quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:59 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Meiden! Ik heb even gebrainstormd met mn agency en we hebben echt een topreisje bedacht voor ons. We gaan maximaal genieten op onze hoge hakken met de Fok meiden.
Vandaag denk ik, de post ging over gisteren 😉quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:22 schreef lila01 het volgende:
Ouders van MB geven morgen feestje. Benieuwd wie erbij zullen zijn.
Zijn er electrische rolstoelen beschikbaar?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:59 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Meiden! Ik heb even gebrainstormd met mn agency en we hebben echt een topreisje bedacht voor ons. We gaan maximaal genieten op onze hoge hakken met de Fok meiden.
We gaan kamperen dankzij een samenwerking met Obelink en (ik heb gezegd dat we een grote familie zijn dus dat moeten jullie even allemaal in de stories beamen als ik dat film) en we eten heerlijk elk moment samen dankzij demammavan recepten van de AH ( of toch Lotbeukers of toch dankzij het nieuwe boek of...nou ja je weet wel)
Iedereen is welkom dus ook mensen die aversie hebben tegen het schoolsysteem. Juist om die reden organiseren we dit uitje tijdens de eerste schoolweek van het jaar. (want waarom zouden we meegaan in het ritme van een school) We leven absoluut bij de tijd dankzij onze horloges waarvan we het linkje zo'n drie keer per week delen. Mocht je die gemist hebben dan verwijzen we naar een van onze fluflu's.
Geef je enkel borstvoeding of hebben je kinderen darmproblemen en leven ze enkel van MC Donalds....geen probleem; de MAC is op 500 meter afstand en de HAP staat onder de sneltoets.
Is dat nog niet genoeg dan hebben we 500 zonnebloemkeycords besteld voor hen die dit nodig hebben. Ook als je nog in de acceptatie zit rondom je buikcorrectie die je afhankelijk van de samenwerkingen wel of niet wilt doen. Alle avonden is er tijd om je telefoon ergens neer te zetten om opnames van jezelf te maken ( al dan niet huilend, de was opruimend, je kind troostend en of rijdend in de auto)
Kortom...dit wordt de reis van ons leven!! Schrijf je nu in en manifesteer jezelf naar een beter en jaloersvrij fluflu - leven vol met hashtags.
😂😂😂quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:59 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
We gaan kamperen dankzij een samenwerking met Obelink en (ik heb gezegd dat we een grote familie zijn dus dat moeten jullie even allemaal in de stories beamen als ik dat film) en we eten heerlijk elk moment samen dankzij demammavan recepten van de AH ( of toch Lotbeukers of toch dankzij het nieuwe boek of...nou ja je weet wel)
Iedereen is welkom dus ook mensen die aversie hebben tegen het schoolsysteem. Juist om die reden organiseren we dit uitje tijdens de eerste schoolweek van het jaar. (want waarom zouden we meegaan in het ritme van een school) We leven absoluut bij de tijd dankzij onze horloges waarvan we het linkje zo'n drie keer per week delen. Mocht je die gemist hebben dan verwijzen we naar een van onze fluflu's.
Geef je enkel borstvoeding of hebben je kinderen darmproblemen en leven ze enkel van MC Donalds....geen probleem; de MAC is op 500 meter afstand en de HAP staat onder de sneltoets.
Is dat nog niet genoeg dan hebben we 500 zonnebloemkeycords besteld voor hen die dit nodig hebben. Ook als je nog in de acceptatie zit rondom je buikcorrectie die je afhankelijk van de samenwerkingen wel of niet wilt doen. Alle avonden is er tijd om je telefoon ergens neer te zetten om opnames van jezelf te maken ( al dan niet huilend, de was opruimend, je kind troostend en of rijdend in de auto)
Kortom...dit wordt de reis van ons leven!! Schrijf je nu in en manifesteer jezelf naar een beter en jaloersvrij fluflu - leven vol met hashtags.
Zelfde hier, ik schrok zelfs een beetje toen ik de foto’s zag. En dan vrolijk voorkomen alsof er echt niks aan de hand is. Ik hoop wel voor haar dat ze er snel weer bovenop komt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
MB maakt weer reclame voor creamy, incl voor de push up bh. In de story waar ze die 4 plaatjes laat zien schrik in toch wel van die rechtsonder, waar ze die turquoise body aan heeft, bij haar bovenbenen.
Belangrijker: zijn ze opgeladen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zijn er electrische rolstoelen beschikbaar?
En vergeet de activiteiten van de afgelopen week niet, met de bakfiets weg, de kinderen zoeken, naar de kwantum rennen, kamer inrichten, nagels doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer even haar nagels laten doen, fijn dat ze weer energie over heeft nadat ze gisteren op Zoë’s kamer bezig geweest is
Maar als ze nu pas naar een kinderarts gaan is het toch rijkelijk laat? Arme Johni, hoop maar dat ze nu goed geholpen wordt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:30 schreef Jenn1806 het volgende:
Johni Jelies krijgt ook weer lekker voedzaam te eten met haar darmproblemen 🫣 Chips en ijs.. Maar wellicht heeft ze verder voedzame maaltijden gekregen, ik heb alleen zo'n vermoeden van niet. Gelukkig lijkt ze nu wel onder behandeling te gaan!
O jee, nu mis ik het feestje!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:09 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Vandaag denk ik, de post ging over gisteren 😉
Ik vind m niet fijn,heb die van rexona momenteel weer , een cremevariant houd zweetgeur beter buiten de deurquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Is hier iemand die die wild deo gebruikt? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het wat is maar heb het uit principe nooit gekocht nog.
Ik krijg al een paniekaanval als ik er aan denk, al die virussen die er op me af komen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zijn er electrische rolstoelen beschikbaar?
Flinke optater gehad van die kapotte kabels misschien? Laatste beetje accu-lading heeft nu energie gegeven aan Debbie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dierenpark Amersfoort een helende werking heeft.
Daarheen moest ze nog in rolstoel, kon ze wel al staand (!) op de foto, de rolstoel ging kapot en sindsdien heeft ze energie te over!
Ja dat vind ik ook hoor! Snap er echt niks van dat je je kind zo aan laat modderen 😢 Maar iig fijn voor Johni dat ze binnenkort een arts ziet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:32 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar als ze nu pas naar een kinderarts gaan is het toch rijkelijk laat? Arme Johni, hoop maar dat ze nu goed geholpen wordt.
Familie Jelies account op Facebook, 2 dagen geleden gepost . Staat er nog opquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:13 schreef Minimimi het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Of heeft ze het verwijderd? Dat is toch dat ‘gezondmet’ profiel?
God’s wil he, de Heer zal het wel met een reden geven of zo 😣quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:32 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar als ze nu pas naar een kinderarts gaan is het toch rijkelijk laat? Arme Johni, hoop maar dat ze nu goed geholpen wordt.
Ech ik vind het geen gezicht zo'n halfnaakte manquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom zit Koen (de kwarrel van Ellen) altijd met ontbloot bovenlijf
Ik vind die bij JvP er ook niet bepaald comfortabel uitzien eigenlijk, dat laatste reclamefilmpje waar ze ook de achterkant laat zien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
MB maakt weer reclame voor creamy, incl voor de push up bh. In de story waar ze die 4 plaatjes laat zien schrik in toch wel van die rechtsonder, waar ze die turquoise body aan heeft, bij haar bovenbenen.
Ik ga stuk 😂 nu al zin in dit tripje. Hebben we wel een dagelijks zeur- en klaaguurtje? Een dag niet onnodig gemopperd is een dag niet geleefd!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:59 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |