Dat snap ik echt niet hoor, dat niemand in haar omgeving ingrijptquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nadeel als niemand uit haar omgeving aan de bel trekt gaat hij nooit rinkelen 🤷
🤣😂🤣 sparen????? Je weet wie zijn vriendin is?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien een aanhanger 🫣 Of Roy kan gaan sparen voor een andere auto
Er moeten eerst weer nieuwe stickers gekocht worden voor op haar nieuwe bolide.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣😂🤣 sparen????? Je weet wie zijn vriendin is?
Echt he? Misselijkmakend figuurquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:24 schreef Lampje88 het volgende:
Och kijk Debbie der hoofd. Van een drammerig meisje wat haar zin heeft gekregen 🤮 helemaal voldaan
Denkt dat ze voldoende mensen eruit heeft gegooid die iets hebben gezegd en dat de mensen die overblijven niet durven.. waar is Roy's familie? Denk dat haar ouders genoeg hebben meegemaakt en gezien dat ze het wel best vinden nu ze af en toe nog de kleinkinderen zien..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet hoor, dat niemand in haar omgeving ingrijpt
Denk dat die al besteld zijn hoor..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Er moeten eerst weer nieuwe stickers gekocht worden voor op haar nieuwe bolide.
Een soort carnavalsoptocht door Barneveld 😂😂quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Een rolstoel met vast frame voor Pinokkio😂
Sorry, ik moet er gewoon heel hard om lachen. Ik voorzie een rolstoelbus of Pausmobiel. En tot die tijd een aanhanger waar zij dan met rolstoel in kan. En maar zwaaien.
Die meid raakt gewoon opgewonden van een rolstoel.
😂quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Daar gaat ze ook scheef van zitten denk ik 😂
😂😂😂quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:00 schreef Earring het volgende:
[..]
Gek genoeg zat ze prima tijdens dat allereerste filmpje waar ze raced alsof ze in een kermisattractie zat
Dat vond ik ook vreemdquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Wat ik dan ergens weer in twijfel trek... want het broertje met beperking mocht fijn oppassen toen ze wilde mediteren en haar peuter en kleuter in het water speelde 🤔 ik ken echt niemand die dit zou doen
Dus zo beperkt is hij schijnbaar ook niet
Geef haar geen ideeenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:38 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Misschien tijd voor pgb voor haar man, dat kan ook in de honderden euro’s lopen per maand. Kan ze betaald gewassen worden.
Als zo iemand wia krijgt… want ze heeft gewoon loon mogelijkheden in het theater kan ze zo rollend naar toe in de rolstoel.
Het gaat haar erom dat ze m gewoon heeft.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar hoe gaat ze de nieuwe rolstoel dan meenemen? Die kan toch net zo goed niet in de auto?
En dan geven volgers haar ook nog tips?? Hoe dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja ze zit scheef omdat ze zo gaat zitten
Vierdaagse was met de normale stoel he..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:47 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het gaat haar erom dat ze m gewoon heeft.
Ze is met die vorige ook niet veel op pad geweest. Vakantie foto's zonder rolstoel.
Ik heb m alleen met de vierdaagse voorbij zien komen en in de dierentuin.
Zo handig is het niet, en vooral niet als je ook wel dingen zonder rolstoel kunt
Alleen op momenten dat ze de aandacht op kan eisen zal ze deze gebruiken.
Maar goed ze kan in ieder geval zeggen dat ze in een rolstoel zit.
Tuurlijk niet 😂🤣 ze zegt dat alleen omdat het dan lijkt of er mensen haar nog gelovenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
En dan geven volgers haar ook nog tips?? Hoe dan?
Die hebben ze dan toch ook niet alle 24 in het kratje?
Klopt maar het was een rolstoel hè😉quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vierdaagse was met de normale stoel he..
Ze had vast een zere bips van al dat temperaturen, of ze hield de thermometer er gewoon in om te kijken wanneer ze in zou storten.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tuurlijk niet 😂🤣 ze zegt dat alleen omdat het dan lijkt of er mensen haar nog geloven
Elk ei ziet toch dat ze zelf op 1 bil scheef gaat zitten? Kan Roy 40 filmpjes van maken... maar scheef op een rechte stoel gaan zitten maakt de stoel niet fout maar hoe je erin zit...
Op zich best wel consequent in haar gedrag 😂😂😂quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:59 schreef Henrike het volgende:
[..]
Klopt maar het was een rolstoel hè😉
Dat we dat wel even hebben gezien, madammeke krijgt nu stoel nummer 3
Als een klein kind die wat kwijt maakt of kapot en dan een nieuw speeltje uit mag zoeken.
Net als dat ze bij Zoe deed toen ze haar labubu kwijt was.
Net als dat ze een andere dokter zoekt als diegene het niet met haar eens is.
Net zoals ze mensen blokkeert die het niet met haar eens zijn.
Bijzonder gedrag
Al jaren... bijzonder dat niet iedereen het zietquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:02 schreef Maremare het volgende:
[..]
Op zich best wel consequent in haar gedrag 😂😂😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |