abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218576483
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:24 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik snap werkelijk niet waarom je bij het controleren van deze campagnebeelden denkt dat het wel een prima idee is om zo op the gram te gaan. :+
😂
Het is dat ze me geblokkeerd heeft maar anders zou ik haar graag wijzen op haar lipslip.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218576486
Louca is een flu begrijp ik
pi_218576490
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:28 schreef Snaky het volgende:

[..]
Echt waarom gaat zij met haar kont in beeld. Waarom.
Kijk vooral even de vakantiefoto's van vorig jaar terug toen alles nog koek en ei was. 🍑
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218576492
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:28 schreef Snaky het volgende:

[..]
Echt waarom gaat zij met haar kont in beeld. Waarom.
Miniliefde heeft ook een creamy reclame en zegt:' ik draag de string variant, maar dat gaat ik niet laten zien'. Vond ik wel een goeie.
Vind de billen vsn Jacqueline er verder prima uitzien maar snap niet dat je met blote billen op de gram wil.
pi_218576500
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 21:32 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Maar als ze nu pas naar een kinderarts gaan is het toch rijkelijk laat? Arme Johni, hoop maar dat ze nu goed geholpen wordt.
Daar snap ik sowieso niks van. In Spanje wordt een kind tot 15 jaar niet door de huisarts maar een kinderarts gezien. Het kan bijna niet dat ze daar nog niet geweest is dus?
pi_218576554
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Zit Judith nou echt met haar handen aan haar telefoon terwijl ze door die bergpas rijdt?
Ik dacht eerst dat de telefoon in een houder zat maar op een gegeven moment zie je dat het beeld draait.
🤦♀ maar echt.
En dat gezeur over schermvrij rijden, ik hoor Bob toch echt op de achtergrond praten over de ipad en welk spelletje hij gaat spelen
pi_218576563
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Miniliefde heeft ook een creamy reclame en zegt:' ik draag de string variant, maar dat gaat ik niet laten zien'. Vond ik wel een goeie.
Vind de billen vsn Jacqueline er verder prima uitzien maar snap niet dat je met blote billen op de gram wil.
Ik vind ook niks mis met haar billen, maar zou mezelf toch niet zo op de gram laten zien
pi_218576574
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:29 schreef Snaky het volgende:
Louca is een flu begrijp ik
Zoals ik het begreep doet Luca iets flu-erigs, maar niet herkenbaar in beeld :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218576627
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:39 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind ook niks mis met haar billen, maar zou mezelf toch niet zo op de gram laten zien
Dat is ook de reden dat wij 'gewoon' moeten werken voor ons geld 🙈
pi_218576631
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:40 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ja dat begreep ik ook toen ze het daar op Viva ooit over had
pi_218576651
Al de influencers weer aan Creamy. Nu ook bij miniliefde en deviervankim.
Ik snap niet dat die bedrijven het niet wat meer spreiden. Net als de Wild deo nu weer bij iedereen.
Dat werkt toch eerder averechts lijkt mij
pi_218576674
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:47 schreef Earring het volgende:
Ik snap niet dat die bedrijven het niet wat meer spreiden. Net als de Wild deo nu weer bij iedereen.
Dat vraag ik me ook altijd af. Wie koopt zoiets? Wie ziet dat en denkt: dat moet ik ook hebben?

Net als die gekke dekbedden, scheermesjes, de muesli met poep garantie en de aller ergste vind ik hello fresh.

Dit soort reclames werken bij mij averechts. Ik heb een afkeer tegen deze merken gekregen.
pi_218576675
quote:
En bzzonder ook.
Die is op vakantie in Milaan met 3 van de 4 kinderen. Zij heeft zo'n leuke man.
pi_218576681
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:40 schreef LeSage het volgende:

[..]
De kinderen bedoel je?
pi_218576696
Oh en Mieke van de drieling ook al. Zonde!
pi_218576751
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:51 schreef Snaky het volgende:

[..]
En bzzonder ook.
Die is op vakantie in Milaan met 3 van de 4 kinderen. Zij heeft zo'n leuke man.
Ja, zij hadden vakantieverlof nodig van school omdat hij geen vrij had in de zomer.
Vervolgens is ze zelf ook nog een week met alleen de kinderen weggeweest en nu weer een lang weekend. Leuk natuurlijk maar die noodzaak van dat extra verlof zie ik niet zo
pi_218576785
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 00:01 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja, zij hadden vakantieverlof nodig van school omdat hij geen vrij had in de zomer.
Vervolgens is ze zelf ook nog een week met alleen de kinderen weggeweest en nu weer een lang weekend. Leuk natuurlijk maar die noodzaak van dat extra verlof zie ik niet zo
Nee idd. Ik ook niet
pi_218576787
quote:
Alle flu’s aan de creamy, behalve Debbie 🫣
Die heeft echt niet veel samenwerkingen meer volgens mij
pi_218576810
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 00:03 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Alle flu’s aan de creamy, behalve Debbie 🫣
Die heeft echt niet veel samenwerkingen meer volgens mij
Waterdrop en mamanova dacht ik
Oh en bij dat behang zag ik ook: gekregen.
Kan ze over een tijdje de banen weer aanbieden, als ze het er af halen, voor alleen de verzendkosten 🤭
pi_218576882
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:30 schreef Cyan het volgende:

[..]
Kijk vooral even de vakantiefoto's van vorig jaar terug toen alles nog koek en ei was. 🍑
Dat was 1 en al kont

[ Bericht 0% gewijzigd door lila01 op 24-08-2025 01:05:33 ]
pi_218577046
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Vind haar er trouwens heel erg moe uitzien in die story waarin ze het heeft over de stilte in huis. Make up doet niet altijd wonderen.
Viel mij ook al op. Zo zie ik er altijd uit als ik gehuild heb. Lijkt bij haar ook wel zo te zijn.

Zal me trouwens niks verbazen dat ze met een aankondiging (als die er al komt) hebben gewacht tot na het feest van de ouders van Michelle.
We gaan het zien…
pi_218577089
Ik begrijp dat nooit zo goed dat alle reclame bij de influencers tegelijk gedeeld wordt dan is het weer een rondje de Plus, Wild, Creamy etc. Dat werkt toch niet overal tegelijk hetzelfde promoten zou je denken.

Ik heb trouwens een pb (zag ik net pas, sorry) maar kan niet reageren ivm te weinig reacties. Dus geen onwil!
pi_218577157
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2025 01:10 schreef morningsunshine het volgende:

[..]
Viel mij ook al op. Zo zie ik er altijd uit als ik gehuild heb. Lijkt bij haar ook wel zo te zijn.

Zal me trouwens niks verbazen dat ze met een aankondiging (als die er al komt) hebben gewacht tot na het feest van de ouders van Michelle.
We gaan het zien…
ze heeft haar ogen volgens mij niet opgemaakt
pi_218577180
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 22:59 schreef LeSage het volgende:
De laatste post van DBM 8)7
Dat is toch niet normaal?
Ik vind dit ook echt niet normaal. Je hebt het gevoel dat Flip naar de frontlinie in de Oekraïne moet ipv naar school in Friesland na 6 weken vakantie. Paniek, diepe gegooid, ziekenhuis, kou en winter. Echt ongezond (wat mij betreft) hoe zij in het leven staat.
pi_218577296
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 23:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Viora doet alleen haar korte broek los en een klein stukje naar beneden. Ook beter dan het beeld bij J.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')