De tag is 5 minuten later toegevoegd, eerst echt alleen Koen. De eerste reactie was waarom Michelle niet getagd was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:46 schreef Minimimi het volgende:
Ja #teamBWvP, maar waarom is enkel KB getagd en MB niet??
Nevermind, als je op de foto klikt is MB toch getagd 😅
Dit was met die verjaardagspost van JvP ook raar. Kb wel getagd maar de jarige zelf niet... 🤣quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:46 schreef Minimimi het volgende:
Ja #teamBWvP, maar waarom is enkel KB getagd en MB niet??
Nevermind, als je op de foto klikt is MB toch getagd 😅
Nee hoor die tag stond gelijk al in de foto. Ik keek toevallig op haar profiel toen die foto er 48sec op stond, toen stond de tag al in de foto zelf. Maar iemand moet ook de post accepteren om bovenaan de tag te staan en hem op je eigen profiel te hebben staan. Dus zou zomaar kunnen dat MB even zat te poepen en niet gelijk de tag kon toevoegenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:49 schreef Appeltaart31 het volgende:
[..]
De tag is 5 minuten later toegevoegd, eerst echt alleen Koen. De eerste reactie was waarom Michelle niet getagd was.
Jup... maar zo worden alle foto's die openbaar online staan gebruikt..quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:55 schreef Holaa het volgende:
Het zou je moeder zijn... #milfjehoor....
https://www.reddit.com/r/(...)f8i/michelle_bollen/
En hiervoor worden 'campagnes' ook gebruikt op het internet.
Bollen, Walk en van Pelt. M.a.w. de achternamen van Koen, Michelle en Jacqueline. En de favoriete tag die bij iedere foto van de poly werd gebruikt. Totdat die hashtag opeens niet meer gebruikt werd en er steeds minder foto's van de poly werden gedeeld. En nu is de hashtag weer gebruikt bij een foto van de kids.quote:
Wat kan die toch zeiken. Mijn kinderen hadden met 4 jaar maat 98/104🤣quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:17 schreef WinnieWana het volgende:
Dbm bestelt voor haar kind dat is afgevallen in de vakantie maar even kleding in maat 116. ( 2 a 3 maten groter dan eerst)
Mijn 4 jarige zit in maat 104-110. Bel zo even de hap.
Hoe meer AM mag delen, hoe meer het kind betaald krijgt. Kijk maar naar Julia haar vakantie. Sponsored by TheMammaVanquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:19 schreef Ballerina888 het volgende:
Hoe oud is die Jim nu onderhand, dat zn mammie openbaar moet verkondigen dat hij bijna introductie heeft??
Mijn oudste ook en ik zag al op de foto's dat ze best lang geworden was. Maar ja op vakantie ondervoed he incl.dikke buik, alsof van een paar dagen minder eten meteen ondervoed raakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:21 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Wat kan die toch zeiken. Mijn kinderen hadden met 4 jaar maat 98/104🤣
Dat is waarschijnlijk Annemarie-humor: dat Julia haar kamer niet opruimt/stofzuigt enzo. Meer stof, meer last.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:53 schreef AppelsEieren het volgende:
Rookt Juul trouwens? Of spuit ze ladingen parfum of deo? AM zegt: Suus heeft minder last van astma omdat haar grote zus nog niet thuis is.
Bijzondere uitspraak. Wat zus dan ook doet waardoor astma verergert, dat doe je dan dus niet meer of niet in bijzijn van je zusje lijkt me.
Maar goed paardrijden moet ook gewoon doorgaan met astma, ik snap weer niks van deze uitspraak van AM
En dan zelf zinnen gebruiken als never nooit dessert overslaan. Echt meid wie hou je nou voor de gek?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:32 schreef Applepony het volgende:
MB in Bjorn Borg...ik zie haar alleen maar meer afvallen. Is dit echt te wijten aan stress?
Maximaal slopen die knie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:29 schreef lila01 het volgende:
En die kapotte knie gaat ook lekker op hoge hakken zie ik.
Zou dat het advies van de arts/ fysio zijn geweest? 😝
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |