleen dat karma haar werk doet.
Deze dame moet eens goed tegen de lamp
Lopen, een oplichtster is het.

Ik hoop echt dat dit eens gebeurd
pi_218604089
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 13:02 schreef Heldercitroen het volgende:
Ik vraag me oprecht afvraag hoe het daar in de familie gaat bij Debbie, ik denk dat het niet voor niks is dat je niks meer van andere familie ziet.

Eigenlijk is het best triest, op dit moment denkt ze alles voor elkaar te hebben, maar als ze straks 80 is en dan erachter komt dat ze zoveel van haar kinderen heeft gemist dat ze echt spijt heeft, de jeugd van je kinderen krijg je nooit terug.

Op een of andere manier zegt haar gezichtsuitdrukkingen op de filmpjes en foto's zo veel, het dat is niet positief. Bij Debbie draait alles om haar, en zoals eerder gezegd komt dat vanuit haar jeugd, broertje met beperking en zus die tiener moeder was.
Wat ik dan ergens weer in twijfel trek... want het broertje met beperking mocht fijn oppassen toen ze wilde mediteren en haar peuter en kleuter in het water speelde 🤔 ik ken echt niemand die dit zou doen
Dus zo beperkt is hij schijnbaar ook niet
pi_218604096
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 13:07 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik hoop echt dat dit eens gebeurd
Nadeel als niemand uit haar omgeving aan de bel trekt gaat hij nooit rinkelen 🤷
pi_218604113
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 11:05 schreef Maremare het volgende:
Denk dat zij ook nog wel een aanvraag gaat doen voor een rolstoelbus. Deze inklapbare past al niet in de auto. Hoe gaat ze dat dan doen met een vast frame? En waar gaat ze die kar in huis neerzetten dan?

Iemand in mijn vriendenkring is afhankelijk van veel hulpmiddelen, maar moet daarvoor best veel zelf betalen. En zij krijgt alles maar. Schaamteloze profiteur.
Misschien een aanhanger 🫣 Of Roy kan gaan sparen voor een andere auto
pi_218604118
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 13:02 schreef Heldercitroen het volgende:

Misschien is Debbie altijd al goed geweest in aandacht vragen op een negatieve manier. Er zijn zoveel kinderen die opgroeien met een broer of zus die meer aandacht en/of zorg nodig heeft. Die raken echt niet allemaal van het padje. En die beperking van haar broertje? Dat is dat broertje die ze nog niet heel lang geleden op vier kinderen liet passen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')