Je afvragen waarom verhalen die groot in het nieuws zijn geweest en hier ook uit en te na zijn besproken (je bent ‘heel zuiver’ net die ene vergeten met de Syrische dader) niet groot in het nieuws zijn geweest…quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist op de site JOOP tegengekomen
100 procent mee eens
en dat was ook de reden dat ik onderstaande topic had geopend maar die helaas is gesloten
NWS / 4 moorden door NEDERLANDSE BLANKE mannen op vrouwen afgelopen maanden
Bewijst maar weer dat we malloten genoeg hebben in dit land en geen redenen zoeken om er nog meer bij te moeten nemen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar zijn meer dan honderd delen over volgeluld anders...
Topicreeks: Vermist: Anne Faber (25) uit Utrecht
JOOP, het afvoerputje van het internet.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan weten we in ieder geval waar je psychose vandaan komt.
Vrouwen hebben in 1920 algemeen kiesrecht gekregen in Nederland. Toen zaten we midden in de verzuiling.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist in die zuilensamenleving werd homofilie totaal niet geaccepteerd en hadden vrouwen o.a. geen stemrecht.
Mee eens, ik ben niet zo van de nazi propaganda van clowns zoals jij.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je afvragen waarom verhalen die groot in het nieuws zijn geweest en hier ook uit en te na zijn besproken (je bent ‘heel zuiver’ net die ene vergeten met de Syrische dader) niet groot in het nieuws zijn geweest…
Was het overigens ook eigen schuld bij die slachtoffers, of is het alleen Lisa waar je hijgerig de schuld bij in de schoenen wenste te steken? Want jouw wangedrag staat mij nog heel helder voor de geest.
Meer dan 5 ton inmiddels voor die oplichtster...quote:Op maandag 25 augustus 2025 00:19 schreef AchJa het volgende:
Ah, er komen wat meer details boven water van de organisator van de inzamelingsactie. Het geld zal vast goed besteed worden...![]()
[ x ]
@nietbeyoncequote:Op maandag 25 augustus 2025 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Meer dan 5 ton inmiddels voor die oplichtster...
[ x ]
quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
@:nietbeyonce
Nee, dat ziet Stevie Wonder ook nog wel.
Mjah want als je wil beargumenteren dat we een totale asielstop door moeten voeren voor alle asielmigranten uit elk land, dan is het inderdaad niet correct om aan te komen met criminaliteitsstatistieken mbt niet-westerse asielmigranten. Dan moet je inderdaad alleen kijken naar de meest criminele migratieachtergronden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Weer de plank misgeslagen.
De data van Jan van de Beek, is veel gedetailleerder. "Jouw" data is gegroepeerd op "westerse" en "niet westerse" achtergrond.
De mircodata, waar Van de Beek zich op baseert, en die dus niet publiekelijk toegankelijk is, gaat veel verder. Daaruit staat namelijk precies uitgesplitst welke nationaliteit iemand heeft.
Het maakt namelijk nogal een verschil of iemand Chinees niet westers is, of Somalisch niet westers. En dat blijkt NIET uit de data die jij vind op het internet en WEL uit de microdata waar Van de Beek als onderzoeker wél toegang toe had.
Je hebt echt geen idee waarover dit gaat. Het feit dat je je in zoveel bochten wringt om de ongewenste conclusie maar niet te hoeven trekken is zorgwekkend.
Dat vind ik dan wel weer grappigquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ x ]
Vraag me dan ook af wat voor soort mensen hierin trappenquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ x ]
Daarom heb ik ook een hekel aan voxpoppen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou heb ik ook het idee dat ze de meest 'leuke' quotes hebben gepakt.
Ik zat trouwens te denken aan je flesje Body mist, eigelijk moeten we wat bedenken met verfstof.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja en dan moet wij hier de nacht terug eisen. Fijn.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:34 schreef quirina het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Om zijn vrouw en dochtertje te beschermen en te voorkomen dat er meer vrouwen en meisjes slachtoffer worden.
Luister goed wat die man met de baard zegt over 30 jaar. Daar schrik ik van.
Ben vooral benieuwd als hij geen verblijfsrechten had welke instantie hem heeft gehuisvest en gefaciliteerd en daarvoor nog verantwoording aflegt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Zal al wel voorbij zijn gekomen, maar verdachte zegt dat hij uit Nigeria komt?
Ben benieuwd wat de identiteit nu echt is
Ook dat.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd als hij geen verblijfsrechten had welke instantie hem heeft gehuisvest en gefaciliteerd en daarvoor nog verantwoording aflegt.
Iets in de trand van: we gaan dit proberen te voorkomen in de toekomst en beter screenen hebben we meer aan dan een oplichtster betalen voor haar nacht vermoed ik.
Een voormalig asielzoeker die vraagt of de roomblanke meneer wil opflikkeren zodat ie z’n werk kan gaan doen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:34 schreef quirina het volgende:
Om zijn vrouw en dochtertje te beschermen en te voorkomen dat er meer vrouwen en meisjes slachtoffer worden.
Bedoelt hij dat de vergrijzing zo erg is dat Nederland (zonder vluchtelingen) over 30 jaar geen mensen meer heeft?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:34 schreef quirina het volgende:
Op min 3:37 zegt hij ook: over 30 jaar zijn er geen Nederlanders meer.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een voormalig asielzoeker die vraagt of de roomblanke meneer wil opflikkeren zodat ie z’n werk kan gaan doen.
In menig pvv hoofdje ontstaat er nu compléte kortsluiting.
Nietsnut valt hardwerkende mensen lastig.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:34 schreef quirina het volgende:
Dat is de ''gematigde-model-moslim''. Want hij werkt, dus ''draagt ie zn steentje bij'' hier in onze maatschappij.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:51 schreef Mubassie het volgende:
Gelijk dat agressieve toontje
Typische moslim
Aan zijn busje te zien is ie niet zo gematigdquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:53 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat is de ''gematigde-model-moslim''. Want hij werkt, dus ''draagt ie zn steentje bij'' hier in onze maatschappij.
Die zouden we allemaal als buurman moeten willen.
(Volgens een aantal hier.)
Mwah, dat is gewoon shittalk. Niet zo schokkend. Hij rijdt gewoon op de golven zeg maar.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:34 schreef quirina het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ze altijd direct zo agressief reageren. Is dat in het midden oosten / noord afrika zelf ook normaal, of doen ze dat alleen hier?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:51 schreef Mubassie het volgende:
Typische moslim
Ja, zo zou jij natuurlijk nooit reageren op protesterende mensenquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:51 schreef Mubassie het volgende:
Typische moslim
quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:53 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Heerlijk materiaal om op los te gaan. Gelukkig ben ik geen beveiliger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |