Ja mensen die nooit gepakt worden kunnen daarna gewoon nog overtredingen of misdrijven begaanquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is bij wijze van voorbeeld.
Iedere keer als ik jouw naam zie meneertje scheurbuik, dan stel ik me een kapitein voor in de VOC tijdperk die een even een paar landen gaat koloniseren.....quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik zei "2 stappen verder dan je neus lang is".
Dus ongeacht de lengte van je neus, moet je nog 2 stappen verder. Lezen.
Ik vroeg je niet om een verhandeling over kassen en seizoenswerk, ik vroeg je het stukje uit het rapport te citeren waaruit blijkt dat er in de doorreislanden 2 maal zoveel illegalen zijn.
Tot slot, ik heb me nergens uitgelaten over de vraag of Nederland een bestemmingsland of doorreisland is.
Dat wordt helemaal nergens gecontroleerd?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja mensen die nooit gepakt worden kunnen daarna gewoon nog overtredingen of misdrijven begaan
Als zo'n dader uit handen van de politie is gebleven al die tijd dan kan dat ja. Net als iemand in Nederland ook een baantje bij het asiel kan krijgen terwijl hij thuis ongestoord dieren mishandeldquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is bij wijze van voorbeeld.
Nou dan kan je onbeperkt campagnes op touw blijven zetten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als zo'n dader uit handen van de politie is gebleven al die tijd dan kan dat ja. Net als iemand in Nederland ook een baantje bij het asiel kan krijgen terwijl hij thuis ongestoord dieren mishandeld
Klaas, dit is wel een hele zwakke reactie.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Iedere keer als ik jouw naam zie meneertje scheurbuik, dan stel ik me een kapitein voor in de VOC tijdperk die een even een paar landen gaat koloniseren.....
Ik zal er wel niet ver naast zitten he clown?
Die campagne wordt dan ook niet alleen aan de rechterkant van het spectrum met kritiek bekekenquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou dan kan je onbeperkt campagnes op touw blijven zetten.
Je kan niet echt gecontroleerd worden op dingen waar je niet voor bent veroordeeld.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal nergens gecontroleerd?
Je kan me niet wijsmaken dat die gezond geboren is, en dus juist om die reden naar Europa is geschopt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je weet dus ook niet wat hij in Afrika allemaal heeft uitgevreten ( als hij uit Afrika komt)
Hij kan ook gewoon geluk hebben dat hij daar nooit gepakt is.
Wie is er dan eigenlijk straks verantwoordelijk voor die moord op Lisa?
Bedankt voor deze totaal irrelevante cijfersquote:
Misschien is dat juist de reden dat diegene zijn papieren weggooit en vrolijk fluitend Nederland binnen komt lopen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat betekent toch minstens dat ik een bedenkelijke vriendenkring heb.
Maar ik bedoel: iemand die in Afrika seriemoordenaar is, maar nog niet gepakt kan gewoon fluitend Nederland binnen lopen?
Is totaal geen leuk land, die willen bijna allemaal veel liever hier wonen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedankt voor deze totaal irrelevante cijfers
bemoei je met je eigen zaken goserquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Klaas, dit is wel een hele zwakke reactie.
Een van de meest booming landen in Afrika.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is totaal geen leuk land, die willen bijna allemaal veel liever hier wonen.
Ja en dan moet wij hier de nacht terug eisen. Fijn.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat die gezond geboren is, en dus juist om die reden naar Europa is geschopt.
Teveel ellende gegeven in regio van herkomst, hop op het bootje. Idem met die Syriërs, knettergek en wie betaald hun tocht naar Europa? Juist, hun eigen familie zodat ze van die gek afzijn.
Een leven is daar evenveel waard als een gevonden schelpje op het strand.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een van de meest booming landen in Afrika.
En nee met booming bedoel ik wat anders dan geboortecijfers, die dalen sinds jaar en dag nog steeds in Afrika
Die campagnes zijn dan ook nutteloos, want diegenen waar het om gaat voelen zich niet aangesproken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou dan kan je onbeperkt campagnes op touw blijven zetten.
Oke koning van de nietszeggende onelinersquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een leven is daar evenveel waard als een gevonden schelpje op het strand.
En dan ligt gelijk de bewijslast bij de IND om aan te tonen dat ze een lulverhaal afsteken. En dat is heel moeilijk in het landschap van de asielrechtspraak.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:38 schreef tesssssssss het volgende:
"Geen identiteitsdocumenten hebben, heeft niet automatisch consequenties voor een asielaanvraag, ook al weten de autoriteiten niet precies wie voor ze staat."
Deze zin zegt eigenlijk wel alles.
Misschien dat er eentje tussen zit die denkt "Goh serieus nooit bij stilgestaan maar vrouwen verkrachten en vermoorden is echt een heel slecht idee"quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die campagnes zijn dan ook nutteloos, want diegenen waar het om gaat voelen zich niet aangesproken.
https://www.ad.nl/binnenl(...)in-nigeria~afc905e7/quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat betekent toch minstens dat ik een bedenkelijke vriendenkring heb.
Maar ik bedoel: iemand die in Afrika seriemoordenaar is, maar nog niet gepakt kan gewoon fluitend Nederland binnen lopen?
"Wij eisen de nacht op"quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke koning van de nietszeggende oneliners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |