De tag is 5 minuten later toegevoegd, eerst echt alleen Koen. De eerste reactie was waarom Michelle niet getagd was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:46 schreef Minimimi het volgende:
Ja #teamBWvP, maar waarom is enkel KB getagd en MB niet??
Nevermind, als je op de foto klikt is MB toch getagd 😅
Dit was met die verjaardagspost van JvP ook raar. Kb wel getagd maar de jarige zelf niet... 🤣quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:46 schreef Minimimi het volgende:
Ja #teamBWvP, maar waarom is enkel KB getagd en MB niet??
Nevermind, als je op de foto klikt is MB toch getagd 😅
Nee hoor die tag stond gelijk al in de foto. Ik keek toevallig op haar profiel toen die foto er 48sec op stond, toen stond de tag al in de foto zelf. Maar iemand moet ook de post accepteren om bovenaan de tag te staan en hem op je eigen profiel te hebben staan. Dus zou zomaar kunnen dat MB even zat te poepen en niet gelijk de tag kon toevoegenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:49 schreef Appeltaart31 het volgende:
[..]
De tag is 5 minuten later toegevoegd, eerst echt alleen Koen. De eerste reactie was waarom Michelle niet getagd was.
Jup... maar zo worden alle foto's die openbaar online staan gebruikt..quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:55 schreef Holaa het volgende:
Het zou je moeder zijn... #milfjehoor....
https://www.reddit.com/r/(...)f8i/michelle_bollen/
En hiervoor worden 'campagnes' ook gebruikt op het internet.
Bollen, Walk en van Pelt. M.a.w. de achternamen van Koen, Michelle en Jacqueline. En de favoriete tag die bij iedere foto van de poly werd gebruikt. Totdat die hashtag opeens niet meer gebruikt werd en er steeds minder foto's van de poly werden gedeeld. En nu is de hashtag weer gebruikt bij een foto van de kids.quote:
Wat kan die toch zeiken. Mijn kinderen hadden met 4 jaar maat 98/104🤣quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:17 schreef WinnieWana het volgende:
Dbm bestelt voor haar kind dat is afgevallen in de vakantie maar even kleding in maat 116. ( 2 a 3 maten groter dan eerst)
Mijn 4 jarige zit in maat 104-110. Bel zo even de hap.
Hoe meer AM mag delen, hoe meer het kind betaald krijgt. Kijk maar naar Julia haar vakantie. Sponsored by TheMammaVanquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:19 schreef Ballerina888 het volgende:
Hoe oud is die Jim nu onderhand, dat zn mammie openbaar moet verkondigen dat hij bijna introductie heeft??
Mijn oudste ook en ik zag al op de foto's dat ze best lang geworden was. Maar ja op vakantie ondervoed he incl.dikke buik, alsof van een paar dagen minder eten meteen ondervoed raakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:21 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Wat kan die toch zeiken. Mijn kinderen hadden met 4 jaar maat 98/104🤣
Dat is waarschijnlijk Annemarie-humor: dat Julia haar kamer niet opruimt/stofzuigt enzo. Meer stof, meer last.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:53 schreef AppelsEieren het volgende:
Rookt Juul trouwens? Of spuit ze ladingen parfum of deo? AM zegt: Suus heeft minder last van astma omdat haar grote zus nog niet thuis is.
Bijzondere uitspraak. Wat zus dan ook doet waardoor astma verergert, dat doe je dan dus niet meer of niet in bijzijn van je zusje lijkt me.
Maar goed paardrijden moet ook gewoon doorgaan met astma, ik snap weer niks van deze uitspraak van AM
En dan zelf zinnen gebruiken als never nooit dessert overslaan. Echt meid wie hou je nou voor de gek?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:32 schreef Applepony het volgende:
MB in Bjorn Borg...ik zie haar alleen maar meer afvallen. Is dit echt te wijten aan stress?
Maximaal slopen die knie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:29 schreef lila01 het volgende:
En die kapotte knie gaat ook lekker op hoge hakken zie ik.
Zou dat het advies van de arts/ fysio zijn geweest? 😝
Bizar om te zien hoeveel roofbouw zij pleegt op haar lichaamquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:29 schreef lila01 het volgende:
En die kapotte knie gaat ook lekker op hoge hakken zie ik.
Zou dat het advies van de arts/ fysio zijn geweest? 😝
Die weet niet wat haar overkomt met likes en reacties op tiktok... post ze een keer iets redelijk positiefs zonder te benoemen dat ze zelf ziek en zwak is blijken mensen dat wel leuk te vindenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer zooi in huis gehaald voor Zoë’s kamer. Gaat lekker, dat ontspullen
En je snapt het niet hè dat ze dat allemaal kan in 1 week.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Die weet niet wat haar overkomt met likes en reacties op tiktok... post ze een keer iets redelijk positiefs zonder te benoemen dat ze zelf ziek en zwak is blijken mensen dat wel leuk te vinden
(Ik vind het meuk hoor.. maar viel me op dat ze ineens langs kwam en veel likes kreeg 😂
En die meuk kost ‘maar’ 15 euro.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer zooi in huis gehaald voor Zoë’s kamer. Gaat lekker, dat ontspullen
Dat ze zelf niet ziet dat ze veel meer likes krijgt op tiktoks die niet covid related zijn. Op haar zielige zeur tiktoks krijgt ze nauwelijks likesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Die weet niet wat haar overkomt met likes en reacties op tiktok... post ze een keer iets redelijk positiefs zonder te benoemen dat ze zelf ziek en zwak is blijken mensen dat wel leuk te vinden
(Ik vind het meuk hoor.. maar viel me op dat ze ineens langs kwam en veel likes kreeg 😂
Nee joh die heeft alweer paniek omdat maandag school begint en de virussen waar ze dan weer aan blootgesteld worden (Threads).quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:16 schreef Post-its het volgende:
Zou DBM vandaag wel de sportschool bezoeken die ze zo gemist had, dat ze gisteren ook niet geweest is?
Ik gok van niet...
Ik las dat en ik weet oprecht niet in hoeverre ze dat meent. Maakt ze zich echt zorgen om virussen in de klas?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:39 schreef Maremare het volgende:
[..]
Nee joh die heeft alweer paniek omdat maandag school begint en de virussen waar ze dan weer aan blootgesteld worden (Threads).
Ze is bang voor alles hè, dus virussen helemaal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:06 schreef Odonata het volgende:
[..]
Ik las dat en ik weet oprecht niet in hoeverre ze dat meent. Maakt ze zich echt zorgen om virussen in de klas?
Zolang volg ik haar niet om dat in te kunnen schatten.
Zij lijkt sowieso snel paniek te hebben, op diverse vlakken. Haar kinderen mankeren wel wat, maar om dan meteen in de paniek te schieten over de gangbare virussen die in het najaar rondgaan is wel heftig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:06 schreef Odonata het volgende:
[..]
Ik las dat en ik weet oprecht niet in hoeverre ze dat meent. Maakt ze zich echt zorgen om virussen in de klas?
Zolang volg ik haar niet om dat in te kunnen schatten.
Wel reden om Flipflapflop regelmatig thuis te houden. Vindt zij dan hè?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:14 schreef Maremare het volgende:
[..]
Zij lijkt sowieso snel paniek te hebben, op diverse vlakken. Haar kinderen mankeren wel wat, maar om dan meteen in de paniek te schieten over de gangbare virussen die in het najaar rondgaan is wel heftig.
Eerlijk gezegd ken ik weinig mensen zonder rijbewijs maar ik kan me wel voorstellen dat iemand geen rijbewijs heeft. Mijn dochter heeft er ook geen en dat is voor iedereen het beste😂 Met fietsen en OV komt zij overal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘sanneke89
Sommigen kunnen niet eens indenken dat niet alle ouders een rijbewijs hebben of een auto.’
Dan zijn het wel heel bijzondere mensen in haar omgeving.
Haar zucht tegoed is weer opgeladen deze vakantiequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:21 schreef Rimboequeen het volgende:
AM heeft het zuchten niet verleerd.
Zij heeft paniek om alles en dat gaat een keer overslaan naar de kinderen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:14 schreef Maremare het volgende:
[..]
Zij lijkt sowieso snel paniek te hebben, op diverse vlakken. Haar kinderen mankeren wel wat, maar om dan meteen in de paniek te schieten over de gangbare virussen die in het najaar rondgaan is wel heftig.
Ja het turf-papiertje zal wel weer in rap tempo gevuld worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wel reden om Flipflapflop regelmatig thuis te houden. Vindt zij dan hè?
En ook het wauwwwwwwquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:21 schreef Rimboequeen het volgende:
AM heeft het zuchten niet verleerd.
Zeuren, vooral zeurenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:22 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vraagt weer om kraskaarten van de AH terwijl ze van de week nog zei dat ze zoveel had gekregen dat ze niet wist of ze ze allemaal zou gebruiken. Wat wil ze nou?
Ze lijkt er inderdaad weinig aan te doen om haar angsten de baas te worden. Snap dat dat lastig en confronterend is, maar niets doen maakt het alleen maar erger met inderdaad een grote kans dat het overslaat naar haar kinderen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zij heeft paniek om alles en dat gaat een keer overslaan naar de kinderen.
Als ze gewoon eens hulp zoekt🤷♀️. Zodra die kinderem 1x hoesten denkt zij dat de de beademing kunnen.
Laatst ook met dat bloedprikken; 'in het ergste geval heeft ie leukemie'.
Ja in het ergste geval wel en dat gunt niemand het kind of een gezin, maar het escaleert bij haar altijd zo snel.
Ik ben echt geen heilige hoor en heb veel paniek gehad om mijn zieke kinderen, maar ik had wel door dat dat niet gezond was. Niet voor mezelf en zeker niet voor mijn kinderen.
Nou echt hè: wat een enorme opgave om nog even interesse te tonen voor iets waar Maarten enthousiast over is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:27 schreef Earring het volgende:
[..]
En ook het wauwwwwww
Was ook wel pittig voor haar om nog even naar de kast van Maarten te kijken. Ze had al teveel gedaan!
Nou, wat zit ze weer ongelofelijk te zeuren deze week. En Dion bevestigt haar telkens alleen maar, want die zegt over volgers dat ze gewoon hun mond moeten houden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:29 schreef Earring het volgende:
[..]
Zeuren, vooral zeuren
Plaatst ze een filmpje over vader en kind krijgt ze weer commentaar over de kinderstoel
Het is bij haar nooit goed
Gaat ze dit weekend op terugkomen zegt ze net in de live. Heb verder niet geluisterd want het was weer een en al negatief gekletsquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:10 schreef Manuela007 het volgende:
Sanne is toch vorige week gaan kijken naar een bakfiets? Heeft ze daar nog een update over gegeven? Misschien heb ik het gemist.
Ik snap wel dat zij weinig sociale contacten heeft. Zo iemand kost alleen maar negatieve energie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:49 schreef LALAA het volgende:
[..]
Nou, wat zit ze weer ongelofelijk te zeuren deze week. En Dion bevestigt haar telkens alleen maar, want die zegt over volgers dat ze gewoon hun mond moeten houden.
En over die kraskaarten, ze zou toch kijken of ze die kon delen met haar volgers? Blijkbaar gebruikt ze ze allemaal zelf.
Geen idee of deze dat niet hebbenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef Odonata het volgende:
De Geertsen gaan met z'n allen naar de manege. Ik hou er van als lekker relaxed knolhobbelen ook goed genoeg is, niet iedereen heeft interesse in dressuur of springen.
Maar als ik Jet op buitenrit zie gaan met haar hele voet tot de hak in de beugel dan krijg ik daar wel buikpijn van.
Het zijn zo te zien geen klikbeugels (die gaan los) en het kan flink verkeerd gaan als je voet blijft hangen wanneer je er af dondert
Zij maakt zelf overal zo’n enorme paniek over.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef IlseMarije het volgende:
DBM op threads; mijn dochter heeft een afweerstoornis. Meerdere keren per jaar je kind doodziek in het ziekenhuis zien vergalt het plezier enorm.
Meerdere keren per jaar en doodziek, dat valt toch wel mee? Ja zo wordt wel eens opgenomen met benauwdheid, sneu zat, maar om nou te zeggen doodziek dat valt ook wel weer mee.
Ja in de sportschool vol met emotie en angst 🫣quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:25 schreef Earring het volgende:
[..]
Zij maakt zelf overal zo’n enorme paniek over.
Echt ze heeft hulp nodig want dit is schadelijk voor die kinderen.
En is ze trouwens al wezen sporten vandaag?
Terwijl ze zo aan het afkicken was en veel zin had zei ze donderdag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:27 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ja in de sportschool vol met emotie en angst 🫣
Vraag me af waarom die man van haar niet ingrijpt. Of zou DBM zich daar niks van aantrekken?
Nou op threads schrijft ze dit:quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:27 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ja in de sportschool vol met emotie en angst 🫣
Vraag me af waarom die man van haar niet ingrijpt. Of zou DBM zich daar niks van aantrekken?
Lekkere basis hebben ze dan. Wellicht allebei erg onvolwassen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:31 schreef Post-its het volgende:
[..]
Nou op threads schrijft ze dit:
Ik ga chatgpt vanaf nu als relatie therapeut gebruiken. Serieus, soms moet hij het van een ander horen 🤪
Dus ik denk dat ze niet echt normaal met elkaar kunnen communiceren..
Terug naar gezucht.. wauuwwwwww.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:45 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Excuus geen inspiratie voor titel. Iemand suggesties?
Ja want meenstal heeft ze typfouten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:09 schreef Snaky het volgende:
Dbm haar nieuwe post is of gekopieerd of via AI gemaakt. Dit heeft ze niet zelf geschreven.
Of ze overdrijft alles weer lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:31 schreef Post-its het volgende:
[..]
Nou op threads schrijft ze dit:
Ik ga chatgpt vanaf nu als relatie therapeut gebruiken. Serieus, soms moet hij het van een ander horen 🤪
Dus ik denk dat ze niet echt normaal met elkaar kunnen communiceren..
Die gedachte had ik ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:09 schreef Snaky het volgende:
Dbm haar nieuwe post is of gekopieerd of via AI gemaakt. Dit heeft ze niet zelf geschreven.
Pfff, die zeurt ook overal waar ze komtquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:00 schreef Piefpafpoef123 het volgende:
Dit volgen is echt sinds de vakantie mijn quilty pleasure geworden. Via mijn Kobo abbo zelf het boek van AM gedownload maar wat een prut elke alinea gaat van de hak op de tak.
Minibelle volg ik ook omdat mijn kind ook aan topsport doet maar gelukkig herken ik er niet zoveel in behalve het trainingsschema 😅
Ze zijn nu trouwens op vakantie en de eerste klachten worden al genoemd 😂
Nou die kookplaat in de storie daarna is ook niet echt schoon te noemen...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:21 schreef Louuuu_lou het volgende:
Jemig, Sanneke en Dion hebben echt een leuk tuintje zo te zien, veel groen, een los zitje, een tafel om aan te zitten. En dan zegt ze nu dat ze het toch maar weer een beetje bij gaan houden om zich van hun goede kant te laten zien…. Het is toch logisch dat als je een huis met tuin huurt, je ook de tuin bijhoudt. Je poetst toch ook je wc en maakt ook je keuken wel eens schoon. En niet om jezelf van je beste kant te laten zien maar gewoon voor je eigen woongenot.
Ik vind het echt verkeerde stoerheid, bij vlagen zelfs dom gedrag. Die knie moet nog wel een flink aantal jaren mee. Snap gewoon niet dat er mensen moedwillig zo laks omgaan met hun gezondheid.quote:Denkt zij werkelijk dat ze hiermee 'de sterke vrouw' uitstraalt? Dat alle mensen die kijken nu denken: Oh wat een bikkel en doorzetter? Een beetje normaal mens denkt toch alleen maar: Wat sneu?
Vond het vooral grappig dat ze zegt we maar alleen Dion bezig is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:21 schreef Louuuu_lou het volgende:
Jemig, Sanneke en Dion hebben echt een leuk tuintje zo te zien, veel groen, een los zitje, een tafel om aan te zitten. En dan zegt ze nu dat ze het toch maar weer een beetje bij gaan houden om zich van hun goede kant te laten zien…. Het is toch logisch dat als je een huis met tuin huurt, je ook de tuin bijhoudt. Je poetst toch ook je wc en maakt ook je keuken wel eens schoon. En niet om jezelf van je beste kant te laten zien maar gewoon voor je eigen woongenot.
Ik snap haar wel, ze is altijd zo actief, lekker wandelen met haar zoon, straks lekker fietsen met de bakfiets echt zo actief die meid dan is je weekend ook zo weer voorbij. 😏🤭quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:55 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke zegt dat de weekenden zo snel voorbij gaan dat ze zichzelf een beetje voorbij lopen. Nou Sanneke, van wat jij van jezelf laat zien, weekend of niet, krijg ik absoluut niet het idee dat jij jezelf voorbij loopt hoor. Maar goed dat je zo om jezelf denkt. Goede lunch erin en door! Mocht je nog wat energie over hebben, probeer eens een doekje over de kookplaat te halen want dit zijn niet alleen waterspetters van de gekookte eieren. Maar kijk uit, alleen wanneer je jezelf daarmee niet voorbij loopt!
Het vorige verblijf niet! Dat werd helemaal opgehemeld want was van of via bekenden of zo? Was ook een duidelijk gevalletje ‘gratis voor reclame’ maar dan zonder de #AD. Net als een week of twee geleden, dat bleek in een post ook ‘ineens’ een samenwerking. Wij wisten het hier al, haar goedgelovige volgers nog niet. Dat idee😂quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Pfff, die zeurt ook overal waar ze komt
En als je echt nog energie over hebt, doe die vrij nieuwe airfryer dan ook even!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:55 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke zegt dat de weekenden zo snel voorbij gaan dat ze zichzelf een beetje voorbij lopen. Nou Sanneke, van wat jij van jezelf laat zien, weekend of niet, krijg ik absoluut niet het idee dat jij jezelf voorbij loopt hoor. Maar goed dat je zo om jezelf denkt. Goede lunch erin en door! Mocht je nog wat energie over hebben, probeer eens een doekje over de kookplaat te halen want dit zijn niet alleen waterspetters van de gekookte eieren. Maar kijk uit, alleen wanneer je jezelf daarmee niet voorbij loopt!
Ze wil niet zeggen dat ze alleen die van chips, snaai en snoep wil hebben?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:22 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vraagt weer om kraskaarten van de AH terwijl ze van de week nog zei dat ze zoveel had gekregen dat ze niet wist of ze ze allemaal zou gebruiken. Wat wil ze nou?
Ik vraag me oprecht af hoe dat huis eruit ziet, je ziet Sanne vooral op de bank of in bed.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:21 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik dacht dit ook maar dacht: laat ik dat nou niet schrijven😂quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze wil niet zeggen dat ze alleen die van chips, snaai en snoep wil hebben?
En de pizzaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook maar dacht: laat ik dat nou niet schrijven😂
Ik wil het niet weten. Die kookplaat was echt meer dan genoeg🤢quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe dat huis eruit ziet, je ziet Sanne vooral op de bank of in bed.
Ik heb even gekeken (volgde haar heel even toen ze in Dubai woonde, was haar eigenlijk al vergeten) maar die stoelen waar ze nu op zitten matchen helemaal met het tafelkleed dus niks meer aan doen! Of even stoelen kopen zonder schooien. Moet daar toch lukken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:22 schreef Danielle_ het volgende:
Liefs_mamanouk heeft een kast van een huis, paar jaar in Dubai gewoond en haar man heeft een goede baan in het familiebedrijf. Maar ze is heel zielig omdat ze al maanden op kantinestoelen moet zitten, dus als ze affiliate bedel-linkjes deelt dan moeten we wel even massaal klikken hoor! Kan ze nieuwe stoelen kopen! Gelukkig heeft ze ook echt heel goedkoop behang voor de babykamer gekocht van de week, gaat duidelijk financieel heel slecht daar. Wat een grap weer dit🤣
En het is ook niet zo dat ze verder nooit snaaierij kopen. Op hun kassabonnen van de weekboodschappen staat standaard meer vreterij dan groente.quote:
En dan nog net niet in tranen vertellen dat het ECHT een luxe is voor hun, dat ze zulke dingen nooit kopen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En het is ook niet zo dat ze verder nooit snaaierij kopen. Op hun kassabonnen van de weekboodschappen staat standaard meer vreterij dan groente.
Ik was daar zo verbaasd over. Alsof ze zelf niet weet wat ze wekelijks koopt en naar binnen werkt. En echt, dat moet ze zelf weten maar doe niet net alsof je dit nooit eet. Soms denk ik echt dat zij niet in orde is, en dan heb ik het niet over haar autisme.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:15 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
En dan nog net niet in tranen vertellen dat het ECHT een luxe is voor hun, dat ze zulke dingen nooit kopen.
Ik vraag me af hoe goed het met haar huwelijk gaatquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:22 schreef Danielle_ het volgende:
Liefs_mamanouk heeft een kast van een huis, paar jaar in Dubai gewoond en haar man heeft een goede baan in het familiebedrijf. Maar ze is heel zielig omdat ze al maanden op kantinestoelen moet zitten, dus als ze affiliate bedel-linkjes deelt dan moeten we wel even massaal klikken hoor! Kan ze nieuwe stoelen kopen! Gelukkig heeft ze ook echt heel goedkoop behang voor de babykamer gekocht van de week, gaat duidelijk financieel heel slecht daar. Wat een grap weer dit🤣
Ze heeft wel is aangegeven dat haar voet niet meer normaal is gegroeid vanwege het altijd dragen van hallen en dat daarom een sneaker/ platte schoen voor haar niet altijd prettiger is dan een hakquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:25 schreef SterreKaatje het volgende:
p vrijdag 22 augustus 2025 16:48 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Whahaha dit klinkt als een wiskundesom op mijn VWO examen 25 jaar geleden.
Was dat ook zo ingewikkeld? 😉
Haha ja en vooral dat je er naar keek en dacht; Wat is dit? Om vervolgens drie soorten berekeningen te doen (geen idee hebben wat je aan het doen was) en dan toch steeds hetzelfde antwoord krijgen. Dan maar maximaal hopen op een goede dag van de docent.![]()
![]()
Maar ik probeer haar echt te begrijpen he?! Je knie is naar de knoppen, dat staat zwart op wit. Waar komt dan toch de drang vandaan om altijd maar op hakken te lopen. Voor wie, echt.... voor wie?! Social media is niet het echte leven, de mensen die echt om je geven en van je houden zouden je knie toch belangrijker vinden dan je postuur wat zogenaamd beter uitkomt op die hakken?
Denkt zij werkelijk dat ze hiermee 'de sterke vrouw' uitstraalt? Dat alle mensen die kijken nu denken: Oh wat een bikkel en doorzetter? Een beetje normaal mens denkt toch alleen maar: Wat sneu?
Ps. ik zie dat ik wat raar gequote heb vanuit het vorige topic.
Heb ook geen vlog gezien maar elders las ik dat pa en ma ook een gekocht hebben. 🙄quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:08 schreef Lalaland79 het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Eline Nagelkerke een appartement heeft gekocht in Dubai? ( geen zin om de vlog te bekijken🙃). Bij mij weten is ze daar nog nooit geweest. Zal wel een investering zijn. Ik zou toch eerder zorgen dat ik m'n rijbewijs haalde in in Nederland of België een huis oid kopen. Maar misschien gaat ze daar wel een nieuwe vestiging openen 🤔
En pa en ma hebben er ook een appartement gekocht, beiden off planquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:08 schreef Lalaland79 het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Eline Nagelkerke een appartement heeft gekocht in Dubai? ( geen zin om de vlog te bekijken🙃). Bij mij weten is ze daar nog nooit geweest. Zal wel een investering zijn. Ik zou toch eerder zorgen dat ik m'n rijbewijs haalde in in Nederland of België een huis oid kopen. Maar misschien gaat ze daar wel een nieuwe vestiging openen 🤔
Maar ongetwijfeld beter voor haar (instabiele) knie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:20 schreef Meliss2 het volgende:
Ze heeft wel is
[..]
Ze heeft wel is aangegeven dat haar voet niet meer normaal is gegroeid vanwege het altijd dragen van hallen [b{en dat daarom een sneaker/ platte schoen voor haar niet altijd prettiger is dan een hak[/b]
Denk je dat het niet goed gaat? Ik heb nog niet iets van signalen opgemerkt waaruit ik denk dat het niet goed gaat. Ze deelt weinig over hem eigenlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:56 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe goed het met haar huwelijk gaat
En een van hun dochters heeft een slaapkamer zonder raam, prioriteiten stellen noemen ze dat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En pa en ma hebben er ook een appartement gekocht, beiden off plan
Maar je zag haar man toch überhaupt zo goed als nooit in beeld. Die houd ze altijd al bewust uit beeld naar mijn idee. Dus dat is niet nieuw.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:20 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik zie de man van mamanouk eigenlijk nooit meer..... Maar wat ze schrijft is hij veel druk met werk etc.
Dat is natuurlijk onzin. Ik heb ook een hoge wreef, droeg vaak hakken. Maar een platte schoen dragen, zoals sneakers, is altijd beter. Neem aan dat ze als kind geen hakken droeg, als je voeten gevormd worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:20 schreef Meliss2 het volgende:
Ze heeft wel is
[..]
Ze heeft wel is aangegeven dat haar voet niet meer normaal is gegroeid vanwege het altijd dragen van hallen en dat daarom een sneaker/ platte schoen voor haar niet altijd prettiger is dan een hak
Toen ze nog in Dubai woonden zag je hem met regelmaat op een foto of in een story voorbijkomen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:44 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Maar je zag haar man toch überhaupt zo goed als nooit in beeld. Die houd ze altijd al bewust uit beeld naar mijn idee. Dus dat is niet nieuw.
Echt hoor, ze moet toch weer even sneren naar school. Triest figuurquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith gaat vandaag richting huis. Benieuwd hoe het met haar knie gaat.
En er moet natuurlijk wel even vermeld worden dat ze soort van schijt heeft aan regels van school. Maar nu B naar groep 3 gaat, doet ze het toch maar. Waarschijnlijk spuugt ze maandag even op het schoolplein om toch haar ongenoegen te laten blijken 😁
😂quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:22 schreef IlseMarije het volgende:
Dames wat moet ik nou, ik ga morgen op kraamvisite en wat moet ik meenemen... Mijn schoonmoeder heeft een kitten gekregen en volgens Sanneke moet je dan altijd iets van eten meenemen, maar ja wat neem ik mee. Zou ze whiskas lekker vinden of moet ik echt zelf koken.. (voor de kat of mijn schoonmoeder? 🤣)
Misschien moet ik Sanneke even vragen 🤣🤣🤣
En de andere sliep toch in een veredelde kast ofzo? Zij maken soms echt vreemde keuzesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:23 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
En een van hun dochters heeft een slaapkamer zonder raam, prioriteiten stellen noemen ze dat.
Mwah. Ik loop echt nooit op hakken dus ik kan me er niets bij voorstellen. Maar collega loopt ook altijd op pumps. Platte schoenen doen daadwerkelijk pijn na jaren hakken. En ze is geen pieperd. Maar ik denk ook dat het kwestie van doorzetten is en dat het dan weer oké voelt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:46 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Ik heb ook een hoge wreef, droeg vaak hakken. Maar een platte schoen dragen, zoals sneakers, is altijd beter. Neem aan dat ze als kind geen hakken droeg, als je voeten gevormd worden.
It's amaaaaazing! Dat meer van Annecy heeft een genezende werking blijkbaar. Van met je zonnebloem-ketting in een karretje op dierensafari naar de hele week actief met fietsen, klussen, shoppen en selfcare. Denk dat ik in de meivakantie ook maar op bedevaart naar Annecy moet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer even haar nagels laten doen, fijn dat ze weer energie over heeft nadat ze gisteren op Zoë’s kamer bezig geweest is
Heeft je schoonmoeder social media? Zo ja, dan zou ik het zekere voor het onzekere nemen en voor haar én de kat eten meenemen. Als ik jou was zou ik het risico niet willen lopen om achteraf op social media te lezen dat ze dat had verwacht. En als je er dan toch bent, vraag dan ook even of ze verwacht dat je haar en de kat af en toe ophaalt om er even uit te gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:22 schreef IlseMarije het volgende:
Dames wat moet ik nou, ik ga morgen op kraamvisite en wat moet ik meenemen... Mijn schoonmoeder heeft een kitten gekregen en volgens Sanneke moet je dan altijd iets van eten meenemen, maar ja wat neem ik mee. Zou ze whiskas lekker vinden of moet ik echt zelf koken.. (voor de kat of mijn schoonmoeder? 🤣)
De HappyFlops en Hermes slippertjes gaan regelmatig erg goed bij MB 🙃quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:09 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Mwah. Ik loop echt nooit op hakken dus ik kan me er niets bij voorstellen. Maar collega loopt ook altijd op pumps. Platte schoenen doen daadwerkelijk pijn na jaren hakken. En ze is geen pieperd. Maar ik denk ook dat het kwestie van doorzetten is en dat het dan weer oké voelt.
Heb je toevallig geen kraslot die dierenvoeding geeft? O dat zal niet, het zijn alleen maar ‘luxe’ produkten volgens Sannekequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:22 schreef IlseMarije het volgende:
Daar kan een podoloog wel iets mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:20 schreef Meliss2 het volgende:
Ze heeft wel is
[..]
Ze heeft wel is aangegeven dat haar voet niet meer normaal is gegroeid vanwege het altijd dragen van hallen en dat daarom een sneaker/ platte schoen voor haar niet altijd prettiger is dan een hak
Zeg gewoon dat je te ver weg woont van de bushalte, wind tegen hebt, geen bakfiets hebt, niemand je een samenwerking gunt, je onterecht je huist uit moet, geen rijbewijs kunt hebben enz en daardoor niks mee hebt! Niks maar dan ook niks is jouw s schuld of ligt binnen jouw vermogen he?! Het zijn altijd anderen......quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:22 schreef IlseMarije het volgende:
Ik zal het opschrijven, kan dat allemaal nooit onthouden natuurlijk 😋quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:25 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je te ver weg woont van de bushalte, wind tegen hebt, geen bakfiets hebt, niemand je een samenwerking gunt, je onterecht je huist uit moet, geen rijbewijs kunt hebben enz en daardoor niks mee hebt! Niks maar dan ook niks is jouw s schuld of ligt binnen jouw vermogen he?! Het zijn altijd anderen......![]()
![]()
Ja met de kat aan het tuigje even een blokje om en social media doet ze niet aan 😂quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Heeft je schoonmoeder social media? Zo ja, dan zou ik het zekere voor het onzekere nemen en voor haar én de kat eten meenemen. Als ik jou was zou ik het risico niet willen lopen om achteraf op social media te lezen dat ze dat had verwacht. En als je er dan toch bent, vraag dan ook even of ze verwacht dat je haar en de kat af en toe ophaalt om er even uit te gaan.
Misschien kunnen we een Fok reisje organiseren?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:09 schreef Maremare het volgende:
[..]
It's amaaaaazing! Dat meer van Annecy heeft een genezende werking blijkbaar. Van met je zonnebloem-ketting in een karretje op dierensafari naar de hele week actief met fietsen, klussen, shoppen en selfcare. Denk dat ik in de meivakantie ook maar op bedevaart naar Annecy moet.
Jaaaaa op bedevaart met Fok 🙌quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een Fok reisje organiseren?
Ik denk eerder dat dierenpark Amersfoort een helende werking heeft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:09 schreef Maremare het volgende:
[..]
It's amaaaaazing! Dat meer van Annecy heeft een genezende werking blijkbaar. Van met je zonnebloem-ketting in een karretje op dierensafari naar de hele week actief met fietsen, klussen, shoppen en selfcare. Denk dat ik in de meivakantie ook maar op bedevaart naar Annecy moet.
Misschien is hij solidair met zwangeren die ook 24/7 met blote buik lopen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom zit Koen (de kwarrel van Ellen) altijd met ontbloot bovenlijf
Ja daar heb je een punt. Lekker een stuk dichterbij ook. Ga er binnenkort maar eens heen. Kom als herboren terug dan 😂quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dierenpark Amersfoort een helende werking heeft.
Daarheen moest ze nog in rolstoel, kon ze wel al staand (!) op de foto, de rolstoel ging kapot en sindsdien heeft ze energie te over!
Weinig kans dus dat ze het wereldkundig maakt als je het niet doet. Lucky you.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:51 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ja met de kat aan het tuigje even een blokje om en social media doet ze niet aan 😂
Waar zie je dat? Of heeft ze het verwijderd? Dat is toch dat ‘gezondmet’ profiel?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:50 schreef poohenzo het volgende:
Janneke Jelies moet even het hele medische dossier van het jongste kind delen op internet, inclusief bijzonder akelige en onsmakelijke details. Natuurlijk hoop ik dat dat kindje snel beter gaat worden maar deze info staat er over 20 jaar nog op …
Kijk, als zij nu aff linkjes stuurt om shirts voor hem te kunnen kopen, dat zou ik snappen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
En: Koen de Kwarrelquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
En hoeveel ook?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:16 schreef Harper het volgende:
Ik vind het storend dat al die influencers zo vaak nieuwe Wild cases krijgen. Dat gaat geheel tegen het concept van "geen afval" in.
Sowieso zijn al die nieuwe/limited edition cases dat.
Beetje hetzelfde als die Stanleycups die influ’s dan in tig kleuren moeten hebben.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:16 schreef Harper het volgende:
Ik vind het storend dat al die influencers zo vaak nieuwe Wild cases krijgen. Dat gaat geheel tegen het concept van "geen afval" in.
Je moet gewoon weelde en rijkdom manifesteren, net als zij. Ze heeft genoeg geld om shirts voor hem te kopen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:16 schreef LeSage het volgende:
[..]
Kijk, als zij nu aff linkjes stuurt om shirts voor hem te kunnen kopen, dat zou ik snappen.
😂quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien is hij solidair met zwangeren die ook 24/7 met blote buik lopen.
Ik zou echt zeggen stuur me maar de nieuwe geuren en ik laat de cases wel zien op een flyer of een dingetje in beeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:19 schreef LeSage het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als die Stanleycups die influ’s dan in tig kleuren moeten hebben.
Maar ja, gratis is gratis
Op istagram of Facebook. De laatste dagverslagenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:13 schreef Minimimi het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Of heeft ze het verwijderd? Dat is toch dat ‘gezondmet’ profiel?
Wat een onzin kraamt zij toch uit, met die wiebelstok in haar handenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Je moet gewoon weelde en rijkdom manifesteren, net als zij. Ze heeft genoeg geld om shirts voor hem te kopen.
Zegt ze zelf dan iig.
Dat is waar ook! Zij was mega rijk door manifesteren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Je moet gewoon weelde en rijkdom manifesteren, net als zij. Ze heeft genoeg geld om shirts voor hem te kopen.
Zegt ze zelf dan iig.
Janneke de B had voor haar vrienden en vriendinnen (ooit) een mandje staan met die dingen/gekregen meuk, dan mochten ze wat meenemen als ze bij hun thuis waren. Al een tijdje niet over gehoord, maar waarom zou ze het ook herhalen eigenlijk 😁quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:16 schreef Harper het volgende:
Beautygloss bracht (ik volg haar vlogs niet meer, dus weet niet hoe het nu zit) vaak spullen naar blijf van mijn lijf huizen. Dat vind ik wel tof.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Janneke de B had voor haar vrienden en vriendinnen (ooit) een mandje staan met die dingen/gekregen meuk, dan mochten ze wat meenemen als ze bij hun thuis waren. Al een tijdje niet over gehoord, maar waarom zou ze het ook herhalen eigenlijk 😁
AM (en dis indirect MG) is wel queen verspillen. Wat daar wel niet in huis komt/wordt gehaald. Als L in de winkel haar ‘lach’ laat zien en niet dreint, krijgt ze wel weer iets. Iedere knuffel die leuk is gaat mee. Ben benieuwd of ze volgende week met de Nijntje rugzak naar school gaat ‘want hij was wel héél leuk’ volgens AM.
Tijdje gedaan maar ik was er niet tevreden over. Maar blijkt dat ik sowieso niet tegen vegan deo’s kan, heb er verschillende geprobeerd maar van allemaal ga ik meer ruiken zeg maarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Is hier iemand die die wild deo gebruikt? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het wat is maar heb het uit principe nooit gekocht nog.
Gelukkig heeft ze haar haar wel los.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wat een onzin kraamt zij toch uit, met die wiebelstok in haar handen
Ja, ook wel naar tevredenheid voor een lange tijd, maar kreeg op een gegeven moment toch jeuk onder m'n oksels en ben nu weer terug naar m'n oude vertrouwde FA pink deo roller.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Is hier iemand die die wild deo gebruikt? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het wat is maar heb het uit principe nooit gekocht nog.
En een andere slaapt in een kast.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:23 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
En een van hun dochters heeft een slaapkamer zonder raam, prioriteiten stellen noemen ze dat.
Ik denk, of meer hoop, eigenlijk dat de meeste al die troep wel een beter leven geven? Zoals een goed doel of gewoon aan vrienden/familie weggeven?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:29 schreef LeSage het volgende:
[..]
Beautygloss bracht (ik volg haar vlogs niet meer, dus weet niet hoe het nu zit) vaak spullen naar blijf van mijn lijf huizen. Dat vind ik wel tof.
Geprobeerd maar ik vond het niks. Ik vond Lovelli wel heel fijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik erbij naast Sanex. Meteen na het douchen Sanex, als opfrissen Wild stick omdat het niet hoeft op te drogen zoals mijn Sanex roller. Een beetje zoals ik een spuitbus deo eerder gebruikte.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik heb het gebruikt, vond het helemaal niks.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Die twee dombo's minder slimme ouders zullen wel weer lieve vrienden hebben gemaakt tijdens het zuipen borrelen en ergens ingetrapt zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:08 schreef Lalaland79 het volgende:
Ja! Ik ben fan. Gebruikte eerst Loveli, maar overgestapt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Die twee kunnen niet wachten tot de acht kinderen het huis uit zijn zodat ze lekker samen kunnen tortelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En de andere sliep toch in een veredelde kast ofzo? Zij maken soms echt vreemde keuzes
Maar dan nog, ligt het doelloos en eindeloos in een kast.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:38 schreef Harper het volgende:
Gelukkig gooit AM nooit Wild cases weg.
Dus ze heeft een kast vol?
Liegebeest.
Meiden! Ik heb even gebrainstormd met mn agency en we hebben echt een topreisje bedacht voor ons. We gaan maximaal genieten op onze hoge hakken met de Fok meiden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een Fok reisje organiseren?
Lijkt wel bewerkt , aparte fotoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
MB maakt weer reclame voor creamy, incl voor de push up bh. In de story waar ze die 4 plaatjes laat zien schrik in toch wel van die rechtsonder, waar ze die turquoise body aan heeft, bij haar bovenbenen.
Ze hebben kinderen gekregen zodat het bedrijf in de familie blijft 🫣 niet omdat ze graag kinderen wilden of hoe zeg je dat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:52 schreef Snaky het volgende:
[..]
Die twee kunnen niet wachten tot de acht kinderen het huis uit zijn zodat ze lekker samen kunnen tortelen
Klinkt leuk, maar is er een bakfiets ter beschikking? 500m naar de McDo is best ver, zeker tegen wind…quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:59 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Meiden! Ik heb even gebrainstormd met mn agency en we hebben echt een topreisje bedacht voor ons. We gaan maximaal genieten met de Fok meiden.
We gaan kamperen dankzij een samenwerking met Obelink en (ik heb gezegd dat we een grote familie zijn dus dat moeten jullie even allemaal in de stories beamen als ik dat film) en we eten heerlijk elk moment samen dankzij demammavan recepten van de AH ( of toch Lotbeukers of toch dankzij het nieuwe boek of...nou ja je weet wel)
Iedereen is welkom dus ook mensen die aversie hebben tegen het schoolsysteem. Juist om die reden organiseren we dit uitje tijdens de eerste schoolweek van het jaar. (want waaomr zouden we meegaan in het ritme van een school) We leven absoluut bij de tijd dankzij onze horloges waarvan we het linkje zo'n drie keer per week delen. Mocht je die gemist hebben dan verwijzen we naar een van onze fluflu's.
Geef je enkel borstvoeding of hebben je kinderen darmproblemen en leven ze enkel om MC Donalds....geen probleem; de MAC is op 500 meter afstand en de HAP staat onder de sneltoets.
Is dat nog niet genoeg dan hebben we 500 zonnebloemkeycords besteld voor hen die dit nodig hebben. Ook als je nog in de acceptatie zit rondom je buikcorrectie die je afhankelijk van de samenwerkingen wel of niet wilt doen. Alle avonden is er tijd om je telefoon ergens neer te zetten om opnames van jezelf te maken ( al dan niet huilend, de was opruimend, je kind troostend en of rijdend in de auto)
Kortom...dit wordt de reis van ons leven!! Schrijf je nu in en manifesteer jezelf naar een beter en jaloersvrij fluflu - leven vol met hashtags.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:59 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Meiden! Ik heb even gebrainstormd met mn agency en we hebben echt een topreisje bedacht voor ons. We gaan maximaal genieten op onze hoge hakken met de Fok meiden.
Vandaag denk ik, de post ging over gisteren 😉quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:22 schreef lila01 het volgende:
Ouders van MB geven morgen feestje. Benieuwd wie erbij zullen zijn.
Zijn er electrische rolstoelen beschikbaar?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:59 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Meiden! Ik heb even gebrainstormd met mn agency en we hebben echt een topreisje bedacht voor ons. We gaan maximaal genieten op onze hoge hakken met de Fok meiden.
We gaan kamperen dankzij een samenwerking met Obelink en (ik heb gezegd dat we een grote familie zijn dus dat moeten jullie even allemaal in de stories beamen als ik dat film) en we eten heerlijk elk moment samen dankzij demammavan recepten van de AH ( of toch Lotbeukers of toch dankzij het nieuwe boek of...nou ja je weet wel)
Iedereen is welkom dus ook mensen die aversie hebben tegen het schoolsysteem. Juist om die reden organiseren we dit uitje tijdens de eerste schoolweek van het jaar. (want waarom zouden we meegaan in het ritme van een school) We leven absoluut bij de tijd dankzij onze horloges waarvan we het linkje zo'n drie keer per week delen. Mocht je die gemist hebben dan verwijzen we naar een van onze fluflu's.
Geef je enkel borstvoeding of hebben je kinderen darmproblemen en leven ze enkel van MC Donalds....geen probleem; de MAC is op 500 meter afstand en de HAP staat onder de sneltoets.
Is dat nog niet genoeg dan hebben we 500 zonnebloemkeycords besteld voor hen die dit nodig hebben. Ook als je nog in de acceptatie zit rondom je buikcorrectie die je afhankelijk van de samenwerkingen wel of niet wilt doen. Alle avonden is er tijd om je telefoon ergens neer te zetten om opnames van jezelf te maken ( al dan niet huilend, de was opruimend, je kind troostend en of rijdend in de auto)
Kortom...dit wordt de reis van ons leven!! Schrijf je nu in en manifesteer jezelf naar een beter en jaloersvrij fluflu - leven vol met hashtags.
😂😂😂quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:59 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Iedereen is welkom dus ook mensen die aversie hebben tegen het schoolsysteem. Juist om die reden organiseren we dit uitje tijdens de eerste schoolweek van het jaar. (want waarom zouden we meegaan in het ritme van een school) We leven absoluut bij de tijd dankzij onze horloges waarvan we het linkje zo'n drie keer per week delen. Mocht je die gemist hebben dan verwijzen we naar een van onze fluflu's.
Geef je enkel borstvoeding of hebben je kinderen darmproblemen en leven ze enkel van MC Donalds....geen probleem; de MAC is op 500 meter afstand en de HAP staat onder de sneltoets.
Zelfde hier, ik schrok zelfs een beetje toen ik de foto’s zag. En dan vrolijk voorkomen alsof er echt niks aan de hand is. Ik hoop wel voor haar dat ze er snel weer bovenop komt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
MB maakt weer reclame voor creamy, incl voor de push up bh. In de story waar ze die 4 plaatjes laat zien schrik in toch wel van die rechtsonder, waar ze die turquoise body aan heeft, bij haar bovenbenen.
Belangrijker: zijn ze opgeladen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zijn er electrische rolstoelen beschikbaar?
En vergeet de activiteiten van de afgelopen week niet, met de bakfiets weg, de kinderen zoeken, naar de kwantum rennen, kamer inrichten, nagels doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer even haar nagels laten doen, fijn dat ze weer energie over heeft nadat ze gisteren op Zoë’s kamer bezig geweest is
Maar als ze nu pas naar een kinderarts gaan is het toch rijkelijk laat? Arme Johni, hoop maar dat ze nu goed geholpen wordt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:30 schreef Jenn1806 het volgende:
Johni Jelies krijgt ook weer lekker voedzaam te eten met haar darmproblemen 🫣 Chips en ijs.. Maar wellicht heeft ze verder voedzame maaltijden gekregen, ik heb alleen zo'n vermoeden van niet. Gelukkig lijkt ze nu wel onder behandeling te gaan!
O jee, nu mis ik het feestje!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:09 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Vandaag denk ik, de post ging over gisteren 😉
Ik vind m niet fijn,heb die van rexona momenteel weer , een cremevariant houd zweetgeur beter buiten de deurquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik krijg al een paniekaanval als ik er aan denk, al die virussen die er op me af komen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zijn er electrische rolstoelen beschikbaar?
Flinke optater gehad van die kapotte kabels misschien? Laatste beetje accu-lading heeft nu energie gegeven aan Debbie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dierenpark Amersfoort een helende werking heeft.
Daarheen moest ze nog in rolstoel, kon ze wel al staand (!) op de foto, de rolstoel ging kapot en sindsdien heeft ze energie te over!
Ja dat vind ik ook hoor! Snap er echt niks van dat je je kind zo aan laat modderen 😢 Maar iig fijn voor Johni dat ze binnenkort een arts ziet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:32 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar als ze nu pas naar een kinderarts gaan is het toch rijkelijk laat? Arme Johni, hoop maar dat ze nu goed geholpen wordt.
Familie Jelies account op Facebook, 2 dagen geleden gepost . Staat er nog opquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:13 schreef Minimimi het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Of heeft ze het verwijderd? Dat is toch dat ‘gezondmet’ profiel?
God’s wil he, de Heer zal het wel met een reden geven of zo 😣quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:32 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar als ze nu pas naar een kinderarts gaan is het toch rijkelijk laat? Arme Johni, hoop maar dat ze nu goed geholpen wordt.
Ech ik vind het geen gezicht zo'n halfnaakte manquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vind die bij JvP er ook niet bepaald comfortabel uitzien eigenlijk, dat laatste reclamefilmpje waar ze ook de achterkant laat zien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik ga stuk 😂 nu al zin in dit tripje. Hebben we wel een dagelijks zeur- en klaaguurtje? Een dag niet onnodig gemopperd is een dag niet geleefd!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:59 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Zit inderdaad heel raar. Alsof die body veel te klein is. En op de rug zit ie ook niet mooi, daar zie je vetkussentjes omdat de body veel te strak zit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:25 schreef Avea het volgende:
[..]
Ik vind die bij JvP er ook niet bepaald comfortabel uitzien eigenlijk, dat laatste reclamefilmpje waar ze ook de achterkant laat zien.
Lijkt aan de voorkant wel of die heel strak in haar kruis zit. Mocht ik er al over nadenken om te kopen, dan na dat filmpje sowieso niet meer.
Als je stories terugkijken van paar jaar terug was het zo’n mooie en sprankelende vrouw . Zo zondequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:43 schreef Lostit het volgende:
Ik heb in februari alle influencers ontvolgd omdat ik niet achter kinderuitbuiting sta. Maar ik kreeg vandaag MB in mijn algoritme voorbij komen en kanonnen wat is zij gigantisch afgevallen sinds februari. Ik schrok er gewoon echt van.
Niet vergeten dat Jacqueline momenteel een maat M heeftquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zit inderdaad heel raar. Alsof die body veel te klein is. En op de rug zit ie ook niet mooi, daar zie je vetkussentjes omdat de body veel te strak zit.
Oh ja, die maat M.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:42 schreef Cyan het volgende:
[..]
Niet vergeten dat Jacqueline momenteel een maat M heeftHoe vaak gaat ze dat nog zeggen als ze iets van kleding laat zien?
Ze heeft vaker kleding aan die een maat te klein lijkt te zijn.
Ik had tijd over dus stories terug zitten kijken met hartje bij mb. Wat opvalt is tot ongeveer een jaar geleden is het maximale liefde hartjes kusjes klef en bef maar daarna nemen die berichtjes duidelijk af of een andere toon aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:48 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Bij jvp zie je haar linker schaamlip er tussen uit komen. Nee echt oncomfortabel, een string om de voorbips.
Over MB’s lichaam mogen we niks meer zeggen. Maar dat het steeds zorgelijker wordt, ziet zelfs een blinde.
En nu zijn we in de fase terecht gekomen waarin Michelle uit zichzelf geen stories meer deelt met de bonuskinderen. Alleen haar eigen kinderen komen nog in beeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:51 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Ik had tijd over dus stories terug zitten kijken met hartje bij mb. Wat opvalt is tot ongeveer een jaar geleden is het maximale liefde hartjes kusjes klef en bef maar daarna nemen die berichtjes duidelijk af of een andere toon aan
Geen K, geen J en geen bonusjes meer. Maar niks aan de hand hoor! Zal de hele B.V. BWvP wel naar het feest zijn?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
En nu zijn we in de fase terecht gekomen waarin Michelle uit zichzelf geen stories meer deelt met de bonuskinderen. Alleen haar eigen kinderen komen nog in beeld.
Klinkt fantastisch. Heb je zwemdiploma’s nodig om mee te kunnen? Staat een bezoek aan de nagelstyliste ook op het programma? Is er een supermarkt in de buurt met een afprijsbak?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:59 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
😂quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:03 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Flinke optater gehad van die kapotte kabels misschien? Laatste beetje accu-lading heeft nu energie gegeven aan Debbie.
En dan heeft ze het over Bob en schermvrij autorijden. Nou zelf heeft ze daar maling aan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Zit Judith nou echt met haar handen aan haar telefoon terwijl ze door die bergpas rijdt?
Ik dacht eerst dat de telefoon in een houder zat maar op een gegeven moment zie je dat het beeld draait.
En dan zit hij tussen haar kind en haar ex in op de bank, in zijn blote bastquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:21 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ech ik vind het geen gezicht zo'n halfnaakte man
Nee niet normaal inderdaadquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:59 schreef LeSage het volgende:
De laatste post van DBM![]()
Dat is toch niet normaal?
Beetje een cameltoe inderdaadquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:25 schreef Avea het volgende:
[..]
Ik vind die bij JvP er ook niet bepaald comfortabel uitzien eigenlijk, dat laatste reclamefilmpje waar ze ook de achterkant laat zien.
Lijkt aan de voorkant wel of die heel strak in haar kruis zit. Mocht ik er al over nadenken om te kopen, dan na dat filmpje sowieso niet meer.
Zijn er kleurplaten, voor entertainment onderweg?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:30 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ik ga stuk 😂 nu al zin in dit tripje. Hebben we wel een dagelijks zeur- en klaaguurtje? Een dag niet onnodig gemopperd is een dag niet geleefd!
Ik ga even een tikkie openen want iedereen moet mij gunnen om mee te gaan op dit weekend. Ik word toch wel thuis opgehaald hè??
Zo moe van, en waarom angst en paniek voor de sportschool waar je zoals je beweert 5 keer per week bentquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:01 schreef Earring het volgende:
[..]
Nee niet normaal inderdaad
Dan heeft ze het flap dn 6 weken rust
Is ze de paniek van die darmkink alweer vergeten?
Ik snap werkelijk niet waarom je bij het controleren van deze campagnebeelden denkt dat het wel een prima idee is om zo op the gram te gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:48 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Bij jvp zie je haar linker schaamlip er tussen uit komen. Nee echt oncomfortabel, een string om de voorbips.
Over MB’s lichaam mogen we niks meer zeggen. Maar dat het steeds zorgelijker wordt, ziet zelfs een blinde.
Verschrikkelijk die creamy in dr kruis, geen reclame zo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:48 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Echt waarom gaat zij met haar kont in beeld. Waarom.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:25 schreef Avea het volgende:
[..]
Als je te veel spierpijn hebt gewoon op karakter mee💪quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:26 schreef Flipflop12 het volgende:
Mag ik ook mee? Kom ik na de sportschool, tenzij ik heel erg mega vreselijke spierpijn heb, dan niet.
Oké, ik leg de handdoeken alvast onderin de auto.
Als er een wasmachine is, zou dat fijn zijn. Dan kan ik de dag na aankomst gelijk al m’n kleren wassen. Die zijn dan vast al zo mega verschrikkelijk vies.
😂quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:24 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom je bij het controleren van deze campagnebeelden denkt dat het wel een prima idee is om zo op the gram te gaan.
Kijk vooral even de vakantiefoto's van vorig jaar terug toen alles nog koek en ei was. 🍑quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:28 schreef Snaky het volgende:
[..]
Echt waarom gaat zij met haar kont in beeld. Waarom.
Miniliefde heeft ook een creamy reclame en zegt:' ik draag de string variant, maar dat gaat ik niet laten zien'. Vond ik wel een goeie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:28 schreef Snaky het volgende:
[..]
Echt waarom gaat zij met haar kont in beeld. Waarom.
Daar snap ik sowieso niks van. In Spanje wordt een kind tot 15 jaar niet door de huisarts maar een kinderarts gezien. Het kan bijna niet dat ze daar nog niet geweest is dus?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:32 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
🤦♀ maar echt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Zit Judith nou echt met haar handen aan haar telefoon terwijl ze door die bergpas rijdt?
Ik dacht eerst dat de telefoon in een houder zat maar op een gegeven moment zie je dat het beeld draait.
Ik vind ook niks mis met haar billen, maar zou mezelf toch niet zo op de gram laten zienquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Miniliefde heeft ook een creamy reclame en zegt:' ik draag de string variant, maar dat gaat ik niet laten zien'. Vond ik wel een goeie.
Vind de billen vsn Jacqueline er verder prima uitzien maar snap niet dat je met blote billen op de gram wil.
Zoals ik het begreep doet Luca iets flu-erigs, maar niet herkenbaar in beeldquote:
Dat is ook de reden dat wij 'gewoon' moeten werken voor ons geld 🙈quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind ook niks mis met haar billen, maar zou mezelf toch niet zo op de gram laten zien
Ja dat begreep ik ook toen ze het daar op Viva ooit over hadquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:40 schreef LeSage het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep doet Luca iets flu-erigs, maar niet herkenbaar in beeld
Dat vraag ik me ook altijd af. Wie koopt zoiets? Wie ziet dat en denkt: dat moet ik ook hebben?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:47 schreef Earring het volgende:
Al de influencers weer aan Creamy. Nu ook bij miniliefde en deviervankim.
Ik snap niet dat die bedrijven het niet wat meer spreiden. Net als de Wild deo nu weer bij iedereen.
Dat werkt toch eerder averechts lijkt mij
En bzzonder ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:47 schreef Earring het volgende:
Ik snap niet dat die bedrijven het niet wat meer spreiden. Net als de Wild deo nu weer bij iedereen.
De kinderen bedoel je?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:40 schreef LeSage het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep doet Luca iets flu-erigs, maar niet herkenbaar in beeld
Ja, zij hadden vakantieverlof nodig van school omdat hij geen vrij had in de zomer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:51 schreef Snaky het volgende:
[..]
En bzzonder ook.
Die is op vakantie in Milaan met 3 van de 4 kinderen. Zij heeft zo'n leuke man.
Nee idd. Ik ook nietquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:01 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja, zij hadden vakantieverlof nodig van school omdat hij geen vrij had in de zomer.
Vervolgens is ze zelf ook nog een week met alleen de kinderen weggeweest en nu weer een lang weekend. Leuk natuurlijk maar die noodzaak van dat extra verlof zie ik niet zo
Alle flu’s aan de creamy, behalve Debbie 🫣quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:47 schreef Earring het volgende:
Waterdrop en mamanova dacht ikquote:Op zondag 24 augustus 2025 00:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Alle flu’s aan de creamy, behalve Debbie 🫣
Die heeft echt niet veel samenwerkingen meer volgens mij
Dat was 1 en al kontquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:30 schreef Cyan het volgende:
[..]
Kijk vooral even de vakantiefoto's van vorig jaar terug toen alles nog koek en ei was. 🍑
Viel mij ook al op. Zo zie ik er altijd uit als ik gehuild heb. Lijkt bij haar ook wel zo te zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vind haar er trouwens heel erg moe uitzien in die story waarin ze het heeft over de stilte in huis. Make up doet niet altijd wonderen.
ze heeft haar ogen volgens mij niet opgemaaktquote:Op zondag 24 augustus 2025 01:10 schreef morningsunshine het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Zo zie ik er altijd uit als ik gehuild heb. Lijkt bij haar ook wel zo te zijn.
Zal me trouwens niks verbazen dat ze met een aankondiging (als die er al komt) hebben gewacht tot na het feest van de ouders van Michelle.
We gaan het zien…
Ik vind dit ook echt niet normaal. Je hebt het gevoel dat Flip naar de frontlinie in de Oekraïne moet ipv naar school in Friesland na 6 weken vakantie. Paniek, diepe gegooid, ziekenhuis, kou en winter. Echt ongezond (wat mij betreft) hoe zij in het leven staat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:59 schreef LeSage het volgende:
De laatste post van DBM![]()
Dat is toch niet normaal?
Viora doet alleen haar korte broek los en een klein stukje naar beneden. Ook beter dan het beeld bij J.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Miniliefde heeft ook een creamy reclame en zegt:' ik draag de string variant, maar dat gaat ik niet laten zien'. Vond ik wel een goeie.
Vind de billen vsn Jacqueline er verder prima uitzien maar snap niet dat je met blote billen op de gram wil.
Bij mij werkt het absoluut averechts. Net als gedeelde linkjes, ik doe er niks mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:47 schreef Earring het volgende:
Zij woont in regio midden dus dan hebben de kinderen nog vakantie. Of zit Joas in Noord op school? (Aangezien dat erg dichtbij haar ligt). Ze woont 10 minuten bij mij vandaan namelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:01 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja, zij hadden vakantieverlof nodig van school omdat hij geen vrij had in de zomer.
Vervolgens is ze zelf ook nog een week met alleen de kinderen weggeweest en nu weer een lang weekend. Leuk natuurlijk maar die noodzaak van dat extra verlof zie ik niet zo
Eens. Ik ben nooit een angsthaas wat mijn kinderen betreft maar zij kan nooit snel bij haar kind zijn en daarom snap ik niet dat zij hem zo ver laat gaan op onbekend terrein, in de mist waar hij af en toe ook uit beeld verdwijnt. Op dat moment heeft hun communicatie met de duim ook geen zin meer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:00 schreef Earring het volgende:
[..]
En dan heeft ze het over Bob en schermvrij autorijden. Nou zelf heeft ze daar maling aan.
Trouwens die filmpjes waarin ze zo trots verteld over vrijheid geven vind ik ook gevaarlijk om te zien
Ja heel zorgelijk! Ben ook benieuwd hoe de leerkrachten van Flip en Flap hierin staanquote:Op zondag 24 augustus 2025 04:22 schreef Clavis het volgende:
[..]
Ik vind dit ook echt niet normaal. Je hebt het gevoel dat Flip naar de frontlinie in de Oekraïne moet ipv naar school in Friesland na 6 weken vakantie. Paniek, diepe gegooid, ziekenhuis, kou en winter. Echt ongezond (wat mij betreft) hoe zij in het leven staat.
En lisadamenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:47 schreef Earring het volgende:
Ja. En beide lange mouwen en de Kwarrel zit weer shirtloos. Sukkel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 08:20 schreef Mirp het volgende:
Is dat bij Ellen haar ex op de bank? Het is net dat hij daar met 2 kinderen zit, ipv met 1 kind en haar nieuwe vlam.
🤣🤣 Een naakte kwarrel! Je ziet die ex z'n mimiek ook van zit ik hier met m'n vervangerquote:Op zondag 24 augustus 2025 08:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja. En beide lange mouwen en de Kwarrel zit weer shirtloos. Sukkel.
Ja beetje weird is het/zijn ze wel daar. Brrrr.quote:Op zondag 24 augustus 2025 08:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja. En beide lange mouwen en de Kwarrel zit weer shirtloos. Sukkel.
🤣🤣quote:Op zondag 24 augustus 2025 04:22 schreef Clavis het volgende:
[..]
Ik vind dit ook echt niet normaal. Je hebt het gevoel dat Flip naar de frontlinie in de Oekraïne moet ipv naar school in Friesland na 6 weken vakantie. Paniek, diepe gegooid, ziekenhuis, kou en winter. Echt ongezond (wat mij betreft) hoe zij in het leven staat.
Het voelt bijna als rage bait.quote:Op zondag 24 augustus 2025 08:36 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ja beetje weird is het/zijn ze wel daar. Brrrr.
Mij viel de telefoon ook op. Was dat een verjaardagscadeau?quote:Op zondag 24 augustus 2025 08:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
Jong geleerd is oud gedaan: de jongste van Jannekedbm is 8 jaar geworden. Komt al kijkend op haar telefoon naar beneden lopen en gaat in de kamer zitten, terwijl haar ouders en zusje voor haar zingen.
Die moet echt hulp gaan zoeken hoor.quote:
Jeanine heeft er een heel verhaal bij over dat zij er een bestelde met een kortingscode van een collega bla bla bla. En hoppa, ineens heeft ze tig stuks in haar hand en promoot ze zelf ook Creamy?!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:51 schreef Snaky het volgende:
[..]
En bzzonder ook.
Die is op vakantie in Milaan met 3 van de 4 kinderen. Zij heeft zo'n leuke man.
Ze heeft idd echt hulp nodig, ze heeft ook weer een heel verhaal op threads gekwakt over een nachtmerrie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:06 schreef Henrike het volgende:
[..]
Die moet echt hulp gaan zoeken hoor.
Ze doet alsof haar dochter een kasplantje is.
Tuurlijk is het vervelend dat ze snel virussen oppakt maar het verhoogt uiteindelijk ook weer haar weerstand.
Zij maakt zichzelf zo angstig om iets wat nog niet eens gebeurd is.
Het is precies Debbie, altijd uitgaan van het slechte.
Kind is ook weer een jaar ouder, sterker.
En hoe ernstig is het dan? Tuurlijk een ziekenhuisopname is ernstig en niet leuk maar hoe vaak is dat gebeurd?
En die angst in de sportschool snap ik ook niet, wanneer zal ze de wedstrijd afzeggen?
🤦♀ bizar wat zij allemaal op threads gooitquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:15 schreef IlseMarije het volgende:
Hebben jullie die post op threads van DBM over haar droom gelezen, bizar gewoon. Misschien moet zij het nieuws niet volgen en minder op social media zitten. Haar dochter werd oa betast door een man, de man had een mes en ze is met haar dochter naar de lidl gefietst om te plassen en daar hebben ze de politie gebeld. (Zo ongeveer dan)
Ik snap dat je bezorgd ben over de wereld waarin wij leven maar je dochter is 4, voordat zij zelfstandig op avond naar huis fietst zijn we misschien wek 10 jr verder. Het zal komen door die moord op dat meisje wat natuurlijk verschrikkelijk is, of meer dan verschrikkelijk.
O echt hè, wat vind ik dat toch een helder lichtquote:Op zondag 24 augustus 2025 09:16 schreef Lalaland79 het volgende:
Minibelle verbaasd zich over de terug getrokken zee. Ze weet dat ze zee getijden heeft? En dat die per dag veranderen?
Precies dat wat jij zegt, Dbm laat het snel zien zijn de boventoon voeren.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:23 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ze heeft idd echt hulp nodig, ze heeft ook weer een heel verhaal op threads gekwakt over een nachtmerrie.
Ze heeft denk ik wel het beste voor met haar kinderen, maar door haar eigen paniek lukt het haar niet om ze te beschermen.
Hier ook een chronisch ziek kind, als ziekte oplaait is dat enorm k.u.t. maar je weet dat het nu eenmaal kan gebeuren. Me er vooraf druk om maken heeft geen zin. Soms is het wel lastig om het los te laten, zeker als je de begeleiding niet goed kent (kinderfeestjes, timmerdorp bijv.) Maar kind moet gewoon zonder zorgen dingen kunnen doen.
Deze vrouw heeft echt een probleem.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:15 schreef IlseMarije het volgende:
Hebben jullie die post op threads van DBM over haar droom gelezen, bizar gewoon. Misschien moet zij het nieuws niet volgen en minder op social media zitten. Haar dochter werd oa betast door een man, de man had een mes en ze is met haar dochter naar de lidl gefietst om te plassen en daar hebben ze de politie gebeld. (Zo ongeveer dan)
Ik snap dat je bezorgd ben over de wereld waarin wij leven maar je dochter is 4, voordat zij zelfstandig op avond naar huis fietst zijn we misschien wek 10 jr verder. Het zal komen door die moord op dat meisje wat natuurlijk verschrikkelijk is, of meer dan verschrikkelijk.
Kun je die beelden in NL niet doorspelen naar de politie, kunnen ze haar eens beboeten op dat gefilm achter het stuur. Lekker met al die bochten en de mist/wolken en dan huilie huilie als ze een keer een ongeluk krijgt. Een verzekering zal dan niets vergoeden. Of zal ze een spaarpotje hebben voor onvoorziene ongelukken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Zoiets zou ik nooit doen. Ik kan alleen maar hopen dat ze een keer flinke materiële schade rijdt en dat er niemand anders bij betrokken is.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:16 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Kun je die beelden in NL niet doorspelen naar de politie, kunnen ze haar eens beboeten op dat gefilm achter het stuur. Lekker met al die bochten en de mist/wolken en dan huilie huilie als ze een keer een ongeluk krijgt. Een verzekering zal dan niets vergoeden. Of zal ze een spaarpotje hebben voor onvoorziene ongelukken?
Wat een afgunst, deze snap ik echt wel hoor. Ze kregen verlof om de gelegenheid te krijgen met het hele gezin op vakantie te gaan. Ik heb echt respect voor hoe zij alles redt in dr uppie. Het tripje van milaan kwam zo uit, in combi met werk en die week weg was zij alleen met de kinderen (en hulp van familie). Zou zij dan 6 weken thuis moeten blijven zitten, omdat ze voor de vakantietijd al een weekje gehad hebben?quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:01 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik volg ze niet, maar ben ze een paar keer in real life tegengekomen. Ze hebben het erg met zichzelf getroffen. Hun dochtertje met Down syndroom is hun identiteit. Net als het pleegouderschap. Ze slaan zichzelf wat mij betreft nogal graag op de borst over de goede dingen die ze doen. Sneu voor die pleegzoon, dat soort dingen hoeven niet openbaar gedeeld te worden. Zo'n kwetsbare jongen kan op die manier alleen maar verder beschadigd worden.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:14 schreef AppelsEieren het volgende:
Volgt iemand de blomsteeltjes?
Ik volg niet een zie haar soms voorbijkomen. Nu al een paar keer deze weken waarin ze hun pleegzoon(?) heel erg etaleert. Met zijn angst en trauma.
Gezellig. Heeft die jongen echt behoefte aan natuurlijk. En maar schouder klopjes ontvangen dat je het goed doet.
Lekker chil zegt ze ook nogquote:Op zondag 24 augustus 2025 10:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith rijdt 170 km p/u? Wauw…
Dat het mag zegt niet dat het moet.
Daar verbaasde ik me ook overquote:Op zondag 24 augustus 2025 10:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik hoop uiteraard dat ze nooit een ongeluk krijgt, maar zowel, dan inderdaad dat er niemand anders bij betrokken is. Als je de filmpjes met Bob rennend over straat naar school ook altijd ziet, ik begrijp dat niet. Ze heeft zoveel mazzel dat het gelukkig nog nooit fout is gegaan. Ze is in ieder geval niet het welbekende goede voorbeeld voor haar kind en de mensen om haar heen (volgers)quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit doen. Ik kan alleen maar hopen dat ze een keer flinke materiële schade rijdt en dat er niemand anders bij betrokken is.
Compleet gestoord onverantwoord.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik weet het hoor. Volg haar allang. En ik vind haar vooral erg klagen en alleen als alles op bed ligt is ze in haar hum.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:33 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Wat een afgunst, deze snap ik echt wel hoor. Ze kregen verlof om de gelegenheid te krijgen met het hele gezin op vakantie te gaan. Ik heb echt respect voor hoe zij alles redt in dr uppie. Het tripje van milaan kwam zo uit, in combi met werk en die week weg was zij alleen met de kinderen (en hulp van familie). Zou zij dan 6 weken thuis moeten blijven zitten, omdat ze voor de vakantietijd al een weekje gehad hebben?
Ze heeft er ook al een post over geplaatst, duidelijk niet door haarzelf geschreven.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:15 schreef IlseMarije het volgende:
Als er iemand niet bij Ter Stal koopt is het MB.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:21 schreef Boerderij-23 het volgende:
Nog terugkomend op Ter Stal bij BWvP.
J deelt een foto van het meisje met een trui met de tekst ‘trui is Ter Stal dacht ik’.
Ik vind dat zo’n antireclame… van de week zei M nog dat J alles had gefilmd.
Wij hier weten dingen meer zeker dan zij die er reclame voor maken.
Vind het overigens ook bijzonder dat J de laatste post van M over misbruik/vrouwen niet deelt; al ben ik geblokt door J en zie ik het misschien niet goed via de browsers.
Ik zie haar af en toe langskomen en ze zet zichzelf heel graag neer als weldoener. Dat is wat je niet moet doen als pleegouder. Niet alle pleegouders doen het echt goed helaas, al hebben de meesten goede bedoelingen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:14 schreef AppelsEieren het volgende:
Volgt iemand de blomsteeltjes?
Ik volg niet een zie haar soms voorbijkomen. Nu al een paar keer deze weken waarin ze hun pleegzoon(?) heel erg etaleert. Met zijn angst en trauma.
Gezellig. Heeft die jongen echt behoefte aan natuurlijk. En maar schouder klopjes ontvangen dat je het goed doet.
Ze konden zeker wel samen weg, alleen geen twee weken achter elkaar. Hij was/is er in de eerste en laatste week van de zomervakantie. Daarbij gaan ze heel geregeld met zn allen een weekend weg of op vakantie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:33 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Wat een afgunst, deze snap ik echt wel hoor. Ze kregen verlof om de gelegenheid te krijgen met het hele gezin op vakantie te gaan. Ik heb echt respect voor hoe zij alles redt in dr uppie. Het tripje van milaan kwam zo uit, in combi met werk en die week weg was zij alleen met de kinderen (en hulp van familie). Zou zij dan 6 weken thuis moeten blijven zitten, omdat ze voor de vakantietijd al een weekje gehad hebben?
Zegt ze dat?quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Helemaal eens! En iedere keer benoemen dat die jongen toestemming geeft om dingen te plaatsen, alsof hij dat 100% kan overzien. Zij zijn de voogd en moeten hem daarin beschermen. Het komt op mij over alsof ze een pleegkind in huis hebben genomen om de buitenwereld te laten zien hoe barmhartig ze zijn en om hun socials een lekkere boost te geven.. Wat betreft hun dochter met down, sorry maar ze hebben ook gewoon geluk gehad dat zij zo goed mee kan komen. Zij als pgb-er van Eva ziet toch ook de andere kant??quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:43 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik volg ze niet, maar ben ze een paar keer in real life tegengekomen. Ze hebben het erg met zichzelf getroffen. Hun dochtertje met Down syndroom is hun identiteit. Net als het pleegouderschap. Ze slaan zichzelf wat mij betreft nogal graag op de borst over de goede dingen die ze doen. Sneu voor die pleegzoon, dat soort dingen hoeven niet openbaar gedeeld te worden. Zo'n kwetsbare jongen kan op die manier alleen maar verder beschadigd worden.
En dan Bob niet in een fatsoenlijke stoel, maar alleen op een stoelverhoger.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Daarom noem ik ook materiële schade. Ik zal nooit hopen dat iemand lichamelijke schade oploopt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:45 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Ik hoop uiteraard dat ze nooit een ongeluk krijgt, maar zowel, dan inderdaad dat er niemand anders bij betrokken is. Als je de filmpjes met Bob rennend over straat naar school ook altijd ziet, ik begrijp dat niet. Ze heeft zoveel mazzel dat het gelukkig nog nooit fout is gegaan. Ze is in ieder geval niet het welbekende goede voorbeeld voor haar kind en de mensen om haar heen (volgers)
Ze gaat chatgp gebruiken als relatietherapie, ze heeft het recent ontdekt. Daarom ook die lange epistels natuurlijk, daar kan ze het ook voor gebruiken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:50 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ze heeft er ook al een post over geplaatst, duidelijk niet door haarzelf geschreven.
Die droom kan ze ook verzonnen hebben. Zij is gewoon een dramaqueen.
Arme kinderen, ze legt er teveel eieren onder. Hoe moeten zij weerbaar worden?
#gifted #hypotheekbetalenquote:Op zondag 24 augustus 2025 10:51 schreef Snaky het volgende:
[..]
Als er iemand niet bij Ter Stal koopt is het MB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |