Deze vrouw heeft echt een probleem.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:15 schreef IlseMarije het volgende:
Hebben jullie die post op threads van DBM over haar droom gelezen, bizar gewoon. Misschien moet zij het nieuws niet volgen en minder op social media zitten. Haar dochter werd oa betast door een man, de man had een mes en ze is met haar dochter naar de lidl gefietst om te plassen en daar hebben ze de politie gebeld. (Zo ongeveer dan)
Ik snap dat je bezorgd ben over de wereld waarin wij leven maar je dochter is 4, voordat zij zelfstandig op avond naar huis fietst zijn we misschien wek 10 jr verder. Het zal komen door die moord op dat meisje wat natuurlijk verschrikkelijk is, of meer dan verschrikkelijk.
Kun je die beelden in NL niet doorspelen naar de politie, kunnen ze haar eens beboeten op dat gefilm achter het stuur. Lekker met al die bochten en de mist/wolken en dan huilie huilie als ze een keer een ongeluk krijgt. Een verzekering zal dan niets vergoeden. Of zal ze een spaarpotje hebben voor onvoorziene ongelukken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 22:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Zit Judith nou echt met haar handen aan haar telefoon terwijl ze door die bergpas rijdt?
Ik dacht eerst dat de telefoon in een houder zat maar op een gegeven moment zie je dat het beeld draait.
Zoiets zou ik nooit doen. Ik kan alleen maar hopen dat ze een keer flinke materiële schade rijdt en dat er niemand anders bij betrokken is.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:16 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Kun je die beelden in NL niet doorspelen naar de politie, kunnen ze haar eens beboeten op dat gefilm achter het stuur. Lekker met al die bochten en de mist/wolken en dan huilie huilie als ze een keer een ongeluk krijgt. Een verzekering zal dan niets vergoeden. Of zal ze een spaarpotje hebben voor onvoorziene ongelukken?
Wat een afgunst, deze snap ik echt wel hoor. Ze kregen verlof om de gelegenheid te krijgen met het hele gezin op vakantie te gaan. Ik heb echt respect voor hoe zij alles redt in dr uppie. Het tripje van milaan kwam zo uit, in combi met werk en die week weg was zij alleen met de kinderen (en hulp van familie). Zou zij dan 6 weken thuis moeten blijven zitten, omdat ze voor de vakantietijd al een weekje gehad hebben?quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:01 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja, zij hadden vakantieverlof nodig van school omdat hij geen vrij had in de zomer.
Vervolgens is ze zelf ook nog een week met alleen de kinderen weggeweest en nu weer een lang weekend. Leuk natuurlijk maar die noodzaak van dat extra verlof zie ik niet zo
Ik volg ze niet, maar ben ze een paar keer in real life tegengekomen. Ze hebben het erg met zichzelf getroffen. Hun dochtertje met Down syndroom is hun identiteit. Net als het pleegouderschap. Ze slaan zichzelf wat mij betreft nogal graag op de borst over de goede dingen die ze doen. Sneu voor die pleegzoon, dat soort dingen hoeven niet openbaar gedeeld te worden. Zo'n kwetsbare jongen kan op die manier alleen maar verder beschadigd worden.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:14 schreef AppelsEieren het volgende:
Volgt iemand de blomsteeltjes?
Ik volg niet een zie haar soms voorbijkomen. Nu al een paar keer deze weken waarin ze hun pleegzoon(?) heel erg etaleert. Met zijn angst en trauma.
Gezellig. Heeft die jongen echt behoefte aan natuurlijk. En maar schouder klopjes ontvangen dat je het goed doet.
Lekker chil zegt ze ook nogquote:Op zondag 24 augustus 2025 10:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith rijdt 170 km p/u? Wauw…
Dat het mag zegt niet dat het moet.
Daar verbaasde ik me ook overquote:Op zondag 24 augustus 2025 10:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik hoop uiteraard dat ze nooit een ongeluk krijgt, maar zowel, dan inderdaad dat er niemand anders bij betrokken is. Als je de filmpjes met Bob rennend over straat naar school ook altijd ziet, ik begrijp dat niet. Ze heeft zoveel mazzel dat het gelukkig nog nooit fout is gegaan. Ze is in ieder geval niet het welbekende goede voorbeeld voor haar kind en de mensen om haar heen (volgers)quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit doen. Ik kan alleen maar hopen dat ze een keer flinke materiële schade rijdt en dat er niemand anders bij betrokken is.
Compleet gestoord onverantwoord.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik weet het hoor. Volg haar allang. En ik vind haar vooral erg klagen en alleen als alles op bed ligt is ze in haar hum.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:33 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Wat een afgunst, deze snap ik echt wel hoor. Ze kregen verlof om de gelegenheid te krijgen met het hele gezin op vakantie te gaan. Ik heb echt respect voor hoe zij alles redt in dr uppie. Het tripje van milaan kwam zo uit, in combi met werk en die week weg was zij alleen met de kinderen (en hulp van familie). Zou zij dan 6 weken thuis moeten blijven zitten, omdat ze voor de vakantietijd al een weekje gehad hebben?
Ze heeft er ook al een post over geplaatst, duidelijk niet door haarzelf geschreven.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:15 schreef IlseMarije het volgende:
Hebben jullie die post op threads van DBM over haar droom gelezen, bizar gewoon. Misschien moet zij het nieuws niet volgen en minder op social media zitten. Haar dochter werd oa betast door een man, de man had een mes en ze is met haar dochter naar de lidl gefietst om te plassen en daar hebben ze de politie gebeld. (Zo ongeveer dan)
Ik snap dat je bezorgd ben over de wereld waarin wij leven maar je dochter is 4, voordat zij zelfstandig op avond naar huis fietst zijn we misschien wek 10 jr verder. Het zal komen door die moord op dat meisje wat natuurlijk verschrikkelijk is, of meer dan verschrikkelijk.
Als er iemand niet bij Ter Stal koopt is het MB.quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:21 schreef Boerderij-23 het volgende:
Nog terugkomend op Ter Stal bij BWvP.
J deelt een foto van het meisje met een trui met de tekst ‘trui is Ter Stal dacht ik’.
Ik vind dat zo’n antireclame… van de week zei M nog dat J alles had gefilmd.
Wij hier weten dingen meer zeker dan zij die er reclame voor maken.
Vind het overigens ook bijzonder dat J de laatste post van M over misbruik/vrouwen niet deelt; al ben ik geblokt door J en zie ik het misschien niet goed via de browsers.
Ik zie haar af en toe langskomen en ze zet zichzelf heel graag neer als weldoener. Dat is wat je niet moet doen als pleegouder. Niet alle pleegouders doen het echt goed helaas, al hebben de meesten goede bedoelingen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:14 schreef AppelsEieren het volgende:
Volgt iemand de blomsteeltjes?
Ik volg niet een zie haar soms voorbijkomen. Nu al een paar keer deze weken waarin ze hun pleegzoon(?) heel erg etaleert. Met zijn angst en trauma.
Gezellig. Heeft die jongen echt behoefte aan natuurlijk. En maar schouder klopjes ontvangen dat je het goed doet.
Ze konden zeker wel samen weg, alleen geen twee weken achter elkaar. Hij was/is er in de eerste en laatste week van de zomervakantie. Daarbij gaan ze heel geregeld met zn allen een weekend weg of op vakantie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:33 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Wat een afgunst, deze snap ik echt wel hoor. Ze kregen verlof om de gelegenheid te krijgen met het hele gezin op vakantie te gaan. Ik heb echt respect voor hoe zij alles redt in dr uppie. Het tripje van milaan kwam zo uit, in combi met werk en die week weg was zij alleen met de kinderen (en hulp van familie). Zou zij dan 6 weken thuis moeten blijven zitten, omdat ze voor de vakantietijd al een weekje gehad hebben?
Zegt ze dat?quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Helemaal eens! En iedere keer benoemen dat die jongen toestemming geeft om dingen te plaatsen, alsof hij dat 100% kan overzien. Zij zijn de voogd en moeten hem daarin beschermen. Het komt op mij over alsof ze een pleegkind in huis hebben genomen om de buitenwereld te laten zien hoe barmhartig ze zijn en om hun socials een lekkere boost te geven.. Wat betreft hun dochter met down, sorry maar ze hebben ook gewoon geluk gehad dat zij zo goed mee kan komen. Zij als pgb-er van Eva ziet toch ook de andere kant??quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:43 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik volg ze niet, maar ben ze een paar keer in real life tegengekomen. Ze hebben het erg met zichzelf getroffen. Hun dochtertje met Down syndroom is hun identiteit. Net als het pleegouderschap. Ze slaan zichzelf wat mij betreft nogal graag op de borst over de goede dingen die ze doen. Sneu voor die pleegzoon, dat soort dingen hoeven niet openbaar gedeeld te worden. Zo'n kwetsbare jongen kan op die manier alleen maar verder beschadigd worden.
En dan Bob niet in een fatsoenlijke stoel, maar alleen op een stoelverhoger.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Daarom noem ik ook materiële schade. Ik zal nooit hopen dat iemand lichamelijke schade oploopt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:45 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Ik hoop uiteraard dat ze nooit een ongeluk krijgt, maar zowel, dan inderdaad dat er niemand anders bij betrokken is. Als je de filmpjes met Bob rennend over straat naar school ook altijd ziet, ik begrijp dat niet. Ze heeft zoveel mazzel dat het gelukkig nog nooit fout is gegaan. Ze is in ieder geval niet het welbekende goede voorbeeld voor haar kind en de mensen om haar heen (volgers)
Ze gaat chatgp gebruiken als relatietherapie, ze heeft het recent ontdekt. Daarom ook die lange epistels natuurlijk, daar kan ze het ook voor gebruiken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 10:50 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ze heeft er ook al een post over geplaatst, duidelijk niet door haarzelf geschreven.
Die droom kan ze ook verzonnen hebben. Zij is gewoon een dramaqueen.
Arme kinderen, ze legt er teveel eieren onder. Hoe moeten zij weerbaar worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |