abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218574931
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:59 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Meiden! Ik heb even gebrainstormd met mn agency en we hebben echt een topreisje bedacht voor ons. We gaan maximaal genieten op onze hoge hakken met de Fok meiden.
_O- _O- _O-
pi_218574964
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:22 schreef lila01 het volgende:
Ouders van MB geven morgen feestje. Benieuwd wie erbij zullen zijn.
Vandaag denk ik, de post ging over gisteren 😉
pi_218575028
quote:

[..]
Meiden! Ik heb even gebrainstormd met mn agency en we hebben echt een topreisje bedacht voor ons. We gaan maximaal genieten op onze hoge hakken met de Fok meiden.

We gaan kamperen dankzij een samenwerking met Obelink en (ik heb gezegd dat we een grote familie zijn dus dat moeten jullie even allemaal in de stories beamen als ik dat film) en we eten heerlijk elk moment samen dankzij demammavan recepten van de AH ( of toch Lotbeukers of toch dankzij het nieuwe boek of...nou ja je weet wel)

Iedereen is welkom dus ook mensen die aversie hebben tegen het schoolsysteem. Juist om die reden organiseren we dit uitje tijdens de eerste schoolweek van het jaar. (want waarom zouden we meegaan in het ritme van een school) We leven absoluut bij de tijd dankzij onze horloges waarvan we het linkje zo'n drie keer per week delen. Mocht je die gemist hebben dan verwijzen we naar een van onze fluflu's.

Geef je enkel borstvoeding of hebben je kinderen darmproblemen en leven ze enkel van MC Donalds....geen probleem; de MAC is op 500 meter afstand en de HAP staat onder de sneltoets.

Is dat nog niet genoeg dan hebben we 500 zonnebloemkeycords besteld voor hen die dit nodig hebben. Ook als je nog in de acceptatie zit rondom je buikcorrectie die je afhankelijk van de samenwerkingen wel of niet wilt doen. Alle avonden is er tijd om je telefoon ergens neer te zetten om opnames van jezelf te maken ( al dan niet huilend, de was opruimend, je kind troostend en of rijdend in de auto)

Kortom...dit wordt de reis van ons leven!! Schrijf je nu in en manifesteer jezelf naar een beter en jaloersvrij fluflu - leven vol met hashtags.
Zijn er electrische rolstoelen beschikbaar?
pi_218575057
quote:

[..]

We gaan kamperen dankzij een samenwerking met Obelink en (ik heb gezegd dat we een grote familie zijn dus dat moeten jullie even allemaal in de stories beamen als ik dat film) en we eten heerlijk elk moment samen dankzij demammavan recepten van de AH ( of toch Lotbeukers of toch dankzij het nieuwe boek of...nou ja je weet wel)

Iedereen is welkom dus ook mensen die aversie hebben tegen het schoolsysteem. Juist om die reden organiseren we dit uitje tijdens de eerste schoolweek van het jaar. (want waarom zouden we meegaan in het ritme van een school) We leven absoluut bij de tijd dankzij onze horloges waarvan we het linkje zo'n drie keer per week delen. Mocht je die gemist hebben dan verwijzen we naar een van onze fluflu's.

Geef je enkel borstvoeding of hebben je kinderen darmproblemen en leven ze enkel van MC Donalds....geen probleem; de MAC is op 500 meter afstand en de HAP staat onder de sneltoets.

Is dat nog niet genoeg dan hebben we 500 zonnebloemkeycords besteld voor hen die dit nodig hebben. Ook als je nog in de acceptatie zit rondom je buikcorrectie die je afhankelijk van de samenwerkingen wel of niet wilt doen. Alle avonden is er tijd om je telefoon ergens neer te zetten om opnames van jezelf te maken ( al dan niet huilend, de was opruimend, je kind troostend en of rijdend in de auto)

Kortom...dit wordt de reis van ons leven!! Schrijf je nu in en manifesteer jezelf naar een beter en jaloersvrij fluflu - leven vol met hashtags.
😂😂😂
Mag ik de locatie wel naar eigen inzicht opleuken en stylen als de sfeer niet goed voelt?
pi_218575164
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
MB maakt weer reclame voor creamy, incl voor de push up bh. In de story waar ze die 4 plaatjes laat zien schrik in toch wel van die rechtsonder, waar ze die turquoise body aan heeft, bij haar bovenbenen.
Zelfde hier, ik schrok zelfs een beetje toen ik de foto’s zag. En dan vrolijk voorkomen alsof er echt niks aan de hand is. Ik hoop wel voor haar dat ze er snel weer bovenop komt.
pi_218575177
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 21:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Belangrijker: zijn ze opgeladen?
pi_218575225
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 18:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer even haar nagels laten doen, fijn dat ze weer energie over heeft nadat ze gisteren op Zoë’s kamer bezig geweest is
En vergeet de activiteiten van de afgelopen week niet, met de bakfiets weg, de kinderen zoeken, naar de kwantum rennen, kamer inrichten, nagels doen
En alles zonder rolstoel!
WMO kijken we mee?
pi_218575229
Johni Jelies krijgt ook weer lekker voedzaam te eten met haar darmproblemen 🫣 Chips en ijs.. Maar wellicht heeft ze verder voedzame maaltijden gekregen, ik heb alleen zo'n vermoeden van niet. Gelukkig lijkt ze nu wel onder behandeling te gaan!
pi_218575243
Bleghh wat een arrogante reactie van Judith: normaal vind ik houden aan schoolvakanties niet zo interessant.
pi_218575249
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 21:30 schreef Jenn1806 het volgende:
Johni Jelies krijgt ook weer lekker voedzaam te eten met haar darmproblemen 🫣 Chips en ijs.. Maar wellicht heeft ze verder voedzame maaltijden gekregen, ik heb alleen zo'n vermoeden van niet. Gelukkig lijkt ze nu wel onder behandeling te gaan!
Maar als ze nu pas naar een kinderarts gaan is het toch rijkelijk laat? Arme Johni, hoop maar dat ze nu goed geholpen wordt.
pi_218575251
Ik vind de kamer van Zoe wel mooi geworden.
pi_218575276
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 21:09 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Vandaag denk ik, de post ging over gisteren 😉
O jee, nu mis ik het feestje!
pi_218575280
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Is hier iemand die die wild deo gebruikt? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het wat is maar heb het uit principe nooit gekocht nog.
Ik vind m niet fijn,heb die van rexona momenteel weer , een cremevariant houd zweetgeur beter buiten de deur
pi_218575354
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 21:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik krijg al een paniekaanval als ik er aan denk, al die virussen die er op me af komen.
En staat er niet zoveel wind?
pi_218575357
Ik heb in februari alle influencers ontvolgd omdat ik niet achter kinderuitbuiting sta. Maar ik kreeg vandaag MB in mijn algoritme voorbij komen en kanonnen wat is zij gigantisch afgevallen sinds februari. Ik schrok er gewoon echt van.
pi_218575567
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat dierenpark Amersfoort een helende werking heeft.
Daarheen moest ze nog in rolstoel, kon ze wel al staand (!) op de foto, de rolstoel ging kapot en sindsdien heeft ze energie te over!
Flinke optater gehad van die kapotte kabels misschien? Laatste beetje accu-lading heeft nu energie gegeven aan Debbie. *)
pi_218575568
Bedankt voor alle wild info!

MB is gaan shoppen met de kinderen. De jas van 1 is nu al te kort bij de mouwen. Dat is zonde.
pi_218575576
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 21:32 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Maar als ze nu pas naar een kinderarts gaan is het toch rijkelijk laat? Arme Johni, hoop maar dat ze nu goed geholpen wordt.
Ja dat vind ik ook hoor! Snap er echt niks van dat je je kind zo aan laat modderen 😢 Maar iig fijn voor Johni dat ze binnenkort een arts ziet.
pi_218575651
Judith:
Bob was te moe om iedereen netjes gedag te zeggen dus kwamen ze bij hem op audiëntie.
Past goed bij haar ophemelende gedrag.
Moe of niet, uit fatsoen laat je hem gewoon ff afscheid nemen, hij slaapt maar in de auto
pi_218575655
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:13 schreef Minimimi het volgende:

[..]
Waar zie je dat? Of heeft ze het verwijderd? Dat is toch dat ‘gezondmet’ profiel?
Familie Jelies account op Facebook, 2 dagen geleden gepost . Staat er nog op
pi_218575668
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 21:32 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
God’s wil he, de Heer zal het wel met een reden geven of zo 😣
pi_218575782
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 19:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom zit Koen (de kwarrel van Ellen) altijd met ontbloot bovenlijf
Ech ik vind het geen gezicht zo'n halfnaakte man
pi_218575846
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 20:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
MB maakt weer reclame voor creamy, incl voor de push up bh. In de story waar ze die 4 plaatjes laat zien schrik in toch wel van die rechtsonder, waar ze die turquoise body aan heeft, bij haar bovenbenen.
Ik vind die bij JvP er ook niet bepaald comfortabel uitzien eigenlijk, dat laatste reclamefilmpje waar ze ook de achterkant laat zien.
Lijkt aan de voorkant wel of die heel strak in haar kruis zit. Mocht ik er al over nadenken om te kopen, dan na dat filmpje sowieso niet meer.
pi_218575910
quote:

[..]

Ik ga stuk 😂 nu al zin in dit tripje. Hebben we wel een dagelijks zeur- en klaaguurtje? Een dag niet onnodig gemopperd is een dag niet geleefd!

Ik ga even een tikkie openen want iedereen moet mij gunnen om mee te gaan op dit weekend. Ik word toch wel thuis opgehaald hè??
pi_218575963
Zijn er nooit geen toetjes inbegrepen?
Is er een niet te dure wasmachine?

Dan ben ik er bij. Als het tenminste geen wereldreis wordt, want dan vertrek ik wat eerder hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')